۵ سال پیش

استخدام خانه عطر نگین شعبه ستاره باران

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی دعوت به همکاری خانه عطر نگین شعبه ستاره باران

مجموعه فروشگاه خانه عطر نگین واقع در تبریز به یک خانم مجرد پرانرژی که علاقه زیادی به دنیای زیبایی و مد دارد به شرح زیر دعوت به همکاری در تیمش می‌کند:

ردیف عنوان شغلی جنسیت شرایط
1 نیروی فروش خانم 1.آشنا به برندهای لوکس لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
2.تسلط نسبی به اینترنت و زبان انگلیسی
3.روحیه و نگرش مثبت
4.مسئولیت پذیر و منظم
5.دقیق و خلاق
6.متعهد و وفادار

مدیر نیروی انسانی  خانه عطر نگین تضمین می‌کند که حقوقتان بهتر از استاندارد بازار خواهد بود و به طور کامل پایان هرماه بدون تاخیر پرداخت خواهد شد.
شیفت‌های فعالیت در  خانه عطر نگین متنوع بوده و به صورت زیر می‌باشد:
صبح‌ها از ساعت 10:25 الی 15:15
عصرها از ساعت 16:10 الی 22:00
همانطور که مطمئنا می‌دانید، محیط فروشگاه خانه عطر نگین بسیار لوکس، آرام و صمیمی می‌باشد و بیشتر مشتریان این فروشگاه معتبر را خانم‌های شیک و مد روز تشکیل می‌دهند،

به دلیل اینکه آموزش‌های حرفه‌ای رایگان و حتی سفرهای تخصصی از طرف مجموعه  خانه عطر نگین خواهد بود، بنابراین داشتن مدرک کاردانی و یا بالاتر و شرایط سنی 21 الی 29 سال الزامی است. ولی اگر قبلا مشاور زیبایی و یا کارشناس فروش در شغل لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن بوده‌اید و یا حتی یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای هستید و متن این آگهی دعوت به همکاری را با دقت تمام و با حوصله مطالعه کرده‌اید همین الان برای پیوستن به تیم حرفه‌ای خانه عطر نگین و پر کردن فرم استخدام و ارائه رزومه به فروشگاه خانه عطر نگین شعبه ستاره باران تشریف بیاورید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=999638
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه