• ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

استخدام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه فرآیند تخصیص امتیاز کرونا

خبر 12 بهمن 1402: اطلاعیه شماره 6 دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌ شمالی درخصوص فرآیند تخصیص امتیاز کرونا 
به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/10/15پرستار راز و جرگلان که در زمان ثبت نام خود را مشمول امتیاز کرونا دانسته می رساند: امتیاز مذکور بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط واحد های محل اشتغال داوطلب (با درخواست شخص) به حوزه های تخصصی (درمان، بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی) جهت تائید و سپس به کمیته 5 نفره متشکل از (رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست، رئیس اداره بازرسی و نماینده سازمان مدیریت استان) جهت بررسی، تائید، عدم تائید و یا اصلاح امتیاز ارجاع می گردد لذا:
*داوطلبانی که در واحد های تابعه دانشگاه مشغول به کار بوده و در آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/7/28 شرکت نموده و امتیاز کرونا را اخذ نموده اند نیاز به مراجعه ندارند و می توانند صرفاً جهت ارائه درخواست و آگاهی از نمره کرونا به مدیریت منابع انسانی دانشگاه مراجعه نمایند.
*در خصوص داوطلبانی که در واحد های تابعه این دانشگاه ثبت نام نموده اند و خود را مشمول امتیاز از سایر دانشگاه می دانند لازم است فرم تائید شده کامل (با 5 امضاء اعضاء کمیته) را از طریق سیستم اتوماسیون اداری و با نامه رسمی با امضاء معاونت توسعه یا رئیس دانشگاه محل اشتغال جهت اعمال به این دانشگاه حداکثر تا تاریخ 1402/11/15ارسال نمایند. ضمناً برگه های مخدوش و خط خورده، فاقد مهر و امضاء و یا عدم امضاء کامل کمیته 5 نفره، باستناد دستورالعمل مربوطه فاقد اعتبار بوده و ترتیب اثری داده نخواهد شد.
*داوطلبان شرکت کننده در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت که در حال حاضر و یا در یک مقطع (در بازه زمانی 1398/12/1 لغایت 1402/7/15) در واحد های تابعه این دانشگاه مشغول فعالیت  بوده و امتیاز مربوطه را طبق خود اظهاری در زمان ثبت نام درج نموده اند، لازم است با ارائه درخواست (جهت مشخص شدن محل مورد تقاضا و امتیاز کرونا) نسبت به اعلام نام واحد اشتغال در این دانشگاه، در بازه زمانی صدرالذکر اقدام نموده تا پس از تائید معاونت تخصصی و همه اعضاء کمیته 5 نفره، فرم مربوطه برای موسسه مورد تقاضا از طریق سیستم اتوماسیون اداری به صورت رسمی ارسال گردد.
*صرفاً برگه هایی که از سوی معاونت درمان، معاونت بهداشت و مرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه به کمیته 5 نفره ارسال می گردد، مورد قبول خواهد بود و کمیته مذکور از پذیرش و تائید فرم های کرونا که فاقد مهر و امضاء معاونت تخصصی/فوریت های پزشکی باشند و یا توسط شخص داوطلب ارائه گردد، معذور خواهد بود. لذا داوطلب می بایست صرفاً درخواست و یا فرم مربوطه را به واحد محل خدمت ارائه دهد و برگه مربوطه نیز از سوی واحد محل اشتغال به معاونت تخصصی یا مرکز فوریت های پزشکی جهت تائید ارسال می گردد.

زمانبندی سنجش آمادگی جسمانی

خبر 1 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - تست آمادگی جسمانی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ زمان برگزاری سنجش آمادگی جسمانی گروه فوریت های پزشکی (کاردان و کارشناس) در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 10 درخصوص زمانبندی مصاحبه

خبر 18 دی 1402: اعلام اسامی، تاریخ و ساعت فرآیند ارزیابی تکمیلی (حیطه عمومی و تخصصی) به میزان سه برابر ظرفیت
پیرو اطلاعیه صادره قبلی (شماره 9) به اطلاع داوطلبان لیست پیوست می رساند محل برگزاری کانون ارزیابی تکمیلی (حیطه عمومی و تخصصی) شهرستان بجنورد، خیابان شهریار، بالاتر از بیمارستان امام علی(ع)، جنب سالن ورزشی ولایت، مرکز آزمون های الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی می باشد. لذا مشمولین می بایست در تاریخ و ساعت ذکر شده در محل فوق حضور یابند. بدیهی است دعوت به فرآیند ارزیابی، مصاحبه، گزینش و آزمون عملی فوریت های پزشکی به هیچ عنوان بمنزله قبولی نهایی در آزمون، استخدام و جذب نخواهد بود و اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از انجام ارزیابی تکمیلی توسط جهاد دانشگاهی اعلام خواهد گردید.

مشاهده اطلاعیه

اعلام نتایج اولیه آزمون

خبر 17 دی 1402: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌ شمالی
فهرست پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون به میزان سه برابر ظرفیت جذب، پس از برگزاری آزمون کتبی و اعمال نمرات کرونا به شرح زیر می باشد. افراد پذیرفته شده می بایست در بازه زمانی مشخص شده مدارک مورد نیاز را به منظور بررسی و راستی آزمایی مدارک به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مربوطه ارسال نمایند.
توجه1: اسامی ذکر شده در این فهرست به منزله قبولی در آزمون محسوب نمی شوند و صرفا به معنی حضور این داوطلبان در مرحله بعد می باشد.
توجه 2: نتایج بر اساس نمره آزمون علمی با احتساب نمره کرونا می باشد. ( نمرات کرونا بر اساس درخواست متقاضی در حین ثبت نام و با استعلام از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به نمره آزمون علمی اضافه شده است)
توجه 3: داوطلبانی که بر اساس سهمیه های انتخابی مندرج در دفترچه راهنما در این فهرست قرارگرفته اند در صورتی که مدارک مربوط به سهمیه انتخابی را ارسال نکنند امتیاز سهمیه از آنان سلب می گردد. در این صورت نمره ایشان در سهمیه آزاد محاسبه خواهد شد و ممکن است نام داوطلب از ادامه مراحل حذف گردد. (سایر امتیازات موجود در دفترچه راهنمای آزمون به نمره کل داوطلبانی که در مراحل بررسی مدارک و مصاحبه حاضر باشند اختصاص می یابد)
توجه 4: داوطلبانی که نام آنها در این فهرست نمی باشد می توانند از تاریخ 19 دیماه جهت اطلاع از نمره  آزمون علمی خود و دریافت کارنامه از طریق همین صفحه اقدام نمایند.
توجه5: برای داوطلبانی که اسامی آنها جهت بررسی مدارک اعلام شده است در این مرحله کارنامه صادر نمی گردد.
جهت مشاهده کارنامه کد ملی و کد پرونده که از سامانه ثبت نام دریافت شده است مورد نیاز می باشد.
توجه6: افرادی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند می توانند ظرف مدت 10 روز از تاریخ این اطلاعیه از طریق سامانه ارسال مدارک نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایند. به اعتراضات ارسال شده از طرق مختلف و یا پس از مهلت مقرر شده پاسخ داده نمی شود.
توجه7: داوطلبانی که نام آنها در فهرست پذیرفته شدگان اولیه می باشد می بایست مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه ارسال مدارک در بازه زمانی مشخص شده ارسال نمایند.
مهلت ارسال مدارک از 17 لغایت 23 دیماه 1402 می باشد.
توجه8: در صورت وجود نقص در مدارک و یا عدم ارسال مدارک از طریق و زمان مشخص شده  در این اطلاعیه، نام داوطلب از ادامه فرآیند آزمون حذف می گردد وهیچ گونه اعتراضی از ایشان پذیرفته نخواهد شد.

مشاهده نتایج

اطلاعیه شماره 9 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخصوص آمادگی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع داوطلبین واجد شرایط آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/7/28که پرونده آنها بر اساس خود اظهاری در زمان ثبت نام مورد تائید قرار گرفته می رساند، طبق مهلت زمانی اعلام شده توسط اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرآیند شروع ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) از روز سه شنبه مورخ 1402/10/19در دو نوبت صبح از ساعت 7 و عصر از ساعت 12 آغاز خواهد گردید. اسامی واجدین شرایط جهت حضور در فرآیند ارزیابی تکمیلی با جدول زمانبندی و مکان ارزیابی تکمیلی متعاقبا از طریق همین سایت طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
نکات مهم:
- نحوه اطلاع رسانی به مشمولین صرفاً از طریق همین پورتال خواهد بود و داوطلبان می بایست به صورت روزانه جهت آگاهی از زمان و روز مصاحبه هر روز به پورتال این دانشگاه مراجعه و نسبت به مطالعه اطلاعیه های صادره اقدام نمایند.
- محور های فرآیند ارزیابی تکمیلی (عمومی و تخصصی) مطابق با مفاد مندرج در صفحه 18 دفترچه آزمون مربوطه می باشد.
- با توجه به اینکه یکی از محورهای مصاحبه عمومی کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی می باشد لذا داوطلبین موظف هستند جهت کسب امتیاز فوق، اصل و تصویر مدارک و مستندات مربوطه را در روز مصاحبه جهت تحویل به ارزیاب های حیطه عمومی به همراه داشته باشند. بدیهیست در صورت عدم ارائه مدرک مربوطه در زمان مصاحبه، امکان اختصاص امتیاز به داوطلب امکان پذیر نخواهد بود.
- با توجه به طولانی بودن مدت زمان فرایند مصاحبه و امکان انتظار چند ساعته، داوطلبین واجد شرایط باید پیش بینی های لازم را برای روز مصاحبه معمول نمایند.
- با توجه به تقسیم بندی داوطلبین در پنل های ارزیابی تکمیلی ، عدم حضور در روز و نوبت تعیین شده به منزله غیبت می باشد و امکان برگزاری مصاحبه در روزهای بعد برای آن داوطلب وجود ندارد.
- با توجه به اتمام بررسی مدارک و تغییرات ایجاد شده در برخی امتیازات، معرفی افراد جهت بررسی مدارک دلیلی بر دعوت به مصاحبه نخواهد بود و در همین راستا باستناد مفاد مندرج در دفترچه آزمون، افراد ذخیره به ترتیب نمره و پس از بررسی مدارک جایگزین گردیده اند.
- همراه داشتن اصل کارت ملی الزامی می باشد.
- همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی، کیف، تلفن همراه و ... در روز مصاحبه ممنوع می باشد.
- در صورت ارسال پیامک یا تماس تلفنی مبنای شماره تعیین شده، شماره تلفن مندرج در فرم خود اظهاری داوطلب در زمان ثبت نام در پورتال جهاد دانشگاهی می باشد.

اطلاعیه شماره 8 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 30 آذر 1402: اطلاعیه شماره 8 دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخصوص سایر مراحل آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع  داوطلبان مشمول بررسی پرونده آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/7/28وزارت بهداشت-دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی می رساند با توجه به هماهنگی بعمل آمده با جهاد دانشگاهی و وزارت بهداشت، از این پس تا مرحله نهایی تائید مدارک د اوطلبان از سوی دانشگاه ، کارنامه جدیدی برای داوطلبان صادر نخواهد شد. لذا هرگونه اطلاع رسانی دانشگاه از طریق تماس تلفنی یا پیامک یا پورتال برای بارگزاری مدارک به منزله قرار گیری افراد در لیست سه برابر ظرفیت بوده و داوطلبان موظف هستند در موعد مقرر و اعلام شده نسبت به بارگزاری مدارک یا حضور برای سنجش قد، وزن و BMI (گروه فوریت های پزشکی) اقدام نمایند. بدیهی است عدم بارگزاری مدارک در زمان مقرر یا عدم حضور در فرآیند سنجش قد، وزن و BMI (گروه فوریت های پزشکی) بمنزله انصراف بوده و دانشگاه نسبت به دعوت از سایر نفرات به ترتیب نمره جهت بررسی مدارک اقدام خواهد نمود. ضمناً مسئولیت هرگونه بارگزاری اشتباه یا عدم بارگزاری هرگونه مدرکی که منجر به کسب امتیاز گردیده بر عهده داوطلب خواهد بود و هیچگونه اعتراضی در این زمینه قابل قبول نخواهد بود.

اطلاعیه اندازه گیری شاخص بدنی در آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 9 آذر 1402: اطلاعیه شماره 7 آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/07/28– سنجش، قد، وزن و BMI
قابل توجه معرفی شدگان اولیه(3 برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی 1402/7/28گروه فوریت های پزشکی (کاردان و کارشناس) باستناد بند پ شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش مشاغل مربوط به حیطه فوریت های پزشکی دفترچه آزمون، صرفا اندازه گیری قد، وزن و BMI در روز سه شنبه مورخ 1402/9/14راس ساعت 10صبح در محل سالن ولایت – پشت بیمارستان امام علی(ع) شهرستان بجنورد انجام می پذیرد. لذا داوطلبان گروه فوریت های پزشکی(کاردان و کارشناس) که دارای کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک از سوی جهاد دانشگاهی می باشند، لازم است در زمان و محل مقرر با در دست داشتن کارت شناسی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) و کارنامه صادره، حضور یابند.

اطلاعیه آزمون پیمانی 28 مهر 1402

خبر 5 آذر 1402: آزمون پیمانی 28 مهر 1402
پذیرفته شده گرامی از طریق فرم زیر اطلاعات خود را وارد نمایید همچنین به نکات زیر توجه فرمائید
نام کاربری داوطلب = کد ملی  ( بدون صفر اول کد ملی)   و رمز عبور=شماره تلفن همراه وارد شده در زمان ثبت نام (بدون صفر اول)
فرمت ارسال تصاویر حتما jpg  با حجم کمتر از 400 کیلوبایت
مسئولیت صحت و سقم بارگذاری مدارک بر عهده داوطلب بوده لذا، لازم است شخصا نسبت به انجام این مهم اقدام نمایید.
( ترجیحا از مرورگر های mozilla firefox یا google chrome استفاده نمایید و در صورت عدم ارسال اطلاعات مرورگر خود را به روزرسانی نمایید
توجه:
اخذ مدرک صرفا به منظور بررسی مستندات بارگذاری شده بر اساس فرم خود اظهاری در زمان ثبت نام و به میزان چند برابر ظرفیت می باشد و بارگذاری مدارک به هیچ عنوان دلیل بر جذب و استخدام نمی باشد.

تکمیل فرم

اطلاعیه ارائه مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 2 آذر 1402: اطلاعیه ارائه مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
قابل توجه معرفی شدگان اولیه (3 برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی 1402/7/28  دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي
بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/7/28 که دارای کارنامه واجد شرایط و معرفی جهت بررسی مدارک می باشند می رساند: ذینفعان شخصاً نسبت به بارگذاری تصاویر کلیه مدارک خواسته شده ذیل با مراجعه به آدرس اینترنتی Jazb.nkums.ac.ir از تاریخ 1402/09/05 لغایت 1402/9/12 اقدام نمایند. لازم به ذکر است این زمان قابل تمدید نمی باشد.
*تذکرات بسیار مهم*
- اخذ مدارک به میزان 3 برابر ظرفیت صورت می پذیرد و کارنامه صادره از سوی جهاد دانشگاهی به هیچ عنوان دلیلی بر قبولی افراد نمی باشد و بررسی مدارک صرفاً  بر اساس خود اظهاری داوطلب در زمان ثبت نام ، به صورت مشروط بوده لذا پس از بررسی و تایید مستندات ارایه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی متعاقباً توسط جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.
- باستناد بند 5 تذکرات و توصیه های کلی آگهی آزمون مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام می نماید با مستنداتی که در اعلام نتایج اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد برعهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم ، سن، ایثارگری، امتیاز ویژه کرونا ، معلولیت و سابقه اشتغال غیر رسمی در دستگاه های اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضا نامه ثبت نامی ، مغایر با شرایط مندرج در آگهی مربوطه باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون استخدامی موسسات (اعلام نتیجه اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و یا صدور حکم استخدامی) امتیاز یا اولویت مربوطه از داوطلب سلب و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
- با توجه به وجود آیتم ثبت اعتراض در پنل کاربری هر داوطلب در صورت داشتن اعتراض می تواند به پنل شخصی خود در سایت جهاد دانشگاهی مراجعه و ثبت اعتراض نماید. ضمناً با عنایت به اخذ الکترونیکی مدارک، از مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه خودداری فرمائید.
- سنجش قد و وزن و BMI داوطلبین فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی (کاردان و کارشناس) در هفته دوم آذر ماه سال جاری با اطلاع رسانی قبلی انجام خواهد پذیرفت و تاریخ آزمون عملی نیز متعاقباً پس از مشخص شدن نفرات نهایی اعلام خواهد گردید.
- لیست دعوت شدگان نهایی به فرآیند مصاحبه و زمانبندی مربوطه متعاقباً اعلام خواهد گردید. 
- کلیه داوطلبان موظفند به صورت روزانه جهت آگاهی از آخرین اطلاعات آزمون به سایت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.
- باستناد بند 9 تذکرات و توصیه های کلی آگهی آزمون، داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه برای بررسی مدارک، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است دانشگاه در اینگونه موارد با هماهنگی جهاد دانشگاهی از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد نمود.
مدرک موردنياز:
تصویر رنگی  تمامی صفحات  شناسنامه داوطلب
تصویر رنگی صفحه اول و دوم شناسنامه همسر
تصویر رنگی صفحه اول شناسنامه فرزندان
تصویر رنگی هر دو سمت کارت ملی
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
نکته: داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس مشروط به داشتن مدرک تحصیلی لیسانس ذکر شده است لازم است علاوه بر مدرک مقطع فوق لیسانس، مدرک مقطع لیسانس خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی و کتاب مهندسی مشاغل نیز بارگزاری نمایند.(بند 3 تذکرات و توصیه های کلی دفترچه -صفحه 26)
تصویر رنگی وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
تصویر رنگی کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی طبق مفاد آگهی (ایثارگری ، معلولیت، بومی، برقراری عدالت آموزشی و ...)
عکس رنگی داوطلب بصورت واضح و شفاف
تصویر رنگی کارنامه صادره از  جهاد دانشگاهی
تصویر رنگی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
تصویر رنگی گواهینامه ب(2) یا پایه دوم (مختص شغل فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی)
نکته: داوطلبان دارای گواهینامه ب1 در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه ب2 یا پایه دوم را تا پایان یکسال پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد.(لازم به ذکر است افراد زیر 24 سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند، در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب2 تا پایان 24 سالگی ارائه نمایند و در صورت عدم ارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد)
مدارک مورد نیاز جهت افزایش سنی داوطلبانی که سن آنها بالاتر از حداکثر سن مندرج در آگهی می باشد:
1- تصویر رنگی گواهی اشتغال ممهور به مهر و امضاء محل خدمت و سوابق پرداخت حق بیمه (ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی) به جهت افزودن به شرط سقف سنی.
2- تصویر رنگی اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم خلاصه سوابق(502)
مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت داوطلبانی که از امتیاز بومی 10 سال سکونت استفاده نموده اند:نکته: در صورتی که محل تولد و محل تقاضا داوطلب(شهرستان) یکسان می باشد نیازی به بارگذاری فرم مربوطه نمی باشد .
داوطلبان متقاضی شغل محل های شهرستان بجنورد(مرکز استان) نیز نیازی به ارائه مدرک با عنایت به عدم وجود امتیاز بومی ندارند.
1- تصویر رنگی تکمیل شده فرم استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست مندرج در صفحه 583 آگهی)
2- ارائه گواهی سوابق تحصیلی با تائید اداره آموزش و پرورش/ گواهی اشتغال بکار مشروط به پرداخت بیمه
در صورت پذیرفته شدن نهایی داوطلب ملزم به ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک فوق به واحد امور استخدام می باشد لذا مقتضیست نسبت به نگهداری مدارک مروبطه از جمله فرم استشهاد، کرونا و ... اهتمام لازم را بعمل آورید

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=20880
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k