۶ سال پیش

استخدام رشته علوم رایانه ای در یک شرکت بین المللی

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

axxessio gmb با دفتر مرکزی در کشور آلمان، یک شرکت بین المللی در مشاورت فناوری اطلاعاتی و مدیریتی با تخصص در تحقق بخشیدن و توسعه سیستمهای بزرگ فناوری اطلاعاتی و تحولات دیجیتالی است. شرکت در پیشرو در ارتباطات مخابراتی، حمل و نقل و خدمات مالی و صنعتی از جمله مشتریان ما بشمار می آیند که از سرویسهای ما برای به اجرا گذاردن و توسعه پروژه های استراتژیک خود استفاده می کنند.

برای ارائه هر چه بهتر خدمات مشتریان خود بدلیل گسترش پروژه های محوله شرکت ما نیازمند به نیروهای متخصص با تحصیلات در علوم رایانه ای از مقطع کارشناسی به بالا می باشد.

متقاضیان باید دارای آگاهی و تجربه علمی در حداقل یکی از تخصصات ذیل باشند:

ردیف تخصص مورد نیاز شرایط احراز
1 تجربه در برنامه نویسی دستگاه های تلفن همراه در حداقل یکی از سیستم های عامل سیستم عامل اندروید (برنامه نویس ارشد در زبان جاوا با تجربه کاری- تجربه در روش های طراحی شی گرا- آشنایی بالا با سیستم عامل اندروید- تجربه عملی و مطمئن با حداقل یکی از ابزارهای توسعه نرم افزاری مانند android sudio eclipse یا intellid- سیستم عامل ios ( تجربه در برنامه نویسی با objective-c- تجربه عملی و مطمئن در ابزار توسعه نرم افزاری xcode- تجربه در روشهای طراحی شی گرا oop)
2 آشنایی با حداقل یکی از تکنولوژی های xml restful websrevice.json restful webservice- simple object access protocol- مدل کارخواه- کارساز (کلاینت سرور)- javascript , web frameworks
3 تجربه علمی با حداقل یکی از زبان های برنامه نویسی python- c-++c- سی شارپ
4 آشنایی با backend development unix.linux- opp- javaee- hibernate framework- spring boot framework
5 آشنایی با بانک اطلاعاتی و زبان nosql databases یا relational databases
6 آشنایی با حداقل یکی از ابزارهای نرم افزاری mavenn- ant- jenkins/cl- git- svn

علاقمندان می توانند رزومه خود را به زبان انگلیسی به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

قابل تذکر می باشد که تسلط به گفتار و نوشتن به زبان انگلیسی الزامی است (ایده آل آشنایی به زبان آلمانی)

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=956461
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه