• ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

اخبار استخدام شرکت ایران خودرو

اخبار استخدام شرکت ایران خودرو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار استخدام شرکت ایران خودرو

خبر 20 اسفند 93: اشتغال ۸۰۰ هزار نفر در ایران‌خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا صادقیان بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز خط تولید انبوه وانت آریسان در ایران‌خودرو تبریز با بیان اینکه ایران‌خودرو تبریز از زمان افتتاح تا به امروز با تولید ۵۶۲ هزار خودرو یکی از واحدهای صنعتی تاثیرگذار در ایجاد اشتغال بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تولیدات این شرکت خودروی کاری است اگر به ازای هر خودرو ۱.۵ شغل احتساب کنیم ایران‌خودرو تبریز تاکنون برای ۸۰۰ هزار نفر در کشور علاوه بر شاغلان در این گروه صنعتی ایجاد اشتغال کرده است.وی خاطرنشان کرد: این شرکت که در سال ۸۵ تاسیس و پس از بهره‌برداری در سال ۸۶، تولید محصولات خود را از سال ۸۷ آغاز کرده، با تفسیر عملی شعار خواستن توانستن است، آغاز کرده است.
صادقیان با تشریح مراحل تولید محصول ایران‌خودرو تبریز گفت: آغاز فعالیت این شرکت با پنج دستگاه خودرو در ساعت بود و اینک این رقم نزدیک به ۲۵ دستگاه در هر ساعت رسیده است.
وی از ثبت رکورد تولید ۶۰۴ دستگاه پیکان‌وانت در روز در ایران‌خودرو تبریز خبر داد و گفت: اجرای پروژه پی.یو.وان وانت آریسان توسط ایران‌خودرو تبریز را گامی رو به جلو در صنعت خودرو استان است که زمینه شکوفایی اقتصادی استان را فراهم می‌کند.
صادقیان ادامه داد: در زمینه فعالیت‌های خودکفایی، واحد فنی مهندسی ایران‌خودرو تبریز توانسته است تا طراحی و ساخت کارواش مکانیزه، شاور تست، سالن تکمیل کاری، راه‌اندازی مجموعه سازی CNG در داخل این شرکت انجام شود.
وی با اشاره به تلاش کارشناسان و مهندسین ایران‌خودرو در سال مزین به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در طراحی و تولید خودروی جدید،‌ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و موضوعاتی که در خصوص وانت‌پیکان مطرح شده بود و تعهد شرکت برای توقف تولید آن تا پایان سال،‌ این خودرو از خط تولید خارج شده و به موزه خواهد رفت.
وی ادامه داد: تقریبا ۱۰۰ درصد قطعات خودروی جدید نیز از تولیدات داخلی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال آتی ۵۰ درصد قطعات آن شامل قوای محرکه، ‌موتور،‌ گیربکس و اکسل از قطعه‌سازان و مجموعه سازان بومی تامین خواهد شد.
صادقیان گفت:‌ وانت آریسان بر روی پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده و دارای موتور ۱۷۰۰ سی‌سی چهار سیلندر است.
وی افزود: این خودرو در دو نوع بنزینی و پایه گازسوز با ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گیربکس پنج دنده ارائه می‌شود.
گزارش فارس حاکی است، خط تولید وانت آریسان محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
خط تولید این محصول با حضور رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی، محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان، وحید مقدم معاون سازمان استاندارد، سعید متصدی معاون سازمان محیط زیست، احمد رستمی معاون راهور ناجا، جمعی از مقامات ارشد استانی و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به بهره‌برداری رسید.
برپایه این گزارش تولید این محصول با روزانه ۵۰ دستگاه آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا اردیبهشت سال آینده با شیب ملایمی به ۱۵۰ دستگاه افزایش یابد.
این وانت دارای موتور بنزینی و پایه گازسوز او. اچ. وی.جی. ۲ است و استاندارد یورو ۴ را تامین می‌کند. دو مخزن ۳۵ لیتری گاز در اتاق آن نصب شده و از طریق دریچه در دسترس راننده قرار می‌گیرد.
طراحی و تولید وانت جدید آریسان بر اساس پاسخ به نیاز روز مشتریان به خودروهای کار صورت می‌گیرد


خبر 8 دی 93: برنامه ایران خودرو برای جذب 200 نفر از نخبگان كشور
گروه صنعتی ایران خودرو در راستاي استفاده از توانمندي متخصصان داخلي قصد دارد 200 نفر از نخبگان کشور را در چهار مرحله جذب کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، جذب نخبگان كشور در راستاي تحقق بيانات مقام معظم رهبري و با هدف حفظ سرمايه هاي علمي و انساني كشور صورت مي گيرد.
نخبگان كشور در چهار مرحله و در هر مرحله 50 نفر جذب و در مرکز تحقیقات ایران خودرو مشغول به فعالیت خواهند شد.
براساس این گزارش، استفاده از توان متخصصان داخلی، افزایش توان بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه در همراهی با رشد شتابان فناوری، تقویت رویکرد نوآورانه در صنعت خودرو و همچنین تحقق هدف عالیه این گروه صنعتی در تبدیل شدن به یک خودروساز واقعي با توان رقابتی بین المللی از جمله اهداف ایران خودرو در جذب نخبگان کشور است.
گفتنی است، جذب 200 نفر از نخبگان کشور توسط مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ابلاغ و نحوه گزینش و استخدام مرحله اول آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=91046
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k