• ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت جارو برقی مرکزی آسایش

استخدام شرکت جارو برقی مرکزی آسایش

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت جارو برقی مرکزی آسایش


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت جارو برقی مرکزی آسایش

۱۶ تیر ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش تلفنی در شرکت جاروی مرکزی آسایش

آگهی استخدام شرکت جاروی مرکزی آسایش شرکت جاروی مرکزی آسایش جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش تلفنی شرایط کاری: - فروش کالای لوکس ساختمانی - قابلیت یادگیری و رشد - حرفه ای - منظم و بی حاشیه - توانمند، با انگیزه و با سابقه فروش - مسلط به فن بیان و روابط عمومی قوی - جنسیت: آقا، خانم - نوع همکاری: تمام وقت مزایا: - با حقوق ثابت - پورسانت فروش بالا - بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره...

مشاهده بیشتر
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش تلفنی با حقوق ثابت در شرکت جاروی مرکزی آسایش

آگهی استخدام شرکت جاروی مرکزی آسایش شرکت جاروی مرکزی آسایش جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس فروش تلفنی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت فروش کالای لوکس ساختمانی قابلیت یادگیری و رشد حرفه ای منظم و بی حاشیه توانمند ، با انگیزه و با سابقه فروش مسلط به فن بیان و روابط عمومی قوی با حقوق ثابت پورسانت فروش بالا بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند. (جهت آشنایی با محصول...

مشاهده بیشتر
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام نیروی گرافیست حرفه ای در شرکت جاروی مرکزی آسایش

آگهی استخدام شرکت جاروی مرکزی آسایش در تهران شرکت جاروی مرکزی آسایش در تهران نیازمند یک نفر گرافیست توانمند با شرایط زیر است: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست حرفه ای آشنا به حوزه های مدیریت وبسایت و صفحات مجازی خلاق و با انگیزه منظم و بدون حاشیه با حقوق ثابت + بیمه محدوده شرکت در سعادت اباد می باشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و نمونه کار های خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند. جهت آشنایی با کارخانه آسایش به آدرس سایت درج شده در آگهی مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۲ اسفند ۱۳۹۹
استخدام لوله کش ماهر پلیکا در شرکت جارو مرکزی

شرکت جارو مرکزی در تهران جهت تکمیل کادر خود به یک نفر لوله کش ماهر پلیکا نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ بهمن ۱۳۹۹
استخدام گرافیست حرفه ای مسلط به حوزه وب سایت در تهران

استخدام مجموعه جاروی مرکزی آسایش مجموعه جاروی مرکزی آسایش در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست حرفه ای یکنفر مسلط به حوزه وب سایت، فضای مجازی، تولیدمحتوا، تبلیغات و برند سازی منظم و مسئولیت پذیر با انگیزه و توانمند ساعت کاری: از ساعت 8.30 الی 17.30 و پنجشنبه ها 8.30 الی 13 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1016777
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد