• ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مراغه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مراغه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی مراغه


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون استخدام بهورز

خبر 22 اسفند 1402: اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ زمان و مکان برگزاری آزمون استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی مراغه اعلام گردید.

اعلام اسامی واجدین شرایط آزمون استخدام بهورز

خبر 14 اسفند 1402: اعلام لیست اسامی واجدین شرایط شرکت در آزمون پذیرش فراگیر بهورزی دانشکده علوم پزشکی مراغه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لیست اسامی واجدین شرایط شرکت در آزمون پذیرش فراگیر بهورزی دانشکده علوم پزشکی مراغه اعلام شد.

مشاهده اسامی

استخدام مراقب سلامت

آگهی 12 اسفند 1402: استخدام مراقب سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مراغه
 شرکت 1291 قائم عجبشیر درنظر دارد تعداد ۴۷ نیروی مراقب سلامت مورد نیاز برای اجرای برنامه سلامت خانواده در پایگاههای سلامت خانواده واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از بین افراد واجد شرایط را، از طریق آزمون کتبی و طی مراحل گزینش به صورت شرکتی و با شرایط و ضوابط ذیل بکار گیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

استخدام بهورز

آگهی 21 بهمن 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی مراغه
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی مراغه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت  تحت پوشش برای دوره 33 بهورزی در نظر دارد تعداد 25 نفر از بین داوطلبان بومی را از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه (تئوری – عملی – تخصصی ) و گزینش جذب نماید. مهلت ثبت نام تا 30 بهمن 1402 می باشد.

مشاهده آگهی

اعلام نتایج اولیه آزمون

خبر 4 بهمن 1402: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج اولیه آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه اعلام گردید.
نتایج بررسی مدارک داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول پس از راستی آزمایی مدارک و تطابق آن با شرایط اعلام شده در دفترچه راهنما به شرح زیر اعلام می گردد.
توجه1: این فهرست به منزله قبولی داوطلب در آزمون نیست و صرفاً به منظور معرفی افراد دارای شرایط احراز جهت حضور در مرحله بعد می باشد.
توجه 2: زمان انجام مصاحبه تخصصی متعاقبا اعلام می گردد.
توجه 3: افراد تایید نشده در این مرحله می توانند جهت اطلاع از دلیل عدم تایید خود، نسبت به ثبت اعتراض به مدت 10 از تاریخ این اطلاعیه از طریق سامانه ثبت اعتراض اقدام نمایند.
توجه 4: با توجه به عدم احراز برخی از داوطلبان پذیرفته شده در اطلاعیه شماره 5 این صفحه، به دلیل نداشتن مدارک مورد نیاز و کاهش میزان سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی، با موافقت دانشکده علوم پزشکی مراغه حدنصاب نمره آزمون تاسقف سه برابری ظرفیت جذب کاهش یافت. به همین منظور فهرست جدیدی از داوطلبان آزمون بر اساس اولویت نمره جهت بررسی و راستی آزمایی مدارک به شرح زیر اعلام می گردد.
زمان ارسال مدارک برای فهرست تکمیل ظرفیت 3 لغایت 8 بهمن ماه 1402 می باشد.
توجه 5: افراد پذیرفته شده در این مرحله (تکمیل ظرفیت) می بایست در زمان مقرر و از طریق سامانه ارسال مدارک، طبق شرایط و مدارک مورد نیاز که در اطلاعیه شماره 5  همین صفحه اعلام گردیده است نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.
توجه 6: این فهرست (تکمیل ظرفیت) به منزله قبولی در آزمون نمی باشد.
توجه 7: در صورت عدم ارسال مدارک در زمان و از طریق مشخص شده، نام داوطلب از ادامه مراحل حذف می گردد.
توجه 8: پس از انجام بررسی مدارک، افراد تایید شده در این مرحله به همراه افراد تایید شده مرحله قبلی، جهت انجام مصاحبه تخصصی معرفی میگردند.

مشاهده نتایج

اطلاعیه فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 4 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی مراغه درخصوص فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ زمانبندی و محل تحویل مدارک به تفکیک رشته شغلی از روز یکشنبه 1402/09/05 به شرح پیوست همین اطلاعیه اعلام می گردد.

مشاهده اطلاعیه

اعلام نتایج نهایی

خبر 23 آبان 1402: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه مورخ 1402/06/31 اعلام گردید.

مشاهده نتایج

اعلام اسامی پذیرفته شدگان

خبر 26 مهر 1402: اعلام اسامی سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی مراغه
مدیر منابع انسانی: این اسامی سه برابر ظرفیت شغل محلهای دفترچه استخدامی و با احتساب سهمیه ها و طبق خوداظهاری داوطلبان اعلام شده است. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، پیرو اسامی اعلام شده آزمون پیمانی مورخه ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ و سوالات مطرح شده توسط داوطلبان ، مدیر منابع انسانی طی گزارشی گفت : این اسامی سه برابر ظرفیت شغل محلهای دفترچه استخدامی و با احتساب سهمیه ها و طبق خوداظهاری داوطلبان اعلام شده است و پس از جمع آوری و بررسی مدارک و راستی آزمایی اظهارات داوطلبان در خصوص داشتن سهمیه ها ، نتایج نهایی اعلام خواهد شد. همچنین فرم کرونا جهت ارائه به واحد استخدام منابع انسانی طبق روال از واحد محل خدمت اخذ و تایید گردد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، پیرو اسامی اعلام شده آزمون پیمانی مورخه ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ و سوالات مطرح شده توسط داوطلبان ، مدیر منابع انسانی طی گزارشی گفت: این اسامی سه برابر ظرفیت شغل محلهای دفترچه استخدامی و با احتساب سهمیه ها و طبق خوداظهاری داوطلبان اعلام شده است و پس از جمع آوری و بررسی مدارک و راستی آزمایی اظهارات داوطلبان در خصوص داشتن سهمیه ها ، نتایج نهایی اعلام خواهد شد. همچنین فرم کرونا جهت ارائه به واحد استخدام منابع انسانی طبق روال از واحد محل خدمت اخذ و تایید گردد.
داوطلبان در صورت داشتن هرگونه اعتراضی می توانند جهت ثبت اعتراض خود به اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشکده تا مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ مراجعه نمایند.
بدیهی است که مهلت ثبت اعتراضات قابل تمدید نخواهد بود.

مشاهده اسامی

اطلاعیه امتیاز کرونا

خبر 13 مهر 1402: اطلاعیه تکمیل فرم امتیاز کرونا در آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی مراغه
پیرو اطلاعیه شماره یک مرکزآزمون جهاد دانشگاهی بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام ، متقاضی استفاده از امتیاز کرونا بوده اند میرساند، جهت بهره مندی از امتیاز مذکور با دریافت فرم مربوطه (پیوستی در دفترچه راهنمای آزمون ) و مراجعه به واحد محل خدمت نسبت به تکمیل و تحویل به واحد استخدام محل متقاضی استخدام اقدام نمایند. لازم به ذکر است مهلت تحویل فرم تکمیل شده تا تاریخ 1402/07/26 تعیین گردیده و به مدارک تحویلی پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دعوت به همکاری هیات علمی

آگهی 26 شهریور 1402: دعوت به همکاری هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی مراغه
دانشکده علوم پزشکی مراغه، به منظور تامین نیازهای آموزشی خود، فراخوان جذب نیروی هیات علمی متعهد خدمت را در رشته پرستاری بشرح ذیل برگزار می نماید. متقاضیان محترم می توانند مدارک و مستندات مربوطه را از مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ به آدرس ایمیل shiri.heris@mrgums.ac.ir ارسال نموده و همچنین ضروری است بصورت فیزیکی نیز به معاونت آموزشی دانشکده به آدرس مراغه، کیلومتر ۲ جاده تهران، معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه، دفتر مسئول امور هیات علمی ارسال نمایند.

شرایط عمومی
» تدين به دين مبين اسلام با يکي از اديان رسمي کشور
» تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
»عدم تعهد خدمت به ساير دانشگاهها و يا موسسات وابسته به آن
» عدم وابستگي استخدامي به سازمانها، موسسات آموزشي عالي ويا ساير نهادهاي دولتي
» نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه
شرایط اختصاصی
» دارا بودن مدرک تحصیلیبراساس جدول رشته‌های مورد نیاز فراخوان تعهدات
» کسب حداقل ۶۰% نمره آزمون مصاحبه
» ارائه نامه موافقت از دانشگاه ذیربط یا محل خدمت برای مستخدمین
» مطابقت رشته متقاضی با عنوان رشته درج شده در فراخوان
مدارک مورد نیاز
۱-تکمیل و ارسال فرم درخواست
۲-تصویر تمامی صفحات شناسنامه
۳- تصویر دو طرف کارت ملی
۴- عکس جدید ۴ × ۳ (۳ قطعه)
۵- تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا برگه دفاع ( در صورت فقدان به مدارک ترتیب اثری داده نخواهد شد)
۶- تصویرآخرین حکم کارگزینی (در صورت داشتن رابطه استخدامی)
۷- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت دوره نظام وظیفه (مخصوص برادران)
۸- شناسنامه علمی  (CV) کامل به همراه مستندات آموزشی، پژوهشی و اجرایی مربوطه
۹- گواهی مبنی بر داشتن رتبه علمی و ... (ارائه گواهی معتبر)
۱۰-  گواهی مبنی بر عضویت در بنیاد ملی نخبگان (ارائه گواهی معتبر)
۱۱- تصویر سند تعهد محضری درمقطع   Ph.Dیا ارشد
۱۲- نامه ارائه موافقت محل خدمت مستخدمین، بورسیه ها و متعهدین جذب به سایر دانشگاهها و یا معاونت درمان (در صورت درخواست انتقال تعهدات)
شرایط احراز
رشته تحصیلی مقطع تحصیلی گرایش تعداد جنسیت
پرستاری دکترای تخصصی/کارشناسی ارشد داخلی/جراحی ۲ زن/ مرد
پرستاری دکترای تخصصی/کارشناسی ارشد NICU ۱ زن/ مرد

دانلود فرم درخواست

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

استخدام کمک پرستار در دانشکده علوم پزشکی مراغه

آگهی 9 شهریور 1402: استخدام کمک پرستار در دانشکده علوم پزشکی مراغه
موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد نسبت به «اجرای فرآیند استخدامی» جهت تأمین نیروی شرکتی مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی مراغه طبق جدول رشته شغلی زیر از طریق برگزاری فرآیند آزمون، مصاحبه ومراحل گزینشی به عنوان «مجری» اقدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 18 شهریور 1402 می باشد.

شرایط و مقررات شرکت در آزمون (مشاهده)

موسسه غیر تجاری کار آفرینان آوا سلامت در نظر دارد در راستای نامه های شماره 209/4920/د مورخ 1402/04/28 اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 64/5097 مورخ 1402/05/03 معاونت محترم توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه، جهت واگذاری خدمات مورد نیاز واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه در رشته کمک پرستار طبق جدول رشته شغلی این دفترچه، بصورت شرکتی و از طریق انجام فرآیندهای آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش اقدام نماید.

تعاریف (مشاهده)
نیروی شرکتی: به شخصی اطلاق می شود که به صورت قانونی از طریق یکی از شرکت های تامین نیرو طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی کشور یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت خرید خدمت از بخش خصوصی اشتغال داشته باشد.
وبگاه رسمی: منظور از وبگاه رسمی در این دفترچه پایگاه اطلاع رسانی موسسه کار آفرینان آوا سلامت به نشانی اینترنتی موسسه کارآفرینان سلامت می باشد.
داوطلب بومی: داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می گردد که "متولد" یا "ساکن با سابقه 10 سال سکونت" در شهرستان / استان محل تقاضا برای استخدام باشد.
حد نصاب نمره: منظور از حد نصاب نمره آزمون کتبی هر رشته شغل، کسب 50 درصد میانگین نمره 3 نفر اول آزمون کتبی همان رشته شغل می باشد.
ظرفیت سهمیه: درصدی از ظرفیت مجوز استخدام که به داوطلبان مشمول سهمیه های مجاز عنوان شده در این دفترچه اختصاص می یابد.
موسسه: منظور موسسه کار آفرینان آوا سلامت است که مجری برگزاری آزمون می باشد.
دانشکده: منظور دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی مراغه است که کارفرما و ناظر برگزاری آزمون می باشد.

قابل توجه داوطلبان گرامی:
اطلاع رسانی و انجام ثبت نام آزمون جذب نیرو در مراکز تابعه دانشکده علوم پزشکی مراغه، صرفا بصورت الکترونیکی و منحصرا از طریق وبگاه رسمی موسسه غیر تجاری کارآفرینان آوا سلامت انجام می شود. فرآیند ثبت نام به صورت چند مرحله ای طراحی شده است و ثبت نام نهایی منوط به انجام کلیه مراحل شامل ثبت اطلاعات، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از سیستم می باشد.
تذکر 1: پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که قابلیت پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تذکر 2: داوطلب می بایست قبل از مراجعه به سامانه، اسکن عکس خود را طبق توضیحات مندرج در بند 7 «نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب» این آگهی تهیه نمایید.
تذکر 3: کد پیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده، لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت گیرد.

رشته شغلی مورد نیاز (مشاهده)

1- جدول رشته شغلی مورد نیاز:

شهرستان محل مورد
تقاضا
نام واحد عنوان رشته
شغلی
تعداد جنسیت
شهرستان مراغه  مراکز درمانی تابعه کمک پرستار 40 مرد: 16
زن: 24

2- افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند:

2-1- مستخدمین رسمی و پیمانی و افراد بازنشسته و باز خرید خدمت دستگاه های اجرایی.
2-2- انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه آن و سایر دستگاه ها و مؤسسات دولتی.
2-3- افرادی که به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح از خدمات دولتی منع شده باشند.
2-4- افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت، نهادهای انقلاب اسلامی و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، دارند.
2-5- داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و باز خرید خدمت و یا بازنشسته آن ها باشند.
تبصره 2: اگر افراد مشمول بند 2 در آزمون شرکت نمایند، در صورتیکه به هر طریق ممکن این مغایرت احراز گردد در هر مرحله از فرآیندهای آزمون حتی در صورت پذیرش نهایی و بکارگیری امتیاز و اولویت کسب شده از ایشان سلب خواهد شد و فرد حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

شرایط عمومی (مشاهده)
3-1- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
3-2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
3-3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
3-4- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائمی حداکثر تا اولین روز ثبت نام برای آقایان.
تبصره 3: کارت معافیت پزشکی در صورتی مورد قبول قرار خواهد گرفت که مشکلات جسمانی فرد طبق گواهی پزشک معتمد موسسه مانع انجام خدمات مطابق شرح وظایف نگردد.
3-5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای شغلی که به خدمت گرفته می شوند.
3-6- نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان (ارائه تعهد نامه رسمی مبنی بر عدم استعمال دخانیات)
3-7- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر.
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1- داشتن حداقل 20 سال سن و حداکثر 40 سال شمسی تمام تا اولین روز ثبت نام.
2- دارا بودن گواهینامه معتبر دوره آموزشی کمک پرستاری یکساله مورد تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت و یا دیپلم بهیاری مورد تائید وزارت بهداشت.
3- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته می شوند. (طبق نظر و تأیید گروه طب کار، مخصوص افراد حائز شرایط اولیه بعد از انجام مصاحبه)
4- داشتن حداقل قد 155 سانتی متر برای بانوان و 160 سانتی متر برای آقایان
5- دارای شاخص توده بدنی (BMI) حداقل 18 و حداکثر 30
تذکر 4: اندازه گیری قد و BMI پس از اعلام نتایج آزمون کتبی و بررسی مدارک، از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول انجام می شود.
6- داشتن کارت پایان خدمت.
7- نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلتی بخصوص اندام ها که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمات طبق شرح وظایف سازمانی باشند.
8- نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان
9- داشتن سلامت کامل جسمانی و عدم ابتلا به بیماری مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و مانند این ها
10- کسب موفقیت داوطلب در انجام کلیه مراحل آزمون علمی، تست BMI، آمادگی جسمانی، مصاحبه تخصصی
11- داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل
12- عدم سوء پیشینه کیفری
13- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
تذکر 5: در صورتی که فرد فاقد شرایط قد باشد اندازه گیری شاخص توده بدنی از وی انجام نخواهد شد و داوطلب از انجام ادامه مراحل باز خواهد ماند و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره 5: شرط ورود به هر یک از مراحل فوق، عبور از مرحله قبلی می باشد و در غیر اینصورت داوطلب حق ادامه فرآیند جذب را نخواهد داشت.
شرایط معافیت سنی (مشاهده)

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن اضافه خواهد شد:
الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر) تا میزان 5 سال.
پ) مدت زمان خدمت سربازی انجام شده آقایان (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود. (حداکثر 24 ماه)
ت) نیروهای جدید الورود در صورت وجود سابقه بیمه پردازی، تا سقف 3 سال به حداکثر سن مقرر افزوده می شود. (به جز سوابق بیمه ای خویش فرما)
ث) نیروهایی که در سنوات گذشته بصورت غیر مستمر در واحدهای تابعه دانشکده مشغول فعالیت بوده اند، سوابق بیمه ای غیرمستمر تا سقف 8 سال به حداکثر سن مقرر افزوده می شود.
ج) نیروهایی که در سنوات گذشته بصورت مستمر در واحدهای تابعه دانشکده مشغول فعالیت بوده اند، مدت سابقه بیمه مستمر به حداکثر سن افزوده می شود.
چ) به استناد بند الف ماده 15 قانون جوانی جمعیت به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یک سال تا حداکثر پنج سال به سقف محدوده سنی اضافه می شود.

سهمیه ها (مشاهده)

6-1- سهمیه 25 درصد ایثارگری:

به استناد ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران و بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب ایثارگران از محل سهمیه های مربوطه با رعایت ساز و کار ذیل انجام می پذیرد.
سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد (%25) ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت، پدر و مادر و خواهر و برادر شهید می باشد که مشمولین این بند مکلفند در بین خود به رقابت بپردازند.

6-2- سهمیه 5 درصد ایثارگری:

سهمیه استخدامی پنج درصد (%5) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت از طریق شرکت در آزمون و به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد.
مشمولین متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگری موارد زیر را مورد توجه قرار دهند:
1- استخدام ایثارگران اعم از سهمیه استخدامی 25 درصد و 5 درصد (موضوع ماده 21 قانون خدمات رسانی به ایثارگران در این آزمون صرفا از طریق حضور در تمامی مراحل آزمون و در رقابت با مشمولین ماده 21 قانون خدمات رسانی به ایثارگران انجام می پذیرد.)
2- پذیرش مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان صورت می پذیرد.
3- کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران تا سقف 25 درصد الزامی نمی باشد.
تبصره 8: در صورتی که ایثارگران موضوع سهمیه 25 درصد در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند، کسب حد نصاب نمره امتحان توسط ایشان در شغل مربوطه جهت رقابت با سایر داوطلبان آزاد، الزامی می باشد.
4- ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در صورت عدم تایید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی باشند.
تبصره 9: مشمولین سهمیه %25 ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی 5 درصد سایر ایثارگران نمی باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر می تواند در صورت مشمول بودن صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه استفاده نماید.
تبصره 10: درصورت عدم تکمیل ظرفیت ایثارگران در سقف سهمیه تعریف شده در رشته محل های مندرج در جدول رشته های شغلی، سهمیه باقیمانده جهت تکمیل ظرفیت به سهمیه آزاد در صورت داشتن شرایط مندرج در مفاد آگهی اختصاص خواهد یافت.

6-3- سهمیه معلولین عادی:

سه درصد از سهمیه اختصاص داده شده آزمون در صورت برخورداری از شرایط اعلام شده و دارا بودن توانایی انجام کار در شغل مورد نظر با تائید کمیسیون پزشکی دانشکده علوم پزشکی، به معلولین و افراد دارای سهمیه %3 که از سازمان بهزیستی شهرستان معرفی نامه دارند تعلق خواهد گرفت.
تبصره 11: کلیه افرادی که دارای معلولیت می باشند و یا از سهمیه سه درصد معلولین استفاده می کنند در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول آزمون، می بایست در زمان بررسی مدارک گواهی طب کار دال بر توانایی انجام کار بر حسب رشته شغل مورد نظر در این دفترچه را از مراکز دولتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تهیه و ارائه نمایند.
تبصره 12: در صورت عدم ارائه گواهی طب کار و یا عدم تایید توانایی داوطلب در انجام کار مربوط به رشته شغل مورد نظر از سوی مراکز صادر کننده این گواهی نامه و همچنین عدم پذیرش گواهی صادر شده از سوی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن سلب امتیاز داوطلب، نام ایشان از انجام سایر مراحل حذف خواهد شد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

6-4- مراجع صادر کننده تائیدیه ایثارگران:

الف) سهمیه رزمندگان:
1- بر اساس دستورالعمل صادره از سوی معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان های مجاز صادر کننده گواهی جبهه در نیروهای مسلح از تاریخ 1393/7/1 به شرح زیر می باشند:
الف- در ارتش جمهوری اسلامی ایران گواهی جبهه در سطح ستاد آجا و نیروهای چهارگانه (نزاجا/ پداجا/ نهاجا/ نداجا) صرفا با امضای معاون نیروی انسانی نیروها.
ب- در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گواهی جبهه در سطح ستاد سپاه / نیروهای پنج گانه (نزسا/ ندسا/ هوافضا/ نیروی قدس/ سازمان بسیج) با امضای معاون نیروی انسانی نیروها و در سطح سپاه های استانی صرفا با امضای فرمانده سپاه استان (گواهی سایر رده ها پذیرفته نیست).
ج- در ودجا (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا با امضای معاون نیروی انسانی وزارت مذکور.
د- در ناجا (نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا با امضای معاون نیروی انسانی ناجا.
گواهی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در فاصله زمانی 1359/6/31 تا تاریخ 1367/5/27 قابل قبول خواهد بود.
و- در وزارت جهاد کشاورزی با امضای معاونت توسعه مدیریت و منابع در مورد جهادگران.
2- مدت حضور یا خدمت در جبهه موظفی سربازان و پاسداران وظیفه و همچنین تعهدات و مأموریت های خدمتی پرسنل وزارتخانه ها، سازمان ها و ارگان های نظامی در جبهه و نیز طرح 6 ماهه دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، حضور داوطلبانه تلقی نمی شود.
ب) سایر سهمیه ها:
برای استفاده از سایر سهمیه ایثارگران نیاز به نامه تأیید ارگان مربوطه (بنیاد شهید انقلاب اسلامی) و اخذ کد رهگیری 12 رقمی از سامانه سجایا، می باشد.
تبصره 13: نیروهای فعال بسیجی و بسیجیان عادی پایگاه های مقاومت بسیج مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان نمی شوند.
تبصره 14: مخاطب گواهی ایثارگری می بایست دانشکده علوم پزشکی مراغه و یا موسسه کار آفرینان آوا سلامت باشد.

6-5- سهمیه آزاد:

افرادی که مشمول هیچ یک از سهمیه ها نیستند به عنوان سهمیه آزاد ثبت نام می شوند.
کلیه سهمیه باقیمانده مجوز پس از کسر سهمیه های استخدامی ذکر شده به داوطلبان آزاد شرکت کننده در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب نمره به ترتیب نمره برتر اختصاص خواهد یافت.
تبصره 15: مشمولین سهمیه های 5 و 25 درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران و 3 درصد معلولین، صرفا مجاز به انتخاب یکی از سهمیه های فوق الذکر می باشند و در صورت داشتن شرایط همزمان دو یا چند سهمیه، فقط انتخاب یکی از سهمیه های مذکور قابل پذیرش است.

6-6- شرایط بومی:

به استناد ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری، نمره مکتسبه آزمون علمی داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استان ها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
بومی بودن افراد از طریق یکی از شرایط زیر احراز می گردد:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای اشتغال یکی باشد.
تبصره 16: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
ب) داوطلب باید 10 سال سابقه سکونت در محل شهرستان مورد تقاضا را داشته باشد.
تبصره 17: استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل 10 سال سکونت با ارائه فرم پیوستی استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی خواهد بود.
تبصره 18: با توجه به تقسیمات کشوری در سال های مختلف در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
تبصره 19: داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهر محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه 10 سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
تبصره 20: در صورت عدم هم پوشانی مدارک مربوط به شرایط بومی که از سوی داوطلب ارائه شده و یا یا عدم تایید در پاسخ استعلام مدارک از مراجع ذی صلاح، امتیاز بومی بودن از داوطلب سلب می گردد.

6-2- امتیاز متاهلین:

الف) به استناد بند ب ماده 15 قانون جوانی جمعیت به ازای تأهل و نیز هر فرزند دو درصد (2%) مجموعا حداکثر تا ده درصد (10%) به امتیاز کتبی هر فرد اضافه می شود.

مهلت ثبت نام (مشاهده)
7-1- متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 1402/06/09 لغایت 1402/06/18 به مدت 10 روز نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق مراجعه به نشانی وبگاه موسسه غیر تجاری کار آفرینان آوا سلامت اقدام نمایند.
7-2- ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از سیستم می باشد و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد.
7-3- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
7-4- داوطلب با تکمیل ثبت نام و شرکت در آزمون صراحتا و به صورت کتبی و با علم کامل اقرار به اطلاع از شرایط و مقررات آزمون که در دفترچه راهنما، مندرج شده است می نماید و حق هیچگونه اعتراضی در خصوص عدم آگاهی و اطلاع از شرایط آزمون نخواهد داشت.
7-5- بعد از پایان ثبت نام و تایید نهایی، امکان ویرایش در هیچ کدام از اطلاعات داوطلب وجود ندارد. لذا افراد در تکمیل فرم های مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.
نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز (مشاهده)

8-1- ورود به وبگاه موسسه آوا سلامت.
8-2- تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تایید آنها.
8-3- ثبت تایید فرم اطلاعات وارد شده توسط داوطلب.
8-4- اسکن و آپلود یک قطعه عکس 3 در 4 که بایستی متناسب با توضیحات مندرج در"قسمت نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب" باشد.
8-5- پرداخت اینترنتی به مبلغ (2.300.000) ریال از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب.
8-6- دریافت شماره پرونده و کد پیگیری.
8-7- نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:
داوطلبان می بایست فایل مربوط به عکس خود را مطابق شرایط ذیل تهیه نمایند:
1- عکس 3 در 4 تمام رخ
2- به صورت 256 (سیاه و سفید) GrayScale
3- ابعاد: حداقل 200 در 300 پیکسل و حداکثر 300 در 400 پیکسل
4- درجه وضوح: dpi  100
5- فرمت ذخیره: JPG
6- حجم فایل : حداکثر 150 کیلو بایت
7- عکس داوطلب تمام رخ، دارای زمینه روشن و در سال جاری تهیه شده باشد.
8- تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد و عکس باید 3 در 4 باشد.
9- رعایت پوشش اسلامی در کلیه عکس ها الزامی می باشد.
تبصره 22: در صورت عدم ارسال عکس طبق شرایط ذکر شده امکان صدور کارت ورود به جلسه میسر نخواهد بود.

8-8- آیتم های مورد نیاز در فرم ثبت نام:

داوطلبان می توانند با تکمیل فرم الکترونیکی و درج آیتم های مورد نیاز طبق موارد زیر و پرداخت وجه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
اطلاعات هویتی شامل: نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، استان محل تولد، عکس پرسنلی.
اطلاعات تحصیلی شامل: مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی، معدل آخرین مدرک تحصیلی.
اطلاعات مربوط به سهمیه ها: وضعیت سهمیه، نوع سهمیه.
اطلاعات مربوط به سکونت: استان و شهر محل سکونت، آدرس محل سکونت، کد پستی، تلفن همراه، تلفن ثابت.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه و آزمون (مشاهده)

9-1- تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه و نحوه توزیع آن صرفا از طریق وبگاه رسمی موسسه غیر تجاری کارآفرینان آوا سلامت و ارسال پیامک از سر شماره 50004342 اطلاع رسانی خواهد شد.
9-2- تاریخ برگزاری آزمون از طریق وبگاه رسمی موسسه کارآفرینان آوا سلامت و به صورت ارسال پیامک به شماره همراه ثبت شده داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.
تبصره 23: با توجه به امکان وجود هر گونه تداخل در بستر های مخابراتی و یا در دسترس نبودن تلفن همراه در برخی مناطق احتمال عدم دریافت پیامک محتمل خواهد بود، لذا داوطلبان می بایست پس از ثبت نام بصورت روزانه اطلاعیه های مندرج در وبگاه اعلام شده را جهت آگاهی از آخرین اطلاعیه های این آزمون مشاهده نمایند.
تبصره 24: مسئولیت عدم اطلاع داوطلب از زمان دریافت کارت و یا برگزاری آزمون بر عهده خود شخص می باشد.

مواد و منابع آزمون (مشاهده)
کمک پرستار – کتاب دوجلدی کمک پرستاری یکساله، تالیف دکتر صدیقه سالمی، دکتر مرضیه شبان و دکتر سعید لک (انتشارات جهاد دانشگاهی)
(سئوالات بصورت چهارگزینه ای طراحی خواهد شد و به ازاء هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد)
نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه (مشاهده)

11-1- پذیرش نهایی داوطلبان پس از انجام فرآیندهای آزمون کتبی، راستی آزمایی مدارک، اندازه گیری قد و شاخص توده بدنی، مصاحبه تخصصی و تایید هسته گزینش صورت می پذیرد.
11-2- نمره کل داوطلب از 70 درصد نمره آزمون کتبی و 30 درصد به نمره ارزیابی در زمان مصاحبه تشکیل شده است.
11-3- حد نصاب نمره آزمون کتبی هر رشته شغل کسب 50 درصد میانگین نمره 3 نفر اول آزمون کتبی همان رشته شغل می باشد.
تبصره 27: در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز تا سقف ذکر شده، کمیته آزمون دانشگاه مجاز است با رعایت اصل ضرورت گزینش افراد با صلاحیت، نمره حد نصاب تعیین شده را تا تکمیل نفرات مورد نیاز جهت تشکیل جلسه مصاحبه کاهش دهد.
11-4- فهرست افراد مجاز مرحله اول در رشته شغل های دارای مصاحبه تخصصی بر اساس نمره مکتسبه حداکثر تا سه برابر ظرفیت جهت صحت و راستی آزمایی مدارک پس از تایید دانشگاه از طریق وبگاه موسسه اعلام می گردد.
تبصره 29: کمیته استخدام دانشگاه می تواند بنا به موارد از قبل پیش بینی نشده، میزان ظرفیت مورد نیاز برای اجرای مراحل آزمون را تغییر دهد.
تبصره 30: ارسال مدارک داوطلبان صرفا از طریق وبگاه موسسه و سامانه الکترونیکی آزمون ها صورت می پذیرد و تایید نهایی دریافت مدارک منوط به ارائه کد پیگیری از سامانه می باشد.
تبصره 31: بازه زمانی ارسال مدارک 10 روز کاری در نظر گرفته شده است. در صورت که داوطلب در مدت زمان پیش بینی شده نسبت به ارسال مدارک از طریق سامانه اقدام نکند نامش از ادامه مراحل حذف می گردد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره 32: شرط ورود به هر یک از مراحل فوق، عبور از مرحله قبلی می باشد و در غیر اینصورت داوطلب حق ادامه فرآیند جذب را نخواهد داشت.

مصاحبه تخصصی (مشاهده)
12-1- تاریخ مصاحبه پس از هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی از طریق وبگاه رسمی موسسه غیر تجاری کار آفرینان آوا سلامت اعلام خواهد شد.
تبصره 33: در صورتیکه پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی ظرفیت جذب تکمیل نگردد، از داوطلبان دارای نمره حد نصاب مجددا نسبت به انجام مراحل دعوت بعمل می آید.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (pdf) 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 18 شهریور 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=563629
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k