• ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

استخدام شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹۵۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام فولاد سنگان خراسان - مرداد 99

آگهی 22 مرداد 1402: شروع ثبت نام مجدد و اصلاحیه آکهی آزمون استخدام فولاد سنگان خراسان
باتوجه به تغییر سیاست های جذب نیروی انسانی در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در خراسان رضوی به اطلاع می رساند؛ آگهی قبلی جذب تغییر پیدا کرده است و ثبت نام از واجدین شرایط بر اساس اطلاعیه جدید بر روی سایت انجام می گیرد.
لازم به ذکر است کسانی که با شرایط مندرج در آگهی قبلی اقدام به ثبت نام نموده اند و پس از بررسی مدارک توسط تیم نظارت بر آزمون؛ واجد شرایط احراز شرکت در فرآیند آزمون قرار گرفته اند، اطلاعات آن ها در بانک اطلاعات متقاضیان آزمون ثبت گردیده و موجود می باشد و نیازی به ثبت نام مجدد آن ها نمی باشد.
علاوه بر این پس از پایان زمان ثبت نام تعدادی از متقاضیان بنا به دلایل مختلف از جمله آماده نبودن مدارک، موفق به نام نویسی در مهلت اولیه نشده و درخواست ثبت نام مجدد را داشته اند؛ یا برخی از اطلاعات خود را به اشتباه در سایت ثبت نام وارد کرده و قصد ویرایش آن را دارند. در همین راستا شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، فرصتی را به منظور ثبت نام مجدد(متقاضیان جدید) یا ویرایش اطلاعات در اختیار متقاضیان قرار داده است. (آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام موفق به ثبت نام شده اند و می خواهند اطلاعات خود را ویرایش نمایند حتما در مهلت مشخص شده نسبت به ویرایش اطلاعات وارده اقدام نمایند).
همچنین با توجه به تغییراتی که در اطلاعیه ثبت نام ایجاد شده است، برخی رشته ها و نوع جنسیت آن ها دچارتغییراتی گردیده است. و تعدادی از متقاضیان از شمولیت شرایط جدید آگهی خارج شده و نمی توانند در آزمون شرکت نمایند. این دسته از متقاضیان می توانند با اعلام شماره حساب (با اولویت بانک ملت) به نام فرد متقاضی (صرفاً شماره حساب به نام فرد متقاضی مورد قبول می باشد) تقاضای واریز(بازگشت) وجه ثبت نام نمایند.
پیرو این اطلاعیه ثبت نام متقاضیان جدید و ویرایش اطلاعات متقاضیان صرفا از تاریخ 1399/05/21 لغایت 1399/05/27 انجام خواهد گرفت.

زمانبندی آزمون
تاریخ های مهم آزمون
ثبت نام متقاضیان جدید، ویرایش اطلاعات متقاضیان و انصراف از آزمون (در صورت نیاز) تاریخ 1399/05/21 لغایت 1399/05/27
دریافت کارت ورود به جلسه تاریخ 1399/06/02 لغایت 1399/06/04
برگزاری آزمون تاریخ 1399/06/05 لغایت 1399/06/07
نکات مهم

خانم هایی که در مرحله قبل ثبت نام کرده اند؛ ضمن ارسال کلمه " انصراف " به ۱۰۰۰۳۳۴۱ نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت و دریافت وجه واریزی ثبت نام اقدام نمایند. (به ثبت نام خانم ها ترتیب اثری داده نخواهد شد)
با توجه به تغییر در تعدادی از رشته ها لازم است ثبت نام کنندگان قبلی چنانچه رشته ای حذف شده است نسبت به تغییر رشته اقدام نمایند. ( بدیهی است در صورت عدم تغییر رشته کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.)
فرایند کنترل مدارک از زمان ثبت نام داوطلب تا زمان فراخوان وی جهت شروع به کار(در صورت موفقیت در فرآیند آزمون) می باشد و اگر در هر یک از مراحل جذب یا بعد از آن محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلا اثر می گردد.
حوزه های برگزاری امتحان در زمان تحویل کارت ورود به جلسه مشخص خواهد گردید و ممکن است در شهر های (خواف - رشتخوار – سنگان) به طور همزمان آزمون برگزار گردد.

متن آگهی
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان درنظر دارد، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پیمانکاران خود در واحدهای مختلف سایت عملیاتی شرکت واقع در منطقه معدنی و صنعتی سنگان شهرستان خواف، از میان داوطبین آقا واجد شرایط، در مشاغل اپراتوری، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون های کتبی(دانشی)، مهارتی، مصاحبه تخصصی و عمومی و انجام معاینات طب صنعتی به صورت قرارداد کارموقت در چارچوب مقررات قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید. (پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری، به تدریج و در چند نوبت (طی یازده ماه پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان) جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد).

مشاغل رده اپراتوری (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مقطع تحصیلی مورد نیاز رسته شغلی کد عنوان شغل رشته – گرایش جنسیت
دیپلم اپراتور 10 اپراتور کلیه رشته ها مرد

مشاغل رده کاردانی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مقطع تحصیلی مورد نیاز رسته شغلی کد عنوان شغل رشته – گرایش جنسیت
فوق دیپلم برق 20 تکنسین برق برق (کلیه گرایش ها) مرد
فوق دیپلم مکانیک 21 تکنسین مکانیک مکانیک (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس اداری-خدمات 22 کاردان امور اداری و دفتری  مدیریت (بازرگانی، صنعتی، دولتی) مرد
فوق دیپلم اداری-خدمات 23 کاردان امور اداری و دفتری کامپیوتر (کلیه گرایش ها) مرد
فوق دیپلم معدن 24 کاردان معدن معدن کلیه گرایش ها مرد

مشاغل رده کارشناسی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار (الویت 1) – بومی استان خراسان رضوی (اولویت2))

مقطع تحصیلی کد عنوان شغل رشته – گرایش جنسیت
لیسانس و بالاتر 30 کارشناس مواد و متالوژی مهندسی مواد و متالوژی (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 31 کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی مهندسی شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 32 کارشناس برق، ابزار دقیق و اتوماسیون برق (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 33 کارشناس مکانیک مکانیک (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 34 کارشناس صنایع مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی) مرد
لیسانس و بالاتر 35 کارشناس مالی مدیریت مالی – حسابداری کلیه گرایش ها مرد
لیسانس و بالاتر 36 کارشناس اداری و منابع انسانی مدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی ، فن آوری اطلاعات، MBA، اجرایی، منابع انسانی مرد
لیسانس و بالاتر 37 کارشناس فن آوری اطلاعات و ارتباطات مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) – مهندسی فناوری اطلاعات مرد
لیسانس و بالاتر 38 کارشناس ایمنی مهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی – مهندسی ایمنی (کلیه گرایش ها ) مرد
لیسانس و بالاتر 39 کارشناس بهداشت محیط و محیط زیست بهداشت محیط و محیط زیست مرد
لیسانس و بالاتر 40 کارشناس ساختمان و نقشه برداری مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 41 کارشناس معدن مهندسی معدن (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 42 کارشناس حقوق حقوق (کلیه گرایش ها) مرد
لیسانس و بالاتر 43 کارشناس بهداشت حرفه ای مهندسی بهداشت حرفه ای مرد
لیسانس و بالاتر 44 کارشناس صنایع غذایی صنایع غذایی(کلیه گرایش ها)، علوم تغذیه مرد
شرایط شرکت در آزمون
1- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور(مصرح در قانون اساسی)
3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی
4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری.
5- نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار
6- عدم سوء مصرف مواد اعتیاد آور
7- داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و ذهنی به تایید پزشک معتمد، امور ایمنی و بهداشت.
8- متقاضیان به ترتیب "رده اپراتوری؛ متولدین سال 1373 به بعد"، "رده کاردانی؛ متولدین سال 1371 به بعد"و"رده کارشناسی؛ متولدین سال 1368 به بعد" مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
تبصره یک: مدت زمان سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز و یا سابقه کار در کارخانجات صنایع فولادی و معدنی حداکثر تا 7 سال(مشروط به پرداخت حق بیمه) به شرایط سنی اضافه می گردد. ارائه گواهی سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز در زمان ثبت نام الزامی است( تایید مرتبط بودن یا نبودن مدارک صرفا بر عهده تیم ارزیابی این شرکت می باشد).
تبصره دو: مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
نکته قابل توجه:
* هیچگونه تعهدی در قبال اسکان و ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان وجود نخواهد داشت.
تذکرات لازم
1- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و اگر در هر یک از مراحل جذب یا بعد از آن محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلا اثر می گردد.
2- نتایج آزمون کتبی(دانشی) در مشاغل اپراتوری و کاردانی تا دو (2) برابر ظرفیت و در مشاغل کارشناسی تا سه(3) برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی(دانشی) هیچگونه حق استخدامی برای فرد ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان، پس از طی مراحل ارزیابی مهارتی(در مقطع دیپلم) و مصاحبه تخصصی، کانون ارزیابی، معاینات طب صنعتی و با رعایت اولویت امتیاز کسب شده صورت می پذیرد.
3- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
4- مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
5- در صورت انصراف نفرات پذیرفته شده(عدم مراجعه در هر یک از مراحل گزینش فراخوان شده و همچنین آموزش قبل از استخدام به منزله انصراف قطعی تلقی می شود)، از نفرات با اولویت بعدی بر اساس امتیاز کسب شده دعوت خواهد شد.
6- در صورت انصراف پذیرفته شدگان پس از برگزاری دوره های آموزش بدو استخدام، کلیه هزینه های استخدام و نیز آموزشی و رفاهی مربوطه ازآنان اخذ خواهد شد.
7- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر حداقل اشتغال به مدت سه(3) سال اخذ خواهد شد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و مهلت ثبت نام
ثبت نام واجدین شرایط و ویرایش اطلاعات منحصراً از تاریخ (1399/05/21 لغایت 1399/05/27 ) با مراجعه به سایت آزمون فولاد سنگان انجام می پذیرد.
ضمناً هرگونه اطلاع رسانی از طریق سایت آزمون فولاد سنگان صورت خواهد گرفت.
1- تکمیل و ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
2- فایل عکس اسکن شده؛ متقاضی می بایست یک قطعه عکس 4×3 خود را باحجم کمتر از 80 کیلو بایت با فرمت jpeg اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
3- فایل اسکن مدرک تحصیلی منطبق با "جدول افراد مورد نیاز" از نظر مقطع، رشته و گرایش، با حجم کمتر از 200 کیلوبایت با فرمت jpeg.
4- فایل اسکن صفحه اول شناسنامه با حجم کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg. (در صورت داشتن توضیح، فایل اسکن صفحه توضیحات)
5- فایل اسکن کارت ملی با حجم کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg.
6- فایل اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی با حجم کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg.
7- فایل اسکن مدرک دال بر بومی بودن طبق شرایط مندرج در این آگهی در صورت استفاده از سهمیه بومی با حجم کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg.
8- در صورت داشتن سابقه کار، فایل اسکن گواهی تأیید شده سابقه پرداخت حق بیمه و گواهی مدت اشتغال مرتبط کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg.
9- فایل اسکن مدارک جانبازی و ایثارگری که به تایید ارگان ذیصلاح رسیده است، با حجم کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg.
10- فایل اسکن مدارک تایید شده دال بر اشتغال به کار در شرکت های پیمانکاری (شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان) ، با حجم کمتر از 200 کیلو بایت با فرمت jpeg.
11- واریز مبلغ 350.000 ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون. (وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.)
توضیح: بخش اعظمی از هزینه های مربوط به فرآیند آزمون توسط شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان تقبل گردیده است.
12- پذیرفته شدگان نهایی ملزم به گذراندن دوره های اعلامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و شرکت پیمانکاری مربوطه در مراکز فنی و حرفه ای و یا سایر مراکز تعیین شده از طرف شرکت، قبل از شروع به کار رسمی بوده و ملاک شروع به کار ایشان حضور در دوره های تعریف شده و اخذ مدارک مربوطه خواهد بود. (عدم حضور در زمان اعلامی در دوره های آموزشی تعریف شده به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد)
جدول رشته ها و مواد آزمون

رده اپراتوری (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مواد آزمون عمومی شامل: اطلاعات عمومی-مهارتهای رایانه و ICDL-توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی، زبان انگلیسی می باشد که وزن مجموع آنها 60 درصد آزمون می باشد.

مقطع تحصیلی مورد نیاز رسته شغلی کد عنوان شغل رشته – گرایش مواد آزمون تخصصی(که وزن مجموع آن ها 40 درصد آزمون می باشد.)
دیپلم اپراتور 10 اپراتور کلیه رشته ها فیزیک و ریاضی در سطح دیپلم فنی

رده کاردانی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مواد آزمون عمومی شامل: اطلاعات عمومی-مهارتهای رایانه و ICDL-توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی، زبان انگلیسی می باشد که وزن مجموع آنها 60 درصد آزمون می باشد.

مقطع تحصیلی مورد نیاز رسته شغلی کد عنوان شغل رشته – گرایش مواد آزمون تخصصی(که وزن مجموع آن ها 40 درصد آزمون می باشد.)
فوق دیپلم برق 20 تکنسین برق برق (کلیه گرایش ها) مدارهای الکتریکی، الکترونیک، ماشین های الکتریکی
فوق دیپلم مکانیک 21 تکنسین مکانیک مکانیک (کلیه گرایش ها) استاتیک، ترمودینامیک، علم مواد
لیسانس اداری-خدمات 22 کاردان امور اداری و دفتری  مدیریت (بازرگانی، صنعتی، دولتی) مدیریت منابع انسانی، تحقیق در عملیات، اقتصاد خرد
فوق دیپلم اداری-خدمات 23 کاردان امور اداری و دفتری کامپیوتر (کلیه گرایش ها) شبکه های کامپیوتری، ساختمان داده ها، سیستم های عامل
فوق دیپلم معدن 24 کاردان معدن معدن کلیه گرایش ها  علوم زمین، فرآوری مواد معدنی، اصول استخراج

رده کارشناسی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار (الویت 1) – بومی استان خراسان رضوی (اولویت2))

مواد آزمون عمومی شامل: اطلاعات عمومی-مهارتهای رایانه و ICDL-توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی، زبان انگلیسی می باشد که وزن مجموع آنها 50 درصد آزمون می باشد.

مقطع تحصیلی مورد نیاز کد عنوان شغل رشته – گرایش مواد آزمون تخصصی(که وزن مجموع آن ها 50 درصد آزمون می باشد.)
لیسانس و بالاتر 30 کارشناس مواد و متالوژی مهندسی مواد و متالوژی (کلیه گرایش ها) ترمودینامیک، شیمی فیزیک، خواص فیزیکی مواد، خواص مکانیکی مواد
لیسانس و بالاتر 31 کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی مهندسی شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی (کلیه گرایش ها) شیمی تجزیه، شیمی معدنی، شیمی آلی، شیمی فیزیک
لیسانس و بالاتر 32 کارشناس برق، ابزار دقیق و اتوماسیون برق (کلیه گرایش ها) مدارهای الکتریکی، ماشین های الکتریکی، الکترونیک، مدار منطقی
لیسانس و بالاتر 33 کارشناس مکانیک مکانیک (کلیه گرایش ها) مکانیک جامدات، دینامیک و ارتعاشات، حرارت و سیالات، علم مواد
لیسانس و بالاتر 34 کارشناس صنایع مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی) مدیریت و کنترل پروژه، طرح ریزی واحدهای صنعتی، تحقیق در عملیات،
تئوری احتمال و آمار مهندسی
لیسانس و بالاتر 35 کارشناس مالی مدیریت مالی – حسابداری کلیه گرایش ها اصول حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی، اقتصاد خرد و کلان
لیسانس و بالاتر 36 کارشناس اداری و منابع انسانی مدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی ، فن آوری اطلاعات، MBA، اجرایی، منابع انسانی  مدیریت منابع انسانی، تحقیق در عملیات، اقتصاد خرد و کلان، مالیه عمومی
لیسانس و بالاتر 37 کارشناس فن آوری اطلاعات و ارتباطات مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) – مهندسی فناوری اطلاعات طراحی الگوریتم، ساختمان داده ها، شبکه های کامپیوتری،
سیستم های عامل
لیسانس و بالاتر 38 کارشناس ایمنی مهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی – مهندسی ایمنی (کلیه گرایش ها )  عوامل زیان آور محیط کار، اصول ایمنی، بهداشت محیط کار، مدیریت ایمنی و ریسک
لیسانس و بالاتر 39 کارشناس بهداشت محیط و محیط زیست بهداشت محیط و محیط زیست  کلیات بهداشت محیط، آلودگی هوا، آب و فاضلاب، مواد زائد
لیسانس و بالاتر 40 کارشناس ساختمان و نقشه برداری مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) مکانیک جامدات، مکانیک خاک و پی، طراحی سازه های فولادی و بتنی،
مقاومت ملی ساختمان
لیسانس و بالاتر 41 کارشناس معدن مهندسی معدن (کلیه گرایش ها) زمین شناسی، کانه آرایی، معدن کاری، مکانیک سنگ
لیسانس و بالاتر 42 کارشناس حقوق حقوق (کلیه گرایش ها) حقوق مدنی، حقوق تجارت، حقوق اداری، حقوق بین الملل عمومی
لیسانس و بالاتر 43 کارشناس بهداشت حرفه ای مهندسی بهداشت حرفه ای  ارگونومی ، بهداشت حرفه ای، شیمی، فیزیک
لیسانس و بالاتر 44 کارشناس صنایع غذایی صنایع غذایی(کلیه گرایش ها)، علوم تغذیه شیمی مواد غذایی، میکروبیولوژی موادغذایی، اصول مهندسی صنایع غذایی، اصول طراحی کارخانجات صنایع غذایی
توضیحات مهم

1 – متقاضیان شرکت در آزمون چنانچه دارای شرایط مندرج در آگهی باشند. در صورت کسب قبولی در آزمون کتبی(دانشی)، مهارتی، مصاحبه تخصصی و عمومی و انجام معاینات طب صنعتی در شرایط مساوی دارای اولویتی طی جدول ذیل در جذب خواهند بود.

ردیف عنوان اولویت
1 کلیه افرادی که جزء نیروهای شرکت های پیمانکاری فولاد سنگان خراسان بوده و درسایت عملیاتی شرکت فولاد سنگان مشغول به کار می باشند. اول
2 افراد بومی شهرستان خواف و رشتخوار که جزء خانواده محترم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان باشند. دوم
3 افراد بومی شهرستان خواف و رشتخوار سوم
4 افراد بومی استان خراسان رضوی که جزء خانواده محترم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان باشند. چهارم
5 افراد بومی استان خراسان رضوی پنجم

2- داوطلب بومی:
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند: (مطابق با قوانین استخدامی کشوری)
الف) شهرستان (خواف و رشتخوار – "مشاغل رده اپراتوری و کاردانی") یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت 1) – استان خراسان رضوی(اویت2) " مشاغل رده کارشناسی") محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان (خواف یا رشتخوار – "مشاغل رده اپراتوری و کاردانی") یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت 1) – استان خراسان رضوی(اویت2) " مشاغل رده کارشناسی") محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان(خواف و رشتخوار – "مشاغل رده اپراتوری و کاردانی") یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت 1) – استان خراسان رضوی(اویت2) " مشاغل رده کارشناسی") محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان(خواف و رشتخوار – "مشاغل رده اپراتوری و کاردانی") یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت 1) – استان خراسان رضوی(اویت2) " مشاغل رده کارشناسی") محل مورد تقاضا برای استخدام آنان در پنج سال آخر خدمت یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(4) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان(خواف و یا رشتخوار – "مشاغل رده اپراتوری و کاردانی") و یا استان(خواف و شتخوار (اولویت 1) – استان خراسان رضوی(اویت2) " مشاغل رده کارشناسی") محل مورد تقاضا برای استخدام را طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و همسر وی، حداقل چهار(4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان(خواف و رشتخوار – "مشاغل رده اپراتوری و کاردانی") و یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت 1) – استان خراسان رضوی(اویت2) " مشاغل رده کارشناسی") محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند(پرداخت حق بیمه(تأیید شده توسط سازمان مربوطه) به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
تبصره: مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
3- متقاضیان می بایست صرفا مدارک تحصیلی مطابق با رشته، مقطع و گرایش مندرج در "جدول افراد مورد نیاز" را ارسال نمایند. بدیهی است به درخواست هایی که منطبق با جدول مذکور نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تذکر: پذیرش مدارک بالاتر در طول اشتغال تا حداقل 5 سال پس از تاریخ استخدام امکان پذیر نمی باشد و پس از آن ، پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر با توجه به دستور العمل های داخلی قابل بررسی خواهد بود و دراین خصوص تعهد محضری اخذ خواهد شد.
4- افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی، توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
تذکر 1: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون و جذب موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.
تذکر 2: پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری ، بتدریج و در چند نوبت (طی یازده ماه پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان) جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد. لذا مقتضی است از هرگونه پیگیری حضوری و غیر حضوری جداً پرهیز نمائید.
5- در صورت انصراف از ثبت نام (در هر مرحله ای که متقاضی انصراف دهد)، هیچگونه هزینه و یا مدرکی مسترد نخواهد شد.
6- با عنایت به شرایط حاکم بر صنعت، و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، چنانچه شرایط خاصی بر جذب نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری ایجاد گردد، هیچ حقی برای شرکت کنندگان و همچنین قبول شدگان نهایی در خصوص شروع به کار ایجاد نخواهد شد.

توجه: جهت دریافت کد رهگیری و شماره پرونده کافی است کد ملی را به صورت انگلیسی به سامانه 10003341 ارسال نموده و در صورت مطابقت کد ملی باشماره همراه ثبت شده زمان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری ارسال می گردد.

استخدام شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان - مرداد 95

آگهی مرداد 95: استخدام شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان
شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در نظر دارد به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود در واحدهاي مختلف سایت عملياتي شرکت واقع در منطقه معدنی و صنعتی سنگان، از تعداد 150 نفر داوطلبين واجد شرايط ، در مشاغل اپراتوری، کاردانی و کارشناسی با شرایط مندرج در جدول ذیل از طريق برگزاري آزمون های کتبی (دانشی) ، مهارتی ، مصاحبه تخصصی و انجام معاينات طب صنعتی بصورت قرارداد کار موقت در چارچوب مقررات قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همكاري نمايد. شروع ثبت نام از تاریخ 95/05/14 الی 95/05/25

جدول افراد مورد نیاز

مقطع دیپلم

مقطع تحصیلی

رسته شغلی

کد

عنوان شغل

رشته - گرایش

جنسیت

تعداد
(نفر)

دیپلم

تعمیرکار برق

10

اپراتور

دیپلم گروه برق با کلیه گرایش ها
(فنی و حرفه ای –کاردانش)

مرد

12

تعمیرکار مکانیک

11

اپراتور

دیپلم گروه مکانیک با کلیه گرایش ها به غیر از چاپ
(فنی و حرفه ای – کاردانش )

مرد

8

اپراتور تولید (عملیات)

12

اپراتور

کلیه رشته ها

مرد

63

جمع

83

مقطع فوق دیپلم

مقطع تحصیلی

رسته شغلی

کد

عنوان شغل

رشته - گرایش

جنسیت

تعداد
(نفر)

فوق دیپلم

برق

 20

تکنسین برق

برق – کلیه گرایشها

مرد

5

مکانیک

21

تکنسین مکانیک

مکانیک- کلیه گرایشها

مرد

8

اداری - خدمات

22

کاردان امور اداری و دفتری

مدیریت بازرگانی – صنعتی – دولتی -کسب وکار – بیمه

مرد

6

اداری - خدمات

23

کاردان امور اداری و دفتری

کامپیوتر – کلیه گرایشها

مالی

24

کاردان مالی

حسابداری – کلیه گرایشها (به غیر از تبلیغات و بازاریابی)،امور مالی و مالیاتی – حسابداری و بازرگانی

مرد

3

جمع

22

مقطع  کارشناسی

مقطع تحصیلی

کد

عنوان شغل

رشته - گرایش

جنسیت

تعداد
(نفر)

 
 

کارشناسی

30

کارشناس  تولید

مهندسی مواد و متالوژی کلیه گرایش ها

مرد

8

 

31

کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی

 شیمی محض ، شیمی کاربردی کلیه گرایش ها

مرد

5

 

32

کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفی

 مهندسی شیمی کلیه گرایش ها

 

33

کارشناس برق، ابزار دقیق و اتوماسیون

برق - کلیه گرایش ها

مرد

6

 

34

کارشناس مکانیک

مکانیک - کلیه گرایش ها

مرد

6

 

35

کارشناس صنایع

مهندسی صنایع کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی

مرد

4

 

36

کارشناس مالی

مدیریت مالی - حسابداری کلیه گرایش ها

مرد

4

 

37

کارشناس اداری و منابع انسانی

مدیریت ؛ گرایش های صنعتی،بازرگانی ،دولتی ، بیمه

مرد

5

 

38

کارشناس فن آوری اطلاعات

مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها - مهندسی فناوری اطلاعات

مرد

2

 

39

کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ای

مهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی –بهداشت حرفه ای

مرد

2

 

40

کارشناس بهداشت محیط و محیط زیست

بهداشت محیط

مرد

1

 

41

کارشناس ساختمان و نقشه برداری

مهندسی عمران گرایش عمران –مهندسی راه و ساختمان – مهندسی اجرایی عمران

مرد

1

 

42

کارشناس امور رفاهی و تربیت بدنی

 تربیت بدنی – علوم ورزشی

مرد

1

 

جمع

45

شرایط شرکت در آزمون

1. تابعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران

2. متدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور ( مصرح در قانون اساسي )

3. دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم غیر پزشکی

4. عدم اشتهار به فساد اخلاقي، نداشتن سابقه محكوميت و سؤپيشينه كيفري كه موجب محروميت از حقوق اجتماعي شده باشد. ( با تاييد مراجع ذيصلاح )

5. نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شركت ها در زمان دعوت به كار

6. عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور

7. داشتن تندرستي و توانائي كامل جسمي و ذهنی به تاييد پزشک معتمد ، امور ايمني و بهداشت شركت.

8. متقاضیان شرکت در آزمون بایستی  بومی مناطق ذیل باشند:

1-8) در مقطع دیپلم و فوق دیپلم  بومی شهرستان خواف باشند.

2-8) در مقطع کارشناسی و بالاتر بومی استان خراسان رضوي با اولویت شهرستان خواف باشند.

تعریف بومی

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند ، داوطلب بومی تلقی می گردند:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان مورد تقاضا یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان مورد تقاضا در پنج سال آخر خدمت یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ،راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را بصورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان مورد تقاضا طی کرده باشد.

د ) داوطلب و یا پدر ، مادر و همسر وی ، حداقل چهار(4) سال سابقه پرداخت حق بیمه و سکونت در شهرستان یا استان مورد تقاضا داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)

تبصره : مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

9. متقاضيان به ترتیب "دیپلم ؛متولدین سال 1369 به بعد"،"فوق دیپلم ؛متولدین سال 1367 به بعد "و"لیسانس؛متولدین سال 1363 به بعد " مجاز به شرکت در آزمون می باشد.

تبصره: مدت زمان سابقه کار مرتبط با شغل موردنیاز و یا سابقه کار در کارخانجات صنایع فولادی و معدنی حداکثر تا 5 سال (مشروط به پرداخت حق بیمه)به شرایط سنی اضافه میگردد. ارائه گواهي سابقه كار مرتبط با شغل موردنیاز در زمان ثبت نام الزامی است.

1. شركت هيچگونه تعهدي در قبال اسكان پذيرفته شدگان نخواهد داشت.

2. شركت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان،نسبت به ارائه سرویس ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان به شهرهای سنگان و خواف به شرط داشتن حداقل 20 نفر متقاضی در هرشیفت و در مسیر مشترک اقدام خواهد نمود.

تذکرات لازم

1 - مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و يا ارسال مدارك بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و اگر در هر یک از مراحل جذب محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلااثر مي گردد.

2 – نتايج آزمون کتبی (دانشی) حدود 2 برابر ظرفيت اعلام خواهد شد. لذا كسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی(دانشی) هيچگونه حق استخدامي ايجاد نمي كند و انتخاب نهائي پذيرفته شدگان، پس از طي مراحل ارزیابی مهارتی(در مقطع دیپلم) و مصاحبه تخصصی، کانون ارزیابی ،  معاينات طب صنعتي و با رعايت اولويت امتیاز کسب شده صورت مي پذيرد.

3 – مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ آزمون باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

4- مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد .

5 - در صورت انصراف نفرات پذیرفته شده، از نفرات با اولویت بعدی بر اساس امتیاز کسب شده دعوت خواهد شد.

6- در صورت انصراف پذيرفته شدگان پس از برگزاري دوره هاي آموزش بدو استخدام ، كليه هزينه هاي استخدام و نیز آموزشي و رفاهي مربوطه از آنان اخذ خواهد شد.

7- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر حداقل اشتغال در شرکت به مدت 2سال اخذ خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ( 14/05/1395  لغایت 25/05/1395 ) با مراجعه به سايت www.khafpnu.ac.ir و www.sanganco.ir انجام می‌پذیرد. ضمناً هرگونه اطلاع رسانی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام اینترنتی به شرح ذیل است:

تكميل و ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحيح و دقيق و دريافت كد رهگيري پس از اتمام مراحل ثبت نام اينترنتي ضروری می باشد.
فایل عکس اسکن شده ؛ متقاضی می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی 4×3 خود را با حجم کمتر از 80کیلوبایت با فرمت jpeg اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
فایل اسكن مدرک تحصیلی منطبق با "جدول افراد موردنیاز " از نظر مقطع ، رشته و گرایش، با حجم کمتر از 200 كيلو بايت با فرمت jpeg.
فایل اسكن صفحه اول شناسنامه با حجم کمتر از 200 كيلو بايت با فرمت jpeg. (در صورت داشتن توضیح  فایل اسکن صفحه توضیحات)
فایل اسكن کارت ملی با حجم کمتر از 200 كيلو بايت با فرمت jpeg.
فایل اسكن کارت پایان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم با حجم کمتر از 200 كيلو بايت با فرمت jpeg.
فایل اسكن مدرک دال بر بومی بودن طبق شرایط مندرج در این آگهی در صورت استفاده از سهمیه بومی با حجم کمتر از 200 كيلو بايت با فرمت jpeg.
در صورت داشتن سابقه کار فایل اسكن گواهی سابقه پرداخت حق بيمه و گواهی مدت اشتغال مرتبط کمتر از 200 كيلو بايت با فرمت jpeg.
واریز مبلغ 200.000ریال ( دویست هزار ریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون.

*وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تاریخ 06 تا 09/06/1395 می باشد لذا داوطلبین محترم موظفند در بازه ی زمانی مذکور جهت در یافت کارت ورود به جلسه به سایت www.khafpnu.ac.ir  و  www.sanganco.ir مراجعه نمایند.
زمان آزمون در یکی از روزهای 11 و 12 شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد، مکان  و ساعت آزمون در  کارت ورود به جلسه آزمون اعلام می گردد.

نحوه برگزاری آزمون کتبی (دانشی)

مقطع دیپلم:

منابع آزمون کتبی(دانشی) : شامل سه بخش 1) عمومی شامل زبان ،آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL و اطلاعات عمومی با وزن20%، 2) توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی با وزن 40% ، 3) تخصصی شامل دروس تخصصی مقطع دیپلم با وزن 40%  مطابق با جدول ذیل:

مقطع تحصیلی

رسته شغلی

کد

رشته - گرایش

مواد آزمون تخصصی

دیپلم

تعمیرکار برق

10

دیپلم گروه برق با کلیه گرایش ها
(فنی و حرفه ای –کاردانش)

مبانی برق و مدارهای الکتریکی – ماشین های الکتریکی – تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی و سیم پیچی - الکترونیک کاربردی

تعمیرکار مکانیک

11

دیپلم گروه مکانیک با کلیه گرایش ها به غیر از چاپ (فنی و حرفه ای – کاردانش )

اجزا ماشین – تکنولوژی و مکانیک ( مولد قدرت ، شاسی و بدنه) - محاسبات فنی (1و2) – رسم فنی عمومی و تخصصی

اپراتور تولید (عملیات)

12

کلیه رشته ها

محاسبات فنی (1) - رسم فنی ( عمومی) – ریاضیات در حد دیپلم فنی و حرفه ای – فیزیک در حد دیپلم فنی و حرفه ای

مقطع کاردانی

منابع آزمون کتبی (دانشی): شامل سه بخش 1) عمومی شامل زبان ، آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL و اطلاعات عمومی با وزن 20%، 2) توانایی ذهنی تحلیلی و ادراکی با وزن 40% ، 3) تخصصی شامل دروس تخصصی  هر رشته با وزن 40%  مطابق با جدول ذیل:

مقطع تحصیلی

رسته شغلی

کد

رشته - گرایش

مواد آزمون تخصصی

فوق دیپلم

برق

 20

برق – کلیه گرایشها

فیزیک الکتریسته و مغناطیس – مدارهای الکتریکی – الکترونیک – ماشین های الکتریکی – ابزاردقیق- مدار منطقی

مکانیک

21

مکانیک- کلیه گرایشها

استاتیک و مقاومت مصالح – علم مواد – رسم فنی -  ترمودینامیک – مکانیک خودرو

اداری - خدمات

22

مدیریت بازرگانی – صنعتی – دولتی -کسب وکار – بیمه

اقتصاد خرد- آمار در مدیریت – اصول مدیریت – مدیریت رفتارسازمانی

اداری - خدمات

23

کامپیوتر – کلیه گرایشها

مدار منطقی – برنامه سازی کامپیوتر – ذخیره و بازیابی اطلاعات ساختمان داده ها – تحلیل مدارهای الکتریکی و تحلیل مدارهای الکترونیکی – اصول مدیریت

مالی

24

حسابداری – کلیه گرایشها (به غیر از تبلیغات و بازاریابی)،امور مالی و مالیاتی – حسابداری و بازرگانی

اصول حسابداری – حسابداری صنعتی – حسابرسی - اقتصاد خرد – حسابداری مالی

   

مقطع کارشناسی

منابع آزمون کتبی (دانشی): شامل سه بخش 1) عمومی شامل زبان ، آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL و اطلاعات عمومی با وزن 20% ، 2) توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی با وزن 30% ، 3) تخصصی شامل دروس تخصصی هر رشته با وزن 50%  مطابق با جدول ذیل:

مقطع تحصیلی

کد

رشته - گرایش

مواد آزمون تخصصی

 
 

کارشناسی

30

مهندسی مواد و متالوژی کلیه گرایش ها

خواص فیزیکی مواد- خواص مکانیکی مواد – شیمی فیزیک و ترمودینامیک

 

31

 شیمی محض ، شیمی کاربردی کلیه گرایش ها

شیمی تجزیه – شیمی معدنی – شیمی فیزیک – شیمی آلی

 

32

 مهندسی شیمی کلیه گرایش ها

انتقال حرارت – ترمودینامیک – مکانیک سیالات - کنترل فرآیند –انتقال جرم و عملیات واحد

 

33

برق - کلیه گرایش ها

مدارهای الکتریکی – الکترونیک – ماشین های الکتریکی – مدار منطقی

 

34

مکانیک - کلیه گرایش ها

حرارت و سیالات ( ترمودینامیک ، مکانیک سیالات ، انتقال حرارت ) -

جامدات ( استاتیک ، مقاومت مصالح ، طراحی اجزاء ) -

دینامیک و ارتعاشات ( دینامیک ، دینامیک ماشین ، کنترل ) - علم مواد

 

35

مهندسی صنایع کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی

تحقیق در عملیات – تئوری های احتمال و آمار مهندسی – طرح ریزی واحدهای صنعتی – برنامه ریزی و کنترل پروژه – کنترل تولید و موجودی ها

 

36

مدیریت مالی - حسابداری کلیه گرایش ها

حسابداری مالی – حسابداری صنعتی – حسابرسی - اصول حسابداری – اقتصاد خرد و کلان

 

37

مدیریت ؛ گرایش های صنعتی،بازرگانی ،دولتی ، بیمه

تئوریهای مدیریت – اقتصاد خرد و کلان – تحقیق در عملیات – مدیریت منابع انسانی – مالیه عمومی و بودجه

 

38

مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها - مهندسی فناوری اطلاعات

طراحی الگوریتم – پایگاه داده ها – ساختمانهای گسسته – ساختمان داده ها – شبکه های کامپیوتری –معماری کامپیوتر – سیستم های عامل

 

39

مهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی –بهداشت حرفه ای

مدیریت ریسک – عوامل زیان آور محیط کار ( شناسایی عوامل فیزیکی و شیمیایی و کنترل ) – اصول ایمنی – مدیریت حوادث – مهندسی فاکتورهای انسانی ( ارگونومی)

 

40

بهداشت محیط

بهداشت آب – تصفیه آب و فاضلاب – بهداشت مواد غذایی – مواد زائد جامد – کنترل آلودگی هوا، آب ، خاک – کلیات بهداشت محیط

 

41

مهندسی عمران گرایش عمران –مهندسی راه و ساختمان – مهندسی اجرایی عمران

مکانیک جامدات ( مقاومت مصالح ، تحلیل سازه ها ) -

مکانیک خاک و پی سازی – مکانیک سیالات و هیدرولیک -

طراحی ( سازه های فولادی ، بتنی ، راه سازی و روسازی راه ) -

مقررات ملی ساختمان ( مباحث 2، 3 ، 4 ، 6 ، 8 ، 9 ، 19 ، 21 )

 

42

 تربیت بدنی – علوم ورزش

فیزیولوژی و تغذیه ورزش – آمار، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی -  حرکت شناسی و بیومکانیک ورزشی – حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی – مدیریت سازمانها و مسابقات ورزشی

 

تبصره: آزمون به صورت چهار گزینه ای و  با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

توضیحات مهم: متقاضیان می بایست صرفا مدارک تحصیلی مطابق  با رشته ، مقطع و گرایش مندرج در "جدول افراد مورد نیاز "  را ارسال نمایند. بدیهی است به درخواست هایی که منطبق با جدول فوق نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی، توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.تذکر۱: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.

تذکر۲: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته تخصصی یا رسته شغلی را دارد، ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نیست .

تذکر3: ضروري است داوطلبين گرامي در مرحله ثبت نام اينترنتي دقت لازم را در تكميل اطلاعات داشته باشند. مسئوليت درستي اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و دعوت شدگان براي مراحل بعدی بايستي اصل مدارك و كپي آنها را به همراه داشته باشند.

تذکر 4: زمان مراحل بعدی از طریق سایت ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=644188
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k