۴ سال پیش
استخدام حسابدار ارشد (مسئول دفتر) خانم جهت هلدینگ معتبر در اصفهان
حضوری
سابقه دارد
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
آگهی استخدام یک هلدینگ معتبر در اصفهان
یک هلدینگ معتبر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید:
عنوان شغلی | شرایط احراز |
حسابدار ارشد (مسئول دفتر) | - جنسیت: فقط خانم - تسلط کامل به نرم افزارپارسیان (الزام) - مسلط به امور و قوانین مالیاتی - مسلط به امور گزارش های فصلی و ارزش افزوده (الزام) - مسلط به امور حقوق و دستمزد و بیمه تامین اجتماعی (الزام) - تسلط به مجموعه office - حداقل 3 سال سابقه کار (الزام) - حداقل مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری - حداکثر سن 35 سال - حقوق ثابت توافقی ،بیمه ،مزایا - محل شرکت: خیابان امام خمینی خانه اصفهان |
در مجموعه ی ما به عنوان یک عضو خانواده وارد شوید تا در کنار یکدیگر بتوانیم رشد و پیشرفت و موفقیت های بی شماری تجربه کنیم. ما در این مجموعه تلاش میکنیم بهترین افراد را در کنار یکدیگر جمع کنیم تا با ایجاد بهترین شرایط کاری و کمک به اعضاء برای یادگیری بیشتر، مجموعه ای خلاق، پویا و رو به رشد بسازیم.
افراد واجد شرایط لطفا رزومه کاری خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام