• ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی دزفول

استخدام دانشگاه علوم پزشکی دزفول

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی دزفول


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه شماره 8

خبر 26 اسفند 1402: اطلاعیه شماره 8 آزمون جذب و پذیرش بهورز در سال 1402
متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر دفترچه زیر را با دقت مطالعه نموده و فرم تاییدیه محل سکونت را به درستی تکمیل نمایید.
شرایط سنی: حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم حداکثر 26 سال(25 سال و 11 ماه و 29 روز).تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.(شرایط خاص مربوط به افزایش 2 سال به سقف سن در دفترچه موجود می باشد)
مهلت ثبت نام: از تاریخ 1402/12/26 لغایت 1402/12/27
مدارک مورد پذیرش: داشتن گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی و یا گواهینامه پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه
تاریخ و زمان دریافت کارت آزمون:متعاقبا از همین سایت اعلام می گردد.
توجه: افراد بومی از روستای  مورد نظر طبق شرایط مندرج در دفترچه مجاز به ثبت نام می باشند.

مشاهده متن کامل آگهی

استخدام بهورز

آگهی 13 اسفند 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی دزفول
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول در نظر دارد برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه تعداد 7 نفر بهورز از بین افراد واجد شرایط با مدرک دیپلم و بومی روستاهای قمر مندرج در جدول از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش پذیرش نماید.
مهلت ثبت نام تا 16 اسفند 1402 می باشد.

دانلود دفترچه

دانلود فرم تاییدیه محل سکونت

اطلاعیه شماره 6

خبر 11 بهمن 1402: اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدام پیمانی (اعلام نتایج نهایی آزمون)
به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی می رساند، نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی 1402/07/28 از طریق سامانه مرکز جهاد دانشگاهی اعلام گردیده است. پذیرفته شدگان نهایی می بایست با مراجعه به سایت گزینش تا تاریخ 1402/11/12 نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.
ضمنا در صورت هرگونه اعتراض می توانید تا تاریخ 1402/11/17 اعتراض خود را ثبت نمایید.

ثبت اعتراض

استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی دزفول

آگهی 10 بهمن 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه طبق مفاد دستورالعمل اجرایی پذیرش و جذب بهورز ، تعداد 16 نفر بهورز بشرح جدول ذیل از بین افراد واجد شرایط با مدرك دیپلم و بومی روستاهای مندرج در جدول ذیل از طریق آزمون كتبی ، مصاحبه و گزینش پذیرش می نماید.

مشاهده متن کامل آگهی

اطلاعیه سنجش وضعیت و آمادگی جسمانی (تست ورزش) رشته شغلی فوریتهای پزشکی

خبر 24 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص سنجش وضعیت و آمادگی جسمانی (تست ورزش) رشته شغلی فوریتهای پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع کلیه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت جهت مرحله مصاحبه ارزیابی تکمیلی که در رشته شغلی فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی پذیرفته شده اند می رساند، که تست ورزش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 26 و 27 دی ماه انجام خواهد شد. لذا مقتضی است کلیه معرفی شدگان این مرحله جهت انجام تست مذکور طبق برنامه زمانبندی لیست زیر رأس ساعت 8 صبح در محل مجتمع ورزشی دانشگاه  آزاد به آدرس کوی آزادگان. بلوار مهرشهر (موقعیت محل در زیر آمده است)، حضور بهم رسانند. بدیهی است عدم حضور به موقع داوطلب به منزله انصراف از استخدام است.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 4 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم دزفول درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که جهت انجام فرایند مصاحبه ارزیابی تکمیلی پذیرفته شده اند می رساند این فرایند مطابق لیست پیوست از روز شنبه مورخ 1402/10/16 لغایت شنبه مورخ 1402/10/30 انجام خواهد شد. پذیرفته شدگان لیست پیوست می بایست با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در زمان مقرر به آدرس بلوار 15 خرداد خیابان پست ستاد مرکزی  دانشگاه علوم پزشکی دزفول جهت انجام مصاحبه مراجعه نمایند.
نکات مهم:
1- حضور کلیه داوطلبان شیفت صبح رأس ساعت 7:15 صبح در محل مصاحبه به منظور تحویل وسایل همراه به اتاق امانات و تطبیق کارت شناسایی الزامی است. شروع فرایند آزمون ساعت 7:30 بوده و درب های سالن رأس ساعت 7:45 صبح بسته خواهد شد.
2- حضور کلیه داوطلبان شیفت عصر رأس ساعت 12:15 در محل مصاحبه به منظور تحویل وسایل همراه به اتاق امانات و تطبیق کارت شناسایی الزامی است. شروع فرایند آزمون ساعت 12:30 بوده و درب های سالن رأس ساعت 12:45 بسته خواهد شد.
3- همراه داشتن وسایل الکترونیک( تلفن همراه، هندزفری، ساعت هوشمند و ...) در سالن مصاحبه  ممنوع می باشد. در صورت مشاهده به منزله تقلب در آزمون بوده و مطابق مقررات با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
4- با توجه به طولانی بودن زمان فرایند مصاحبه و امکان انتظار چند ساعته، کلیه داوطلبان پیش بینی های لازم را معمول دارند.
مدارک مورد نیاز:
1- اصل کارت شناسایی معتبر
2- اصل مدارک و مستندات مبنی بر کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی

مشاهده فایل پیوست

اطلاعیه شماره 3 آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 6 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص مدارک مورد نیاز مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که جهت بررسی مدارک معرفی شده بودند می رساند که با توجه به اینکه به زودی زمان مصاحبه ارزیابی تکمیلی اعلام خواهد شد، لازم است کلیه داوطلبان در زمان مصاحبه مدارک زیر را به همراه داشته باشند:
1- کارت شناسایی معتبر
2- مستندات مبنی بر کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی
از آنجا که امتیاز کسب مقامات، همزمان در روز مصاحبه براساس مستندات موجود بررسی خواهد شد، تحویل مدارک بعد از آن تاریخ به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

استخدام بهورز

آگهی 21 آذر 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه از بین افراد واجد شرایط و بومی روستاهای مندرج در آگهی از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش پذیرش می نماید.
مهلت ثبت نام تا 22 آذر 1402 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اطلاعیه شماره 2 بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 7 آذر 1402: اطلاعیه شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص زمانبندی فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
نظر به اینکه دریافت مدارک به صورت الکترونیکی می باشد، کلیه داوطلبان محترمی که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی  جهت فرآیند بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی دعوت گردیده اند می بایست فرم مشخصات فردی را از لینک مربوطه زیر دریافت، چاپ، تکمیل نمایند. این افراد از روز سه شنبه مورخ 1402/09/07 لغایت پایان روزشنبه مورخ 1402/09/11  می بایست فرم مذکور را همراه سایر مدارک مندرج در اطلاعیه شماره 1 بررسی مدارک آزمون، اسکن و از طریق لینک زیرپس از ویرایش اطلاعات نسبت به بارگذاری مدارک درقسمت "بارگذاری فایل جدید" در سامانه اقدام و مراحل ارسال مدارک را تکمیل و تا دریافت کدرهگیری ادامه دهند. قبل از ورود به سامانه راهنمای بارگذاری مدارک را به صورت کامل و دقیق مطالعه فرمایید.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 2 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص فرآیند بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ اطلاعیه شماره 1 دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص فرآیند بررسی مدارک آزمون استخدامی مهرماه وزارت بهداشت منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه امتیاز کرونا

خبر 17 مهر 1402: اطلاعیه تکمیل اطلاعات مربوط به امتیاز کرونا در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
پیرو اطلاعیه شماره یک مندرج در سایت جهاد دانشگاهی، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد در صورتی که دارای سابقه کارکرد مستقیم در مقابله با بیماری کرونا در واحدهای تابعه دانشگاه هستند از تاریخ 1402/07/16 لغایت 1402/07/19 به واحد محل خدمتی که در زمان کرونا اشتغال داشته اند مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه مندرج در فرم کرونا اقدام و به امور اداری واحدها تحویل نمایند. ضمناً چنانچه داوطلبان دارای سابقه کارکرد در مقابل با بیماری کرونا در دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند می بایست فرم تکمیل و امضاء شده (اعضای کمیته تخصصی مربوطه) را حداکثر تا تاریخ 1402/07/26 از طریق نامه کتبی ارسال نمایند.

اخبار لحظه به لحظه

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=103711
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k