• ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مهیا پروتئین

استخدام شرکت مهیا پروتئین

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مهیا پروتئین


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مهیا پروتئین

۲۷ آبان ۱۴۰۱
استخدام راننده پایه یک و دو برای شرکت مهیا پروتئین در تهران

شرکت مهیا پروتئین جهت تکمیل کادر خود در تهران (بزرگراه شهید هاشمی ) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز راننده پایه یک و دو جنسیت: آقا و خانمسابقه کاری: مهم نیستحقوق: توافقیاستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: تهران شرایط احراز:داشتن کارت پایان خدمت گواهینامه معتبر پایه یک و دو کارت سلامت رانندگان عدم سوء پیشینه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ آبان ۱۴۰۱
استخدام مامور پخش آقا و خانم برای شرکت مهیا پروتئین در تهران

شرکت مهیا پروتئین جهت تکمیل کادر خود در تهران (بزرگراه شهید هاشمی ) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مامور پخش جنسیت: آقا و خانمشهر مورد نیاز: تهران شرایط احراز:داشتن کارت پایان خدمت گواهینامه معتبر پایه یک و دو کارت سلامت رانندگان عدم سوء پیشینه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ شهریور ۱۴۰۱
استخدام کارشناس بازرگانی برای شرکت مهیا پروتئین در تهران

شرکت مهیا پروتئین در تهران به یک نفر کارشناس بازرگانی ترجیحا آقا مسلط به زبان انگلیسی و عربی، با روابط عمومی بالا آشنایی با فرایند واردات و صادرات نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۱ خرداد ۱۴۰۰
استخدام مدیر و کارشناس تحقیق و توسعه در شرکت صنایع غذایی مهیا پروتئین

شرکت صنایع غذایی مهیا پروتئین در تهران (محل کار:شهرک صنعتی خوارزمی) جهت تکمیل کادر خود به یک نفر مدیر تحقیق و توسعه با 5سال سابقه کار و یک نفر کارشناس تحقیق و توسعه با 3سال سابقه کار دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس صنایع غذایی یا مهندس صنایع نیازمند است. متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام باطریساز در شرکت مهیا پروتئین

شرکت مهیا پروتئین واقع در تهران جهت تکمیل کادر تعمیرگاه خود به یک نفر باطریساز مسلط به خودروهای ایسوزو و نیسان نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام راننده، مامور پخش و موزع جهت شرکت مهیا پروتئین

شرکت مهیا پروتئین واقع در تهران استخدام مینماید: عنوان شغل شرایط مزایا راننده آشنا به مناطق بیست گانه تهران و کرج راننده دارای سابقه کار در شرکت پخش و ترجیحا دارای کارت هوشمند حقوق، پورسانت بیمه تامین اجتماعی،بیمه تکمیلی مامور پخش-موزع متقاضیان واجد شرایط با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام مامور پخش در شرکت مهیا پروتئین

شرکت مهیا پروتئین به مامور پخش (موزع) با شرایط زیر در تهران نیازمند است: عنوان شغل شرایط مامور پخش (موزع) دیپلمه تا 35 سال ساکن جنوب تهران متقاضیان واجد شرایط به آدرس درج شده در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام راننده کامیونت و مامور پخش در شرکت مهیا پروتئین

شرکت مهیا پرتئین در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 راننده کامیونت زیر 45 سال با مدرک حداقل سیکل 2 مامور پخش (دیپلم) ساکن جنوب تهران متقاضیان می توانند به نشانی درج شده در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام مامور انتظامات در شرکت مهیا پروتئین

شرکت مهیا پروتئین واقع در بزرگراه شهید هاشمی (بهشت زهرا) به مامور انتظامات زیر 30 سال، با مدرک حداقل دیپلم و ساکن جنوب تهران نیازمند است. متقاضیان میتوانند به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام شرکت مهیا پروتئین در تهران

شرکت مهیا پروتئین واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده های شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 راننده کامیونت زیر 45 سال - با مدرک حداقل سیکل 2 مامور پخش (موزع) با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم 3 تکنسین تعمیرات برق خودرو های دیزلی با تجربه مفید متقاضیان واجد شرایط ساکن جنوب تهران میتوانند به آدرس درج شده در آگهی مراجعه نمایند. (مراجعه حضوری)

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2129511
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد