• ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
  • 3k نظر «نمایش»

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران (مراحل استخدام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲,۴۸۶ (نمایش)

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ الی ۱۴۰۲/۰۵/۲۸

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

آگهی های استخدام بنیاد مسکن 


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه مصاحبه تخصصی

خبر 19 دی 1402: اطلاعیه مصاحبه تخصصی آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
به اطلاع پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ امام (ره) می‌رساند، مصاحبه تخصصی داوطلبان بر اساس شرح زیر انجام خواهد گرفت:
۱- تمام فرآیند مصاحبه در شهر تهران انجام خواهد شد.
۲- مصاحبه شامل موارد زیر می‌باشد:
الف) مهارت و دانش فنی مرتبط با شغل
ب) آشنایی با نرم‌افزارهای تخصصی شغلی
ج) دانش و رفتار سازمانی
د) مهارت‌های ICDL با تاکید بر نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت
۳- به منظور آشنایی داوطلبان ارجمند فایل PDF آشنایی با عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل دریافت می‌باشد.(لینک دریافت فایل)
توجه: تمامی سوالات مرتبط با دانش و رفتار سازمانی از این فایل طرح خواهد شد. بدیهی است اعداد و ارقام مندرج در فایل مورد تاکید نمی‌باشد.
۴- مصاحبه توسط کارشناسان مرتبط با حوزه کاری انجام خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، مقرر شده است مصاحبه‌ها از اوایل بهمن‌ماه شروع شود. بدیهی است برنامه زمان‌بندی دقیق حضور داوطلبان، حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در پروفایل کاربری داوطلبان قرار خواهد گرفت.
۵- بر اساس مفاد راهنمای دفترچه ثبت‌نام، تاثیر نمره مصاحبه در امتیاز پایانی ۵۰ درصد می‌باشد.
با توجه به شفاف بودن موارد اطلاعیه، شایسته است داوطلبان از تماس و مراجعه به بنیاد مسکن و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خودداری نمایند.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

نتایج آزمون اعلام شد

خبر 8 آبان 1402: اعلام نتایج آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 1402 اعلام شد.

مشاهده نتایج

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

استخدام بنیاد مسکن

خبر 1 مرداد 1402: آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
با استعانت از خداوند متعال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی(حساب ۱۰۰ امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می نماید.
دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد. 
مهلت ثبت نام تا 10 مرداد 1402 تا 13 مرداد 1402 می باشد.

مراحل بکارگیری
ثبت نام در آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
شرکت و موفقیت در آزمون کتبی
بررسی و تایید مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما
ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی و تخصصی
بررسی صلاحیتهای عمومی (گزینش)
ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی
شرایط عمومی
داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناختهشده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان(به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)
تبصره ۱: ملاک عمل در خصوص اتمام خدمت دوره ضرورت(تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم(تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، سه ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون میباشد.
تبصره ۲: افراد دارای معافیت پزشکی در صورت پذیرش در آزمون کتبی، لازم است گواهی تاییدیه طب کار از سوی مراکز مورد تایید بنیاد مسکن ارائه نمایند. این تاییدیه به عنوان سلامت جسمی فرد در شغل محل مورد نیاز صادر میشود.
عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی(طبق جدول شرایط احراز مشاغل)
تبصره : افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون می بایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی خواهد بود.
نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند. 
شرایط اختصاصی

مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی میباشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد. (هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه موردپذیرش نخواهد بود.)
تبصره ۱: مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاه ها مورد پذیرش نخواهد بود.
تبصره ۲: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) سه ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون میباشد.
تبصره ۳: در هر یک از رشته های امتحانی صرفًا دانش آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز میتوانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکانپذیر نمیباشد.
تبصره ۴: اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذی صلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذ یرش در آزمون و اشتغال به کار ) به کارگیری داوطلب منتفی خواهد بود.
نکات مهم:
شرط سنی حداکثر ۴۰ سال میباشد. (صرفًا متولدین ۱۳۶۲/۰۵/۰۱ به بعد می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند)
تبصره ۱: ملاک عمل در خصوص سن افراد ، اولین روز ثبت نام آزمون میباشد.
تبصره ۲: به ازای تاهل به میزان یک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال سقف محدوده سنی مندرج در دفترچه آزمون اضافه خواهد شد.
همچنین به ازای تاهل دو (۲) درصد و نیز هر فرزند دو (۲) درصد، مجموعًا حداکثر تا ده (۱۰) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه میشود.
تبصره ۳: امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۲٫۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
شرایط احراز هر شغل از لحاظ مقطع و رشته تحصیلی و همچنین شغل محل های مورد نیاز، در همین دفترچه تشریح شده است.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمـار شـرکت کنندگان، حسب مورد در مـراکز استانها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به « استان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» میباشد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط بنیاد مسکن، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تذکر: داوطلبان گرامی میتوانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان، میتوانند استان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر میباشد.  
مراحل و نحوه اعلام نتیجه

مراحل تعیین نفرات برتر علمی و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و مصاحبه استخدامی به شرح زیر صورت میپذیرد:

انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی معرفی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم (۵۰ درصد میانگین ۳ نفر برتر هر شغل در هر استان) در هر شغل محل بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، میباشد.

تذکر: کسب رتبه برتر در آزمون کتبی، هیچگونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمیکند و معرفی افراد جهت حضور در مصاحبه، به ترتیب بیشترین نمره مکتسبه تا سه برابر ظرفیت صورت میپذیرد.

انتخاب و اعلام لیست سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی
انتخاب افراد سه برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه های استخدامی صرفًا از بین منتخبین مرحله قبل که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در آزمون کتبی، در هر شغل محل صورت میپذیرد.

معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)
پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن پنجاه درصد (۵۰ درصد) برای آزمون های کتبی و پنجاه درصد (۵۰ درصد) برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.
تذکر مهم: در صورت انعقاد قرارداد همکاری با پذیرفته شدگان، ادامه همکاری پس از اتمام دوره قرارداد منوط به رضایت از عملکرد طرف قرارداد و رعایت ضوابط بنیاد مسکن میباشد.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 
+ مشاهده اصلاحیه (1) 
+ مشاهده اصلاحیه (2)


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 28 مرداد 1402
دریافت کارت آزمون: 28 شهریور 1402
زمان برگزاری آزمون: 31  شهریور 1402


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=21103
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 3k