• ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بابل

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بابل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی بابل


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه شماره 13

خبر 24 اسفند 1402: اطلاعیه شماره 13 آزمون استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی بابل
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ پیرو اطلاعیه شماره 13 آزمون جذب بهورز، اسامی نهایی پذیرفته شدگان به شرح لیست پیوست در همین اطلاعیه اعلام می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 12

خبر 17 اسفند 1402: اطلاعیه شماره 12 آزمون جذب بهورزی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ تاریخ و زمان مصاحبه آزمون بهورزی اعلام گردید.

مشاهده اطلاعیه

دریافت کارت آزمون

خبر 14 بهمن 1402: دریافت کارت آزمون استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی بابل
پیرو اطلاعیه برگزاری آزمون بهورزی به اطلاع داوطلبین می رساند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به آدرس ذیل مراجعه فرمائید.
تذکر۱:  کارت ورود به جلسه صرفاً برای داوطلبان واجد شرایط صادر گردید.
تذکر ۲: در صورت نداشتن تصویر در سامانه آزمون حتما نسبت به بارگزاری تصویر در هنگام دریافت کارت اقدام فرمائید.

دریافت کارت آزمون

اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام بهورز

خبر 9 بهمن 1402: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی بابل
پیرو اطلاعیه برگزاری آزمون بهورزی به اطلاع داوطلبین می رساند تاریخ برگزاری آزمون بهورزی، زمان جمعه  1402/11/13 ساعت 9 صبح می باشد.
داوطلبانی که در رشته محل انتخابی، واجد شرایط پذیرش نشده اند، طبق اطلاعیه های پیشین در رقابت با سایر داوطلبانی که در رشته محل‌هایی که تعداد داوطلبین آن به حد نصاب لازم نرسیده و یا ظرفیت آن تکمیل نگردیده است، قرار خواهند گرفت.
زمان و لینک دریافت کارت متعقابا از طریق سایت دانشگاه اعلام می گردد.
مکان آزمون: دانشگاه علوم پزشکی بابل -ساختمان دانشکده بهداشت و پیراپزشکی 
مدارک لازم: کارت ملی و شناسنامه عکس دار - مداد -پاک کن 
- حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در سالن امتحان ضروری می باشد.

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز یکشنبه 1 بهمن 1402

خبر 28 دی 1402: اطلاعیه شماره 16 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - 1 بهمن 1402
ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت رشته فوریت (به تعداد 47 نفر در صبح روز یکشنبه جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی (تست ورزش)، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی سال 1402 دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز یکشنبه مورخ 1402/11/01 راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس: بابل، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان دانشکده پزشکی، گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز شنبه 30 دی 1402

خبر 27 دی 1402: اطلاعیه شماره 15 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روز شنبه
ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد ۲۳ نفر در دو نوبت صبح و عصر) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق  و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس: بابل، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان دانشکده پزشکی، گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند. ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز چهارشنبه 27 دی 1402

خبر 26 دی 1402: اطلاعیه شماره 14 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روز چهارشنبه
پیرو اطلاعیه شماره ۱۳، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیریفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد ۲۴ نفر در دو نوبت صبح و عصر) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند. ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز سه شنبه 26 دی 1402

خبر 24 دی 1402: اطلاعیه شماره 13 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روز سه شنبه
پیرو اطلاعیه شماره 12 ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد 32 نفر در دو نوبت صبح و عصر) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این داوطلبان با مطالعه دقیق  و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی سال 1402 دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز سه شنبه مورخ 1402/10/26 راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس: بابل، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان دانشکده پزشکی، گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند. ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز دوشنبه 25 دی 1402

خبر 24 دی 1402: اطلاعیه شماره 12 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - روز دوشنبه
پیرو اطلاعیه شماره 11، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد 32 نفر در دو نوبت صبح و عصر) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی سال 1402 دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز دوشنبه مورخ 1402/10/25 راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس: بابل، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان دانشکده پزشکی، گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند. ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز یکشنبه 24 دی 1402

خبر 23 دی 1402: اطلاعیه شماره 11 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
پیرو اطلاعیه شماره 10، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد 24 نفر در دو نوبت صبح و عصر ) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی ، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدامی سال 1402 دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز یکشنبه مورخ 1402/10/24 راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه حضور یابند. ضمنا متذکر می گردد زمان مصاحبه مابقی داوطلبان از طریق همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اصلاحیه زمانبندی مصاحبه 23 دی 1402

خبر 21 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص اصلاحیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع داوطلبین دعوت شده روز شنبه مورخ 1402/10/23 می رساند با توجه به تغیر زمانبندی دعوت داوطلبین به مصاحبه بر اساس لیست پیوستی جدید جهت حضور در مکان مصاحبه برنامه ریزی فرمایند.

مشاهده اطلاعیه

اصلاحیه زمانبندی مصاحبه 20 دی 1402

خبر 20 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص اصلاحیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع داوطلبین دعوت شده روز چهارشنبه مورخ 1402/10/20 می رساند با توجه به تغییر زمانبندی دعوت داوطلبین به مصاحبه بر اساس لیست جدید جهت حضور در مکان مصاحبه برنامه ریزی فرمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 19 دی 1402: اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدام وزارت بهداشت
پیرو اطلاعیه شماره ۸، ضمن پیوست لیست داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت (به تعداد ۲۴ نفر در دو نوبت صبح و عصر) جهت انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، تاکید می گردد این دواطلبان با مطالعه دقیق و رعایت کلیه مفاد درج شده در اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل در روز چهارشنبه راس ساعت مندرج در جدول در محل مصاحبه به آدرس: بابل، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان دانشکده پزشکی،گروه پزشکی اجتماعی حضور یابند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 17 دی 1402: اطلاعیه شماره 8 دانشگاه علوم پزشکی بابل
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که براساس نتایج اولیه اعلام شده توسط جهاد دانشگاهی و پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده و محاسبه نمرات نهایی اصلاحی (بدلیل بازبینی امتیازات و، واجد شرایط  انجام مرحله  ارزیابی تکمیلی شده اند ، به آگاهی می رساند فرآیند ارزیابی تکمیلی(حیطه عمومی وتخصصی) این دانشگاه مطابق با جدول زمانبندی اعلام شده فایل پیوست انجام خواهد شد. فلذا مورد تاکید است ، داوطلبین محترم موارد مندرج در این آگاهی را مطالعه و صرفادر زمان اعلام شده، به آدرس : بابل-دانشگاه علوم پزشکی-ساختمان دانشکده پزشکی-گروه پزشکی اجتماعی مراجعه نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 2 دی 1402: اطلاعیه شماره 7 دانشگاه علوم پزشکی بابل درخصوص تکمیل پرونده آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون که در زمان تحویل مدارک فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویی را ارائه ننموده اند می رساند با توجه به هماهنگی با وزارت بهداشت و درمان ، در حال حاضر نیازی به تسویه حساب کامل با صندوق مذکور نمی باشد، فلذا داوطلبین فوق می باست حداکثر تا روند انجام مصاحبه عمومی ، گواهی عدم بدهی اقساط وام خویش را از صندوق رفاه دریافت و به واحد استخدام دانشگاه ، مستقر در معاونت توسعه (اتاق شمار ۸) تحویل نمایند. بدیهی است تاریخ اعلام شده (روز مصاحبه عمومی) آخرین مهلت خواهد بود و در صورت عدم ارائه امکان حضور داوطلب در فرآیند مصاحبه وجود نخواهد داشت. ضمناً داوطلبینی که پروندهای آنان دارای نواقصی بوده، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ مهلت دارند مدارک خویش را تکمیل نمایند.بدیهی می باشد پس از پایان مهلت فوق هیچ گونه مدرکی از داوطلبین دریافت نخواهد گردید و از فرایند آزمون استخدامی حذف خواهند شد.

اطلاعیه زمان و مکان تحویل مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 16 آذر 1402: اطلاعیه زمان و مکان تحویل مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
پیرو اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده (3 برابر ظرفیت) در مرحله بررسی مدارک در آزمون استخدامی سال 1402 می رساند، تاریخ و مکان تحویل مدارک بر اساس اسامی به شرح ذیل می باشد.فلذا داوطلبان با مطالعه دقیق اطلاعیه نسبت به تکمیل مدارک (مطابق با مفاد اطلاعیه شماره 5 آزمون) و ارائه آن در روز اعلام شده اقدام فرمایند.
****قابل ذکر می باشد عدم حضور در روز تحویل مدارک به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب و استخدام می باشد و تحت هیچ شرایطی تاریخ اعلام شده تمدید نخواهد گردید.***
با توجه ظرفیت محدود سالن داوطلبین محترم از  آوردن همراه  خودداری فرمایند.
تقسیم بندی بر اساس رشته شغلی:
1- پرستار: گروه اول (بر اساس اسامی معرفی شده)  شنبه 1402/09/18
2- پرستار: گروه دوم (بر اساس اسامی معرفی شده) یکشنبه 1402/09/19
3- سایر رشته ها: دوشنبه 1402/09/20
4- فوریت پزشکی و تریاژ سه شنبه 1402/09/21
5- چهار شنبه: 1402/09/22 داوطلبان کلیه رشته های شغلی  *بجز رشته شغلی فوریت* که در روزهای شنبه لغایت سه شنبه موفق به مراجعه و ارائه مدرک نگردیده اند.
*** تذکر مهم: داوطلبین رشته شغلی فوریت  های پزشکی با توجه به مفاد دفترچه آزمون و همچنین اطلاعیه شماره 5 این دانشگاه مبنی بر لزوم انجام تست BMI  در زمان تحویل مدارک صرفا روز سه شنبه 1402/09/21 مراجعه نمایند. فلذا در صورت عدم حضور در تاریخ فوق از فرایند جذب و استخدام حذف خواهند گردید.
مکان تحویل مدارک: سالن شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل
زمان: ساعت 8:30  الی 13
برای دریافت لیست داوطلبین اینجا کلیک کنید 

اطلاعات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 13 آذر 1402: اطلاعیه اطلاعات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده، جهت بررسی مدارک در آزمون استخدامی سال 1402 می رساند اطلاعات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در سایت دانشگاه علوم پزشکی بابل بارگذاری گردیده است. قابل ذکر می باشد تاریخ و مکان دقیق جهت ارائه مدرک از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبین خواهد رسید. فلذا داوطلباً با مطالعه دقیق اطلاعات بارگذاری گردیده تا زمان اعلان اطلاعیه بعدی، از مراجعه حضوری و تلفنی به معاونت توسعه خودداری فرمایند.

مشاهده اطلاعیه

زمان برگزاری آزمون استخدام بهورز

خبر 9 آذر 1402: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی بابل
پیرو اطلاعیه برگزاری آزمون بهورزی به اطلاع داوطلبین می رساند تاریخ برگزاری آزمون، روز جمعه  مورخ 1402/11/13 می باشد.
 ضمناً اسامی افراد مجاز به شرکت در آزمون فوق، نحوه و زمان توزیع کارت ورود به جلسه و نحوه ورود به درگاه پرداخت وجه ثبت نام و ساعت برگزاری آزمون متعاقباً از طریق همین سایت اعلام می گردد. فلذا داوطلبین از هرگونه مراجعه حضوری به معاونت توسعه و آموزشگاه بهورزی جداً خودداری فرمایند.

اطلاعیه امتیاز کرونا

خبر 19 مهر 1402: اطلاعیه شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص تکمیل فرم امتیاز کرونا
داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال 1402 برای بهره مندی از امتیاز کرونا لازم است نسبت به تکمیل اطلاعات خود در فرم های پیوست شده اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل، به استناد بند 1 دستورالعمل نحوه تعیین و اعطای امتیازات و اولویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون استخدامی، کارکنان قراردادکار معین، کارگری، شرکتی، طرح پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت که در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت های پزشکی خدمت کرده یا می کنند، مشمول استفاده از امتیازات این دستورالعمل خواهند بود.
داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال 1402 در صورتیکه در زمان ثبت آزمون استخدامی، نسبت به خود اظهاری بهره مندی از امتیاز کرونا از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل و واحد های تابعه اقدام نموده اند، برای بهره مندی از امتیاز کرونا تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ فرصت دارند، پس از دریافت فرمهای شماره 1 و 2 و تشکیل مشخصات فردی اولیه مورد نیاز، به مرکز آموزش و درمانی یا واحد مربوطه مراجعه و نسبت به ارائه فرمهای مذکور به مسئول بخش ،(بر اساس رشته شغلی) اقدام نمایند.
بدیهی سایر مراحل تکمیل و تایید سوابق کار در دوره کرونا با مرکز و واحد مربوطه و معاونت متناظر می باشد. فلذا داوطلبین محترم از مراجعه حضوری به معاونت توسعه دانشگاه جدا ًخوداری نمایند.
داوطلبان شاغل در بخش خصوصی و یا مراکزی غیر از مراکز یاد شده در بند 1 دستورالعمل فوق الذکر با توجه به مفاد دفترچه آزمون از ارائه فرم کرونا خودداری نمایند.
داوطلبانی که در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل شرکت نموده اند و متقاضی استفاده امتیاز کرونا از دانشگاه های علوم پزشکی دیگر می باشند، می بایست فرم تایید شده کرونای ایشان از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه مبداء به معاونت توسعه / نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بابل ارسال گردد. بدیهی است عدم ارسال فرم تایید شده کرونا تا تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به منزله انصراف از امتیاز فوق می باشد.
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سایر دانشگاه های علوم پزشکی می باشند حتماً در فرم مربوطه نسبت به درج نام دانشگاه محل انتخابی جهت مکاتبات اداری و ارسال فرم اقدام نمایند.
تذکر: داوطلبانی که در زمان بحران کرونا در بیمارستان صحرایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بابل خدمت نموده اند، جهت تکمیل فرم امتیاز کرونا، صرفاً به دفتر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه نمایند.

دریافت فرم شماره یک
دریافت فرم شماره دو

اطلاعیه شماره 7 آزمون جذب بهورزی

خبر 5 مهر 1402: اطلاعیه شماره 7 آزمون جذب بهورزی
به اطلاع داوطلبان  محترم آزمون بهورزی می رساند، پیرو اطلاعیه های 1 تا 6 و با توجه به عدم ثبت نام داوطلبان در برخی کد شغل محل ها با شرایط اختصاصی پذیرش نیروی مرد، مهلت ثبت نام صرفاً برای کد محل های ذیل و فقط برای داوطلبین مرد با مدرک تحصیلی مدرک دیپلم (مدرک تحصیلی پایان دوره پیش دانشگاهی یا پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه) از تاریخ چهارشنبه 05/07/1402 لغایت سه شنبه 18/07/1402 تمدید می گردد.
ضمناً تاکید می گردد این داوطلبین پس از ثبت نام اینترنتی می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 20/07/1402 اصل مدارک ثبت نامی از جمله «فرم تایید بومی بودن» مندرج در اطلاعیه شماره 2 را به صورت حضوری به آموزشگاه بهورزی تحویل نمایند.

مشاهده متن کامل آگهی

دانلود فایل تاییدیه محل سکونت 

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=304026
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k