• ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی گلستان

استخدام دانشگاه علوم پزشکی گلستان (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی گلستان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام بهورز

آگهی 17 اسفند 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گلستان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای تحت پوشش در مناطق روستایی از طریق آزمون کتبی سنجش دروس عمومی و تخصصی ، مصاحبه و گزینش صرفاً برای شغل بهورزی با شرایط و ضوابط مندرج در آگهی ذیل استخدام نماید.

دانلود دفترچه شرایط

اطلاعیه امتحان آمادگی جسمانی رشته فوریت های پزشکی

خبر 20 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان درخصوص امتحان عملی آمادگی جسمانی رشته شغلی فوریتهای پزشکی آزمون استخدام وزارت بهداشت
اطلاعیه شماره 4 ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) و آزمون عملی آمادگی جسمانی رشته شغلی فوریتهای پزشکی مصاحبه آزمون استخدامی 28 مهر 1402 وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که از سوی مرکز جهاد دانشگاهی جهت انجام مرحله ارزیابی تکمیلی (مصاحبه عمومی و تخصصی) به میزان تا ۳ برابر ظرفیت پذیرش دعوت گردیده اند، مقتضی است ضمن مدنظر قرار دادن مندرجات دفترچه آگهی آزمون در خصوص محورهای ارزیابی تکمیلی، این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام، با دردست داشتن اصل مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه)، شخصـاً در روزهای تعیین شده مطابق با برنامه زمانبدی ذیل به آدرس گرگان، ابتدای جاده شصت کلا، مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی، دانشکده بین الملل، طبقه سوم مراجعه نمایند.
تذکرات مهم:
دعوت شدگان صرفأ جهت شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی شده اند.
پس از ارزیابی و ثبت نتایج، نتیجه نهایی از طریق جهاد دانشگاهی بر اساس نمره نهایی با وزن ۶۰% نمره امتحان کتبی و ۴۰% نمره ارزیابی تکمیلی اعلام خواهد شد.
بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در تاریخ و ساعت تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و امکان  انجام مصاحبه در تاریخ دیگر مقدور نبوده و داوطلب از روند استخدام حذف می گردد.
ساعت شروع پذیرش داوطلبان واجد شرایط فرایند مصاحبه مطابق جدول زمانبندی ذیل و پذیرش در نوبت صبح ساعت ۷:۰۰ الی ۷:۳۰ می باشد و پذیرش در نوبت عصر ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.  
لذا داوطلبان می بایست در تاریخ و ساعت مقرر در کانون ارزیابی شایستگی داوطلبان آزمون استخدامی حضور یابند.
با توجه به طولانی بودن مدت زمان فرآیند مصاحبه و امکان انتظار چند ساعته، داوطلبین واجد شرایط باید پیش بینی های لازم را برای روز مصاحبه (اعم از همراه داشتن داروهای مورد نیاز و ....) معمول نمایند.
 از آوردن وسایل الکترونیکی اعم از هرگونه تلفن همراه، هندزفری، ساعت هوشمند و .... خودداری گردد. به همرا داشتن وسایل مذکور هنگام برگزاری کانون ممنوع بود و از مصادیق تخلّف و تقلّب به حساب می آید.
داوطلبان می بایست یک روز قبل نسبت به شناسایی آدرس مرکز آزمون اقدام نمایند تا در تاریخ مقرر بدون هرگونه تاخیری در جلسه حضور یابند.
به همراه داشتن اصل و کپی مدارک کسب مقام در مسابقات و رویدادها جشنواره های استانی و ملی و جهانی.
(بدیهی است در صورت عدم ارائه مدرک در زمان مصاحبه امکان دریافت و اختصاص امتیاز به داوطلب امکان پذیر نخواهد بود.)

مشاهده جزئیات بیشتر

اطلاعیه زمانبندی بررسی مدارک آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 4 آذر 1402: اطلاعیه زمانبندی بررسی مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
پیرو اطلاعیه مورخ 1 آذر ماه 1402، به اطلاع داوطلبین آزمون استخدام پیمانی 28 مهر 1402 دانشگاه علوم پزشکی گلستان می رساند، داوطلبانی که دارای کارنامه دعوت به بررسی مدارک می باشند مطابق جدول زمانبندی ذیل، با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک اشاره شده در اطلاعیه مذکور، شخصـاً در روزهای تعیین شده به آدرس: گرگان، بلوار هیرکان، سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، سالن شهید سلیمانی مراجعه نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه بررسی مدارک مربوطه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 1 آذر 1402: اطلاعیه بررسی مدارک مربوطه آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترمی که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی جهت فرآیند بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی دعوت گردیده اند، مقتضی است این اطلاعیه را با دقت مطالعه و نسبت به تهیه مستندات مربوطه اقدام، با دردست داشتن اصل و تصویر مدارک اشاره شده، شخصـاً در روزهای تعیین شده که متعاقباً در روزهای آتی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد مراجعه نمایند. جدول زمانبدی و مکان تحویل مدارک متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
تذکرات مهم:دعوت شدگان به میزان تا ۳ برابرظرفیت (بر اساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام) صرفأ جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط می باشد. پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی از طریق جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشر شده، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده درآگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک دعوت بعمل خواهد آمد. بدیهی است تحویل مدارک به منزله استخدام نمی باشد.
 بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.
در رشته شغلی کاردان و کارشناس بالینی فوریت های پزشکی سنجش قد و شاخص توده بدنی BMI در زمان بررسی مدارک انجام خواهد.
مدارک مورد نیاز:پرینت کارنامه مندرج در سایت جهاد دانشگاهی که بر اساس آن داوطلب، مجاز به معرفی بررسی مدارک شناخته شده است.
اصل و تصویرکارت ملی داوطلب، همسر و فرزندان.
اصل و تصویر صفحات شناسنامه داوطلب، همسر و فرزندان. (جهت احراز هویت و بررسی امتیاز خوداظهاری تاهل و فرزندان)
اصل و تصویر (مدرک تحصیلی/دانشنامه/گواهینامه موقت/پایان طرح/گواهی اشتغال حین طرح/معافیت) مطابق با شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمونبرای رشته های شغلی دارای طرح اجباری، اصل گواهی تعیین وضعیت طرح نیروی انسانی (پایان طرح، معافیت از طرح، اشتغال به طرح و یا انصراف از طرح) با امضای بالاترین مسئول واحد محل اشتغال، به تاریخ روز.
برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد، در صورت وجود قید مرتبط بودن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی، ارائه گواهینامه مقطع تحصیلی قبلی نیز الزامی است.
اصل و تصویرکارت پایان خدمت نظام و یا معافیت دائم (برادران) یا نامه از یگان خدمتی با قید تاریخ اتمام خدمت نظام وظیفه
اصل گواهی دال بر ایثارگری به تاریخ روز
اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان با قید استفاده از سهمیه استخدامی (۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان) به تاریخ روز
اصل و تصویر گواهی نامه رانندگی ب ۲ برای متقاضیان رشته شغلی فوریت های پزشکی (پشت و رو)
 مدارک مورد نیاز سهمیه بومی (بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای آزمون)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی گلستان

آگهی 30 بهمن 1401: استخدام دانشگاه علوم پزشکی گلستان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق روستایی خود از محل مجوز استخدامی شماره ۱۵۱۶۰۹  مورخ ۲۷-۰۳-۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور به تعداد  ۹  نفر بصورت استخدام پیمانی (مطابق جدول یک) و بر اساس دستورالعمل اجرایی برای جذب بهورز به تعداد ۱۹۴ نفر بصورت قرارداد کار معین (مطابق جدول دو) ، افراد واجد شرایط را به استناد مفاد دستورالعمل مذکوراز طریق آزمون کتبی سنجش دروس عمومی و تخصصی ، مصاحبه و گزینش صرفاً برای شغل بهورزی با شرایط و ضوابط مندرج در آگهی ذیل استخدام نماید.
شروع ثبت نام از 6 اسفند 1401 می باشد.

شرایط عمومی
1-1: اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور
1-2 : داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
1-3 : التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
1-4 : داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
تبصره : معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که براساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.
1-5 : عدم اعتیاد به دخانیات , مواد مخدر و روانگردان
1-6 : عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر
1-7 : داشتن سلامت جسمانی و روانی ،اجتماعی و توانایی برای انجام کاربهورزی وقابلیت انجام فعالیتهای مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاها و کلیه آبادی های تحت پوشش با تائید پزشک طب کار دانشگاه .
1-8 : نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی وسایر واحدهای دانشگاه
1-9 : نداشتن سابقه انصراف از تحصیل بهورزی 

ثبت نام


+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)


توجه: شروع ثبت نام از 6 اسفند 1401 می باشد.

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=300310
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k