۷ سال پیش

استخدام جهت متصدی مسولیت منشی گری و امورات دفتری

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام موسسه حقوقی مطالعاتی صدرا

موسسه حقوقی مطالعاتی صدرا و کلینیک مشاوره فراسو واقع در ارومیه در نظر دارد جهت تکمیل کادر اداری و دفتری خود از داوطلبین خانم جویای کار جهت پست مسول دفتر و منشی گری استخدام می نماید .
(تمامی مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده رایگان میباشد.)
لازم به توضیح است داوطلبین عزیز قبل از هرگونه مراجعه حضوری به نکات ذیل توجه و دقت لازم نموده و پس از مطالعه کامل در صورتی که تمایل به ثبت نام در فرآیند جذب داشتند ضمن هماهنگی قبلی با شماره تماس موسسه جهت ارایه مدارک و تکمیل فرمهای مربوطه اقدام نمایند.
1- ساعات کاری فقط یک شیفت و از ساعت 8 صبح لغایت 14/30 میباشد .
2- ادرس محل کار واقع در ارومیه خ مدنی 2 روبروی بانک ملی ساختمان هادی ط دوم واحد 6 میباشد.
3- حقوق و مزایا ماهانه مبلغ 4000000 ریال معادل چهارصد هزار تومان میباشد.
4- تمامی مدارک تحصیلی تمامی دانشگاه های دولتی و غیر انتفاعی و آزاد که مورد تایید وزارت علوم میباشد مورد قبول خواهد بود.
5- رشته های تحصیلی حقوق ، روانشناسی ، علوم اجتماعی ، جامعه شناسی ، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق و علوم قضایی در اولویت خواهند بود .
6- آن دسته از داوطلبینی که به رایانه مسلط و مهارت اعم ازنسبی و یا تمام دارند در مراحل جذب از اولویت خاصی برخوردار خواهند بود.
7- رعایت پوشش اداری مناسب  و رعایت نظامات اداری جمهوری اسلامی ایران  در محل کار امری اجتناب ناپذیر و جز معیارهای جذب خواهد بود.
8- عقد قرارداد پس از گذراندن یک دوره 45 روزه آزمایشی خواهد بود که پس از اتمام دوره در صورت صلاح دید مدیران مجموعه قرارداد رسمی یکساله منعقد خواهد شد.
9- پس از گذشت یکسال افزایش حقوق و اعمال بیمه  مطابق با قانون کار در جمهوری اسلامی ایران   خواهد بود .
10- پس از ثبت نام و  تکمیل فرمهای مربوطه و در صورت قبولی داوطلب در مراحل جذب نهایتا فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.
11- داوطلبین قبل از هرگونه مراجعه حتما با شماره تماس موسسه 04432246168 جهت اخذ وقت قبلی مبنی بر ثبت نام و تشکیل پرونده اقدام نمایند.
12- به مراجعاتی که بدون هماهنگی و اخذ وقت قبلی بوده ترتیب اثری داده نخواهد شد .
13- آن دسته از داوطلبینی که در 6 ماهه ی اول سال جاری در مرحله نخست جذب و بکارگیری امورات دفتری و منشی گری شرکت نموده بودند در اولویت خواهند بود .
14- مدارک مورد نیاز : اصل و کپی از کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی از مدرک تحصیلی ، اصل و کپی از فیش گاز یا تلفن یا برق حاوی آدرس محل سکونت دواطلب ،2 قطعه عکس 3*4 ، در صورت موجود بودن رزمه کاری و اهم سوابق مسولیتی و مهارتها
15 - آدرس : ارومیه خ مدنی 2 تقاطع خیام شمالی پایین تر از آزمایشگاه میلانی روبروی ساختمان هادی ط دوم واحد 6
تلفن ثابت : 04432246168

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=720876
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد