• ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سيمان هگمتان

استخدام شرکت سيمان هگمتان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۵۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت سیمان هگمتان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت سیمان هگمتان - 12 اسفند 1400

آگهی 12 اسفند 1400: استخدام شرکت سیمان هگمتان
شرکت سیمان هگمتان استان همدان در نظر دارد نیروی مورد نیاز خود را در قالب قرارداد کار معین از طریق شرکت پیمانکاری از میان متقاضیان واجد شرایط و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش براساس برنامه زمانبندی به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری نماید. افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 1400/12/12 لغایت مورخ 1400/12/25 1401/01/10 ساعت 16 به آدرس اینترنتی مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف (سایت کارآزمون) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول رشته ها و گرایش های تحصیلی

جدول رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

ردیف

رشته تحصیلی

 

مدرک تخصصی

مقطع تحصیلی

جنسیت

 

حداکثر سن(سال تمام)

1

مدیریت بازرگانی(گرایش بازرگانی بین الملل)

مسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر

فوق لیسانس

مرد/زن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

 

2

مهندسی صنایع(تمامی گرایش ها)

 

                 -

لیسانس

3

مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار

 

-

لیسانس

4

شیمی کاربردی

 

-

لیسانس

5

مهندسی شیمی

 

-

لیسانس

6

برق(گرایش الکترونیک)

 

-

لیسانس

7

برق(تمامی گرایش ها)

 

-

فوق دیپلم

مرد

8

مکانیک(تمامی گرایش ها)

 

-

فوق دیپلم

9

دیپلم ریاضی فیزیک- علوم تجربی- تاسیسات- ماشین ابزار- جوشکاری

دارای مدرک جوشکاری- SMAW Tig-co2  با حداقل گرید G1

دیپلم

10

دیپلم رشته های مختلف فنی

گواهینامه رانندگی لیفتراک

دیپلم

شرایط عمومی
1-1-  تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
1-2- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
1-3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (غیر از معافیت پزشکی)
1-4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. ( با تأیید مراجع ذیصلاح )
1-5- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن
1-6- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی 
1-7- عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذیصلاح)
شرایط سنی
2-1 - حداکثر سن مجاز برای داوطلبین 35 سال می باشد. (متولدین 12/12/1365 و بعد از آن)
2-2- به ازای هر سال سابقه کار معتبر که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر 5 سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
شرایط مدرک تحصیلی
3-1- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
3-2-  دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل و یا گواهی موقت که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. ( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود). (اصل مدرک تحصیلی در زمان مصاحبه باید ارائه گردد)
3-3- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی
است.
3-4- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد. 
اولویت های جذب
*در صورتیکه در مراحل آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی همه شرایط داوطلبان یکسان باشد اولویت انتخاب با افراد بومی می باشد.(منظور از بومی بودن، بومی استان همدان می باشد)
* داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:
الف- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری، یکی باشد. ب - همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با ا
ستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد. 
ج‌- داوطلب حداقل چهار ( 4 ) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یامتناوب درشهرستان های استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. 
د - داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار ( 4 ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان های استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند ( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
تبصره 1- مبنای استان  برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد. 
نحوه ثبت نام و مهلت آن
1-5- داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز چهارشنبه مورخه 1400/12/25 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. 
5-2- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
5-3- واریز مبلغ 1.300.000 ریال (  1.000.000 ریال از طریق داوطلب و 300.000 ریال توسط کارفرما پرداخت می شود) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون. 
* وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. 
• داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.       
• عکس داوطلب 4×3 (حجم عکس 4×3 نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد)
• شناسنامه
• گواهی مدرک فارغ التحصیلی در مقطع مورد نیاز ( مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد )
• کارت ملی 
• کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای متقاضیان مرد )غیر از معافیت پزشکی) 
• سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
• مدارک بومی بودن
5-4- ثبت و تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت کارآزمون به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد .
5-5- داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذكور مراجعه كرده با ورود كد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید . 
تبصره 2: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.  
نحوه برگزاری آزمون
1-6- آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.
6-2- منابع آزمون کتبی متعاقبا از طریق سایت کارآزمون اعلام خواهد شد.
تبصره 3: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد عمومی آزمون توزیع می شود. 
توضیحات مهم
7-1- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی ( حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت
7-2-  بدیهی است قبولی آزمون یا مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و روانشناختی، معاینات پزشکی ، تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
7-3- محل اشتغال افراد قبول شده، واقع در کارخانه سیمان هگمتان می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.
7-4-  هیچ یک از بستگان درجه یک داوطلب (پدر،فرزند، برادر و خواهر) نمی بایستی در کارخانه سیمان هگمتان بصورت مستقیم یا از طریق پیمانکاری شاغل باشند و در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله از مراحل آزمون نسبت به لغو آن اقدام خواهد شد.
دریافت کارت آزمون
8-1- دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده در تاریخهای تعیین شده امکان پذیر است.
8-2- آزمون در شهر رزن برگزار خواهد شد . ( بنا به تشخیص دانشگاه شریف جهت سهولت تردد داوطلبان) 
8-3-  محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده خواهد بود.
اعلام نتایج آزمون
9-1- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت کارآزمون اعلام خواهد شد.
9-2- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفنهای  66560465  -66530043- 021 تماس حاصل نمایند.

استخدام شرکت سیمان هگمتان - 29 بهمن 99

آگهی 29 بهمن 99: استخدام شرکت سیمان هگمتان
شركت سيمان هگمتان به عنوان يكی از شركتهای تابعه بنياد مستضعفان انقلاب اسلامی (هلدينگ صنايع معدنی كاوه پارس) در راستای توسعه و اشتغال پايدار در شهرستان درگزين واقع در شمال شرقی استان همدان از ميان آقايان متقاضی بومی (استان همدان) واجد شرايط مندرج در آگهي استخدام از طريق آزمون كتبی و مصاحبه علمی و تخصصي جهت استخدام در اين شركت، دعوت به همكاری می نمايد.
مهلت ثبت نام تا 6 اسفند 99 می باشد. به همين منظور از كليه متقاضيان دعوت به عمل مي آيد كه با توجه به جدول استخدامي آخرين صفحه اين دفترچه، با توجه به شرايط مندرج در اطلاعيه هاي آزمون، و اطمينان از احراز شرايط ثبت نام نسبت به انتخاب گروه شغلي و ثبت نام در اين آزمون اقدام نمايند. شرايط شركت در اين آزمون به همراه ملاحظات آن علاوه بر فايل دفترچه آزمون، در اطلاعيه هاي ذيل اين صفحه نيز قابل دريافت مي باشد.

شرایط عمومی
- 1 تابعيت جمهوری اسلامی ايران؛
- 2 اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته در شده قانون اساسي جمهوری اسلامی ايران؛
- 3 التزام به قانون اساسي جمهوری اسلامی ايران؛
- 4 انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانونی (معافيت پزشكي مورد پذيرش نميباشد ؛)
- 5 برخورداري از سلامت كامل جسمی و روحی ( عدم ابتلا به بيماري خاص يا نقص عضو )
- 6 نداشتن سابقه محكوميت جزایی مؤثر؛
- 7 عدم اعتياد به مواد مخدر و روانگردان؛
- 8 عدم وجود هرگونه ممنوعيت استخدام در دستگاههای اجرايي به استناد آراء مراجع قضایی و ذيصلاح؛
9 داوطلبان بومي استان همدان در صورت ارائه مدارک ذيل در اولويت مي باشند :
* همسر و فرزندان كارمندان رسمي و پيماني دولت يا و نيروهاي مسلح (اعم از شاغل يا و بازنشسته كه) محل خدمت فعلی يا بازنشستگي والدين داوطلب در استان همدان مي باشد.
* داوطلب حداقل چهار ( 4 )از سال سنوات تحصيلي(ابتدایی، راهنمايي، دبيرستان يا و دانشگاه به را) صورت متوالي يا متناوب در استان همدان گذرانده باشد.
* داوطلب، پدر، مادر يا و همسر وي حداقل چهار ( 4 )سال سابقه پرداخت حق بيمه در استان همدان را داشته باشد . (پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده صرفاً براي يكي از موارد مذكور قابل احتساب است
تذكر : مبنا براي تعيين بومي بودن داوطلب، آخرين تقسيمات كشوري در زمان نام ثبت ميباشد
شرایط اختصاصی
شرایط سنی:
1. دارا بودن حداکثر 35 سال سن برای تمامی داوطلبین.
تذکر (1): ملاک عمل برای زمان دریافت کارت پایان خدمت آخرین روز ثبت نام می باشد.
تذکر (2): ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، روز شروع ثبت نام آزمون می باشد.
شرایط معدل:
1. داشتن حداقل معدل 14 برای فارغ التحصیلان الزامی می باشد.
شرایط تحصیلی:
2. مدرک دانشگاهی قابل قبول، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی می باشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکر شده باشد. (هرگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
4. مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاه ها مورد پذیرش نخواهد بود.
5.مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدام کتبی باشد،موردپذیرش نخواهد بود.
6. در هر یک از رشته های امتحانی صرفاً دانش آموختگان همان رشته،گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز می توانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
7. اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و درصورت عدم صحت مدارک در هرمرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) استخدام داوطلب منتفی خواهد بود.
تذکر (1): ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی می باشد.
مواد آزمون
الف -مواد آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از:
ا. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
2. ریاضی و آمارمقدماتی
3. معارف اسلامی
4. زبان انگلیسی عمومی
5. اطلاعات عمومی،دانش اجتماعی و حقوق اساسی
6. هوش و توانمندی های عمومی
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب- مواد آزمون تخصصی:
شامل دروس تخصصی هر رشته تحصیلی خواهد بود.
تذکر 1 :دروس عمومی با ضریب یک و دروس تخصصی با ضریب دو محاسبه و اعمال خواهند شد.
تذکر2: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای می باشند.
تذکر 3: آزمون با احتساب یک سوم نمره منفی برای هر پاسخ نادرست برگزار می گردد.
مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز 27 بهمن ماه سال 1399 لغایت 6 اسفند ماه سال 1399 انجام خواهد شد.
داوطلب متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
الف) تهیه فایل اسکن شده از مدارک به صورت مجزا از هم:
1.عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
– عکس 4×3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.
– با فرمت JPG باشد.اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 پیکسل باشد
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 100کیلو بایت باشد
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد
تذکر (1): اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی،شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن دقیق و با کیفیت بالا نمایند.
تذکر (2): در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است باتوجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های استخدامی قبلی،در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی  که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است،تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی،حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب،تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2.کارت ملی (پشت و رو)
3. صفحه اول شناسنامه
*4.مدرک تحصیلی
*5.کارت پایان خدمت/معافیت دائم
تذکر (1): داوطلب باید تصویر اسکن شده از مدارک ذکر شده در بندهای 4 و 5 را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده نموده و در هنگام ثبت نام به صورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.
-تصویر با وضوح و کیفیت لازم باشد؛
– حداقل 50 کیلوبایت و حداکثر 100 کیلوبایت باشد؛
– حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.
* تذکر (2): داوطلبانی که تا آخرین روز ثبت نام فارغ التحصیل گردیده و یا خدمت آن ها به پایان خواهد رسید، در صورت کسب حد نصاب نمره لازم و قرار گرفتن در سقف 3 برابر ظرفیت مورد نیاز، در زمان بررسی مدارک داوطلبان، تصویر مدارک مورد نیاز از آن ها اخذ خواهد شد. بدیهی است در هر صورت، در زمان بررسی مدارک به همراه داشتن اصل مدارک مورد اشاره ضروری است.
مطالعه شرایط آزمون
دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیداً توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه، اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
تذکر (1): پیش از صدور کارت ورود به جلسه آزمون، مدارک داوطلبان جهت شرکت در آزمون مورد بررسی قرار می گیرد؛ لذا چنانچه عدم احراز شرایط هر یک از داوطلبان در این مرحله تایید شود؛ کارت ورود به جلسه آزمون برای ایشان صادر نمی گردد.
تذکر (2): در هرمرحله از آزمون که عدم صلاحیت متقاضیان اثبات گردد؛ شرکت سیمان هگمتان مجاز خواهد بود که داوطلب را از ادامه فرایند ثبت نام باز دارد.
شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در یک مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
* واریز مبلغ 500.000 ریال (پانصد هزار ریال) به شماره حساب جاری 2446071001 بانک تجارت بلوار بعثت همدان، به نام شرکت سیمان هگمتان و الصاق فیش واریزی در قسمت مربوطه سایت موسسه سینا.
نکته بسیار مهم: امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد؛ لذا لازم است متقاضیان با بذل توجه و دقت کافی نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
زمان برگزاری آزمون روز جمعه 15 اسفند ماه سال 1399 می باشد.
اطلاعیه در خصوص کارت شرکت در آزمون مذکور، متعاقبا از طریق سایت مؤسسه توسعه آموزشی پژوهش سینا قرار خواهد گرفت.
بدیهی ست جزئیات مکان برگزاری آزمون از این طریق به اطلاع رسانده خواهد شد. برای همین منظور ضروری است که داوطلبان سایت فوق را دنبال نمایند.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مراحل و نحوه اعلام نتیجه
تعیین حد نصاب علمی، اعلام نتایج و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و آزمون عملی به شرح زیر صورت میپذیرد :
الف)کسب حدنصاب علمی:
معرفی داوطلبان جهت شرکت در سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون علمی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، و با رعایت سایر مبانی مقررات جاری مطابق قواعد زیر می باشد :
پس از برگزاری آزمون نمرات داوطلبان به تفکیک مواد عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب نمرات آزمون، معادل پنجاه درصد(50%) بالاترین نمره مکتسبه در آزمون با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب 2 برای نمره تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.
ب)انتخاب و اعلام لیست 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی:
انتخاب افراد سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفا از بین داوطلبینی که حد نصاب لازم را کسب نموده بر اساس نمره کل آنان با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب 2 برای نمره تخصصی افراد به ترتیب نمره فضلی به تعداد سه ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.
تذکر: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده،صرفا بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و تایید آن، ، اعلام خواهد شد.
بررسی مدارک
پس از انجام آزمون کتبی،پیرو اطلاعیه درج شده در سایت اینترنتی استخدام، پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مورد نیاز باید مدارک زیر را تکثیر و یک نسخه از آن را تحویل نمایند:
1. مدرک تحصیلی داوطلب
2. کارت ملی تمام صفحات شناسنامه داوطلب
3. کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم داوطلب
4 . گواهی معتبر سابقه کار مرتبط
تذکر: اعتبارکلیه مدارک ارسالی از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام خواهد شد. درصورتی که مشخص گردد داوطلب با مدارک جعلی اقدام به ثبت نام نموده است موضوع استخدام داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتارخواهد شد.
مصاحبه
پس از تأیید مدارک ارسالی داوطلبان، از طریق سایت اینترنتی از بین دارندگان حد نصاب به ترتیب رتبه علمی کسب شده میزان چند برابر ظرفیت مورد نیاز جهت ارزیابی شایستگی و ها توانمندی و ها مصاحبه فنی دعوت به عمل می آید.
در صورت عدم تکمیل ظرفیت مورد نیاز،مجددا از بین داوطلبان دارای حد نصاب به ترتیب رتبه علمی کسب شده جهت ارزیابی شایستگی و ها توانمندی ها و مصاحبه فنی دعوت به عمل می آید.
تذکر: معرفی و یا موفقیت در مرحله «مصاحبه» هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند پذیرش نهایی منوط به موفقیت در سایر مراحل استخدام میباشد.
تذکرات مهم
1. محل جغرافیایی خدمت تمامی پذیرفته شدگان، استان همدان میباشد.
2.ثبت نام داوطلب صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی معرفی شده میباشد
3. مسئولیت صحت مندرجات ثبت شده در فرم ثبت نام اینترنتی به عهده داوطلب میباشد .چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام،آزمون و حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار مشخص گردد که داوطلب در هر مرحله با مدارک جعلی و یا با ذکر مشخصات غیر واقعی اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نموده است موضوع استخدام داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار میگردد.
4. انجام  ثبت نام هیچگونه تعهداستخدامی برای شرکت ایجاد نمی کند
5. داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع،رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق باعناوین مدرک تحصیلی(مقطع،رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قیدشده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی داوطلب (مقطع،رشته و گرایش تحصیلی) درمتن دانشنامه موقت وی عینا همان مقطع، رشته و گرایش تحصیلی درج گردیده باشد .
7. داوطلب فقط حق شرکت در یکی از رشته های شغلی مورد نیاز را دارد.
8. استخدام منوط به طی کلیه مراحل مربوطه میباشد و چنانچه متقاضیان در هریک از مراحل استخدامی توفیق لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدامی منتفی میگردد.
9.با توجه به اینکه،مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابرظرفیت، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی،کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، و سن،سابقه اشتغال و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی،مغایر با شرایط مندرج در این آگهی، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان،اعلام نتایج اولیه،مصاحبه استخدامی و حتی در صورت پذیرش نهایی،داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
10. مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد مورد پذیرش قرار نمیگیرد.
11. به مدارک معادل و گواهی تعداد واحد (حتی تمام شده) و برگ تسویه حساب دانشگاه ترتیب اثر داده نخواهد شد
12. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک،مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل استخدام،محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی،حکم مزبور لغو و بلااثر می باشد.
رشته ها و مقاطع تحصیلی مورد پذیرش
ردیف عنوان شغلی مقطع تحصیلی
1 مهندسی مکانیک لیسانس
2 شیمی کاربردی/ مهندسی شیمی لیسانس
3 مهندسی صنایع/مدیریت صنعتی لیسانس
4 حسابداری/مالی لیسانس
5 کامپیوتر لیسانس
6 برق / الکترونیک فوق دیپلم
7 مکانیک / ساخت و تولید فوق دیپلم
8 انبارداری/بازرگانی/کامپیوتر فوق دیپلم

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2253166
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k