• ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۸۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان 


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اصلاحیه آگهی استخدام بهورز

خبر 29 بهمن 1402: اصلاحیه آگهی استخـدام قراردادی و پیمانی بهــورز در دانشگاه علوم پزشکی آبادان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اصلاحیه آگهی استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی ابادان منتشر شد.

مشاهده اصلاحیه

استخدام پیمانی و قراردادی بهورز

آگهی 26 بهمن 1402: استخدام پیمانی و قراردادی بهورز در دانشگاه علوم پزشکی آبادان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در سال 1402 برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه‌های بهداشت تحت پوشش، در نظر دارد براساس دستورالعمل اجرایی، نسبت به جذب 45 بهورز اقدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 5 اسفند 1402 می باشد.

مشاهده آگهی

اعلام نتایج نهایی آزمون

خبر 18 بهمن 1402: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام گردید.

مشاهده نتایج

اطلاعیه امتیاز کرونا و عدالت آموزشی

خبر 9 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان درخصوص امتیاز کرونا و عدالت آموزشی
به اطلاع می رساند صرفا بمنظور بررسی امتیاز کرونا و عدالت آموزشی قبل از اعلام نتایج، مقتضی است افراد مشروحه در اکسل های پیوست حسب مورد جهت تکمیل موارد ذیل تا تاریخ 1402/11/10 به امور اداری واحد محل خدمت مراجعه نمایند شایان ذکر است با توجه به محدودیت زمانی مدت مذکور قابل تمدید نمی باشد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 28 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت 
ضمن عرض تبریک به معرفی شدگان مرحله مصاحبه آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/07/28 ، به استحضار می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه رشته های شغلی به براساس جدول انتهایی آگهی صورت خواهد پذیرفت . داوطلبین گرامی قبل از اطلاع از زمان مصاحبه قسمت تذکرات مهم را با دقت مطالعه نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه تست آمادگی جسمانی آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 17 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان درخصوص انجام تست آمادگی جسمانی آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع می رساندجهت انجام تست ورزش (آمادگی جسمانی) در روز چهارشنبه مورخ 1402/10/20 راس ساعت 7:30 در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سالن شهید ذکوی حضور داشته باشند.
1- اصل شناسنامه و کارت ملی
2- گواهینامه ب2
3- تعهد محضری(در صورت نداشتن گواهینامه ب2
4- لباس ورزشی
5- کفش ورزشی
ضمنا مصاحبه عمومی رشته شغلی در تاریخ برگزار می گردد.

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم آبادان درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن عرض تبریک به معرفی شدگان مرحله مصاحبه آزمون استخدامی پیمانی مورخ 1402/07/28، به استحضار می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه رشته های شغلی در فایل مندرج در همین اطلاعیه خواهد بود و لازم به ذکر است قسمت تذکرات مهم با دقت مطالعه گردد.

مشاهده اطلاعیه

دریافت کارت آزمون

خبر 6 دی 1402: دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ جهت دریافت  کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پیمانی  رشته شغلی (نگهبان و پرستار) داوطلبان از روز سه شنبه مورخ 1402/10/12 به سایت دانشگاه به آدرس abadanums.ac.ir مراجعه و وارد قسمت پروفایل شخصی خود در زمان ثبت نام شده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

اعلام زمان برگزاری آزمون

خبر 18 آذر 1402: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
به اطلاع داوطلبین آزمون استخدام پیمانی رشته های شغلی نگهبان و پرستار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان می رساند با توجه به لغوبرگزاری آزمون فوق در تاریخ 1402/08/11 آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 10/15/ 1402 برگزار خواهد شد. لذا جزئیات و نحوه برگزاری این آزمون بر روی سایت دانشگاه به نشانی   abadanums.ac.irدرج خواهد شد. بدین منظور ثبت نام شوندگان آزمون می بایست سایت دانشگاه را مرتبا  چک نمایند.

دعوت به همکاری علوم پزشکی آبادان

آگهی 13 اذر 1402: دعوت به همکاری علوم پزشکی آبادان
به اطلاع می رساند دانشگاه علوم پزشکی آبادان به شرح جدول زیر نیاز به جذب نیروی متعهد خدمت بصورت هیات علمی پژوهشی جهت فعالیت در مرکز تحقیقات آلاینده های محیطی خود دارد. متقاضیان می توانند رزومه خود را تا مورخ ۳۰/۹/۱۴۰۲ به آدرس پست الکترونیکی RCEC.Abadan@gmail.com ارسال نمایند.

ردیف

رشته تحصیلی

مقطع

تعداد

جنسیت

توضیحات

۱

بهداشت محیط

Phd

۱ نفر

مرد/زن

استفاده از تعهدات بصورت پژوهش محور خواهد بود.

اطلاعیه تمدید بارگذاری مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 12 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان درخصوص تمدید مهلت بارگذاری مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ زمان بارگذاری مدارک معرفی شدگان مرحله اول  آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/07/28 دانشگاه علوم پزشکی آبادان تا روز یکشنبه 1402/09/12 تمدید گردید.

اطلاعیه بررسی و زمانبندی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 30 آبان 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان درخصوص بررسی و زمانبندی مدارک معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی 28 مهر 1402 وزارت بهداشت
ضمن عرض تبریک به معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ 28 /07/ 1402، به استحضار می رساند مرحله بررسی مدارک این دانشگاه بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد. خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه نسبت به تهیه مستندات اقدام نمایید. شایان ذکر است افراد موظفند برای اطلاع از تایید یا عدم تایید مدارک مرتبا سامانه خود را چک نمایند.

مشاهده اطلاعیه

مشاهده سایر اطلاعیه ها

تعویق زمان برگزاری آزمون استخدام پرستار و نگهبان

خبر 6 آبان 1402: تعویق برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
با توجه به اختلال ایجاد شده در روند این آزمون از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر عدم استفاده از مجوزهای استخدامی تخصیص داده شده به دانشگاه ها و موسسات تابعه که مقرر بود در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ برای ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت برگزار شود، «تا اطلاع ثانوی» به تعویق افتاده و در حال پیگیری قانونی موضوع از سوی سازمان یادشده می باشیم.

تغییر زمان آزمون استخدام پیمانی نگهبان و پرستار

خبر 26 مهر 1402: تغییرزمان آزمون استخدام پیمانی نگهبان و پرستار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان
تغییرزمان آزمون استخدام پیمانی نگهبان و پرستار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ به ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ تغییر یافت.
زمان آزمون استخدامی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ به ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ تغییر یافت.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیازخود از محل مجوز استخدامی شماره۳۸۱۲۴۹ سازمان اداری استخدامی کشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده۳۳آئین نامه اداری و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی، تخصصی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نمایید.

دانلود دفترچه

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 16 مهر 1402: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان به مدت دو روز تمدید گردید.

استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

آگهی 9 مهر 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان
دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در نظر دارد برای تامین نیروﻫای مورد نیازخود از محل مجوز استخدامی شماره ٣٨١٢٤٩ سازمان اداری استخدامی كشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده ٣٣ آئین نامه اداری و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمونﻫای استخدامی از طریق آزمون كتبی در حیطهﻫای عمومی، تخصصی و ارزیابی تكمیلی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 مهر 1402 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)
- داشتن تابعیت ایران
- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (صرفا جهت رشته شغلی نگهبان كارت معافیت پزشكی مورد قبول نمی باشد)
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان كه پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی كرده باشند، میتوانند قبل از صدور كارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداكثر تا یكسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود میباشند. درصورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به كارگیری آنها كان لم یكن تلقی میشود.
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند (به تشخیص شورای طب كار یا كمیسیون پزشكی دانشگاه).
- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
- نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر
- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
- داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
- دارا بودن مدرك دیپلم و مدرك تحصیلی دانشگاهی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،
- تذكرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی كه مجاز به شركت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
1. افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
2. انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3. افرادی كه به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4. افرادی كه تعهد انجام كار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
5. دارندگان مدارك تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
6. دارندگان تابعیت مضاعف
نكته: در صورتیكه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیرمرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرك تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهدنامه محضری مبنی برعدم درخواست اعمال مدرك تحصیلی مربوطه پس از صدور حكم استخدامی خواهد بود. 
شرایط سنی (مشاهده)
داشتن حداقل ٢٠ سال و حداكثر ٤٠ سال تمام (متولد شدگان از ١٣٦٢/٠٧/٠٨ تا ١٣٨٢/٠٧/٠٨) برای دارندگان مدرك تحصیلی دیپلم و كارشناسی تا روز اول ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
1. جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یك سال اسارت و بالاتر، از شرط حداكثر سن معاف می باشند.
* سایر مشمولین سهمیه ٢٥ درصد و ٥ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مكلف به رعایت حداكثر سن های اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
2. پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
3. داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
4. داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركت های دولتی، بانك ها و شركت های تحت پوشش آنها، شركتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شركتهای دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركت های ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه و كمك دولت استفاده میكنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركت های تحت پوشش آنها از تاریخ ١٣٥٧/١١/٢٢ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
5. داوطلبانی كه طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
6. به استناد بند الف ماده ١٥ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ١٤٠٠/٨/١٩ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یكسال تا حداكثر ٥ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود مشروط به آن كه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ٢.٥ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت كشور در زمان برگزاری آزمون میباشد. 
مراحل ثبت نام (مشاهده)
ثبتنام به صورت اینترنتی از روز شنبه ٨ مهرماه ١٤٠٢ آغاز و تا پایان روز شنبه ١٥ مهرماه ١٤٠٢ از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه خواهد یافت. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موكول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند داوطلب متقاضی استخدام در آزمون استخدامی باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (pdf) 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 15 مهر 1402
زمان دریافت کارت آزمون: 2 آبان 1402
زمان برگزاری آزمون: 5 آبان 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

اعلام زمان مصاحبه

خبر 14 شهریور 1402: اعلام زمان مصاحبه از پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت فوریتهای پزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان
بدینوسیله ضمن تبریک قبولی و خیرمقدم به شما عزیزان به آگاهی می رساند؛ انجام مصاحبه ازپذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت شهرستان‌های آبادان و شادگان همزمان و بر اساس زمان‌بندی زیر انجام می‌پذیرد.
آدرس محل ثبت نام: آبادان، فلکه فرودگاه، روبروی سالن انتظار فرودگاه، معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری

مراجعه حضوری طبق جدول زمانبندی و صرفا در روز های تعیین شده جهت هر رشته

ردیف رشـتـه تاریخ مراجعه ساعت مراجعه
1 بهداشت مبارزه بابیماریها یک شنبه 1402/06/19 8 لغایت 13
2 فوریتهای پزشکی دوشنبه 1402/06/20
سه شنبه 1402/06/21
8 لغایت 13

مراحل مصاحبه، معاینه  و ارزیابی مهارتهای جسمانی:
1. مراجعه به اتاق پذیرش و کنترل مدارک و دریافت و تکمیل فرم مربوطه و اخذ نوبت مصاحبه، معاینه و ارزیابی مهارتهای جسمانی
2. مراجعه به اتاق پزشک جهت انجام مصاحبه (ارزیابی فن بیان و ...) تست روانشناسی و انجام معاینات پزشکی
3. ارجاع به آزمایشگاه تشخیص طبی و یا سایر مراکز تشخیصی جهت انجام آزمایشات مربوطه (مختص پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی و پس از اعلام نتایج نهایی انجام میپذیرد)
4. ارجاع به مکان ورزشی جهت ارزیابی مهارتهای جسمانی(مختص پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی)
مدارک مورد نیاز:
-اصل شناسنامه و یکسری کپی از تمام صفحات
-اصل کارت ملی و یکسری کپی پشت و رو
-اصل مدرک متوسطه (به همراه یک نسخه کپی)
-اصل مدرک پیش دانشگاهی (به همراه یک نسخه کپی)
-اصل ریز نمرات دوره 3 ساله متوسطه
-6 عدد عکس 3*4 پرسنلی جدید
-دفترچه بیمه درمانی
-کارت پایان خدمت (جهت آقایان)
-ثبت نام اولیه و نتیجه نهایی سازمان سنجش
-لباس و کفش ورزشی (جهت پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی)
-مدرک دال بر بومی بودن (جهت پذیرفته شدگان رشته بهداشت عمومی)

دفترچه شرایط استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

آگهی 3 مرداد 1401: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره 136658 مورخ 1399/03/26، شماره 151609 مورخ 98/03/27 و شماره 1368399 مورخ 1396/06/07 سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده 33 آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال 1397 از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی به صورت پیمانی به تعداد صد نفر با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نماید. مهلت ثبت نام از 8 الی 21 مرداد 1401 می باشد.

تعاریف (مشاهده)

مفاهیم‌ برخی‌ از اصطلاحات بکار رفته‌ در این‌ دفترچه‌ به‌ شرح زیر است‌:
1.موسسه‌: به‌ دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی‌ و خدمات بهداشتی‌ درمانی‌ و سایر موسسات تابعه‌ وزارت بهداشت‌ درمان و آموزش پزشکی‌ اطلاق می‌شود که‌ با توجه‌ به‌ اهداف و برنامه‌های آتی‌ خود نسبت‌ به‌ رفع‌ نیازهای نیروی انسانی‌ مراکز بهداشتی‌، مراکز درمانی‌ و بیمارستان ها و سایر واحدهای تابعه‌، اقدام به‌ استخدام می‌نمایند. (مطابق‌ جدول شماره 2 صفحه‌ 17) 
2.دستگاه اجرایی‌: کلیه‌ وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی‌، مؤسسات یا نهادهای عمومی‌ غیردولتی‌، شرکت‌ های دولتی‌ و کلیه‌ دستگاه هایی‌ که‌ شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح‌ نام است‌ از قبیل‌ شرکت‌ ملی‌ نفت‌ ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع‌ ایران، بانک‌ مرکزی، بانک‌ ها و بیمه‌ های دولتی‌، (کلیه‌ دستگاه های موضوع ماده (5) قانون مدیریت‌ خدمات کشوری) دستگاه اجرایی‌ نامیده می‌شوند.
3.آیین‌ نامه‌ اداری استخدامی‌: منظور، آیین‌ نامه‌ اداری استخدامی‌ کارکنان غیر هیات علمی‌ مصوب هیات امناء دانشگاه های علوم پزشکی‌ و خدمات بهداشتی‌ درمانی‌ کشور می‌ باشد که‌ به‌ استناد ماده یک‌ قانون احکام دائمی‌ توسعه‌ کشور تدوین‌ گردیده است‌.
4.داوطلب‌ قراردادی کار معین‌: به‌ شخصی‌ اطلاق می‌شود که‌ به‌ صورت قانونی‌ در یکی‌ از دانشگاه های علوم پزشکی‌ کشور یا سایر موسسات تابعه‌ وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی‌ در قالب‌ قرارداد انجام کار معین‌ (موضوع تبصره 5ماده 31 آیین‌ نامه‌ اداری استخدامی‌ کارکنان غیر هیات علمی‌ دانشگاه های علوم پزشکی‌ کشور) اشتغال داشته‌ باشد.
5.داوطلب‌ قراردادی پزشک‌ خانواده: فردی که‌ براساس مفاد تبصره 6 ماده 31 آیین‌ نامه‌ و از طریق‌ قرارداد طرح پزشک‌ خانواده در حال انجام وظیفه‌ در مراکز بهداشت‌ تابعه‌ دانشگاه/دانشکده می‌ باشد.
6. داوطلب‌ قرارداد مشاغل‌ کارگری: به‌ شخصی‌ اطلاق می‌شود که‌ به‌ صورت قانونی‌ در یکی‌ از دانشگاه های علوم پزشکی‌ کشور یا سایر موسسات تابعه‌ وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی‌ در قالب‌ قرارداد مشاغل‌ کارگری (موضوع ماده 32 آیین‌ نامه‌ مذکور) اشتغال داشته‌ باشد.
7.داوطلب‌ شرکتی‌: به‌ شخصی‌ اطلاق می‌شود که‌ به‌ صورت قانونی‌ از طریق‌ یکی‌ از شرکت‌های تامین‌ نیرو طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی‌ کشور یا سایر موسسات تابعه‌ وزارت بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی‌ به‌ صورت خرید خدمت‌ از بخش‌ خصوصی‌ (موضوع تبصره ماده 22 آیین‌ نامه‌ مذکور) اشتغال داشته‌ باشد
8.داوطلب ایثارگر: ایثارگران شامل موارد زیر هستند :
الف) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل:

 جانبازان 
 آزادگان 

 همسر و  فرزندان شهدا

 همسر  و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر 

 همسر و  فرزندان آزادگان دارای یك سال و بالای یك سال اسارت

 پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:

 رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها

 فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد 

 فرزندان آزادگان كمتر از یك سال اسارت

شرایط عمومی داوطلبان (مشاهده)
 .1-1‬داشتن تابعیت ایران‬
‫‪ .1-2‬اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‬
‫‪ .1-3‬التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‬
‫‪ .1-4‬انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان‬
‫تبصره‪ :‬دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان كه پروژه تحقیقاتی‬ جایگزین خدمت مورد تایید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی‬ كرده باشند‪ ،‬می توانند قبل از صدور كارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند‪ .‬این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن‬ در آزمون حداكثر تا یكسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود می باشند‪ .‬درصورت عدم ارائه‬ گواهی مربوطه در زمان مقرر‪ ،‬ادامه فرایند استخدامی آن ها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به‬ كارگیری آنها كان لم یكن تلقی می شود‪.‬‬
‫‪ .1-5‬داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام می شوند(به تشخیص شورای طب كار یا‬ كمیسیون پزشكی موسسه)‪.‬‬
‫‪ .1-6‬عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر‬
‫‪ .1-7‬نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر‬
‫‪ .1-8‬عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصالح‪.‬‬
‫‪ .1-9‬داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاه های اجرایی باشند‪.‬‬
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی‪:‬‬
شرایط اختصاصی (مشاهده)
‫‫الف) شرایط سنی داوطلبان‪:‬‬
‫داشتن حداقل ‪ 20‬سال و حداكثر ‪ 40‬سال تمام (متولد شدگان از ‪ 1361/05/08‬تا ‪ )1381/05/08‬برای دارندگان مدرک‬ تحصیلی كاردانی‪ ،‬كارشناسی و كارشناسی ارشد و داشتن حداكثر ‪ 45‬سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دكتری و‬ بالاتر (متولد شدگان از ‪ 1356/05/08‬به بعد) تا اولین روز ثبت نام‬
‫تبصره‪ :‬موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر‪ ،‬به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد‪:‬‬
‫‪ -1‬جانبازان‪ ،‬آزادگان‪ ،‬فرزندان شهدا‪ ،‬فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر‪ ،‬از شرط حداكثر سن معاف‬ می باشند‬
‫‪ -2‬سایر مشمولین سهمیه ‪ 25‬درصد و ‪ 5‬درصد در صورت ثبت نام در آزمون‪ ،‬مكلف به رعایت حداكثر سن های اعلام شده در‬ ذیل می باشند‪ ،‬در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد‪.‬‬
‫‪ -‬پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال‬
‫‪ -‬داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان‬ بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها‬
‫‪ -3‬سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ‪ 5‬سال‬
‫‪ -4‬سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در موسسات تابعه وزارت بهداشت‪ ،‬درمان و آموزش پزشكی (اعم از قراردادكار‬ معین و پزشک خانواده و قرارداد مشاغل كارگری) حداكثر به میزان ‪ 15‬سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)‪.‬‬
‫‪ -5‬سنوات شركتی داوطلبان شركتی شاغل كه به صورت غیرمستقیم و از طریق شركت های پیمانكاری طرف قرارداد با‬ موسسات تابعه وزارت بهداشت ‪ ،‬به خدمت اشتغال دارند‪ ،‬حداكثر به میزان ‪ 15‬سال(طبق سابقه بیمه قابل قبول)‬
‫‪ -6‬سنوات قراردادی یا شركتی داوطلبانی كه در سال های گذشته به صورت قرارداد تمام وقت (اعم از قراردادكار معین و پزشک‬ خانواده و قرارداد مشاغل كارگری) در موسسات تابعه وزارت بهداشت و یا شركت های پیمانكاری طرف قرارداد آنها به‬ خدمت اشتغال داشته اند و با موسسه قطع همكاری نموده اند حداكثر به میزان ‪ 5‬سال (طبق سابقه بیمه قابل قبول)‬
‫نکته‪ :‬در صورتیكه افراد در یكی از حالات شركتی یا قراردادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت‬ اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند(اشتغال بصورت مستمر)‪ ،‬می توانند حداكثر از ‪ 15‬سال ارفاق سن بهرمند گردند‪.‬‬
‫‪ -7‬داوطلبانی كه طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت‬ پزشكان و پیراپزشكان انجام داده اند، ‬به میزان انجام خدمت فوق‪.‬‬
‫‪ -8‬مدت خدمت سربازی انجام شده‪.‬‬
‫‪ -9‬به استناد بند الف ماده ‪ 15‬قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ‪ 1400/8/19‬مجلس شورای اسلامی به ازاء‬ تاهل و نیز داشتن هر فرزند یكسال تا حداكثر ‪ 5‬سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود‪.‬‬
‫تبصره‪ :1‬اعمال امتیاز مطروحه در بند ‪ 9‬مشروط به نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند ‪ ،بالای 2/5‬نباشد‪.‬‬
‫تبصره‪ : 2‬چنانچه محل تولد فرزندان‪ ،‬در شهرستان های مختلف باشد‪ ،‬اعطای امتیاز صرفاً برای فرزندان متولد شده در‬ شهرستان های با نرخ باروری ‪ 2/5‬و پایین تر مبنای محاسبه قرار می گیرد‪.‬‬
‫نکته‪ :‬مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال از ‪ 15‬سال بیشتر نخواهد بود‪.‬‬
ب) ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان‪:‬‬
‫‪ -1‬مشمولین قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان در رشته های دارای طرح «اجباری» می بایست دارای معافیت یا گواهی‬ پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند‪.‬‬
‫تبصره ‪ -1‬مشمولین قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان رشته های اجباری كه در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای‬ تابعه دانشگاه می باشند‪ ،‬می توانند صرفاً در آزمون های استخدامی همین دانشگاه شركت نمایند‪ .‬بدیهی است در صورت‬ قبولی صدور ابلاغ استخدامی و حكم حقوقی بصورت پیمانی حین طرح امكان پذیر خواهد بود‪.‬‬
‫تبصره ‪ -2‬در خصوص داوطلبانی كه نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است‪ ،‬نیازی به ارائه گواهی «پایان طرح» نیست و‬ گواهی «اشتغال به طرح» برای اینگونه افراد كفایت می نماید‪ .‬ضمناً مشمولین مذكور می توانند با ارائه گواهی مربوطه در‬ آزمون سایر دانشگاه های علوم پزشكی نیز شركت نمایند‪.‬‬
‫نكته ‪ :‬داوطلبان متعهد خدمت موسسات تابعه وزارت بهداشت (تعهد خاص‪ ،‬قانون برقراری عدالت آموزشی و پزشكان‬ متخصص مشمولین تعهدات «ضریب ‪ «k‬و ‪ (...‬ صرفا مجاز به شركت در آزمون استخدامی دانشگاه یا منطقه مورد تعهد می‬ باشند .لازم به ذكر است در صورت پذیرش نهایی‪ ،‬تعیین محل خدمت این داوطلبان در مدت تعهد با توجه به مفاد سند تعهد‬ اخذ شده برعهده موسسه خواهد بود‪.‬‬
‫‪ -2‬مشمولین قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان در رشته های دارای طرح «اختیاری» كه طرح خود را در سایر موسسات‬ تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی می گذرانند در صورت قبولی ملزم به ارائه گواهی موافقت با انصراف از طرح‬ در صورت پذیرش نهایی از دانشگاه محل انجام طرح خود در هنگام بررسی مدارک می باشند‪.‬‬
بخش سوم‪ :‬مواد آزمون‬
‫به هر یک از داوطلبان‪ ،‬یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد‪.‬‬
‫كلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (‪ (1‬برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو‬ (‪ (2‬برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد‪ .‬ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط‪ ،‬یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد‪.‬‬
مواد آزمون عمومی (مشاهده)
به شرح زیر تعیین می شود‪:‬‬
‫فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ‪(ICDL‬‬
‫ریاضی و آمار مقدماتی‬
‫زبان و ادبیات فارسی‬
‫معارف اسلامی
‫زبان انگلیسی عمومی‬
‫هوش و توانمندی های ذهنی‬
اطلاعات عمومی‪ ,‬دانش اجتماعی و قانون اساسی‬
‫تبصره‪ -‬اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (شامل مسیحی‪ ،‬كلیمی‪ ،‬زرتشتی و‪ (...‬از پاسخگویی به‬ سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مكتسبه این داوطلبان‪  ،‬بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی‬ محاسبه خواهد شد‪.‬‬
مواد آزمون تخصصی (مشاهده)
سوال های حیطه های تخصصی آزمون با توجه به دانش و مهارت های تخصصی متناسب با رشته های شغلی‪ ،‬بر اساس مواد‬ آزمون مندرج در جدول شماره یک صفحه ‪ 16‬مشخص شده است‪.‬‬

اطلاعات آزمون

 

+ مشاهده متن کامل آگهی استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان مورخ 3 مرداد ماه 1401
+
دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان
تقویم آزمون:

مهلت ثبت نام: تا 21 مرداد 1401

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی دانشگاه علوم پزشکی آبادان کلیک نمایید

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=104634
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k