• ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

استخدام شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه 


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۹ آذر ۱۴۰۰
استخدام نیرو با مدرک کامپیوتر در شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه در استان فارس (شیراز) در راستای تکمیل کادر خود از فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار دارای تجربه و مهارت در برنامه نویسی و آشنا به فناوری های اوراگل دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان محترم میتوانند مشخصات فردی ، سوابق تحصلیلی و تجربی و شماره تماس خود را به همراه با ذکر نوع و شغل مورد درخواست حداکثر تا تاریخ 1400/9/17 به آدرس پست الکترونیکی یا شماره نمابر اعلام شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ بهمن ۱۳۹۹
استخدام شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه در شیراز

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه واقع در شیاز جهت تکمیل کادر فنی خود ار متخصصین دارای تجربه و مهارت کافی دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مهندس نرم افزار کامپیوتر (برنامه نویس) ترجیحا آشنا به ن آوری های اوراکل 2 مهندس کامپیوتر با تخصص امنیت شبکه 3 تکنسین کامپیوتر جهت سرویس تجهیات کامپیوتری 4 خودرو استیجاری با راننده ترجیحا خودرو پژو متقاضیان محترم میتوانند مشخصات فردی ، سوابق تحصلیلی و تجربی و شماره تماس خود را به همراه با ذکر نوع و شغل مورد درخواست حداکثر تا تاریخ 99/11/18...

مشاهده بیشتر
۲۲ مرداد ۱۳۹۹
استخدام مهندس کامپیوتر در شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه به منظور توسعه و تکمیل متخصصین تیم ساخت و توسعه نرم افزار، از دانش آموختگان ممتاز دانشگاهها (آقایان) در رشته مهندسی کامپیوتر و ترجیحا آشنا با فناوری های اوراگل بصورت تمام وقت در شیراز دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و تجربی و شماره تماس خود را به آدرس پست الکترونیکی و یا شماره نمابر اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ تیر ۱۳۹۹
استخدام شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه در فارس

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه در فارس بمنظور توسعه و تکمیل متخصصین تیم ساخت و توسعه نرم افزار، از دانش آموختگان ممتاز دانشگاهها (آقایان) در رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار، با مهارت برنامه نویسی کامپیوتر و ترجیحا آشنا با فناوری های اوراکل، بصورت تمام وقت در شیراز، دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و تجربی و شماره تماس خود را به آدرس پست الکترونیکی و یا شماره نمابر اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۶
استخدام کارشناس نرم افزار در شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه در شیراز جهت توسعه و تکمیل متخصصین تیم ساخت و توسعه نرم افزار از دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها فقط آقایان بصورت تمام وقت با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید: تخصص تحصیلات شرایط کارشناس نرم افزار برنامه نویسی کامپیوتر مهندس کامپیوتر ترجیحا آشنا به به فن آوری های اوراکل علاقمندان میتوانند مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و تجربی و شماره تلفن خود را به آدرس پست الکترونیکی ویا شماره نمابر اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۶
استخدام مهندس کامپیوتر آقا در شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه در شیراز جهت توسعه و تکمیل متخصصین تیم ساخت و توسعه نرم افزار از دانش آموختگان ممتازدانشگاه ها فقط آقایان رشته مهندسی کامپیوتر با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط 1 مهندس کامپیوتر با گرایش نرم افزار، با مهارت برنامه نویسی کامپیوتر و ترجیحا آشنا به فناوری های اوراکل بصورت تمام وقت علاقمندان میتوانند مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و تجربی و شماره تلفن خود را به آدرس پست الکترونیکی ویا شماره نمابر اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ دی ۱۳۹۵
استخدام برنامه نویس جاوا در شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه

شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود استخدام مینماید: برنامه نویس جاوا: آقاکارشناسی و ارشد رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌ افزارترجیحا آشنا با فناوری‌ های اوراکلبه‌صورت تمام وقت در شیرازتلفن تماس: 07132330005 - 07132338864 - 07132338894 ارسال رزومه به ایمیل: jobrequest@asre-andisheh.com

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=637727
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد