• ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
  • 6k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵,۹۸۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دعوت به همکاری فیزیسیست پرتودرمانی

آگهی 10 بهمن 1402: دعوت به همکاری فیزیسیست پرتودرمانی
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به راه اندازی مرکز جامع سرطان بهارستان، در نظر دارد در راستای تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات، تعداد 4 نفر نیروی فیزیسیست پرتودرمانی را به صورت شرکتی، با عنایت به شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید.

مشاهده متن کامل آگهی

اطلاعیه شماره 7 درخصوص زمانبندی مصاحبه

خبر 21 دی 1402: اطلاعیه شماره 7 ارزیابی تکمیلی حیطه عمومی وتخصصی کلیه رشته های شغلی به غیر از فوریت های پزشکی
داوطلب گرامی آزمون اســتخـدام پیمـانی تاریـخ 1402/07/28 جهت اطلاع از ارزیابی تکمیلی حیطه عمومی وتخصصی کلیه رشته های شغلی به غیر از رشـته شغلی فوریت های پزشکی (ضــمن به همراه داشـتن مـدارک مورد نیاز) به نشانی کرمانشـاه: خیابـان دوم کارمنـدان، کـوی محمـد قریـب مراجعه نماییـد.
- زمان پـذیرش از روز شـنبه تاریخ 1402/10/23 لغایت روز یکشـنبه 1402/11/15 می باشـد
- ساعت پـذیرش نوبت صـبح 7:30 و زمـان پـذیرش نوبت عصـر از سـاعت 12:30 می باشـد. 
بدیهی است مراجعه صـرفا"بر اساس زمانبنـدی لیست پیوست امکان پـذیر می باشد") ضــروری است نیم ساعت قبل از شـروع پـذیرش در حوزه مذکور حضور یابید. درب های سالن راس ساعت 7:30 در گروه صبح و 12:30 در گروه عصر بسته خواهد شد.
لازم به ذکر است : زمان برگزاری ارزیابی تخصصـی رشته شغلی فوریت های پزشکی طبق اطلاعیه شماره 6 برگزار می گردد.

اطلاعیه شماره 6 درخصوص کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی

خبر 20 دی 1402: اطلاعیه شماره 6 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص زمانبندی مصاحبه کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت
به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدام پیمانی تاریخ 1402/7/28 رشته کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی می رساند مصاحبه تخصصی (تست بدنی) رشته شما از روز شنبه از تاریخ 1402/10/23 لغایت روز دوشنبه 1402/10/25 از ساعت 8/30 دقیقه صبح لغایت 15 در سالن شهدا روبری مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در سه گروه برگزار می گردد. لذا مستدعی است با مراجعه به جدول زمان بندی زیر نسبت به این امر اقدام فرمایید.
تذکر مهم: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی(دارای اعتبار) و کارت ملی الزامی است و در صورت نقص از شما مصاحبه مذکور گرفته نخواهد شد."

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه شماره 5 درخصوص کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی

خبر 17 دی 1402: اطلاعیه شماره 5 ارزیابی تکمیلی حیطه عمومی رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی آزمون استخدام پیمانی 28 مهر 1402
"داوطلب گرامی آزمون اســتخـدام پیمـانی تاریـخ 1402/07/28 ،جهت اطلاع از ارزیـابی تکمیلی حیطه عمومی رشـته شـغلی کاردان و کارشـناس فوریت های پزشـکی (ضـمن به همراه داشـتن مـدارک مورد نیاز) به نشانی کرمانشاه: خیابان دوم کارمنـدان-کـوی محمـد قریب مراجعه نماییـد. (https://maps.app.goo.gl/SQycKHJrDR4MQcMg8) زمـان پـذیرش از روز دوشنبه تاریخ 1402/010/18 لغایت چهارشنبه 1402/10/20می باشد -ساعت پذیرش نوبت صبح 07:30 و زمان پذیرش نوبت عصر از ساعت 12:30می باشد. (بدیهی است مراجعه صـرفا"بر اساس زمانبندی لیست پیوست امکان پذیر می باشد) ضـروری است نیم ساعت قبل از شروع پذیرش در حوزه مذکور حضور یابید.
ضمنا" زمان برگزاری ارزیابی تخصصـی رشته فوریت های پزشکی و ارزیابی عمومی و تخصصی سایر رشته ها از تاریخ 1402/10/23 خواهد بود که لیست نفرات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده اطلاعیه

دعوت به همکاری پزشک عمومی

آگهی 5 دی 1402: دعوت به همکاری پزشک عمومی
شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب در نظر دارد نسبت به جذب دو نفر از همکاران پزشک عمومی بصورت قراردادی جهت اورژانس بیمارستان الزهراء(س) این شهرستان اقدام نماید. لذا واجدین شرایط می توانند با در دست داشتن مدارک به مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب مراجعه نمایند.

اطلاعیه شماره 4 درخصوص بررسی مدارک داوطلبان

خبر 28 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص بررسی مدارک داوطلبان آزمون استخدام وزارت بهداشت
داوطلب گرامی آزمون اسـتخدام پیمانی تاریـخ ،1402/07/28 جهت تحویل مـدارک(مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه شماره 1 به نشانی دانشـگاه علوم پزشـکی کرمانشاه، ساختمان شـماره ،1 مـدیریت منابع انسانی، واحد اسـتخدام مراجعه فرمایید. حضور فرد داوطلب الزامی می باشد." زمان بررسـی مدارک از ساعت 8:30 لغایت 11 روز سه شنبه تاریخ 1402/09/28 می باشد.

اطلاعیه درخصوص بررسی مدارک

خبر 21 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
داوطلب گرامی آزمون اسـتخدام پیمانی تاریـخ 1402/07/28 ، بـا توجه به جـدول زمـان بنـدی ذیل در زمان و مکان تعیین شـده جهت تحویل مـدارک(مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه شماره 1) به نشانی ابتدای خیابان دولت آباد، دانشــکده بهداشت، سالن ورزشــی فجر مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است مـدارک افرادی که در زمانی غیر از زمان تعیین شده مراجعه نمایند تحویل گرفته نخواهد شد. حضور فرد داوطلب الزامی می باشد."
زمان بررسـی مدارک از ساعت 8 صبح لغایت 1 بعداز ظهر روز سه شنبه تاریخ 1402/09/21 لغایت چهارشنبه 1402/09/22 به مدت 2 روز می باشد.

مشاهده اطلاعیه

جزئیات بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مهر ماه سالجاری

خبر 15 آذر 1402: جزئیات بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مهر ماه سالجاری
مدیر منابع انسانی دانشگاه گفت: پس از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مهر ماه سالجاری و اعلام بیش از ظرفیت پذیرفته شدگان، طی سه روز اخیر از ۷۶۶ نفر جهت بررسی مدارک در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی دعوت بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرام دمیاد عنوان کرد: از این تعداد ۳۳۸ نفر پس از طی مراحل گزینش و انجام مصاحبه به عنوان نفرات اصلی پذیرفته می شوند.
وی اظهار داشت:پس از دریافت مدارک، مدیریت منابع انسانی در قالب ۵ گروه به بررسی مدارک می پردازد و بر اساس اعلام وزارت بهداشت حداکثر تا ۲۰ روز آینده، اسامی افراد پذیرفته شده اعلام می گردد.
دمیاد افزود:این مدیریت در این مدت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با حداکثر توان و با انظباط و دقت خاصی این پروسه را در جهت احقاق حق داوطلبین به اتمام رساند.
وی بیان کرد:بر خود لازم می دانم از همراهی و همکاری مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر غلامی معاون دانشجویی، فرهنگی در انجام این پروسه حساس تشکر و قدردانی نمایم.

اطلاعیه شماره 2 بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 7 آذر 1402: اطلاعیه شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص زمانبندی فرآیند بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
داوطلب گرامی آزمون استخدام پیمانی تاریخ ،1402/7/28 با توجه به جـدول زمان بنـدی ذیل در زمان و مکان تعیین شده جهت تحویل مدارک به نشانی ابتدای خیابان دولت آباد،دانشـکده بهداشت، سالن ورزشـی فجر مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است مـدارک افرادی که در زمانی غیر از زمان تعیین شده مراجعه نمایند تحویل گرفته نخواهد شد. حضور فرد داوطلب الزامی می باشد. زمان بررسـی مدارک از ساعت 8 صبح لغایت 14 از تاریخ 1402/9/11 لغایت 1402/9/13 به مدت سه روز می باشد."

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 1 آذر 1402: اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع مس رسانیم؛ داوطلبان آزمون استخدامی میبایست مدارک مندرج در همین اطلاعیه را در زمان و مکانی که متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اعلام می گردد آماده و تحویل نمایند. لازم است داوطلبان محترم مفاد مندرج در این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام نمایند.

مشاهده اطلاعیه

دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

آگهی 23 آبان 1402: دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه از بین دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف علوم پزشکی، در قالب گذراندن طرح نیروی انسانی، تعداد محدودی نیرو می‌پذیرد. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از رشته‌های مشمول و نیز ثبت نام، با مراجعە به نشانی TARHPLUS.BEHDASHT.GOV.IR، ورود به بخش ثبت نام مشمولین غیر پزشکی و غیر دندانپزشکی و نیز انتخاب سازمان بیمه سلامت در قسمت واحد‌های دارای شرایط اختصاصی، مستندات را بارگذاری و درخواست خود را ثبت کنند. (در بخش محل سکونت، استان کرمانشاه درج شود) لازم به ذکر است پس از ثبت نام الکترونیک می بایست جهت انجام مراحل اداری با مراجعه به اداره کل بیمه سلامت استان (میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید جعفری طبقه دوم، واحد امور اداری) مستندات لازم تحویل گردد. در صورت هرگونه مشکل و نیاز به توضیح تکمیلی، با شماره 08337241849 داخلی 262 تماس حاصل نمائید.

اطلاعیه درخصوص ارائه فرم تایید شده کرونا

خبر 14 آبان 1402: اطلاعیه درخصوص ارائه فرم تایید شده به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
داوطلب گرامی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ دانشگاه مستدعی است با توجه به فرم خودظهاری شما در خصوص امتیاز کرونا ، نسبت به ارائه فرم تایید شده به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واحد استخدام حداکثر تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ اقدام فرمایید در غیر این صورت امتیاز صفر برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

اطلاعیه مجدد امتیاز کرونا

خبر 8 آبان 1402: اطلاعیه مجدد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص داوطلبینی که تاکنون فرم کرونای خود را تحویل ننموده اند
داوطلب گرامی آزمون استخدام پیمانی سال 1402 دانشگاه، مستدعی است با توجه به خوداظهاری شما در خصوص امتیاز کرونا، نسبت به تکمیل فرم مربوطه، تایید محل خدمت، تایید معاونت مربوطه و تحویل آن به واحد اسـتخدام حداکثر تا تاریخ 1402/8/9 اقدام فرمایید. در غیر این صورت امتیاز کرونا برای شـما محاسبه نمی گردد.

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=301244
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 6k