• ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت خدماتی زنگار فام شرق

استخدام شرکت خدماتی زنگار فام شرق

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت خدماتی زنگار فام شرق

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت خدماتی زنگار فام شرق

آگهی 29 مرداد 97: استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
شرکت خدماتی زنگار فام شرق برنده شده در مناقصه مورخ 11/09/1396 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 4729/209/د مورخ 06/09/1395 معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی جهت تکمیل کادر ارائه خدمات تخصصی در واحدهای ستادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه، یک نفر واجد الشرایط در رشته شغلی کتابدار را از طریق فراخوان و در فضای رقابتی، شناسایی و بعد از برگزاری آزمون و طی مراحل گزینش، بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

تذکرات

1- انعقاد قرارداد بصورت موقتی می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد .

2- سهمیه مجوز به داوطلبان “بومی شهرستان” درصورت برخورداری از شرایط مندرج در فراخوان و كسب حدنصاب نمره آزمون، به ترتیب نمره فضلی، اختصاص خواهد یافت. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز رشته شغلی مندرج در آگهی از بین داوطلبان “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش ابتدا از بین افراد بومی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه انجام و در غیراینصورت پذیرش از بین داوطلبان با اولویت “بومی استان” و سپس “غیربومی” همان رشته شغلی صورت می پذیرد .

3- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و مصاحبه، نحوه صدور کارت و … از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر 24 ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند .

با توجه به تغییر کد تلفن شهرستان ها از 4 رقم به 3 رقم، داوطلبین می بایست در ابتدای کد تلفن ثابت، 2 صفر درج نمایند . مانند: (0051)

مشمولین بند 1/7 قسمت امتیازات و اولویت های قانونی، می بایست پس از ثبت نام اینترنتی، گواهی اشتغال از شرکت ممهور به مهر و امضاء شرکت و واحد محل خدمت خود را با درج نام و نام خانوادگی، کد ملی (به تاریخ روز، به انضام آخرین قرارداد شرکت در سال 96) به اداره برنامه ریزی، تأمین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به نشانی: تربت حیدریه – بلوار پرستار – قره نی 1 – دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه – طبقه اول – اتاق 201 تحویل دهند .

مشمولین بند 2/7 قسمت امتیازات و اولویت های قانونی، می بایست پس از ثبت نام اینترنتی، اصل و تصویر آخرین حکم کارگزینی یا آخرین حکم بازنشستگی پدر یا مادر خود را به اداره برنامه ریزی، تأمین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به نشانی: تربت حیدریه – بلوار پرستار – قره نی 1 – دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه – طبقه اول – اتاق 201 تحویل دهند .

ردیف آگهی رشته شغلی محل درخواست تعداد مورد نیاز
مرد / زن / هردو
مدرک تحصیلی
83 کتابدار تربت حیدریه 1 دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته کتابداری در شاخه پزشکی
شرایط عمومی

1/1- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2/1- داشتن تابعیت ایران

3/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4/1- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای مردان

5/1- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

6/1- نداشتن سابقه محکومیت جزایی م‍ؤثر

7/1- داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن به خدمت گرفته می شوند (طبق نظر کمیسیون پزشکی یا واحد طب کار دانشگاه)

8/1- دارا بودن مدرک تحصیلی از مؤسسات آموزشی معتبر

شرایط اختصاصی

1/2- داشتن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر 30 سال تمام (ملاک محاسبه سن، حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد – تاریخ 07/06/1397)

* تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد :

الف) سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیرمستقیم و از طریق شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با دانشگاه، به خدمت اشتغال دارند، حداکثر به میزان 10 سال (طبق سابقه بیمه)

ب)جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهداء،‌همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان که حداقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (درخصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه)) از شرط حداکثر سن معاف می باشند .

ب) افراد خانواده معظم شهداء (شامل پدر، مادر، خواهر، برادر) تا میزان 5 سال

پ) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه

د) مدت خدمت سربازی انجام شده

هـ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

تبصره: مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در حال انجام خدمت فوق در واحدهای تابعه دانشگاه می باشند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند. این دسته از داوطلبان می بایست پس از اعلام نتایج و قبولی در آزمون، نسبت به لغو خدمت طرح اختیاری خود اقدام نمایند .

نحوه ثبت نام

الف) تكمیل فرم ثبت نام اینترنتی (تقاضانامه ثبت نام) :

ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه صورت می پذیرد. لذا متقاضیان محترم می بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

تذکر 1: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد. لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه ملاک عمل می باشد .

ب) ارسال فایل عكس اسكن شده :

داوطلب می بایست یك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسكن نموده و فایل آن را بر اساس شرایط ذیل آماده و از طریق سامانه آزمون ارسال نماید :

– عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) .

– عكس اسكن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .

– اندازه عكس اسكن شده باید حداقل 300×200 و حداکثر 400×300 پیکسل باشد .

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد .

– عكس خواهران می بایست با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد .

– حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از 70 كیلو بایت بیشتر باشد .

– حاشیه های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد .

– حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .

تذکر 1: اسكن عكس از روی كارتهای شناسایی (كارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عكس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسكن نمایند .

تذکر 2 (مهم): در صورت ارسال عكس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وی سلب میگردد. با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه در كافی نت ثبت نام می كنند رخ داده است، تأكید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

پ) ارسال فایل فیش بانکی اسكن شده (با حجم کمتر از 200 کیلو بایت) .

ت) ارسال فایل اسكن شده مدارک دال بر ایثارگری (با حجم کمتر از 200 کیلو بایت) .

تذکر 1: ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد. لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خوداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک، متعاقباً اعلام خواهد شد .

تذکر 2: متقاضیان شركت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام، كد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند .

تذکر 3: مبلغ 330/000 ریال (سی و سه هزار تومان) به عنوان حق شرکت در آزمون عمومی و تخصصی داوطلبان به حساب شماره 0107228604009 بنام شرکت خدماتی زنگار فام شرق نزد بانک ملی شعبه شهرستان گناباد پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمایید. ضمناً فیش پرداختی در روز آزمون بهمراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید .

تبصره 1– به ثبت نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود .

مهلت ثبت نام
متقاضیان محترم میتوانند از روز دو شنبه مورخ 97/5/29 لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 97/6/7 نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام نمائید .
مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک

با توجه به اینکه در زمان آزمون هیچگونه مدرک و مستنداتی جهت بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام از افراد اخذ نمی گردد، لذا داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام خواهد شد، موظفند مدارک ذیل را جهت بررسی ارائه نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل تحویل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد .

· پرینت برگ ثبت نام در فراخوان

· 3 قطعه عکس 4*3 با پشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (1سری)

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر(در صورت تأهل) (1سری)

· اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو (1سری)

· اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (1سری)

· اصل و تصویر گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن (در صورت دارا بودن)

· اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم پشت و رو یا گواهی که حداکثر تا آخرین روز مهلت ثبت نام آزمون، پایان خدمت نظام وظیفه را تأیید نماید . (1سری)

· اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن (1سری)

· اصل مدارک دال بر ایثارگری حسب مورد از مراجع ذیربط

· در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد .

تبصره: مدرک تحصیلی از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود

زمان اخذ کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون :

زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین زمان و مکان برگزاری آزمون از طریق سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه متعاقباً اعلام خواهد شد .

مواد آزمون

1/6- آزمون عمومی کتبی شامل: 1- زبان و ادبیات فارسی 2- معارف اسلامی 3- ریاضی و آمار مقدماتی 4- زبان انگلیسی عمومی 5- هوش و توانمندی های ذهنی 6- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون 7- فن آوری اطلاعات، در مجموع به تعداد (90) سؤال به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب نیم طراحی می گردد. ضمناً به ازای هر چهار پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح محاسبه نخواهد شد .

تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می باشند و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان براساس مجموع تراز شده سایر سئوالات محاسبه خواهد شد. بدیهی است زمان پاسخگویی به سئوالات عمومی این گروه از داوطلبان به نسبت تعداد سئوالات، کمتر خواهد بود .

2/6- آزمون کتبی تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی کتابدار به تعداد 45 سئوال به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب سه طراحی می گردد. ضمناً به ازای هر چهار پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح محاسبه نخواهد شد .

تبصره 1) سقف نمره آزمون برگزار شده (آزمون کتبی و مصاحبه) 100 امتیاز می باشد .

تبصره 2) حد نصاب نمره آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) کسب حداقل 50 درصد میانگین امتیاز (مجموع نمره عمومی و تخصصی آزمون کتبی) سه نفر دارای بالاترین امتیار آزمون می باشد .

تبصره 3) با عنایت به اینکه این آزمون بصورت ترکیبی از آزمون کتبی و مصاحبه می باشد، صرفاً افرادی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را اخذ نموده اند به آزمون مصاحبه دعوت خواهند شد و احتساب نمره نهایی پذیرفته شدگان براساس وزن 60 درصد (60%) نمره کل آزمون کتبی (پس از احتساب سهمیه ها و ضرایب) و 40 درصد (40%) نمره مصاحبه خواهد بود .

تبصره 4) در صورت عدم تأمین نیروهای مورد نیاز، ممکن است حسب نظر دانشگاه حد نصاب نمره آزمون کتبی، تا تکمیل ظرفیت کاهش داده شود .

امتیازات و اولویت های قانونی و نحوه اعمال آنها

1/7- کارکنان شرکتی دانشگاه که خدمت آنان تا انتشار آگهی تداوم داشته باشد، به منظور شرکت در آزمون از اولویت برخوردار هستند، بدین ترتیب که به نمره مکتسبه این دسته از کارکنان، صرفاً در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی، به ازاء هر سال تجربه مربوط و مشابه با شغل کتابدار، 5% نمره مکتسبه به نمره کل آزمون آنان اضافه خواهد شد. حداکثر امتیاز در این بند، 5 سال سنوات قابل قبول و 25% نمره مکتسبه می باشد .

2/7- در صورت شرکت فرزندان کارکنان شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) و بازنشسته (رسمی و پیمانی و قراردادی) دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در فراخوان ها، 10% نمره مکتسبه به نمره کل آزمون آنان اضافه خواهد شد .

تبصره: امتیاز بازنشستگی برای کارکنان قراردادی در صورتی قابل احتساب خواهد بود که فسخ قرارداد با دانشگاه منجر به بازنشستگی فرد گردد .

ضوابط بومی گزینی

اولویت جذب صرفاً با متقاضیان “بومی شهرستان” در صورت برخورداری از شرایط مندرج در یکی از بندهای ذیل به ترتیب نمره فضلی می باشد. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز رشته شغلی مندرج در آگهی از بین داوطلبان “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش ابتدا از بین افراد بومی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه انجام و در غیر اینصورت پذیرش از بین داوطلبان با اولویت “بومی استان” و سپس “غیربومی” همان رشته شغلی صورت می پذیرد .

1- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب یکی باشد .

تبصره الف) متولدین شهرستان تربت حیدریه در صورتیکه که شهر محل تولد، تربت حیدریه و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان تربت حیدریه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش های مرکزی (بالا ولایت ، پایین ولایت)

– جلگه رخ (بالا رخ ، پایین رخ ، میان رخ)

– کدکن

– بایگ

تبصره ب) متولدین شهرستان زاوه در صورتیکه که شهر محل تولد، دولت آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان زاوه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش مرکزی (صفائیه)

– بخش سلیمان

تبصره پ) متولدین شهرستان مه ولات در صورتیکه که شهر محل تولد، فیض آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان مه ولات می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش مرکزی

– بخش شادمهر

2- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب آنان یکی باشد .

3- داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب طی کرده باشد .

4- داوطلب، پدر، مادر و یا همسر ایشان حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب و بکارگیری را داشته باشد .

تذكرات مهم در خصوص اولویت بومی

تبصره 1) داوطلبان در صورتی می توانند از شرایط بومی اعلام شده برای والدین و همسر خود استفاده نمایند که زمان تحقق موضوع (اشتغال، بازنشستگی یا پرداخت حق بیمه) مربوط به پس از تاریخ تولد و ازدواج داوطلبان باشد .

تبصره 2) پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بندهای مورد اشاره صرفاً توسط یکی از موارد یا پدر یا مادر یا همسر قابل احتساب است .

تبصره 3) در خصوص بند 4 شرایط “بومی شهرستان”، احتساب سنوات پرداخت بیمه صرفاً به پرداخت هایی که در قبال اشتغال فرد صورت گرفته باشد، لحاظ خواهد شد. (پرداخت بیمه روستایی، بیمه در قبال خدمات درمانی، بیمه دوران سربازی و … مورد قبول نمی باشد)

تبصره 4) در خصوص بند 4 شرایط “بومی شهرستان”، شهرستان محل خدمت (کارگاه) که بیمه بابت آن پرداخت شده است ملاک عمل می باشد (نه شهرستان و شعبه صادر کننده گواهی پرداخت حق بیمه)

تبصره 5) در خصوص بند 2 موارد “بومی شهرستان”، محلی که فرد در آن بازنشسته شده است ملاک عمل می باشد. (نه محل انتقال مستمری بازنشستگی)

تبصره 6) مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .

9- تذکرات :

1/9- افراد بازنشسته و بازخرید شده و مستخدمین رسمی و پیمانی دانشگاه و سایر دستگاه های اجرایی، حق شرکت در آزمون را ندارند.

2/9- شرکت کارمندان منفصل از خدمت و همچنین کارمندان اخراج شده توسط سایر مؤسسات و واحدهای تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آزمون ممنوع می باشد .

3/9- شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از مدرک تحصیلی شرایط احراز مورد نیاز مندرج در آگهی جذب ممنوع و در صورت پذیرش و حتی پس از شروع بکار این افراد، قرارداد فرد در شرکت خاتمه و از نفرات ذخیره دارای شرایط، جایگزین خواهد شد .

4/9- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، حق ثبت نام در آزمون را ندارند و در صورت شرکت در آزمون، درخصوص پذیرش این افراد ترتیب اثر داده نمی شود .

5/9- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل مأخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب یکسان و مازاد بر ظرفیت باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندی های تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی های تخصصی، نمره آزمون توانمندی های عمومی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی های عمومی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه، ملاک عمل قرار خواهد گرفت .

تبصره: در صورتی که انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه مقدور نباشد، آزمون تخصصی کتبی مجدداً برگزار و نتایج آن ملاک عمل قرار خواهد گرفت .

6/9- با عنایت به اینکه علاوه بر آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون مصاحبه (عمومی و تخصصی) نیز برگزار گردد، از میان داوطلبانی که با لحاظ اولویت های قانونی مندرج در آگهی و نمره کل آزمون عمومی و تخصصی کتبی، دارای رتبه بالاتری هستند، به میزان 3 برابر تعداد مورد نیاز، جهت انجام مصاحبه دعوت خواهد شد و پس از انجام مصاحبه، نسبت به انتخاب و معرفی 5/1 برابر (اصلی و ذخیره) مورد نیاز به عنوان نتایج اولیه آزمون اقدام خواهد شد .

7/9- پس از برگزاری آزمون و استخراج نتایج اولیه، فهرست اسامی 3 برابر پذیرفته شدگان مرحله اول اعلام نتیجه آزمون، جهت بررسی صحت و سقم مدارک خود اظهاری در هنگام ثبت نام، از طریق سایت اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد گردید. بدیهی است به میزان افرادی که به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از فهرست مربوطه حذف گردند، از سایر شرکت کنندگان در آزمون به ترتیب مندرجات آگهی دعوت بعمل خواهد آمد .

8/9- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه حیدریه خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت خواهند کرد. اسامی پذیرفته شدگان نیز از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد و پذیرفته شده اصلی پس از اعلام نهایی نتایج، حداکثر هفت روز کاری فرصت خواهد داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل جذب و بکارگیری به واحد استخدام دانشگاه مراجعه نماید و در صورت عدم مراجعه پذیرفته شده جهت ارائه و تکمیل مدارک در مهلت مقرر و یا انصراف ایشان، از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شروع بکار دعوت به عمل خواهد آمد . (داوطلبان موظفند جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به آزمون تا زمان برگزاری آزمون، هر 24 ساعت یکبار به سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه مراجعه نمایند)

9/9- چنانچه در هر یک از مراحل جذب و بکارگیری، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی خواهد شد و در صورت صدور قرارداد، قرارداد فرد با شرکت لغو و بلااثر می گردد .

10/9- باتوجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل فرم درخواست شغل اینترنتی می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود .

11/9- ملاک محاسبه سن، تاریخ فراغت از تحصیل، معافیت دائم یا پایان خدمت نظام وظیفه، حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد . (07/06/1397)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1049659
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد