• ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور- مهر ۹۷

استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور- مهر ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور

جهت مشاهده صفحه اصلی مهندسین باختر مشاور اینجا کلیک نمایید


 

خبر 30 آبان 97: اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور (منبع: مرکز آموزشهای تخصصی شهید عباسپور)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 27 آبان 97: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور (منبع: مرکز آموزشهای تخصصی شهید عباسپور)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛نتیجه آزمون ستخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور روزهای چهارشنبه (30 آبان) و پنجشنه (1 آذر) در سایت قرار خواهد گرفت.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 22 آبان 97: اطلاعیه تکمیلی استخدام نیرو در شرکت مهندسین باختر مشاور (منبع: مرکز آموزشهای تخصصی شهید عباسپور)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ اطلاعیه تکمیلی استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور منتشر گردید.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر ویژه آزمون استان مرکزی و همدان اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر ویژه آزمون استان لرستان اینجا کلیک نمایید


استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور- 23 مهر 97

شرکت مهندسین باختر مشاور به منظور بهره برداري از پست هاي انتقال و فوق توزیع برق در تعدادي از شهرستانهاي استان مرکزي، همدان و لرستان ( مطابق اطلاعات مندرج در دفترچه آزمون) در سال جاري اقدام به جذب نیروي انسانی در مشاغل کارشناس بهره برداري و اپراتور پست جمعاً به تعداد 15 نفر صرفا از میان برادران بومی واجد شرایط در چارچوب قانون کار و از طریق برگزاري آزمون کتبی مصاحبه و گزینش به کار گیري می نماید.

> شرایط عمومی متقاضیان 

1.1 .داشتن تابعیت ایران

2.1 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران

3.1 .التزام به قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران

4.1 .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

5.1 .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

6.1 .عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت ، پیمانی و یا کار مشخص با دستگاههاي اجرایی در زمان ثبت نام

> شرایط اختصاصی

1.2 .شرایط تحصیلی: داشتن مدرك تحصیلی مطابق با مقطع ، رشته و گرایش اعلام شده در جدول شماره یک

أ. داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل دفترچه راهنماي ثبت نام مطابقت داشته باشد و عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد. در غیر اینصورت حذف خواهند شد.

ب.ملاك عمل براي محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل ، کارت پایان خدمت و سن داوطلبان ، زمان برگزاري آزمون در مورخ 97/08/25 می باشد.( ملاك فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.)

ج. در هر یک از رشته هاي شغلی امتحانی ( مشخص شده در جدول شماره یک) صرفاً فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته و گرایش عنوان شده می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته هاي غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد. د. پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارك مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.

2.2 .شرایط نظام وظیفه: انجام خدمت دوره نظام وظیفه یا معافیت قانونی دائم مشروط به اینکه علت معافیت پزشکی مانعی در انجام وظایف محوله ایجاد ننماید.

تذکر: دارندگان معافیت پزشکی می بایست در صورت قبولی در آزمون نسبت به تکمیل فرم معاینات پزشکی پیوست دفترچه اقدام نموده و فرم مذکور را پس از تایید پزشک معتمد شرکت برق منطقه اي باختر در زمان تطبیق مدارك ارائه نماید. تاریخ ترخیص از خدمت یا تاریخ معافیت مندرج در کارت باید قبل از روز برگزاري آزمون کتبی باشد.

2.3 شرایط سنی:

أ.داشتن شرایط سنی حداکثر 28 سال تمام (متولدین بعد از تاریخ 25/ 08/ 69) براي تمامی متقاضیان مشاغل کاردانی.

ب. داشتن شرایط سنی حداکثر 30 سال تمام (متولدین بعد از تاریخ25/ 08/ 67 ) براي تمامی متقاضیان مشاغل کارشناسی

ج. ملاك محاسبه حداکثر سن تاریخ آزمون (25/ 08/ 97) می باشد. داوطلبین توجه داشته باشند که بجز موارد عنوانشده ذیل ، سن ایشان به هیچ عنوان نباید از حداکثر سن مقرر تجاوز نماید. لازم به ذکر است موارد زیر با ارائه تاییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده میشود.

- سابقه کار مفید و مرتبط در صنعت برق (حوزه بهره برداري از پستهاي انتقال و فوق توزیع) حداکثر 5 سال (60ماه) مشروط به ارائه تاییدیه سازمان مربوطه و گواهی پرداخت حق بیمه به سازمان هاي بیمه معتبر ممهور به مهر بیمه

- مدت انجام خدمت ضرورت نظام وظیفه به حداکثر سن مقرر در آگهی اضافه می شود.
د. در هر صورت حداکثر سن از 37 سال تجاوز نخواهد کرد .

- شرایط سنی ایثارگران تابع موارد عنوان شده در شرایط ایثارگران می باشد.

2.4.شرایط ایثارگران:
أ. جانبازان ، آزادگان ، فرزندان ذکور شهدا و فرزندان ذکور جانبازان 25% به بالا و فرزندان ذکور آزادگانی که حداقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند
ب. افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر و برادر) تا میزان 5 سال
ج. رعایت شرط کسب حد نصاب نمره آزمون براي مشمولین سهمیه 25% ایثارگران الزامی نمی باشد.
د. جذب ایثارگران در سهمیه مشخص شده صرفاً از طریق شرکت در آزمون و رقابت با سایر داوطلبان ایثارگر می باشد
ایثارگران سهمیه بیست و پنج درصد: شامل جانبازان ، آزادگان ، فرزندان ذکور شهدا و فرزندان ذکور جانبازان 25 % به بالا و فرزندان ذکور آزادگانی که حداقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند و برادران شهدا می باشند.

نکته مهم:
تنها معرفی نامه هاي تایید شده از این مراکز ذیل قابل قبول می باشد و سایر مراجع مورد تایید قرار نمی گیرد.
1 - معاونت نیروي انسانی هریک از رده هاي نیروهاي مسلح در مورد رزمندگان خود
2 -معاونت نیروي انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهاي مردمی
3- معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزي در مورد جهادگران
2.5 .بومی بودن :داوطلب باید بومی شهرستان مورد تقاضا باشد. افرادي که حداقل داراي یکی از ویژگی هاي زیر باشند،داوطلب بومی شهرستان تلقی می گردند :
أ.شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وي با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
ب.همسر و فرزندان کارمندان رسمی ، پیمانی دولت و یا نیروهاي مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا آنان یکی باشد.

ج.داوطلب حداقل دو سال از سنوات تحصیلی (دبیرستان یا دانشگاه) را بصورت متوالی یا متناوب و در شهرستان مورد تقاضا طی کرده باشد.
د. داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان مورد تقاضا را داشته باشد.
ه.پدر ، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان مورد تقاضا را داشته باشد.
تذکر1:پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بندهاي <د و ه > صرفا براي یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تذکر2 : مبناي شهرستان براي تعیین بومی بودن داوطلب ، آخرین تقسیمات کشوري اعلام شده توسط وزارت کشور در زمان ثبت نام می باشد.

> سایر شرایط

3.1. کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاري آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد. در صورت عدم ارائه کارت ، گواهی خدمت نظام وظیفه در زمان اعتبار قابل قبول بوده و متقاضی مکلف است پیش از پایان مرحله گزینش نسبت به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی اقدام نماید.
3.2.انتخاب داوطلبان براي انجام مصاحبه حداکثر به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادي که در حد نصاب نمره آزمون اختصاصی و عمومی تعیین شده را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین مجموع نمرات آزمون اختصاصی و عمومی انجام خواهد شد.
3.3 .در صورتی که داوطلبی با مدارك تحصیلی غیر مرتبط در آگهی، در آزمون شرکت نماید از ادامه اشتغال وي در هر مرحله حتی پس از عقد قرارداد ممانعت به عمل خواهد آمد.
3.4. انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر میباشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تایید مراجع از طریق سایت شرکت مهندسین باختر مشاور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
3.5.مهلت ارائه اصل مدارك لازم از سوي پذیرفته شدگان شامل مدرك تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرك وضعیت نظام وظیفه و مدرك بومی بودن به منظور تطبیق مدارك و تکمیل پرونده براي انجام مصاحبه ، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.
3.6.مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارك به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده ، از انجام مراحل بعدي محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیري ، لغو و بلا اثر می گردد .
3.7. داوطلبان شغل کارشناس بهره برداري ، الزاماً بایستی گواهی نامه معتبر دوره هاي مهارتهاي هفتگانه رایانه(ICDL) را حداکثر تا روز مصاحبه ارائه نمایند. در غیر اینصورت از ادامه ي فرآیند حذف خواهند شد.
3.8.پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به دارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز براي مشاغل مربوطه می باشد.
3.9. لازم به ذکر است متقاضیان شرکت کننده در آزمون باید فقط ساکن شهرستان هاي حوزه جغرافیایی شغل انتخاب شده مطابق جداول شماره یک باشند و شهرستان هاي سایر مناطق کشور حق شرکت در آزمون را ندارند.
3.10.ملاك محدوده هاي جغرافیایی، آخرین تقسیمات کشوري اعلام شده می باشد.
3.11.در صورت نبود متقاضی براي سهمیه ایثارگران، سهمیه مذکور به داوطلبان آزاد تخصیص خواهد یافت.

> مراحل ثبت نام

4.1.داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می بایست از روز سه شنبه مورخ24/ 07/ 97 حداکثر تا پایان روز یک شنبه مورخ 13/ 08/ 97 کلیه مدارك خود را به آدرس تهران صندوق پستی1719-16765 و کد پستی53571- 16589 پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور،امور هماهنگی مرکز آموزش هاي تخصصی شهید عباسپور، آزمون جذب نیروي شرکت مهندسین باختر مشاور از طریق پست پیشتاز دو قبضه اقدام نمایند.
4.2 .داوطلبان میبایست مبلغ 600،000 ریال را بعنوان هزینه شرکت در آزمون به شماره حساب 2175049001001 به نام درآمدهاي اختصاصی دانشگاه شهید بهشتی نزد بانک ملی شعبه دانشگاه صنعت آب و برق کد 527 واریز نمایند و اصل فیش واریزي را به همراه مدارك ارسال نمایند . لازم است جهت ارسال مدارك از پاکت هاي پستی استاندارد 25 × 17 استفاده شود. هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
4.3. مدارك لازم شامل موارد زیر می باشد:

1- فرم تکمیل شده ثبت نام بطور دقیق و خوانا
2- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و صفحه توضیحات شناسنامه
3- دو قطعه عک4×3 جدید پشت نویسی شده
4- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم
5- تصویر آخرین مدرك تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل بر اساس رشته شغلی انتخابی
6- اصل فیش واریزی

4.4.ضمناً پیگیري مراحل بعدي مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاري آزمون از طریق سایت مجري و سایت شرکت مهندسین باختر مشاور الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد .
4.5. ثبت نامه در روز هاي اولیه و قبل از روزهاي پایان مهلت، سهولت بیشتري را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهاي آخر موکول نشود.
4.6 . مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.
4.7.ارائه کارت ورود به جلسه آزمون )چاپ شده بر روي کاغذ( و کارت ملی هنگام ورود به حوزه الزامی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیري خواهد شد.

تذکر: در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاري آزمون اطلاع رسانی لازم از طریق سایت مجري و سایت شرکت مهندسین باختر مشاور بعمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن، رعایت و انجام آن ها می باشند.

> زمان برگزاري آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون صبح روز جمعه مورخ 25 / 08 / 97 قبل از شروع آزمون توزیع می گردد. داوطلبان می بایست براي اطلاع از محل توزیع کارت ورود به جلسه از تاریخ  21 / 08 / 97 به سایت مجري و سایت شرکت مهندسین باختر مشاور مراجعه نمایند. آزمون در روز جمعه مورخ 25/ 08 / 1397 در مراکز استانهاي مرکزي ، لرستان ، همدان برگزار خواهد شد و ملاك تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان مورد تقاضا می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاري آزمون بر ر وي کارت شرکت در آزمون درج گردیده است و از طریق سایت مجري و سایت شرکت مهندسین باختر مشاور اطلاع رسانی میگردد.

> نحوه اعلام نتیجه

6.1.تعیین حد نصاب علمی : شرط لازم )و نه کافی( انتخاب داوطلبان جهت معرفی به مصاحبه و سایر مراحل ، کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی بوده و مطابق قواعد زیر می باشد. پس از برگزاري آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه هاي عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب آزمون معادل پنجاه درصد( 50 درصد) بالاترین نمره مکتسبه در آن آزمون مبناي سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگرد.
پس از تعیین حد نصاب در هر آزمون ، داوطلبان فاقد حد نصاب ، از سایر مراحل حذف می گردد. کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون هیچگونه حقی براي داوطلب ایجاد نمیکند و صرفاً جهت بررسی و تایید مستندات خود اظهاري داوطلبان می باشد.
6.2. اعلام لیست اولیه دو برابر ظرفیت جهت بررسی مدارك
6.3.اعلام تاریخ و زمان مصاحبه به داوطلبان
6.4 . انجام مصاحبه حضوري
6.5 .معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر):پس از برگزاري مصاحبه ، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموعه نمره کل نهایی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه ها به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.

> سایر موارد

7.1. قبولی در آزمون به منزله بکارگیري قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدي شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح نیز الزامی می باشد.
7.2 . پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهاي استان حوزه فعالیت شرکت برابر قرارداد را داشته باشند و تعهد محضري مبنی بر این مورد را در هنگام عقد قرارداد ارائه نمایند.
7.3. در این آزمون، هر داوطلب میتواند صرفاً براي یک رشته شغلی ثبت نام نماید.
7.4.پذیرفته شدگان این آزمون براي همکاري با شرکت مهندسین باختر مشاور و در قالب قرارداد منعقده در چهارچوب ضوابط و مقررات قانون کار بوده و هیچگونه تعهد استخدامی در مجموعه شرکت هاي کارفرما و یا تمدید قرارداد در سالهاي بعد، ایجاد نخواهد کرد.

7.5. دارندگان مدارك تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در اگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در آزمون را ندارند. بدیهی است عقد قرارداد با پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی می باشد.

7.6. با توجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط مجری آزمون بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارك داوطلبان به ویزه ایثارگری، بومی بودن و سابقه اشتغال غیر رسمی برای محاسبه حداکثر سن، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام باشد،هیچ چگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نشده و در هرمرحله از آزمون شامل اعلام نتیجه اولیه، مصاحبه، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی ، داوطلب از سایر فرایند جذب حذف شده و حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نمایند.

7.7. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک مصاحبه و گزینش بر عده داوطلب بوده و در هر مرحله از آزمون و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده است و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مرحله بعدی محروم گردیده و در صورت عقد قرارداد، قرارداد لغو و بلا اثر می شود.

جدول شماره 1: جدول شغل محل های امتحانی

ردیف استان شهرستان کل سهمیه آزاد ایثارگر 25% رشته شغل مدرک تحصیلی
1 لرستان دورود 2 1 1 تکنسین برق
کاردانی برق
(قدرت،الکتروتکنیک،صنعتی و شبکه هاي انتقال و توزیع)
2 پلدختر 2 2 0 تکنسین برق
کاردانی برق
(قدرت،الکتروتکنیک،صنعتی و شبکه هاي انتقال و توزیع)
3 بروجرد 1 1 0 تکنسین برق
کاردانی برق
(قدرت،الکتروتکنیک،صنعتی و شبکه هاي انتقال و توزیع)
4 همدان بهار (بهار، لالجین، صالح آباد ) 1 1 0 تکنسین برق
کاردانی برق
(قدرت،الکتروتکنیک،صنعتی و شبکه هاي انتقال و توزیع)
5 اسدآباد 1 1 0 تکنسین برق
کاردانی برق
(قدرت،الکتروتکنیک،صنعتی و شبکه هاي انتقال و توزیع)
6 مرکزی مامونیه، ساوه، زرندیه 6 2 2 تکنسین برق
کاردانی برق
(قدرت،الکتروتکنیک،صنعتی و شبکه هاي انتقال و توزیع)
7 مامونیه، ساوه، زرندیه 2 1 1 کارشناس بهره برداری کارشناس مهندسی برق، تکنولوژی برق (قدرت،الکتروتکنیک، شبکه هاي انتقال و توزیع، کنترل و ابزار دقیق)
تذکر مهم: ملاك محدوده هاي جغرافیایی، آخرین تقسیمات کشوري اعلام شده می باشد
.

جهت دانلود دفترچه شرایط آزمون اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم ثبت نام آزمون شرکت مهندسین باختر مشاور اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن کامل آگهی در سایت آموزشهای تخصصی شهید عباسپور اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1154422
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد