۳ سال پیش

استخدام شرکت سام ماشین در تهران
No Image

استخدام شرکت سام ماشین در تهران

تهران
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام چند رده شغلی در سام ماشین

 

شرکت سام ماشین (وارد کننده، تأمین کننده و فروشنده قطعات یدکی و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی در ایران) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید :

یک) مسئول دفتر خانم / با حداقل سه سال سابقه کار مفید و مرتبط، دارای مدرک کارشناسی، تسلط کامل به زبان انگلیسی (مکالمه و مکاتبه)، مسلط به مهارتهای هفت گانه ICDL، آشنایی کامل به امور دفتری و بایگانی و نامه نگاریها، دارای فن بیان مناسب و روابط عمومی قوی، با استعداد، متعهد و مسئولیت پذیر، حداکثر سی و دو سال سن.
دو) حسابدار خانم / با حداقل پنج سال سابقه کار مفید و مرتبط، دارای مدرک کارشناسی حسابداری، مسلط به کلیه امور مالی و کار با نرم افزارهای مالی هلو و سپیدار سیستم، تسلط به کار با کامپیوتر و مجموعه آفیس، آشنا به زبان انگلیسی، حداکثر سی و پنج سال سن.
سه) لابی من (انتظامات مجتمع) / با حداقل سه سال سابقه کار مرتبط شغلی، دارای حداقل مدرک دیپلم، غیرسیگاری، منظم و مسئولیت پذیر، دارای ضامن معتبر، حداکثر چهل و دو سال سن.

 

ایمیل ارسال رزومه: job@sammachine.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=401201
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد