• ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه صنعتی شریف

استخدام دانشگاه صنعتی شریف

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام دانشگاه صنعتی شریف

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری -  18 خرداد 1400

آگهی 18 خرداد 1400: استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام پیمانی افراد در وزارت علوم تحقیقات و فناوری منضم به بخشنامه های شماره 9757/93/200 مورخ 19/ 07/ 1393 و اصلاحیه آن به شماره 1172660 مورخ 26/ 02/ 1396 سازمان مذکور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دانشگاهها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی به شرح زیر اعلام میگردد:
مهلت ثبت نام تا 22 خرداد 1400 می باشد.

تعاریف (مشاهده)

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در این متن دفترچه به شرح ذیل است:
الف) موسسه:
کلیه دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری که به استناد ماده 1 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور از شمول مقررات حاکم بر دستگاه های قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی بوده و تابع مقررات و آئین نامه های مصوب هیات های امنا می باشند.
ب)ایثارگران:
ب-1)ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25)درصد شامل:

ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25)درصد

جانبازان

آزادگان

همسر و فرزندان شهدا

همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر

همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت

پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب-2) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:

ایثارگران سهمیه پنج (5)

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد

فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
1 .معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
2 .معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
3 .معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

شرایط بومی (مشاهده)
نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی (مجموع وزن چهل درصد (40 %) برای حیطه عمومی و شصت درصد (برای حیطه  تخصصی (با ضریب یک و چهار دهم 1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
شرایط بومی بودن:
1 -شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد،  ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2 -استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی بر اساس فرم مندرج در آگهی(ممهور به مهر نیروی انتظامی) پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره 1: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مالک محاسبه قرار گیرد.
تبصره 2: افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می بایست در زمان ثبت نام، گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم» را انتخاب نمایند و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام به دستگاههای متقاضی معرفی می شوند، ضروری می باشد.
تبصره 3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
تبصره 4: نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها) در آزمون کتبی با ضریب یک و چهار دهم (4/1 (محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.

دعوت به همکاری شرکت تعاونی مهندسی و نوآوری دانشگاه شریف - 5 بهمن 98

آگهی 5 بهمن 98: دعوت به همکاری شرکت تعاونی مهندسی و نوآوری دانشگاه شریف
شرکت تعاونی مهندسی و نوآوری دانشگاه شریف در راستای تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز خود، از طریق بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش از میان متقاضیان مرد واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر یک نفر را بصورت تمام وقت برای خدمت در تهران به همکاری می نماید.
متقاضیان علاقمند میبایست پس از مطالعه شرایط در صورت دارا بودن کلیه موراد نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک خود حداکثر تا تاریخ 98/11/20 به ادرس خیابان ازادی - بن بست قدیر - بن بست 13 - پلاک 2 واحد 1 کدپستی88481- 14588 (لطفا روی پاکت قید شود "درخواست استخدام کاردان فوریت های پزشکی") به انام این شرکت اقدام نمایند.

دانلود دفترچه شرایط

استخدام دانشگاه صنعتی شریف - 20 آذر 96

آگهی 20 آذر 96: استخدام دانشگاه صنعتی شریف
دانشگاه صنعتی شریف برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیات ‌علمی و براساس مجوز تاریخ 95/02/29 هیات ‌امناء دانشگاه، تعداد 16 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش به ‌صورت قرارداد انجام کار مشخص و مدت معین (با پیش ‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در تهران با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت. ثبت‌نام در این آزمون، منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور از روز دوشنبه تاریخ 20 /09/ 96 آغاز و در روز یكشنبه تاریخ 96/09/26 پایان می‌پذیرد. كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

شرایط عمومی (مشاهده)

– تابعیت جمهوری اسلامی ایران

– التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه.

– اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

– عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام اسلامی ایران.

– عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.

– نداشتن سوءپیشینه کیفری موثر.

– عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.

– عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن.

– دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.

توضیح: كارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ اولین روز شروع ثبت نام (96/09/20) باشد.

– برخورداری از سلامت، توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر (برابر ضوابط دانشگاه در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد).

– حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی30 سال و برای کارشناسی­ارشد ۳۵ سال است.

تبصره: افزایش شرط سنی مندرج در این بند به استناد ماده “1” قانون احکام دائمی برنامه­های توسعه کشور و مصوبه هیات اُمنا دانشگاه تا سقف 10  سال جهت جذب افراد مجرب و متخصص دارای سابقه کار تمام وقت تا تاریخ 96/03/22 و براساس ارائه سوابق پرداخت حق بیمه، در موسسات وابسته به دانشگاه صنعتی شریف که در این آزمون استخدامی شرکت کرده و پذیرفته شوند، بلامانع است.

– داوطلبین نباید مستخدم رسمی، پیمانی، قراردادی و یا بازخرید شده دستگاه‌های اجرایی باشند.

– نداشتن تعهد انجام كار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

– بکارگیری جانبازان، ایثارگران تابع قوانین و مقررات مربوط به خود خواهد بود.

مراحل ثبت نام (مشاهده)

1. تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام.

2. فایل عكس اسكن شده: داوطلب می‌بایست یك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسكن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.

1-2- عكس 4´3 كه در سال جاری گرفته شده باشد (عكس تمام رخ).

2-2- عكس اسكن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

3-2- اندازه عكس اسكن شده باید حداكثر 400´300 پیكسل و حداقل 300´200 باشد.

4-2-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.

5-2- حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از 70 كیلو بایت بیشتر باشد.

6-2- حاشیه‌های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.

7-2- حتی الامكان عكس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره: درصورت ارسال عكس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشكلات به ‌وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود، رخ داده است، تأكید می‌گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

– اسكن تصاویر مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ( گواهینامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه با ذکر معدل) با فرمت jpg

– اسكن تصویرکارت ملی  با فرمت jpg

– اسكن تصویر تمام صفحات شناسنامه با فرمت jpg

– اسكن تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) با فرمت jpg

– اسكن مدرك زبان انگلیسی درصورت دارابودن با فرمت jpg

– اسكن مدارك دال بر ایثارگری برای متقاضیان سهمیه ایثارگران . با فرمت jpg

– اسكن گواهی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت حق بیمه (برای مشمولین تبصره بند 11 شرایط عمومی) با فرمت jpg

پرداخت وجه ثبت نام (مشاهده)

– ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 96/09/20 لغایت روز یكشنبه مورخ 96/09/26 انجام خواهد پذیرفت.

– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 900000 (نهصد هزار) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

–  به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط اختصاصی (مشاهده)

– دارا بودن مدرک تحصیلی در رشته‌های تحصیلی مجاز به‌ شرح جدول احراز رشته شغلی و سایر توانایی‌های موردنیاز (جدول شماره 2)

– تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از 96/09/20 باشد.

– حداقل معدل كل آخرین مدرک تحصیلی برای متقاضیان در مقاطع کارشناسی (14) و کارشناسی ارشد (15) می‌باشد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت كارت شركت در آزمون:

– كارت شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ 96/10/19 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 96/10/22 منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد گردید.

تذکرات مهم (مشاهده)

– مدرک تحصیلی که داوطلب بر اساس جدول شماره 2 شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– داوطلب پس از قبولی نهایی در فرآیند و به‌کارگیری در دانشگاه متعهد می­شود با ارایه اصل مدرک تحصیلی عنوان شده و در شغل مورد تقاضا، مدت پنج سال خدمت نموده و ادامه تحصیل و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر، منوط به موافقت با ادامه تحصیل و ضوابط پذیرش مدرک براساس نظر هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه خواهد بود.

– کسب حد نصاب لازم در آزمون به ‌منزله پذیرش و به‌کارگیری محسوب نمی‌شود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می‌پذیرد.

– تمامی متقاضیان باید علاوه بر مهارتهای اختصاصی ذکر شده دارای مهارتهای ۷ گانه فناوری اطلاعات (ICDL) نیز باشند.

– تسلط به زبان انگلیسی مزیت محسوب خواهد شد.

– متقاضیانی که دارای سوابق کاری مفید و مرتبط با عنوان شغل درخواستی باشند، در اولویت قرار دارند.

– ملاک عمل برای محاسبه سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان تاریخ اولین روز ثبت نام 96/09/20) می­باشد.

– درصورتی‌ که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و دانشگاه در هر مرحله از فرایند به‌کارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه یا پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی می‌شود و داوطلب حق هر‌گونه اعتراضی را از خود سلب می­نماید.

– اولویت با دانش­ آموختگان دانشگاه­های برتر است.

– دانشجویان در هیچ مقطع تحصیلی مجاز به شرکت در این فراخوان نمی­باشند.

– ثبت نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی موارد درخواستی خودداری شود.

مواد آزمون (مشاهده)

آزمون شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که مواد آزمون عمومی به شرح ذیل و برای کلیه مشاغل مشترک می‌باشد و مواد آزمون اختصاصی به ‌تفکیک رشته شغلی در جدول شماره 1 ارائه شده است.

مواد آزمون عمومی:

1- فنّاوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL)

2- ریاضی و آمار مقدماتی

3- زبان و ادبیات فارسی

4- معارف اسلامی

5- زبان انگلیسی

6- هوش و توانمندی‌های عمومی

جدول شماره 1- عناوین رشته شغلی و مواد آزمون اختصاصی

كد رشته شغلی عنوان رشته شغلی مواد آزمون اختصاصی
101 کارشناس فنّاوری اطلاعات و ارتباطات مجموعه سؤالات تخصصی:(شبکه‌های کامپیوتری ـ سیستم‌های عامل ـ ذخیره و بازیابی اطلاعات)
102 کارشناس شبکه مجموعه سؤالات تخصصی:(شبکه‌های کامپیوتری ـ امنیت شبکه)
103 کارشناس تغذیه مجموعه سؤالات تخصصی:(تغذیه اساسی ـ رژیم‌درمانی ـ بهداشت مواد غذایی)
104 کارشناس آزمایشگاه متالورژی مجموعه سؤالات تخصصی:(خواص فیزیکی مواد ـ خواص مکانیکی مواد ـ آزمایشگاه (متالوگرافی، عملیات حرارتی، خواص مکانیکی))
105 کارشناس آزمایشگاه مهندسی شیمی و نفت مجموعه سؤالات تخصصی:(عملیات واحد و آزمایشگاه ـ مکانیک سیالات و آزمایشگاه ـ انتقال حرارت و آزمایشگاه)
106 کارشناس آزمایشگاه مهندسی عمران مجموعه سؤالات تخصصی:(مکانیک خاک و آزمایشگاه ـ مکانیک سیالات و آزمایشگاه ـ روسازی راه و آزمایشگاه)
107 کارشناس آزمایشگاه بیوشیمی و کنترل محیط زیست مجموعه سؤالات تخصصی:(ایمنی در آزمایشگاه ـ تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و آزمایشگاه)
108 کارشناس آزمایشگاه شیمی مجموعه سؤالات تخصصی:(ایمنی در آزمایشگاه ـ شیمی تجزیه و آزمایشگاه ـ شیمی آلی و آزمایشگاه)
109 کارشناس همکاری‌های بین‌المللی دانشگاهی مجموعه سؤالات تخصصی:(روابط بین‌الملل ـ حقوق بین‌الملل ـ سازمان بین‌المللی ـ زبان تخصصی)
110 کارشناس امور اداری مجموعه سؤالات تخصصی:(تئوری‌های مدیریت (اصول، منابع انسانی و رفتار سازمانی) ـ تجزیه‌وتحلیل سیستم‌ها و روش‌ها ـ قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون کار و تأمین اجتماعی)
111 حسابدار مجموعه سؤالات تخصصی:(حسابداری مالی ـ تئوری حسابداری ـ مدیریت مالی)
112 مسئول دفتر مجموعه سؤالات تخصصی:(مدیریت منابع انسانی ـ روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ـ مبانی سازمان و مدیریت)
113 کارشناس آموزش مجموعه سؤالات تخصصی:مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی ـ برنامه‌ریزی آموزشی و درسی ـ مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی)
عناوین شغلی و شرایط احراز (مشاهده)

جدول شماره 2- جدول عناوین شغلی و شرایط احراز

ردیف كد و عنوان عنوان شغلی تعداد جنسیت واحد محل خدمت شرایط احراز شغل
زن مرد مقطع تحصیلی / كد و عنوان رشته‌های تحصیلی مجاز تجربه مهارتها و توانایی­ها
1 کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات (كد101) 1 مدیریت امور اداری کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر (نرم افزار (كد 2001) ، سخت افزار (كد2002) )، فناوری اطلاعات (كد 2003) دو سال تجربه مفید و مرتبط تسلط به راه­اندازی و نگهداری سامانه­های سروری، تسلط به فن­آوری مجازی­سازی، تسلط به شبکه و سامانه های پشتیبان داده و ذخیره­سازی،تسلط به سیستم عامل لینوکس مزیت محسوب می شود.
2 کارشناس شبکه (كد102) 1 مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات کارشناسی یا کارشناسی­ ارشد مهندسی کامپیوتر (نرم افزار (كد 2001) ، سخت افزار (كد2002))، فناوری اطلاعات (كد 2003) در زمینه شبکه(اکتیو و پسیو ) تسلط به روتینگ و سوئیچینگ، تسلط به Cisco و طی دوره­های آموزشی CCNA, CCNP, Network
3 کارشناس تغذیه (كد103) 1 معاونت دانشجویی کارشناسی یا کارشناسی­ ارشد علوم تغذیه (كد 2004) یا صنایع غذایی (كد 2005) حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط داشتن مهارت­های آموزش بهداشت و تغذیه برای افراد، مهارت تجویز رژیم درمانی و پیشگیری، ارزیابی و تشخیص مشکلات تغذیه­ای، پایش و کنترل عملکرد تجهیزات و محیط طبخ غذا، و دارا بودن سلامت کامل جسمانی، دارا بودن مهارت ارتباطی مناسب.
4 کارشناس آزمایشگاه متالورژی(كد104) 1   دانشکده مهندسی و علم مواد مدرک کارشناسی مهندسی مواد-گرایش:   (متالورژی صنعتی كد 2006) )  کارشناسی­ ارشد مهندسی مواد-گرایش: شناسایی و انتخاب مواد (كد 2007) فعالیت­های فنی و آزمایشگاهی دانش عمومی در خصوص موارد بهداشتی- ایمنی در محیط­های آزمایشگاهی، دانش تخصصی مرتبط با دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاه مربوطه و مهارت در بکارگیری آن، دانش چگونگی استفاده  از کتاب­های مرجع استانداردهای تخصصی
5 کارشناس آزمایشگاه مهندسی شیمی و نفت(كد 105) 1 دانشکده مهندسی شیمی و نفت کارشناسی یا کارشناسی­ ارشد مهندسی شیمی(كد 2008) یا مهندسی مکانیک (كد2009) یا مهندسی نفت (كد2010) در زمینه آموزش مهندسی شیمی نظیر عملیات واحد، مکانیک سیالات، انتقال حرارت و کنترل فرآیندها، حفاری ، خواص سنگ راه­اندازی و راهبری و اداره آزمایشگاه­ها، قدرت بیان و تفهیم مناسب
6 کارشناس آزمایشگاه عمران(كد 106) 2 دانشکده مهندسی عمران کارشناسی­ ارشد مهندسی عمران با گرایش­های ژئوتکنیک (كد2011)، راه و ترابری (كد2012)، هیدرولیک(كد 2013)،  تجربه مرتبط
7 کارشناس آزمایشگاه بیوشیمی و كنترل محیط زیست(كد 107) 1 مرکز تحقیقات بیوشیمی و کنترل محیط زیست مدرک کارشناسی در یکی از رشته های شیمی (كد 2014) یا علوم آزمایشگاهی (كد2015) تجربه کار در  آزمایشگاه آب و فاضلاب دارای مهارت انجام آزمایش­های آب و فاضلاب به طور کامل و آشنایی با صنعت آب و فاضلاب
8 کارشناس آزمایشگاه شیمی(كد 108) 1   دانشکده شیمی مدرك کارشناسی شیمی (كد2014) آشنایی با استانداردهای نگهداری  موادشیمیایی و علاقمندی و توانائی انجام امور  انبار آزمایشگاههای شیمی
9 کارشناس همکاریهای بین­المللی دانشگاهی (كد 109) 1 مدیریت روابط      بین­الملل دانشگاه کارشناسی یا کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل (كد 2029 )، روابط عمومی (كد2016) و علوم سیاسی (كد 2030) حداقل 3 سال سابقه کاری ترجیحا”در زمینه روابط بین‌الملل تسلط به زبان انگلیسی(نوشتار و گفتار) الزامی است. آشنایی با یک زبان اروپایی دیگر و زبان عربی مزیت خواهد بود.آشنائی با فنون مذاکره در سطح بین­الملل، آشنائی با مفاد قراردادها، موافقت­نامه­ها و پروتکل­های بین­المللی.
10 کارشناس امور اداری(كد110) 3 دفتر ریاست ( 1 نفر) -مدیریت امور اداری (2نفر) کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از        رشته­های مدیریت منابع انسانی (كد2017)، مدیریت MBA(كد 2018) ، مدیریت (گرایش­های منابع انسانی (2017)، مدیریت سیستم­ها (كد2019)) ، مدیریت اجرائی (كد2020)، مدیریت و برنامه­ریزی آموزشی (كد2021)، مدیریت سیستم و بهره­وری (كد2022)، برنامه­ریزی و تحلیل سیستم­ها (كد2023) دارا بودن حداقل 2 سال تجربه مرتبط اصول گزارش­نویسی، قدرت تجزیه و تحلیل و ارزیابی مشاغل، آشنایی با امور اداری و استخدامی، آشنایی با برنامه­ریزی نیروی انسانی، نیازسنجی نیروی انسانی، بیمه و بازنشستگی، توانایی تهیه آمار و گزارش­های تحلیلی پرسنلی.تسلط به زیان­های انگلیسی و عربی مزیت محسوب خواهد شد.
11 حسابدار(كد111) 1 مدیریت امور مالی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از  رشته­ های حسابداری (كد2024)، مدیریت مالی (كد2025)، مدیریت بازرگانی (كد 2026) انجام کار حسابداری بخصوص حسابداری تعهدی آشنایی با سیستم­ها و نرم­افزار­های مربوطه، آشنایی با  آیین­نامه­های مالی و معاملاتی دانشگاه­ها، قانون تامین­اجتماعی، قانون     مالیات­های مستقیم، آشنا به نرم­افزارهای حسابداری و حقوق و دستمزد، تسلط بر امور بانکی و مقررات مالی و حسابداری،ترجیحا تسلط به زبان انگلیسی،
12 مسئول دفتر(كد112) 1   معاونت اداری و مالی کارشناسی یا کارشناسی­ ارشد در یکی از   رشته­ های مدیریت دولتی (كد 2027)، مدیریتMBA(كد 2018)، مدیریت اجرائی (كد 2020)، مدیریت سیستم و بهره­ وری (كد2022) امور اداری و دفتری تسلط به اصول نگارش، سیستمهای بایگانی و اطلاعاتی، تسلط به زبان انگلیسی.
13 کارشناس آموزش (كد113) 1 دانشکده مدیریت و اقتصاد کارشناسی مدیریت آموزشی (كد 2028)، مدیریت و  برنامه ریزی آموزشی (كد 2021)   تسلط به امور آموزشی و توانائی برقراری ارتباط موثر با دیگران،
تمامی متقاضیان باید علاوه بر مهارتهای اختصاصی ذکر شده ، دارای مهارت های هفت گانه فناوری اطلاعات (ICDL) نیز باشند.تسلط به زبان انگلیسی در سطح گفتار مزیت محسوب خواهد شد.متقاضیانی که دارای سوابق کاری مفید و مرتبط با عنوان شغل درخواستی باشند، در اولویت قرار دارند.

استخدام دانشگاه صنعتی شریف - 14 بهمن 93

آگهی 14 بهمن 93: استخدام دانشگاه صنعتی شریف
دانشگاه صنعتی شریف برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود با عنوان شغل »کارشناس حقوقی« در نظر دارد از افراد واجد شرایط ساکن شهر تهران از طریق بررسی پرونده،آزمون، مصاحبه و گزینش به صورت قرارداد کار معین، جذب مینماید.

توضیحات (مشاهده)
- دارا بودن مدرك کارشناسی در یكی از رشته های تحصیلی حقوق، حقوق قضائی، فقه و حقوق اسالمی
- دارا بودن معدل حداقل16
-فارغ التحصیل از دانشگاههای دولتی
- دارا بودن مهارت و تواناییهای لازم گزارش نویسی و ...
- دارار بودن مهارتهای هفتگانه ICDL
- ساکن شهر تهران
شرایط عمومی جذب (مشاهده)
الف- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسالم یا یكی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
ب- تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا كسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت.
ج- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به والیت فقیه.
د- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروههای سیاسی معارض با نظام اسالمی ایران.
ه- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخالقی و اعمال و رفتار خالف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.
ر- نداشتن سوء پیشینه كیفری مؤثر.
ز- عدم محكومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رأی قطعی صادره از سوی مراجع ذیصالح.
ح- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلی و نظایر آن.
ط- دارا بودن مدرك پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان).
ی- برخورداری از سالمت و توانایی روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
ك- برخورداری از سالمت و توانایی جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر.
م- دارا بودن حداكثر 82 سال تمام متولدین بعد از تاریخ 1365/11/1
ن- داوطلبان بكارگیری نباید كارمند رسمی، ثابت، پیمانی یا قراردادی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
مدارک مورد نیاز (مشاهده)
الف- تكمیل برگ درخواست شغل.
ب- تصویر آخرین مدرك تحصیلی گواهی موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه با ذكر معدل
ج- تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر.
د- تصویر كارت ملی.
ه- تصویر كارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.
ر- 8 قطعه عكس 6*44 جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده( یک قطعه عكس بر روی برگ ثبت نام با چسب كامالا الصاق شود)
نحوه ارسال مدارک (مشاهده)
متقاضیان واجد شرایط مدارك لازم را حداكثر تا روز پنجشنبه 93/11/16 با پست سفارشی به صندوق پستی شماره 1639-11155ارسال نمایند. (روی پاكت قید گردد: مدیریت امور اداری – جذب نیروی
زمان مصاحبه به متقاضیان واجد شرایط اعالم خواهد شد
تذکرات (مشاهده)
به مدارك ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدرك تحصیلی بالاتر و پایینتر از مقطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز شغل مورد اشاره و همچنین مدارك معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در صورتی كه بعد از مراحل آزمون یا مراحل جذب یا مراحل خدمت مشخص گردد كه داوطلب مدرك بالاتر یا مدرك پایینتر از مدرك مورد نظر این دانشگاه را داشته وو واقعیت را اعالم ننموده است، داوطلب از مرحله بعدی حذف و در صورت بكارگیری قرارداد وی لغو خواهد شد و در این صورت حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
در هر مرحله از مراحل مربوط به آزمون چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد. از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و در صورت صدورر قرارداد، قرارداد مزبور لغو و بال اثر میگردد.
متقاضیانی كه دارای تسلط به مهارتهای هفتگانه ICDLL وحداقل دو سال سابقه خدمت باشند، اولویت خواهند داشت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=33837
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k