• ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فراسان نقشینه صفه

استخدام شرکت فراسان نقشینه صفه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت فراسان نقشینه صفه


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت فراسان نقشینه صفه


استخدام شرکت فراسان نقشینه صفه - اصفهان (4 آبان 1396)
شرکت فراسان نقشینه صفه از شرکتهای با سابقه و متخصص در طراحی وب سایت، پرتال و اپلیکیشن های تجاری، سازمانی و اداری در اصفهان به منظور تکمیل کادر متخصص خود از افراد دارای شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید
:

ردیف عنوان شغلی شرایط
1 طراح و برنامه نویس وب و موبایل دارای تحصیلات کارشناسی نرم افزار و یا مرتبط
آشنایی یا تسلط بر PHP و MYSQL
تسلط بر Html , CSS , JavaScript , JQuery
آشنا به کامپوننت ها و ماژول های سیستمهای مدیریت محتوا نظیر وردپرس ، جوملا ، دروپال
آشنایی با کامپوننت و ماژول نویسی برای CMS جوملا
تسلط کامل به برنامه نویسی اندروید جاوا و اندروید استدیو
تسلط کامل به چرخه اجرا و توسعه اپ اندروید
تسلط کامل به با پایگاه داده SQLITE
تسلط کامل به برنامه نویسی شئ گرا (OOP)
آشنایی با Web Service و فریمورک های موجود در اندروید
تسلط کامل به Swift
تسلط کافی به X-Code
آشنایی با restful web services

ساعت کار از 8  صبح الی 16:30

شرایط عمومی:
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان
دارای تحصیلات مرتبط
خلاق، مسئولیت پذیر و دارای روحیه کار تیمی
حداقل 3 سال سابقه کار

2 کارشناس و مدیر فروش و بازاریابی دارای تحصیلات در رشته مدیریت/مدیریت بازرگانی/MBA
مسلط به تکنیک‌های فروش و دارای مهارت عالی در مذاکره و فروش
در صورت امکان دارای مهارت های تخصصی مناسب در صنعت IT
دارای سابقه و تجربه کافی در زمینه فروش و بازاریابی
آشنایی و یا تسلط بر مهارت های رشد کسب و کار، تقویت برند و توسعه بازار فروش
داشتن قدرت رهبری، اعتماد به نفس، توان تجزیه و تحلیل خوب
آشنا با اصول مدیریت استراتژیک، دارای تفکر سیستمی، توان برنامه ریزی
آشنایی کافی با نرم افزارهای MS-Office
دارای مهارتهای ارتباط با انسانها و قدرت بیان قوی

ساعت کار از 8  صبح الی 16:30

شرایط عمومی:
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان
دارای تحصیلات مرتبط
خلاق، مسئولیت پذیر و دارای روحیه کار تیمی
حداقل 3 سال سابقه کار

3 کارشناس مالی و اداری  آشنایی کافی با نرم افزارهای MS-Office و نرم افزار های مرتبط
آشنایی با اصول گردش کار در امور اداری و کارگزینی
آشنایی با فعالیت های اینترنتی و نرم افزارهای اتوماسیون اداری
مسلط به امور اداری و قوانین اداره کار و راهنمایی پرسنل در امور اداری
توانایی در تهیه آمار و گزارشات مورد نیاز سازمانی، اداری، پرسنلی و مالی
تسلط بر فن بیان، روابط عمومی و داشتن روحیه کارتیمی
تسلط بر امور نامه نگاری و توانایی انجام مکاتبات اداری
تسلط بر تهیه گزارش های مالی به صورت نموداری و محاسباتی، حقوق و دستمزد، بیمه و ....
مسلط در ثبت اسناد حسابداری ، تحریر دفاتر قانونی، آشنایی با قوانین مالیات مستقیم و تجارت ، ثبت و ارسال گزارشات ارزش افزوده و معاملات فصلی ( ماده۱۶۹)
ایجاد و پیاده سازی کنترل های داخلی حسابرسی در مجموعه و تسلط در نرم افزار مالی پارسیان

ساعت کار از 8  صبح الی 16:30

شرایط عمومی:
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان
دارای تحصیلات مرتبط
خلاق، مسئولیت پذیر و دارای روحیه کار تیمی
حداقل 3 سال سابقه کار

 

منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]
اخبار و آگهی های ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)
جهت مشاهده آگهی های استخدام به تفکیک استانها اینجا کلیک نمایید
جهت دریافت آگهی های استخدامی از طریق نرم افزار (موبایل و کامپیوتر) اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=862812
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد