• ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام حق التدریس مربیان پیش دبستانی در پایه ابتدایی

استخدام حق التدریس مربیان پیش دبستانی در پایه ابتدایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 پاسخ آموزش و پرورش به ابهامات پیش دبستانی ها: الزام مهدها به دریافت مجوزموقت/مجلس به دنبال استخدام

توجه: جهت بازگشت به صفحه اصلی اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلساتی در راستای تسهیل صدور مجوز پیش دبستانی‌ها، گفت: این نگاه مدنظر است تا بتوانیم در فرصت اندک باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی مجوزهای موقتی صادر و در طول سال تحصیلی، بر اساس استانداردهایی که وجود دارد و سازمان مدارس غیر دولتی اعلام خواهد کرد، مدیران مهدهای کودک دارای دوره پیش دبستانی مجوز دائم دریافت کنند.

محمد دیمه‌ور درباره تکلیف دوره پیش دبستانی که محل اختلافاتی میان بهزیستی و آموزش و پرورش شده، اظهار کرد: تکلیف دوره پیش دبستانی روشن شده است.

وی افزود: حکم معاونت حقوقی ریاست جمهوری دو هفته گذشته صادر شد و در جلسه مشترکی که مسئولان آموزش و پرورش و بهزیستی حضور داشتند، مختصر اختلافاتی که در خصوص چگونگی نظارت و هدایت موسسان مهدهای کودک وجود داشت، حل شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر و بر این اساس مجوز کلیه مهد کودک‌ها از بدو تولد تا پایان چهارسال سن از سوی سازمان بهزیستی صادر می‌شود گفت: اداره و نظارت کلیه مهدها از چهار تا شش سال تمام بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

دیمه ور تاکید کرد: بنابراین کلیه مهد کودک‌هایی که دوره پیش دبستانی را ارائه می‌کنند باید از آموزش و پرورش مجوز بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی در راستای تسهیل صدور مجوزها گفت: این نگاه مدنظر است تا بتوانیم در فرصت اندک باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی مجوزهای موقتی صادر و در طول سال تحصیلی بر اساس استانداردهایی که وجود دارد و سازمان مدارس غیر دولتی اعلام خواهد کرد مجوز دائم دریافت کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره تعداد مهدهای کودکی که باید از آموزش و پرورش برای دوره پیش دبستانی مجوز بگیرند اظهار کرد: اطلاع دقیقی ندارم اما شمار مهدهای کودک به حدود 17 هزار می‌رسد.

دیمه ور در واکنش به اینکه شنیده شده آموزش و پرورش نوآموزانی را که در مراکز غیر تحت پوشش آموزش و پرورش دوره پیش دبستانی را گذرانده باشند در کلاس اول ثبت نام نمی‌کند گفت: این یک سوء تفاهم بود که برای یک نفر در سازمان بهزیستی پیش آمده بود و درست نبود. منظور ما سنجش بدو ورود به دبستان بود.

وی افزود: اعلام کرده بودیم نوآموزانی که در پیش دبستانی‌های تحت پوشش آموزش و پرورش باشند چون اطلاعاتشان در سامانه سناد وجود دارد در مراکز خود، سنجش آنها را انجام می‌دهیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وقتی مهدهای کودک برای دوره پیش دبستانی خود از ما مجوز بگیرند نظارت بر عهده ماست گفت: در این صورت تامین نیروی انسانی و سایر ضوابط هم بر این مراکز حاکم می‌شود.

وی درباره استخدام حق التدریس مربیان پیش دبستانی در پایه ابتدایی گفت: مجلس اقداماتی در دست دارد اما بنده در جریان آن نیستم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=376443
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد