• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سئو برتر

استخدام شرکت سئو برتر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت سئو برتر

ضمن آرزوی موفقيت برای يکايک شما کارجويان گرامی، سايت ايران استخدام در نظر دارد تمامی آگهی های استخدام شرکت سئو برتر را در اين صفحه اطلاع رسانی نمايد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت سئو برتر به آرشيو زير مراجعه نماييد


استخدام شرکت سئو برتر - تهران (25 فروردین 98)
شرکت سئو برتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند:

ردیف عنوان شغلی
شرایط احراز
1 seo کار

-یک نفر
-سئوکار حرفه ای
-آشنا به وردپرس
-آشنا به شبکه های اجتماعی
-تولید محتوا
-مسلط به Google analytics و ارائه گزارش عملکرد بهینه سازی
-تسلط کافی به الگوریتم های گوگل
-بصورت تمام وقت

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام سئو مسترز حرفه ای در شرکت سئو برتر

آگهی دعوت به همکاری شرکت سئو برتر در تهران شرکت سئو برتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند : ردیف عنوان شغلی 1 سئو مسترز حرفه ای شرایط زیر در اولویت شرکت می باشد. 1- داشتن روحیه تیمی 2-داشتن رزومه کاری 3- داشتن اخلاق حرفه ای و ایده درکار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ مرداد ۱۳۹۸
دعوت به همکاری تعدادی کارآموز سئو در تهران

دعوت به همکاری سئو برتر شرکت سئو برتر در تهران به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارآموز جنسیت: خانم و آقا تعداد: 10 نفر آموزش تخصصی سئو ، وردپرس ، تولید محتوا و موارد موثر در بهینه سازی سایت ، به مدت 3 ماه به صورت عملی در دفتر سئو برتر انجام می گیرد. در صورت رضایت کارفرما از افراد مستعد در شرکت سئو برتر و یا شرکتهای وابسته دعوت به همکاری و استخدام می شود. افرادی که سریع تر ثبت نام کنند در اولویت هستند. متقاضیان می توانند رزومه...

مشاهده بیشتر
۱۶ تیر ۱۳۹۸
استخدام طراح حرفه ایی سایت ورد پرس در تهران

استخدام شرکت سئو برتر  شرکت سئو برتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند: سمت توضیحات استخدام طراح حرفه ایی سایت ورد پرسی تسلط کامل به وردپرس تسلط کامل به پی اچ پی (php) تسلط کامل به اِچ تی اِم اِل (html) , css و آشنایی به سئو تسلط کامل به UI , UX لطفا حرفه ای ها رزومه بفرستند همراه با رزومه کار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
استخدام seo کار و کارمند فروش در شرکت سئو برتر

آگهی دعوت به همکاری شرکت سئو برتر شرکت سئو برتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند : ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 seo کار -یک نفر -سئوکار حرفه ای -آشنا به وردپرس -آشنا به شبکه های اجتماعی -تولید محتوا -مسلط به Google analytics و ارائه گزارش عملکرد بهینه سازی -تسلط کافی به الگوریتم های گوگل -بصورت تمام وقت 2 کارمند فروش -آشنا به اصول فروش -حقوق ثابت + بیمه + پورسانت متقاضیان واجد شرایط می ت...

مشاهده بیشتر
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
استخدام کارمند فروش در شرکت سئو برتر

آگهی دعوت به همکاری کارمند فروش آشنا به اصول فروش در تهران شرکت سئو برتر جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران ، اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نمایند : ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارمند فروش -آشنا به اصول فروش -حقوق ثابت + بیمه + پورسانت متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1320534
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد