• ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشکده علوم پزشکی سراب

استخدام دانشکده علوم پزشکی سراب

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشکده علوم پزشکی سراب 


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام دانشگاه علوم پزشکی سراب

آگهی 22 آذر 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی سراب
دانشکده‌ علوم‌ پزشکی‌ سراب‌ در نظر دارد جهت‌ تکمیل‌ کادر خود بر اساس‌ مجوز شماره‌١٦٤٧٦/٣٠/د و١٦٧٥٩/٣١١د معاونت‌ بهداشت‌ وزارت‌ بهداشت‌،درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ در عناوین‌ شغلی‌ کارشناس‌ سلامت‌ روان‌(دارای مدرک‌ تحصیلی‌ کارشناسی‌ ارشد یا کارشناسی‌ روانشناسی‌ بالینی‌) به‌ تعداد ٥ نفر و کارشناس‌ تغذیه‌(دارای مدرک‌ تحصیلی‌ کارشناسی‌ علوم‌ تغذیه‌) به‌ تعداد ٢ نفر از داوطلبین‌ بومی‌ شهرستان‌ سراب‌ از طریق‌ برگزاری آزمون‌ یا مصاحبه‌ جهت‌ اشتغال‌ در مراکز خدمات‌ جامع‌ سلامت‌ روستائی‌ به‌ صورت‌ قرارداد پزشک‌ خانواده‌ نیرو جذب‌ نماید. لذا لازم‌ است‌ داوطلبین‌ واجد شرایط‌ مدارک‌ ذیل‌ را از تاریخ‌ 1402/09/21 تا تاریخ‌ 1402/09/29 به‌ صورت‌ حضوری در محل‌ معاونت‌ بهداشت‌ دانشکده‌علوم‌ پزشکی‌ سراب‌ به‌ خانم‌ دکتر قنبری مدیر گسترش‌ معاونت‌ بهداشتی‌ دانشکده‌ علوم‌ پزشکی‌ سراب‌ تحویل‌ داده‌ و رسید دریافت‌ نمایند.

مدارک مورد نیاز

١-دو قطعه‌ عکس‌ ٤*٣ رنگی‌
٢-کپی‌ تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ به‌ همراه‌ اصل‌
٣-کپی‌ تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ همسر و فرزندان‌ به‌ همراه‌ اصل‌
٤-کپی‌ کارت‌ ملی‌ (پشت‌ و رو)به‌ همراه‌ اصل‌
٥-کپی‌ کارت‌ پایان‌ خدمت‌ و یا معافیت‌ از خدمت‌ به‌ همراه‌ اصل‌(ویژه‌ آقایان‌)
٦-کپی‌ گواهی‌ پایان‌ طرح‌ و یا معافیت‌ از طرح‌ به‌ همراه‌ اصل‌. 
*برای داوطلبینی‌ که‌ حین‌ طرح‌ می‌ باشند ارائه‌ گواهی‌ اشتغال‌ به‌ طرح‌ کافی‌ می‌ باشد.
٧-کپی‌ مدرک‌ تحصیلی‌ به‌ همراه‌ اصل‌ ٨-مدارک‌ دال‌ بر ایثارگری

اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 5 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی سراب درخصوص فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی سراب درخصوص فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت منتشر گردید.

مشاهده اطلاعیه

اعلام نتایج آزمون استخدام پرستار

خبر 4 آذر 1402: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام رشته پرستاری دانشکده علوم پزشکی سراب
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛  نتایج اولیه آزمون استخدام رشته پرستاری دانشکده علوم پزشکی سراب اعلام گردید.

مشاهده نتایج

اطلاعیه امتیاز کرونا

خبر 13 مهر 1402: اطلاعیه بهره مندی از امتیاز کرونا در  آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی سراب
به اطلاع آن دسته از داوطلبانی آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی سراب (آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی) متقاضی استفاده از امتیاز ویژه کرونا بوده اند میرساند؛ جهت بهره مندی از امتیاز مذکور لازم است با تکمیل فرم مربوطه با به همراه داشتن ریز سوابق بیمه، احکام کارگزینی ایام کرونا و گواهی اشتغال مستقیم ومستمر با کرونا به این دانشکده مراجعه نموده و نسبت به نهایی سازی این امتیاز اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلب تا تاریخ 1402/07/22 به منزله انصراف از دریافت امتیاز کرونا میباشد.

استخدام دانشکده علوم پزشکی سراب

آگهی 16 شهریور 1402: استخدام دانشکده علوم پزشکی سراب
دانشکده علوم پزشکی سراب به منظور تامین نیروی کار مورد نیاز در بیمارستان، در رشته های پزشک متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی و پرستار به صورت پیمانی نیرو استخدام می کند. ثبت نام به صورت حضوری از مورخه 1402/6/14 لغایت مورخه 1402/6/26 در محل ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی سراب (اتاق کارگزینی) انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

شرایط عمومی (مشاهده)

1. شرایط عمومی داوطلبان
1-1. داشتن تابعیت ایران
1-2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-4. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای آقایان 
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده باشند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر تا یکسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند. در صورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آن ها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به کارگیری آنها کان لم یکن تلقی می شود. 
1-5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.(به تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی دانشگاه).
1-6. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
1-7. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
1-8. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
1-9. داوطلبان استخدام نباید از جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاه های اجرائی باشند.
1-10. دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،

تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
1- افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی
2- انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3- افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4- افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاه های اجرایی دارند.
5- دارندگان مدارک تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
6- دارندگان تابعیت مضاعف

نکته: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیر مرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.

شرایط اختصاصی (مشاهده)
2. شرایط سنی داوطلبان:
داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال تمام (متولد شدگان از 1382/06/14 تا 1362/06/14) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر 45 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولد شدگان از 1357/06/14 به بعد) تا اولین روز ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
1- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
2- سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده در ذیل می باشند،
در غیر این صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
3- سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال 
4- سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).
5- سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیر مستقیم و از طریق شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با موسسات تابعه وزارت بهداشت، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول).
6- سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبانی که در سال های گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادکار معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل کارگری) در موسسات تابعه وزارت بهداشت و یا شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد آن ها به خدمت اشتغال داشته اند و در زمان ثبت نام با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان 5 سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)
نکته: در صورتیکه افراد در یکی از حالات شرکتی یا قراردادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند (اشتغال بصورت مستمر)، می توانند حداکثر از 15 سال ارفاق سن بهرمند گردند.
7- داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
8- به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400/07/24 مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر 5 سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود. مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2.5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می باشد. 
نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از 15 سال بیشتر نخواهد بود.
ب) ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:
1- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح «اجباری» می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره 1- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری، در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی سراب، مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون می باشند. بدیهی است در صورت قبولی صدور ابلاغ استخدامی و حکم حقوقی بصورت پیمانی حین طرح امکان پذیر خواهد بود.
تذکر: تاریخ شروع طرح اجباری حداکثر تا آخرین روز ثبت نام در آزمون می باشد.
تبصره 2- در خصوص داوطلبانی که نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نیست و گواهی اشتغال به طرح برای اینگونه افراد کفایت می نماید. 
نکته: داوطلبان متعهد خدمت دانشکده علوم پزشکی سراب (تعهد خاص، قانون برقراری عدالت آموزشی و پزشکان متخصص مشمولین تعهدات «ضریب» و...) مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. لازم به ذکر است در صورت پذیرش نهایی، تعیین محل خدمت این داوطلبان در مدت تعهد با توجه به مفاد سند تعهد اخذ شده برعهده موسسه خواهد بود.
تبصره 3- پزشکان متخصص مشمول تعهدات ضریب k شاغل در سایر دانشگاه های علوم پزشکی در صورتی مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند که از میزان تعهدات آنان حداکثر 3 ماه باقی مانده باشد (ملاک عمل برای محاسبه حداکثر سه ماه، از تاریخ آخرین روز ثبت نام می باشد). بدیهی است صدور ابلاغ پذیرفته شدگان نهایی این بند منوط به ارائه گواهی پایان خدمات مورد تعهد پزشکان در مقطع تخصص می باشد. 
مواد آزمون (مشاهده)

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.
کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (1) برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (2) برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
الف) حیطه آزمون عمومی: 
فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)،
زبان و ادبیات فارسی،
معارف اسلامی*،
زبان انگلیسی - عمومی،
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی.
هوش و توانمندی های ذهنی،
اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد.
آزمون نمره منفی دارد. 

ب) حیطه آزمون اختصاصی:

سوال های حیطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت های تخصصی متناسب با رشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در دفترچه آزمون مشخص شده است.

زمان برگزاری آزمون (مشاهده)
کارت شرکت در امتحان از روزسه شنبه مورخ 1402/07/18 به مدت دو روز در محل ستاد دانشکده صادر خواهد شد.آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 1402/07/21 در آدرس: خیابان امام خمینی (ره) - دانشکده علوم پزشکی سراب راس ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد. از داوطلبین درخواست می شود نیم ساعت زودتر در محل آزمون حضور داشته باشند. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط مؤسسه مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 26 شهریور 1402
دریافت کارت آزمون: 18 مهر 1402
زمان برگزاری ازمون: 21 مهر 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

دعوت به همکاری هیات علمی

آگهی 27 تیر 1402: دعوت به همکاری هیات علمی
دانشکده علوم پزشکی سراب در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص هیات علمی مورد نیاز این دانشکده از بین فارغ التحصیلان دکتری ایمونولوژی ، دکتری تغذیه ، دکتری آموزش بهداشت و ارتقا سلامت، دکتری آناتومی، دکتری روانشناسی بالینی، متخصص جراحی و دکتری و کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی دعوت به همکاری نماید. متقاضیان محترم جهت هماهنگی های لازم از تاریخ 1402/04/26لغایت 1402/05/10 می توانند به معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی سراب مراجعه کرده و رزومه خود را به آدرس ایمیل researchsarabums@gmail.com ارسال نمایند. مهلت تعیین شده غیرقابل تمدید خواهد بود.

شرایط عمومی
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
تابعیت نظام جمهوری اسلامی
اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اسلامی
نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه
شرایط اختصاصی

دارا بودن مدرک دکترای تخصصی (PH.D) در رشته های علوم پایه بر اساس جدول رشته های مورد نیاز فراخوان
شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می باشد.
عنوان رشته و گرایش متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می باشد.
شرکت متعهدین هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در فراخوان ممنوع می باشد.

ردیف رشته مقطع تحصیلی  تعداد  جنسیت
1 فارماکولوژی دکترای تخصصی  1 زن/مرد
2 تغذیه دکترای تخصصی  1 زن/مرد
3 آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دکترای تخصصی  1 زن/مرد
4 آناتومی دکترای تخصصی  1 زن/مرد
5 روانشناسی بالینی دکترای تخصصی  1 زن/مرد
6 متخصص جراحی دکترای تخصصی  1 زن/مرد
7 ایمونولوژی دکترای تخصصی  1 زن/مرد
8 پرستاری دکترای تخصصی  و کارشناسی ارشد 3 زن/مرد

دعوت به همکاری پزشک، ماما و مراقب سلامت

آگهی 20 اردیبهشت 1402: دعوت به همکاری دانشکده علوم پزشکی سراب
به اطلاع می رساند پیرو اجرای برنامه کشوری طرح پزشک خانواده شهری و به دنبال این طرح در شهرستان سراب، جهت تکمیل نیروی انسانی لازم، با تعدادی از مشمولین برنامه طی آزمون، مصاحبه و انجام مراحل قانونی اقدام به عقد قرادادبا بیمه سلامت نماید. لذا از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید به شرح ذیل ثبت نام نمایند.
تعداد و عناوین شغلی افراد مورد نیاز جهت ثبت نام:
مراقب سلامت با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد بهداشت عمومی یا مبارزه با بیماری ها یا پرستاری:4 نفر
ماما با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مامایی: 11 نفر
پزشک با مدرک پزشک عمومی با سابقه کار در پزشک خانواده، پزشک عمومی دوره دیده  MPH، متخصص پزشک خانواده، متخصص پزشک اجتماعی، متخصص داخلی، اطفال، اعصاب و روان(با ارائه مجوز به کارگیری از معاونت درمان): 4نفر

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

دعوت به همکاری هیات علمی

آگهی 17 اردیبهشت 1402: دعوت به همکاری دانشکده علوم پزشکی سراب
با استعانت از خداوند متعال دانشکده علوم پزشکی سراب در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص هیات علمی مورد نیاز این دانشکده از بین فارغ التحصیلان دکترای ایمونولوژی پزشکی دعوت به همکاری نماید. متقاضیان محترم جهت هماهنگی های لازم از تاریخ 1402/02/16لغایت 1402/02/24 می توانند به معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی سراب مراجعه کرده و رزومه خود را به آدرس ایمیل researchsarabums@gmail.com ارسال نمایند. مهلت تعیین شده غیرقابل تمدید خواهد بود.

شرایط عمومی

تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
تابعیت نظام جمهوری اسلامی
اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اسلامی
نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه

شرایط اختصاصی

دارا بودن مدرک دکترای تخصصی (PH.D) در رشته های علوم پایه بر اساس جدول رشته های مورد نیاز فراخوان
شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می باشد.
عنوان رشته و گرایش متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می باشد.
شرکت متعهدین هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در فراخوان ممنوع می باشد.

ردیف رشته مقطع تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
1               ایمونولوژی پزشکی        دکترای تخصصی          1              زن / مرد         -       

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

استخدام دانشگاه علوم پزشکی سراب

آگهی 4 اردیبهشت 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی سراب
با استعانت از خداوند متعال دانشکده علوم پزشکی سراب در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص هیات علمی مورد نیاز این دانشکده از بین فارغ التحصیلان دکترای رشته پرستاری مراقبت ویژه دعوت به همکاری نماید. متقاضیان محترم جهت هماهنگی های لازم از تاریخ 1402/01/31لغایت 1402/02/10 می توانند به معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی سراب مراجعه کرده و رزومه خود را به آدرس ایمیل researchsarabums@gmail.com ارسال نمایند. مهلت تعیین شده غیرقابل تمدید خواهد بود.

شرایط عمومی
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
تابعیت نظام جمهوری اسلامی
اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اسلامی
نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه
شرایط اختصاصی

دارا بودن مدرک دکترای تخصصی (PH.D) در رشته های علوم پایه بر اساس جدول رشته های مورد نیاز فراخوان
شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می باشد.
عنوان رشته و گرایش متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می باشد.
شرکت متعهدین هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در فراخوان ممنوع می باشد.

ردیف رشته مقطع تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
1 پرستاری مراقبت ویژه دکترای تخصصی 1 زن / مرد __

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=820488
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k