۷ سال پیش

استخدام سه رده شغلی جهت گروه صنعتی عباسپور (آدرین) پخش شیراز
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

گروه صنعتی عباسپور (آدرین) پخش سراسری شعبه شیراز جهت بهبود سیستم توزیع و فروش خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی جنسیت مدرک شرایط
1 ویزیتور (بازاریاب) آقا و خانم حداقل لیسانس این شرکت در نظر دارد تعدادی فروشنده حرفه ای با بهترین شرایط حقوق و مزایا استخدام نماید، حقوق 30/000/000 ریال
2 راننده آقا حداقل سیکل حداکثر سن 40 سال ، داشتن مدارک کامل ( کارت هوشمند و ..)
3 مامور پخش(توزیع) آقا حداقل دیپلم حداکثر سن 35 سال ، روابط عمومی مناسب با حقوق ثابت و پورسانت

افراد واجد شرایط می توانند از تاریخ درج آگهی به مدت 15 روز کاری از ساعت 9 الی 14 به صورت حضوری با در دست داشتن یک قطعه عکس 3*4 ( صرفا جهت آقایان) به آدرس: فلکه گل سرخ ، بلوار هدایت ، بالاتر از کارخانه ایران خودرو ، جنب نمایندگی ایران خودرو جهانی ، روبروی اداره برق منطقه ، گروه صنعتی عباسپور (آدرین) مراجعه نمایند.

تلفن ثابت: 37232367 - 37232369 - 37232370

تلفن همراه: 09018100362

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=711423
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه