• ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت برق رسانی فدک شهرکرد - 31 تیر 1402

آگهی 31 تیر 1402: استخدام شرکت برق رسانی فدک شهرکرد
به اطلاع می رساند شرکت فنی مهندسی فدک شهرکرد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود به تعداد 5 نفر (شامل دو نفر فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه برای شهرستان فلارد و سه نفر مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات مشترکین برای شهرستان لردگان) الزاما" از بین داوطلبین مرد بومی شهرستانهای لردگان برای شغل مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات و فلارد برای شغل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه دارای شرایط ذیل، پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه علمی و تست عملی و بررسی صلاحیت های عمومی، از بین پذیرفته ­شدگان نهایی بومی استان چهارمحال و بختیاری و الزاما" شهرستان های لردگان برای شغل مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات و شهرستان فلارد برای شغل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه  نیرو می پذیرد.
مهلت ثبت نام تا 13 مرداد 1402 می باشد.

تبصره ها (مشاهده)

تبصره1: داوطلبان الزاما" می بایستی با توجه به محل سکونت دائمی خود و شرایط بومی شهرستانی نسبت به شغل انتخابی اقدام نمایند. شغل مورد نیاز در شهرستان لردگان تعداد سه نفر مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات میباشد که الزاما" داوطلبان بومی شهرستان لردگان مجاز به انتخاب این شغل می باشند . همچنین شغل مورد نیاز در شهرستان فلارد تعداد دو نفر فن ورز عملیات واتفاقات شبکه میباشد که الزاما" داوطلبان بومی شهرستان فلارد مجاز به شرکت در این شغل می باشند.

تبصره 2: متقاضیان شغل که بومی و ساکن شهرستان لردگان می باشند مجاز به انتخاب شغل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه نمی باشند.

تبصره 3: متقاضیان شغل که  بومی و ساکن  شهرستان فلارد میباشند مجاز به انتخاب شغل مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات نمی باشند.

تبصره 4: هر داوطلب مجاز به انتخاب فقط یک شغل متناسب با شرایط بومی خود دارد.

شرایط عمومی (مشاهده)
داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت قانونی دائم
عدم اعتیاد به مواد مخدر و الکل و دخانیات.
نداشتن سابقه محکومیّت جزایی مؤثر.
داشتن سلامت جسمانی و روانی .
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی برای شغل محل مورد تقاضا.
نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمان­ها.
داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاه­های اجرایی و یا کارکنان مدت معین/دائم شرکتهای وابسته (غیردولتی) باشند.
احراز صلاحیت­های عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی (مشاهده)

داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول نیازهای استخدامی.

داشتن شرایط سنی به شرح زیر:

حداکثر سن 27 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در تمامی رشته ها (متولدین بعد از تاریخ 19/05/1375)

حداکثر سن 29 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم (متولدین بعد از تاریخ 19/05/1373)

موارد ذیل به شرط تأییدیه معتبر از مراجع ذی­صلاح به حداکثر سن افزوده می­شود:

الف- مدت انجام خدمت سربازی حداکثر به مدت 24 ماه.

ب- درصورت دارا بودن سوابق کاری معتبر و مرتبط حداکثر 24 ماه به سن داوطلبان اضافه میگردد که می بایستی لیست بیمه معتبر سوابق کاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی باشد.

 لازم به ذکر است تاریخ گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه­های مربوطه، بایستی تا قبل از تاریخ ثبت­نام و تکمیل فرم مربوطه صادر شده باشد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت­نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمانی که غیرواقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و اقدامات لازم طبق قوانین و مقررات به عمل می­آید.

تبصره 5: سوابق کاری معتبر کلیه­ی نیروهای شرکت های پیمانکاری زیرمجموعه شرکت توزیع برق (شامل مامورین تست لوازم اندازه گیری و نصب کنتور و مامورین قرائت کنتور و وصول مطالبات  -رانندگان –نیروهای پروژه های اجرایی و ... ) به شرط اینکه سابقه معتبر تامین اجتماعی مربوط به خدمت آنها از زمان ورود به شرکتهای پیمانکاری زیر مجموعه شرکت توزیع برق و الزاما"مربوط به مدت اشتغال آنها دراین حوزه ها باشدبه میزان 48 ماه دیگر و مازاد بر 24ماه بند ب به حداکثر سن اضافه میگردد به این صورت که مدت حداکثر 72 ماه (6 سال تمام) از سوابق بیمه ای که 48 ماه از آن مرتبط در بخش های ذکر شده باشد قابل پذیرش می باشد و به سن داوطلب اضافه می شود.

بومی بودن داوطلب درشهرستان های لردگان و فلارد براساس جدول نیاز  به شرح ذیل تعیین میگردد:
- داوطلبی که درحال حاضر و همچنین به صورت مستمر و دائمی درشهرستان های مورد نیاز (لردگان و فلارد)سکونت داشته باشد و درصورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بتواند گواهی معتبر و قابل قبول از مراجع ذیصلاح  مبنی بر سکونت ارائه و مستندات لازم را در این خصوص تحویل نماید 0شرایط انتخاب شغل بر اساس بومی بودن داوطلب بر اساس تبصره های شماره 1و2و3و 4 میباشد.

صرفاً داوطلبانی می­توانند در این آزمون ثبت­نام نمایند که در زمان برگزاری آزمون دارای مدارک ذیل باشند:
دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده.
کارت ملّی.
کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.
مدارک دال بر بومی بودن
مدارک دال بر جبران کثرت سن.

توضیحات (مشاهده)

معرفی داوطلبان تعیین سطح برای انجام مصاحبه به میزان 3 برابر ظرفیت اعلام شده، از میان افرادی که حدّ نصاب لازم تعیین شده را کسب کرده­اند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع آزمون عمومی و تخصصی) انجام می­گردد.

در صورتی که داوطلبی با مدرک  تحصیلی غیرمرتبط در آزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله، ممانعت به عمل خواهد آمد.

دارندگان مدرک تحصیلی مقاطع  فوق دیپلم برق کلیه گرایشها- دیپلم برق کلیه گرایشها - دیپلم ریاضی و دیپلم تجربی مجازبه تکمیل فرم ثبت نام   در آزمون فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه می باشند.

دارندگان مدرک تحصیلی مقطع دیپلم در کلیه ی رشته ها مجاز به تکمیل فرم ثبت نام در آزمون شغل مامور قرائت کنتور و وصول مشترکین  می باشند.

دارندگان مدارک تحصیلی  بالاتر از مقاطع اعلام شده در بندهای شماره 3 و4 توضیحات می توانند در آزمون شرکت نمایند مشروط به اینکه در شغل فن ورز دارای یکی از مدارک تحصیلی مورد نظر (فوق دیپلم و دیپلم برق کلیه گرایشها-دیپلم ریاضی-دیپلم تجربی) و در شغل مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات مدرک تحصیلی مورد نظر (دیپلم در کلیه رشته ها) را داشته باشند.

با توجه به اینکه مدارک تحصیلی مورد نیاز و متناسب با شغل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه  مدارک اعلام شده در بند شماره 3 توضیحات و مدارک تحصیلی  مورد نیاز و متناسب با شغل مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات مدارک اعلام شده در بند شماره4 توضیحات می باشد در صورتی که دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطع مورد نیاز در بندهای 3و4 در آزمون پذیرفته شوند. ملاک مدرک تحصیلی قابل قبول و قابل اعمال همان مدارک مورد نیاز در بندهای 3و 4 توضیحات می باشد.

مدارک تحصیلی معادل دیپلم –معادل فوق دیپلم قابل قبول نمی باشند.        

چنانچه داوطلبی با مدرک تحصیلی غیرمرتبط و مقطع  تحصیلی پایین تر از مقطع اعلام شده در آزمون شرکت نماید درهرمرحله ای که باشد از استخدام وی جلوگیری به عمل آمده و درصورت اشتغال از ادامه اشتغال وی ممانعت به عمل خواهد آمد و  داوطلب حق اعتراض را از خود سلب می کند.

قبولی در آزمون کتبی به منزله استخدام قطعی نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه(تئوری و عملی)، گزینش، معاینات پزشکی و عدم سوء پیشینه  می­باشد.

اقلیت­­­های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگوئی به سؤال­های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤال­ها محاسبه خواهد شد.

داوطلبانی که حدّ نصاب لازم در هر شغل را کسب ننموده­اند، در ردیف معرفی­شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت و ملاک تعیین داوطلب جهت انجام مصاحبه و مراحل بعدی، قبولی در به دست آوردن بالاترین نمرات و قرار گرفتن در جمع سه برابر ظرفیت و کسب کردن حدنصاب نمره قبولی می­باشد.

تمامی مراحل آزمون (شامل آزمون کتبی، مصاحبه و تست عملی) داوطلب از 100نمره تشکیل شده است که نمره کتبی اخذ شده 50 درصد ازکل نمره داوطلب را تشکیل می دهد و50 درصد باقی مانده شامل مراحل بعدی (مصاحبه حضوری و تست عملی بر اساس شغل انتخابی داوطلب) می باشد. پذیرفته شدگان مراحل آزمون کتبی و مصاحبه حضوری مشاغل سیمبان عملیات و اتفاقات شبکه و مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات می بایستی بلافاصله نسبت به گذراندن دوره های ضروری شایستگی ایمنی به مدت 50 ساعت و فن ورز شبکه های هوایی به مدت 139ساعت با هزینه خود اقدام و گواهی نامه قبولی در دوره ها را ارائه نمایند و سپس به مرحله تست عملی راه پیدا میکنند0 نمره نهایی داوطلب با احتساب سه نمره آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و تست عملی به دست می آید 0

درصورت پذیرفته شدن نهایی داوطلبین می بایستی با هزینه خود نسبت به گذراندن دوره های فن ورزشبکه های توزیع برق به مدت 139ساعت و شایستگی ایمنی به مدت 50 ساعت اقدام وگواهی قبولی دوره را قبل از شروع به کار ارائه نمایند.

نحوه ثبت نام (مشاهده)

کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه آزمون قابل انجام خواهد بود.
تنها پس از واریز اینترنتی هزینه آزمون به مبلغ 000/500/2 ریال و دریافت کد رهگیری، ثبت نام قطعی تلقی می گردد و در غیر این صورت کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و امکان شرکت در آزمون وجود ندارد. هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

زمانبندی آزمون:

ثبت نام از تاریخ 1402/04/31 لغایت 1402/05/13

دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 1402/05/16 لغایت 1402/05/18

زمان برگزاری آزمون روز پنجشنبه مورخ 19/05/1402 ساعت 10 صبح

محل برگزاری آزمون متعاقبا در کارت ورود به جلسه اعلام می­گردد.

مواد آزمون (مشاهده)

منابع سوالات آزمون کتبی تمامی مقاطع  و رشته ها بر اساس جداول ذیل می باشد:

الف: منابع آزمون مربوط به شغل فن ورز عملیات واتفاقات شبکه مقطع دیپلم برق- دیپلم ریاضی –دیپلم تجربی:

ردیف

مواد امتحانی

تعداد سوالات

1

عمومی

ادبیات فارسی و آئین نگارش

15

2

احکام و معارف اسلامی

15

3

هوش و استعداد ریاضی

15

4

زبان انگلیسی عمومی

15

5

تخصصی

مبانی برق

15

6

ایمنی در برق

15

7

کل سوالات دفترچه

90

جدول شماره 1- فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه -دیپلم برق و دیپلم ریاضی و دیپلم تجربی

ب: منابع آزمون مربوط به شغل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه مقطع فوق دیپلم برق:

جدول شماره 2- فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه - فوق دیپلم برق

ردیف

مواد امتحانی

تعداد سوالات

1

عمومی

ادبیات فارسی و آئین نگارش

10

2

احکام و معارف اسلامی

10

3

هوش و استعداد ریاضی

10

4

زبان انگلیسی عمومی

10

5

تخصصی

مدار الکتریکی 1

10

6

تاسیسات الکتریکی

10

7

تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی

10

8

ایمنی در برق

20

9

کل سوالات دفترچه

90

ج: منابع آزمون مربوط به شغل مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات مقطع دیپلم کلیه رشته ها:

                                 جدول شماره 3-مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات دیپلم کل گرایشها:

ردیف

مواد امتحانی

تعداد سوالات

1

عمومی

ادبیات فارسی و آئین نگارش

15

2

احکام و معارف اسلامی

15

3

هوش و استعداد ریاضی

15

4

زبان انگلیسی عمومی

15

5

مهارت عمومی کار با رایانه

15

6

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی

15

7

کل سوالات دفترچه

90

نیازمندی های شغلی (مشاهده)

جدول 4: نیازمندی­ های شغلی فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه

ردیف

شرح شغل

تعداد مورد نیاز«نفر»

شهرستان موردنیاز

مدرک تحصیلی

رشته تحصیلی

سابقه کار«بعد از آزمون کتبی ومصاحبه»

مهارت (بعد از آزمون کتبی ومصاحبه وقبل از شروع به کار)

توانمندی­ها

دوره­های آموزشی موردنیاز ضروری قبل از شروع به کار «بعد از قبولی درآزمون کتبی ومصاحبه»

1

فن­ورز سیمبان عملیات و اتفاقات شبکه

2

فلارد

دیپلم ریاضی –دیپلم برق -دیپلم تجربی- فوق دیپلم برق

دیپلم ریاضی-دیپلم برق کلیه گرایشها –فوق دیپلم برق کلیه گرایشها-دیپلم تجربی

طی دوره­های آموزشی پیش­نیاز و گذراندن حداقل 3 ماه دوره کارآموزی پس از جذب

شناخت تجهیزات- توانایی تشخیص عیوب- توانایی استفاده از اطلاعات روز تجهیزات و نصب آن- توانایی نوشتاری و تهیه گزارش

برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، تناسب قد و وزن (حداقل 170 سانتی­متر)، بالا بودن قدرت بینایی (عدم استفاده از عینک) و شنوایی، توانایی کار در ارتفاع و عدم ترس از ارتفاع

فن ورز شبکه هوایی برق 139 ساعت-شایستگی رعایت ایمنی در شبکه­های توزیع برق 50 ساعت-سرکابل ومفصل66ساعت-استانداردهای شبکه های توزیع برق30ساعت

جدول 5: نیازمندی­ های شغلی مامور قرائت کنتور و وصول مطالبات

ردیف

شرح شغل

تعداد مورد نیاز

شهرستان موردنیاز

 

مدرک

تحصیلی

رشته تحصیلی

سابقه کار«بعد از آزمون کتبی ومصاحبه»

مهارت (بعد از آزمون کتبی ومصاحبه وقبل از شروع به کار)

توانمندی­ها

دوره­های آموزشی موردنیاز ضروری قبل از شروع به کار «بعد از قبولی درآزمون کتبی ومصاحبه»

1

مأمور قرائت کنتور و وصول

 

3

  لردگان

دیپلم

کلیه رشته­ها

طی نمودن دوره­های آموزشی موردنیازبعد از جذب

شناخت انواع لوازم اندازه­گیری و تابلو کنتور و مهارت برقراری ارتباط مؤثر

برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی

رعایت شایستگی  ایمنی در شبکه­های توزیع برق 50 ساعت-مامور قرائت کنتور برق 80 ساعت -فن و رز شبکه هوایی برق 139 ساعت

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد - 22 آبان 1400

آگهی 22 آبان 1400: استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد
به اطلاع می رساند شرکت برق رسانی فدک شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری به منظور تکمیل نیروی انسانی خود به تعداد 2 نفر (شامل یک نفر فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه و یک نفر روشنایی معابر) از بین داوطلبین مرد دارای شرایط ذیل، پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی صلاحیت های عمومی، از بین پذیرفته شدگان نهایی بومی استان چهارمحال و بختیاری و الزاما شهرستان اردل (یک نفر فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه جهت اشتغال در بخش سرخون) و بخش مرکزی شهرستان لردگان (یک نفر فن ورز روشنایی معابر جهت اشتغال در بخش مرکزی لردگان) نیرو می پذیرد. مهلت ثبت نام تا 5 آذر 1400 می باشد.
1 -کلیه مراحل ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه آزمون انجام خواهد شد.
2 -تنها پس از واریز اینترنتی هزینه آزمون و مشاهده پیغام پایان مراحل، ثبت نام قطعی تلقی میگردد و در غیر این صورت کارت ورود به جلسه صادر نشده و امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.
3 -اعلام نتایج بصورت سه برابر ظرفیت مورد نیاز بوده و انتخاب نهایی با انجام مصاحبه تخصصی حضوری و بررسی صلاحیت عمومی انجام خواهد شد.

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی (مشاهده)
1 .داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2 .دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت قانونی دائم
3 .عدم اعتیاد به مواد مخدر و الکل و دخانیات
4 .نداشتن سابقه محکومیّت جزایی مؤثر
5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی
6 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
7 .دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی برای شغل محل مورد تقاضا
8 .نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
9 .داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا کارکنان مدت معین/دائم شرکتهای وابسته (غیردولتی) باشند
10 .احراز صالحیتهای عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1 .داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول نیازهای استخدامی.
2 .داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
حداکثر سن 28 سال برای مقطع دیپلم برق )متولدین بعد از تاریخ 1372/07/01)
و30 سال برای مقطع فوق دیپلم برق )متولدین بعد از تاریخ 1370/07/01)
موارد ذیل به شرط تأییدیه معتبر از مراجع ذیصالح به حداکثر سن افزوده میشود:
الف- مدت انجام خدمت سربازی حداکثر به مدت 24 ماه.
ب- درصورت دارا بودن سوابق کاری معتبر و مرتبط حداکثر 24ماه به سن داوطلبان اضافه میگردد که میبایستی لیست بیمه معتبر سوابق کاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی باشد.
تبصره1 -لازم به ذکر است تاریخ گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه های مربوطه، بایستی تا قبل از تاریخ ثبتنام و تکمیل فرم مربوطه صادر شده باشد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمانی که غیرواقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و اقدامات لازم طبق قوانین و مقررات به عمل می آید. 
تبصره 2- سوابق کاری معتبر نیروهای برون سپاری حجمی شرکتهای پیمانکاری فعال طرف قرارداد با شرکت توزیع (شامل مامورین تست لوازم اندازه گیری و نصب کنتور و مامورین قرائت کنتور و وصول مطالبات) به شرط اینکه سابقه معتبر تامین اجتماعی مربوط به خدمت آنها از زمان ورود به نیروهای برون سپاری حجمی شرکت توزیع و الزاما"مربوط به مدت اشتغال آنها در این حوزه باشد به میزان 36 ماه دیگر و مازاد بر 24 ماه بند ب به حداکثر سن اضافه میگردد به این صورت که مدت حداکثر 60 ماه (5سال تمام) ازسوابق بیمه ای که 36 ماه از آن مرتبط در بخشهای برون سپاری شرکت توزیع برق باشد قابل پذیرش میباشد و به سن داوطلب اضافه میشود.
3. بومی بودن داوطلب در شهرستان های اردل و بخش مرکزی شهرستان لردگان به شرح ذیل تعیین میگردد: 
داوطلبی که درحال حاضر و همچنین به صورت مستمر و دائمی در شهرستان های مورد نیاز (اردل و بخش مرکزی لردگان) سکونت داشته باشد و درصورت پذیرفته شدن بتواند گواهی معتبر و قابل قبول مبنی بر سکونت ارائه و مستندات لازم را در این خصوص تحویل نماید. 
صرفاً داوطلبانی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان برگزاری آزمون دارای مدارک ذیل باشند: 
1. دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده. 
2. کارت ملّی. 
3. کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم. 
4. مدارک دال بر بومی بودن 
5. مدارک دال بر جبران کثرت سن.
توضیحات (مشاهده)

معرفی داوطلبان تعیین سطح برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت اعلام شده، از میان افرادی که حدّ نصاب لازم تعیین شده را کسب کردهاند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع آزمون عمومی و تخصصی) انجام میگردد.
در صورتی که داوطلبی با مدرک تحصیلی رشته غیرمرتبط و یا پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده آگهی در آزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله، ممانعت به عمل خواهد آمد.
قبولی در آزمون کتبی به منزله استخدام قطعی نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و عدم سوء پیشینه میباشد.
اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال ها محاسبه خواهد شد

داوطلبانی که حدّ نصاب لازم در هر شغل را کسب ننمودهاند، در ردیف معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت و ملاک تعیین داوطلب جهت انجام مصاحبه و مراحل بعدی، به دست آوردن بالاترین نمرات اول تا سوم آزمون کتبی منوط به کسب کردن حدنصاب نمره قبولی می باشد.
در صورت پذیرفته شدن نهایی، داوطلبین می بایستی هزینه خود را نسبت به گذراندن دوره های فن ورز شبکه های توزیع برق به مدت 139 ساعت و شایستگی ایمنی به مدت 50 ساعت پرداخت و گواهی قبولی دوره را قبل از شروع به کار ارائه نمایند.
سوالات شغل فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه و روشنایی معابر برای مقطع دیپلم برق و فوق دیپلم برق بصورت 80 درصد تخصصی و 20 درصد عمومی مطابق جدول شماره 1 و 2 می باشد.

جدول شماره 1- فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه و روشنایی معابر - دیپلم برق

ردیف مواد امتحانی تعداد سوالات
1 عمومی ادبیات فارسی و آئین نگارش 15
2 تخصصی احکام و معارف اسلامی 15
3 هوش و استعداد ریاضی 15
4 زبان انگلیسی عمومی 15
5 مبانی برق 20
6 ایمنی در برق 20
7 کل سوالات دفترچه 100

جدول شماره 2- فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه و روشنایی معابر - فوق دیپلم برق

ردیف مواد امتحانی تعداد سوالات
1 عمومی ادبیات فارسی و آئین نگارش 10
2 تخصصی احکام و معارف اسلامی 10
3 هوش و استعداد ریاضی 10
4 زبان انگلیسی عمومی 10
5 مدار الکتریکی 1 20
6 کنترل خطی 15
7 تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی 15
8 ایمنی در برق 20
9 کل سوالات دفترچه 110

جدول 4: نیازمندیهای شغلی

ردیف شرح شغل تعداد مورد نیاز «نفر» شهرستان مورد نیاز مدرک تحصیلی رشته تحصیلی سابقه کار«بعد از آزمون کتبی و مصاحبه» مهارت (بعد از آزمون کتبی و مصاحبه و قبل از شروع به کار) توانمندی ها دوره های آموزشی مورد نیازضروری قبل از شروع به کار «بعد از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه»
1 فن ورز روشنایی شبکه 1 بومی بخش مرکزی شهرستان لردگان دیپلم و فوق دیپلم برق کلیه گرایش ها طی دوره های آموزشی پیش نیاز و گذراندن حداقل 3 ماه دوره کارآموزی پس از جذب شناخت تجهیزات- توانایی تشخیص عیوب- توانایی استفاده از اطلاعات روز تجهیزات و نصب آن- توانایی نوشتاری و تهیه گزارش برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، تناسب قد و وزن (حداقل 170 سانتی متر)، بالا بودن قدرت بینایی (عدم استفاده از عینک و شنوایی، توانایی کار در ارتفاع و عدم ترس از ارتفاع فن ورز شبکه هوایی برق 139 ساعت- شایستگی رعایت ایمنی در شبکه های توزیع برق 50 ساعت- سر کابل و مفصل 66 ساعت- استاندارد های شبکه های توریع برق 30 ساعت
2 فن ورز سیمان حداوث و اتفاقات شبکه 2 بومی شهرستان اردل جهت اشتغال در بخش سرخون دیپلم و فوق دیپلم برق کلیه گرایش ها طی دوره های آموزشی پیش نیاز و گذراندن حداقل 3 ماه دوره کارآموزی پس از جذب شناخت تجهیزات- توانایی تشخیص عیوب- توانایی استفاده از اطلاعات روز تجهیزات و نصب آن- توانایی نوشتاری و تهیه گزارش  برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، تناسب قد و وزن (حداقل 170 سانتی متر)، بالا بودن قدرت بینایی (عدم استفاده از عینک) و شنوایی، توانایی کار در ارتفاع و عدم ترس از ارتفاع فن ورز شبکه هوایی برق 139 ساعت- شایستگی رعایت ایمنی در شبکه های توزیع برق 50 ساعت- سر کابل و مفصل 66 ساعت- استاندارد های شبکه های توریع برق 30 ساعت

-ثبت نام در سامانه آزمون مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی اصفهان به نشانی پژوهشگاه نیرو مجتم آموزشی و پژوهشی اصفهان انجام می پذیرد. هزینه ثبت نام مبلغ 000/200/1 ریال بوده که پرداخت آن از طریق سامانه فوق انجام می پذیرد.
زمان بندی :

-
ثبت نام در سامانه آزمون از روز شنبه مورخ 22/08/1400 تا پایان روز جمعه مورخ 05/09/1400 انجام می پذیرد.
-
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون: 08/09/1400 و 09/09/1400
-
تاریخ برگزاری آزمون : روز چهارشنبه 10/09/1400 ساعت 10 صبح
-
مدت زمان برگزاری آزمون: 110 دقیقه
-
آدرس محل برگزاری آزمون: شهرکرد، بلوار امام رضا (ع)، نرسیده به میدان قدس، شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، مرکز آموزش های تخصصی صنعت آب و برق

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد - 4 آبان 98

آگهی 4 آبان 98: استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد
شركت برق رسانی فدک شهركرد به منظور تكميل نيروی انسانی خود به تعداد 4 نفر جهت مشاغل مامور لوازم اندازه گيری عادی و فن ورز عمليات و اتفاقات شبكه از بين داوطلبين مرد واجد شرایط، پس از برگزاری آزمون كتبی و مصاحبه علمی، نيرو می پذيرد.

نکات مهم (مشاهده)
١ -كليه مراحل ثبت نام، دريافت كارت ورود به جلسه و مشاهده نتايج فقط از طريق سامانه آزمون مجتمع آموزشی پژوهشی اصفهان قابل انجام خواهد بود.
٢ -تنها پس از واريز اينترنتي هزينه آزمون و مشاهده پيغام پايان مراحل، ثبت نام قطعي تلقي ميگردد و در غير اين صورت كارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و امكان شركت در آزمون وجود ندارد.
٣ -پس از اين آزمون، سه برابر ظرفيت مورد نياز اعلام خواهد شد و انتخاب نهايي با انجام مصاحبه تخصصي حضوري و بررسي صلاحيت عمومي انجام مي شود.
شرایط عمومی (مشاهده)
١ -داشتن تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
٢ -دارا بودن كارت پايان خدمت سربازي و يا معافيت قانوني دائم غير پزشكي
٣ -عدم اعتياد به مواد مخدر و الكل و دخانيات
٤ -نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر
٥ -داشتن سلامت كامل جسماني و رواني
٦ -اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
٧ -احراز صلاحيت عمومي به تاييد گزينش پس از قبولي در آزمون كتبي و مصاحبه
شرایط اختصاصی (مشاهده)

1- داشتن شرايط سنی به شرح زير:
• حداكثر سن 27 سال برای مقطع كاردانی (متولدين بعد از تاريخ 1371/07/30)
• حداكثر سن 26 سال برای مقطع ديپلم (متولدين بعد از تاريخ 1372/07/30)
موارد ذيل به شرط تأييديه معتبر از مراجع ذيصلاح به حداكثر سن افزوده می شود:

1) مدت انجام خدمت سربازی حداكثر به مدت 24 ماه.
2) در صورت دارا بودن سوابق كاری معتبر و مرتبط حداكثر 24 ماه به سن داوطلبان اضافه ميگردد كه می بايستی ليست معتبر سوابق كاری مورد تاييد سازمان تامين اجتماعی باشد.
– لازم به ذكر است تاريخ صدور گواهی فراغت از تحصيل داوطلبان، كارت مربوط به وضعيت نظام وظيفه و تأييديه های مربوطه، بايستی قبل از تاريخ ثبت نام و تكميل فرم مربوطه صادر شده باشد. هر يک از داوطلبان كه به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده يا واقعيتی را كتمان نموده باشد و به سبب اين اطلاعات پذيرفته شوند، هر زمانی كه غير واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ايشان ملغی بوده و اقدامات لازم طبق قوانين و مقررات به عمل مي آيد.
2- بومی بودن در شهرستان مورد تقاضا الزامی ميباشد. شرايط بومی بودن به شرح ذيل تعيين ميگردد:
با توجه به اينكه ملاک انتخاب قبول شدگان از بين افراد بومی هر شهرستان ميباشد بنابراين براساس نيازمندی هر شهرستان تنها از بين افراد بومی شهرستان اعلامی قبول شدگان انتخاب ميشوند و چنانچه افرادی به غير از افراد بومی شهرستان اعلامی در آزمون كتبی شركت نمايد و قبول شود در هر مرحله قبولی ايشان ملغی خواهد شد «فرد بومی كسی است كه حداقل 3 سال سابقه سكونت در شهرستان انتخابی را دارا باشد و الزاماً در حال حاضر ساكن شهرستان های انتخابی باشد»
3- همه داوطلبان بايستی الزاما” قبل از شروع به كار دارای گواهی نامه رانندگی خودروهای سبک باشند.
4- يک نفر انتخابی فن ورز عمليات و اتفاقات شبكه شهرستان كيار بايستی الزاما” دارای گواهی نامه رانندگی پايه دوم جهت رانندگی با نيسان بالابر نيز باشد.
5- داوطلبانی كه در آزمون كتبی و مصاحبه پذيرفته شده اند، می بايستی دوره های آموزشی موردنياز را مطابق جدول شماره 2 با هزينه خود بگذرانند، به طوری كه پس از انجام مراحل مصاحبه و گزينش، قبل از شروع به كار نسبت به ارائه دوره های مذكور اقدام نمايند. در غير اين صورت، مجوز كار به آنها داده نمی شود.
6- قبولی در آزمون كتبی به منزله استخدام قطعی نبوده، بلكه موكول به موفقيت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، تست عملی، گزينش، معاينات پزشكی و عدم سوء پيشينه و نيازمندی می باشد.
7- صرفاً داوطلبانی ميتوانند در اين آزمون ثبت نام كنند كه در زمان برگزاری آزمون دارای مدارک ذيل باشند:
• دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصيلی مندرج در شرايط احراز مشاغل ذكر شده.
• كارت ملی
• كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومی يا معافيت دائم
• مدارک دال بر بومی بودن
• مدارک دال بر جبران كثرت سن
8- تعداد نيروهای مورد نياز و مواد آزمون به شرح زير می باشد:

جدول شماره 1

ردیف عنوان شغل مقطع تعداد شهرستان مورد نیاز مواد آزمون
1 فن ورز عمليات و اتفاقات شبکه فوق ديپلم برق
كليه گرايش ها
2 بومی شهرستان كيار 1 نفر
بومی شهرستان بروجن 1 نفر
سوالات تخصصی:
«مدارهای الكتريکی، – ماشين های الکتریکی (مبانی ماشين های AC و  DC و ترانسفورماتورها)، – اصول سيستم های قدرت، – سيستم های توزيع انرژی الكتريكی، – تجهيزات روشنايی و محاسبات»
سوالات عمومی:
«فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) – رياضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبيات فارسی – زبان انگليسی عمومی – اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون اساسی – هوش و استعداد»
2 مأمور لوازم اندازه گيری عادی ديپلم كليه رشته ها 2 بومی شهرستان كوهرنگ 1 نفر
بومی شهرستان اردل 1 نفر
فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبيات فارسی – زبان انگليسی عمومی – اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون اساسی – هوش و استعداد

تبصره: برای مشاغل ذكر شده مدرک تحصيلی بالاتر قابل قبول نمی باشد. در صورتی كه داوطلبی با مدرک تحصيلی رشته غير مرتبط و يا پايين تر از مقاطع تحصيلی اعلام شده آگهی در آزمون شركت نمايد، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله، ممانعت به عمل خواهد آمد.

1- نمره كل دروس عمومی و دروس اختصاصی به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرايب دروس برای هر درس سؤالات عمومی و اختصاصی ضريب 1 خواهد بود.
2- داوطلبانی كه حدّ نصاب لازم در هر شغل را كسب ننموده اند، در رديف معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت و ملاک تعيين داوطلب جهت انجام مصاحبه و مراحل بعدی، به دست آوردن بالاترين نمرات اول تا سوم آزمون كتبی منوط به كسب كردن حد نصاب نمره قبولی می باشد.
3- دواطلبانی كه «دوره های مورد نياز» و «مهارت های شغلی» ذكر شده در جدول شماره 2 را ندارند با شرايط يكسان در آزمون تعيين سطح ميتوانند شركت نمايند و دوره ها و مهارت های مذكور هيچ گونه تاثيری در نمره كتبی داوطلب ندارند و اين داوطلبان در صورت قبولی در آزمون كتبی و مصاحبه می بايستی دوره های لازم مذكور در جدول شماره 2 را با هزينه خود طی نموده و مدارک آن را قبل از شروع به كار ارائه نمايند.

جدول 2: نيازمندی های شغلی

ردیف شرح شغل سابقه کار «بعد از آزمون کتبی و مصاحبه» مهارت (بعد از آزمون کتبی و مصاحبه و قبل از شروع به کار) توانمندی ها دوره های آموزشی موردنياز ضروری قبل از شروع به كار «بعد از قبولی در آزمون كتبی و مصاحبه»
1 مامور لوازم اندازه گیری عادی طی نمودن دوره های آموزشی مورد نياز بعد از جذب شناخت انواع لوازم اندازه گيری و تابلو كنتور و مهارت برقراری ارتباط مؤثر برخورداری از سلامت كامل جسمی و روحی شايستگی رعايت ايمنی در شبكه های توزيع برق 50 ساعت – مامور قرائت كنتور برق 80 ساعت
2 فن ورز عمليات و اتفاقات شبكه طی دوره های آموزشی پيش نياز و گذراندن حداقل 3 ماه دوره كارآموزی پس از جذب شناخت تجهيزات – توانايی تشخيص عيوب – توانايی استفاده از اطلاعات روز تجهيزات و نصب آن – توانايی نوشتاری و تهيه گزارش برخورداری از سلامت كامل جسمی و روحی، تناسب قد و وزن (حداقل 170 سانتی متر)، بالا بودن قدرت بينايی (عدم استفاده از عينک) و شنوايی، توانايی كار در ارتفاع و عدم ترس از ارتفاع فن ورز شبكه هوايی برق 139 ساعت شايستگی رعايت ايمنی در شبكه های توزيع برق 50 ساعت. سر كابل و مفصل 66 ساعت – استانداردهای شبكه های توزيع برق 30 ساعت

9- ثبت نام در سامانه آزمون مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی اصفهان و پرداخت اينترنتی هزينه ثبت نام به مبلغ 600000 (ششصد هزار) ريال، از طريق سامانه فوق انجام می پذيرد.

زمانبندی (مشاهده)

– ثبت نام در سامانه آزمون از روز شنبه مورخ 98/08/11 تا پايان روز چهارشنبه مورخ 98/08/22 انجام می پذيرد.
– دريافت كارت شركت در آزمون از طريق سامانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 98/08/27 و 98/08/28 انجام می پذيرد.
– تاريخ برگزاری آزمون: راس ساعت 10 صبح روز پنج شنبه مورخ 98/08/30 می باشد.
– آدرس محل برگزاری آزمون در كارت شركت در آزمون اعلام می گردد.

جهت مشاهده آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد - 24 بهمن 97

آگهی 24 بهمن 97: استخدام شرکت برق رسانی فدک شهرکرد
شرکت برق رسانی فدک شهرکرد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود به تعداد ۴ نفر شهرستان بروجن از بین داوطلبین مرد بومی استان چهار محال و بختیاری دارای شرایط ذیل ،پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی دعوت به همکاری می نماید.

نکات مهم (مشاهده)
١ -كليه مراحل ثبت نام، دريافت كارت ورود به جلسه و مشاهده نتايج فقط از طريق سامانه آزمون مجتمع آموزشی پژوهشی اصفهان قابل انجام خواهد بود.
٢ -تنها پس از واريز اينترنتي هزينه آزمون و مشاهده پيغام پايان مراحل، ثبت نام قطعي تلقي ميگردد و در غير اين صورت كارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و امكان شركت در آزمون وجود ندارد.
٣ -پس از اين آزمون، سه برابر ظرفيت مورد نياز اعلام خواهد شد و انتخاب نهايي با انجام مصاحبه تخصصي حضوري و بررسي صلاحيت عمومي انجام مي شود.
٤ -شركت در اين آزمون هيچ گونه تعهدي براي مجتمع آموزشي يا شركتهاي وابسته به وزارت نيرو جهت استخدام متقاضي ايجاد نمي نمايد.
شرایط عمومی (مشاهده)
١ -داشتن تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
٢ -دارا بودن كارت پايان خدمت سربازي و يا معافيت قانوني دائم غير پزشكي
٣ -عدم اعتياد به مواد مخدر و الكل و دخانيات
٤ -نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر
٥ -داشتن سلامت كامل جسماني و رواني و توانايي براي انجام كار نگهباني
٦ -اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
٧ -نداشتن منع قانوني جهت استخدام در دستگاه هاي اجرايي و نداشتن تعهد خدمتي به ديگر سازمانها
٨ -احراز صلاحيت عمومي به تاييد گزينش پس از قبولي در آزمون كتبي و مصاحبه
٩ -دارا بودن شرايط احراز شغل متناسب با جداول نيازهاي استخدامي براي شغل محل مورد تقاضا.
١٠-داوطلبان استخدام نبايد از مستخدمين رسمي و پيماني دستگاه¬هاي اجرايي و يا كاركنان مدت معين/دائم شركت¬هاي وابسته (غير دولتي) باشند.
شرایط اختصاصی (مشاهده)
١ -داشتن مدرك تحصيلي متناسب با مقطع، رشته و گرايش تحصيلي اعلام شده در جدول نيازهاي استخدامي.
٢ -داشتن شرايط سني به شرح زير:
٢-١ -حداكثر ٢٨ سال براي مقطع كارداني (متولدين بعد از تاريخ 69/10/30)
٢-٢ -موارد ذيل به شرط تاييديه معتبر از مراجع ذيصلاح به حداكثر سن افزوده مي شود.
الف- مدت انجام خدمت سربازي حداكثر به مدت ٢٤ ماه.
ب- در صـورت دارا بودن سـوابق كاري معتبر و مرتبط حداكثر ٢٤ ماه به سـن داوطلبان اضافه مي¬گردد كه ميبايستي ليست بيمه معتبر سوابق كاري مورد تاييد سازمان تامين اجتماعي باشد. لازم به ذكر اســت گواهي فراغت از تحصــيل داوطلبان، كارت مربوط به وضــعيت نظام وظيفه و تاييديه هاي مربوطه، بايسـتي تا زمان ثبت نام و تكميل فرم مربوطه صـادر شـده باشـد. هر يك از داوطلبان كه به هنگام ثبت¬نام، اطلاعات نادرســت و جعلي ارائه نموده يا واقعيتي را كتمان نموده باشــد و به ســبب اين اطلاعات پذيرفته شـوند، هر زماني كه غير واقعي بودن اطلاعات مشـخص شود، قبولي ايشان ملغي بوده و اقدامات لازم قوانين و مقررات به عمل آيد.
٣ -داوطلباني كه در آزمون كتبي و مصـاحبه پذيرفته شـده اند، مي بايستي دوره هاي آموزشي مورد نياز را مطابق جدول شــماره ٢ با هزينه خود بگذرانند. به طوري كه پس از انجام مراحل مصــاحبه و گزينش، قبل از شــروع كار نســبت به ارائه دوره¬هاي مذكور اقدام نمايند. در غير اين صورت، مجوز كار به آنها داده نمي شود.
مراحل ثبت نام (مشاهده)

١ -تكميل فرم ثبت نام اينترنتي عكسدار
٢ -پرداخت وجه ثبتنام فقط بصورت اينترنتي
٣ -ثبت نام به صورت اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 97/11/23  لغايت روز شنبه مورخ 97/12/04 انجام خواهد پذيرفت.
٤ -متقاضــيان واجد شــرايط ميبايســتي نســبت به پرداخت وجه ثبتنام به مبلغ 500/000 ريال پانصــد هزار ريال به صــورت الكترونيكي و يا از طريق كارتهاي بانكي متصل به شبكه شتاب اقدام نمايند.
٥ -متقاضــيان شــركت در آزمون، بايد پس از پايان ثبت نام كد پيگيري خود را يادداشــت و تا پايان مراحل اســتخدام نزد خود نگهداري نمايند.
- وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نخواهد شد.
- به ثبت نامهاي ناقص ترتيب اثر داده نمي شود.
- مدت ثبت نام به هيچ وجه تمديد نمي گردد.
- صرفاً داوطلباني ميتوانند در اين آزمون ثبت نام نمايند كه در زمان برگزاري داراي مدارك ذيل باشند:
١ -دارا بودن مدرك لازم در مقطع و رشته تحصيلي مندرج در شرايط احراز مشاغل ذكر شده.
٢ -كارت ملي.
٣ -كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دائم.
٤ -مدارك دال بر بومي بودن.
٥ -مدارك دال بر جبران كثرت سن

جهت مشاهده شرایط آزمون اینجا کلیک نمایید

استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد - 12 آبان 97

آگهی 12 آبان 97: استخدام شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد
شرکت برق ­رسانی فدک شهرکرد در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود«به تعداد5نفر» از طریق برگزاری آزمون تعیین سطح از بین داوطلبین مرد، پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، از بین پذیرفته­ شدگان نهایی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، دعوت به همکاری نماید.

شرایط عمومی (مشاهده)
داشتن تابعیت ایرانی.
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم
عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات.
نداشتن سابقه محکومیّت مؤثر.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می­ شوند.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی برای شغل محل مورد تقاضا.
نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمان­ها.
داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاه­های اجرایی و یا کارکنان مدت معین/دائم شرکتهای وابسته (غیردولتی) باشند.
احراز صلاحیت­های عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی (مشاهده)

داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول نیازهای استخدامی.
داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
حداکثر 28 سال برای مقطع دیپلم (متولدین بعد از تاریخ 1396/07/30)

حداکثر 30 سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از تاریخ 13967/07/30)

حداکثر 32سال برای مقطع کارشناسی«متولدین بعد از تاریخ 1365/07/30»

موارد ذیل به شرط تأییدیه معتبر از مراجع ذی­صلاح به حداکثر سن افزوده می­شود:

1-مدت انجام خدمت سربازی حداکثر به مدت 24 ماه.

2-درصورت دارا بودن سوابق کاری معتبر و مرتبط حداکثر 24ماه به سن داوطلبان اضافه میگرددکه می بایستی لیست بیمه معتبرسوابق کاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی باشد

-لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه ­های مربوطه، بایستی تا زمان ثبت­ نام و تکمیل فرم مربوطه صادر شده باشد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت ­نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمانی که غیرواقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و اقدامات لازم طبق قوانین و مقررات به عمل می­آید.

-داوطلبانی که در آزمون کتبی ومصاحبه پذیرفته شده­ اند، می­بایستی دوره­های آموزشی موردنیاز را مطابق جدول شماره 2، بگذرانند، به طوری که پس از انجام مراحل مصاحبه و گزینش، قبل از شروع به کار نسبت به ارائه دوره­ های مذکور اقدام نمایند. در غیر این صورت، مجوز کار به آنها داده نمی­شود.

مراحل ثبت نام (مشاهده)

تکمیل فرم ثبت ­نام اینترنتی عکس­دار

پرداخت وجه ثبت­ نام

ثبت­ نام به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ 97/08/12 لغایت روز یکشنبه مورخ 97/08/20 انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می­بایستی نسبت به پرداخت وجه ثبت ­نام به مبلغ 500.000ریال «پانصد هزار ریال» به صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت­های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون، باید پس از پایان ثبت­ نام کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
به ثبت­ نام­های ناقص ترتیب اثر داده نمی­شود.
مدت ثبت ­نام به هیچ وجه تمدید نمی­گردد.
صرفاً داوطلبانی می­توانند در این آزمون ثبت ­نام نمایند که در زمان برگزاری آزمون دارای مدارک ذیل باشند:

دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده.
کارت ملّی.
کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.
مدارک دال بر بومی بودن.
مدارک دال بر جبران کثرت سن.
نحوة تکمیل تقاضانامه ثبت­ نام

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت (مشاهده)

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ 97/08/21 برای مشاهده و پرینت روی سایت آزمون‌های مجتمع عالی آموزشی پژوهشی اصفهان قرار خواهد گرفت و آزمون روز پنجشنبه مورخ 97/08/24 برگزار میگردد. محل برگزاری و ساعت شروع آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

توضیحات:

معرفی داوطلبان تعیین سطح برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت اعلام شده، از میان افرادی که حدّ نصاب لازم تعیین شده را کسب کرده­ اند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی (مجموع آزمون عمومی و تخصصی) انجام می­گردد.
در صورتی که داوطلبی با مدرک تحصیلی رشته غیرمرتبط و یا پایین ­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده آگهی در آزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله، ممانعت به عمل خواهد آمد.
افرادی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط یا غیرمرتبط در مقطع کارشناسی و بالاتر باشند، اجازه شرکت در رشته­ های شغلی تکنسین و کمک کارشناس را ندارد و در صورت کتمان موضوع بدون داشتن هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله ملغی اعلام خواهد شد. همچنین، مدارک تحصیلی فوق دیپلم حق شرکت در آزمون مقطع دیپلم را ندارند.
قبولی در آزمون کتبی به منزله استخدام قطعی نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و عدم سوء پیشینه و نیازمندی می­باشد.
اقلیت­­­های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگوئی به سؤال­های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤال­ها محاسبه خواهد شد

نحوه محاسبه ضرایب دروس و نمره کلسازی (مشاهده)

نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد و ضرایب دروس برای هر درس سؤالات عمومی و اختصاصی ضریب 1 خواهد بود.
داوطلبانی که حدّ نصاب لازم در هر شغل را کسب ننموده­ اند، در ردیف معرفی­شدگان برای انجام مراحل مصاحبه قرار نخواهند گرفت و ملاک تعیین داوطلب جهت انجام مصاحبه و مراحل بعدی، به دست آوردن بالاترین نمرات اول تا سوم آزمون کتبی منوط به کسب کردن حدنصاب نمره قبولی می­باشد.
3-دواطلبانی که «دوره ها ی مورد نیاز »و «مهارتهای شغلی »ذکر شده در جدول شماره 2را ندارند باشرایط یکسان در آزمون تعیین سطح میتوانند شرکت نمایند و دوره ها و مهارت های مذکور هیچ گونه تاثیری در نمره کتبی داوطلب ندارند واین داوطلبان درصورت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه میبایستی دوره های لازم مذکور در جدول شماره 2را طی نموده ومدارک آن راقبل از شروع به کارارائه نمایند

4-برای رشته های فوق دیپلم برق و لیسانس برق 70درصد سوالات بصورت تخصصی و 30درصد سوالات بصورت عمومی میباشد

کد رشته نام رشته شغلی مواد آزمون
1 دیپلم

کلیه رشته­ ها

فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد
2 فوق­ دیپلم

کلیه رشته­ها

فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد
3 لیسانس برق

«قدرت توزیع-الکترونیک –کنترل –انتقال

سوالات تخصصی «مدارهای الکتریکی1و2-ماشین الکتریکی1و2-کنترل خطی-تحلیل سیستمهای انرژی الکتریکی »سوالات عمومی:« فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد»
4 فوق ­دیپلم برق

«توزیع –الکترونیک –انتقال –کنترل»

سوالات تخصصی «مدارهای الکتریکی، - ماشین­های الکتریکی (مبانی ماشین­های AC و DC و ترانسفورماتورها)، - اصول سیستم­های قدرت، - سیستم­های توزیع انرژی الکتریکی، - تجهیزات روشنایی و محاسبات  »   سوالات عمومی:« فناوری اطلاعات (مهارت­های هفت­گانه ICDL)- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی عمومی- اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی و قانون  اساسی- هوش و استعداد»

جدول 2: نیازمندی­های شغلی

ردیف شرح شغل تعداد مورد نیاز مدرک تحصیلی رشته تحصیلی سابقه کار«بعد از آزمون کتبی ومصاحبه» مهارت (بعد از آزمون کتبی ومصاحبه وقبل از شروع به کار) توانمندی­ها دوره­های آموزشی موردنیاز ضروری قبل از شروع به کار «بعد از قبولی درآزمون کتبی ومصاحبه»
1 مأمور لوازم اندازه­ گیری عادی 2 دیپلم و فوق­ دیپلم کلیه رشته­­ها کلیه رشته­ها طی نمودن دوره­های آموزشی موردنیازبعد از جذب شناخت انواع لوازم اندازه­گیری و تابلو کنتور و مهارت برقراری ارتباط مؤثر برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی شایستگی رعایت ایمنی در شبکه­های توزیع برق 50 ساعت
2  (راننده) با دارا بودن گواهی­نامه پایه یک معتبر 1 دیپلم کلیه رشته ­ها کلیه رشته­ها دو سال   دارا بودن کارت هوشمند

دارا بودن کارت سلامت

دارا بودن کارت مهارپار

ساکن شهرستان شهرکرد

-
3 فن ورز عملیات و اتفاقات شبکه 1 دیپلم و فوق­ دیپلم برق و ریاضی طی دوره­های آموزشی پیش­نیاز و گذراندن حداقل 3 ماه دوره کارآموزی پس از جذب شناخت تجهیزات- توانایی تشخیص عیوب- توانایی استفاده از اطلاعات روز تجهیزات و نصب آن- توانایی نوشتاری و تهیه گزارش برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، تناسب قد و وزن (حداقل 170 سانتی­متر)، بالا بودن قدرت بینایی (عدم استفاده از عینک) و شنوایی، توانایی کار در ارتفاع و عدم ترس از ارتفاع فن و رز شبکه هوایی برق 139 ساعت

شایستگی رعایت ایمنی در شبکه­های توزیع برق 50 ساعت.

4 کارشناس ( طراحی یا gis) 1 لیسانس  برق قدرت،توزیع - __ __ __

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1144524
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k