• ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام کاشی و سرامیک حافظ

استخدام کاشی و سرامیک حافظ

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام کاشی و سرامیک حافظ


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام کاشی و سرامیک حافظ

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام کارشناس مالی در کاشی و سرامیک حافظ در تهران

شرکت معتبر تولیدی کاشی و سرامیک حافظ در تهران با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس مالی لیسانس حسابدار دارای حداقل سه سال سابقه آشنایی و تسلط کامل به اصول حسابداری و ثبت اسناد و تهیه صورتهای تطبیق و کنترل حسابها و تهیه و ارسال گزارشات ارزش افزوده و معاملات فصلی توانایی رفع مغایرت و کنترل حسابهای مشتریان و طرفهای تجاری آشنایی به سلسله مراتب اداری و تفکرات سیستمی کار با نرم افزار آفیس و مالی (نرم افزار راهکاران) در اولویت میباشند توانایی انجام کار تیمی متقاضیان واجد شرای...

مشاهده بیشتر
۲۶ مرداد ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی در شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در فارس جهت تکمیل کادر خود افراد زیر را استخدام مینماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 سرپرست انبار محصول آقا، کارشناس مدیریت یا مهندسی صنایع، ترجیحا دارای سابقه کار سرپرستی انبار آشنا به فرآیندهای انبارداری محصول آشنا به نرم افزار همکاران سیستم و excel 2 طراح آقا، کارشناسی گرافیک یا هنرهای تجسمی، ترجیحا دارای سابقه کار در زمینه طراحی سرامیک یا پارچه مسلط به نرم افزارهای Adobe Illustrator ,photoshop ,3d max 3 تکنسین آزمایشگاه آقا، دارا بودن تحصیلات در رشته سر...

مشاهده بیشتر
۰۴ تیر ۱۳۹۹
استخدام شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ واقع در تهران به یک کارشناس مالی با شرایط زیر نیازمند است:عنوان شغل شرایط احراز کارشناس مالی دارای مدرک کارشناسی به بالا در رشته حسابداری مسلط به نرم افزار همکاران سیستم و اکسل پیشرفته مسلط به تحلیل رویدادهای مالی و ثبت اسناد حسابداری مسلط به تهیه لیست حقوق و دستمزد مسلط به بیمه و مالیات حداکثر سن 35 سال متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ خرداد ۱۳۹۸
استخدام کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود به یکنفر کارشناس مکانیک (آقا) با تخصص PM نیازمند است. متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی به مدت یک هفته خلاصه ای از شرح مشخصات و سوابق خود را همراه با تلفن تماس به صندوق پشتی و یا ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ آبان ۱۳۹۶
استخدام پنج ردیف شغلی در کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ واقع در فارس جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 فوق دیپلم و لیسانس سرامیک 2 فوق دیپلم و لیسانس طراحی 3 فوق دیپلم و لیسانس برق 4 فوق دیپلم و لیسانس شیمی 5 فوق دیپلم و لیسانس معماری متقاضیان از تاریخ درج آگهی به مدت 10 روز می توانند خلاصه ای شرح مشخصات و سوابق خود را به همراه تلفن تماس را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ تیر ۱۳۹۶
استخدام کارشناس برق، الکترونیک در کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ واقع در فارس جهت تکمیل نیروی انسانی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی جنسیت / تعداد ۱ کارشناس برق و الکترونیک خانم / 8 نفر متقاضیان میتوانند رزومه و شماره تماس خود را از تاریخ درج آگهی به مدت ۱۰ روز به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
استخدام کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در شیراز

کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ واقع در شیراز جهت تکمیل نیروی انسانی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 دیپلم یا فوق دیپلم مکانیک 2 فوق دیپلم برق و الکترونیک (دارای 3 سال سابقه کار) متقاضیان میتوانند رزومه و شماره تماس خود را از تاریخ درج آگهی به مدت 10 روز به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۳۹۴
استخدام کارخانجات سرامیک و کاشی حافظ

استخدام کارخانجات سرامیک و کاشی حافظ کارخانجات سرامیک و کاشی حافظ از افراد واجد شرایط زیر در شیراز دعوت به همکاری مینماید: حسابدار فروش ۱ نفر با دو سال سابقه کار مسلط به سیستم فروش و خزانه همکاران سیستمحسابدار صنعتی ۱ نفر - ۲سال سابقه کار دو سال سابقه کار -مسلط به نرم افزار همکارانمتقاضیان میتوانند خلاصی از شرح مشخصات و سوابق خود را همراه با تلفن تماس به آدرس صندوق پستی ۷۳۴۱۵-۱۱۴ یا ایمیل :Info@hafeztile.org ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ اسفند ۱۳۹۳
استخدام کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ

کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ کارشناس فروش 2 نفر و با 2 سال تجربه کار در شیراز استخدام می کند . ایمیل : jobhtc.cv@gmail.com فکس : 32300374

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1186326
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد