• ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سیمان سپهر قیر و کازرین

استخدام شرکت سیمان سپهر قیر و کازرین

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سیمان سپهر قیر و کازرین


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت سیمان سپهر قیر و کازرین

۲۳ دی ۱۴۰۲
استخدام کارشناس تدارکات برای شرکت سیمان سپهر در فارس

استخدام شرکت سیمان سپهر شرکت سیمان سپهر جهت تکمیل کادر تدارکات خود در دفتر شیراز از بین بانوان افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تدارکات خانم مدرک لیسانس فنی و مهندسی (ترجیحا مکانیک) آشنایی کامل با زبان انگلیسی (محاوره، نوشتاری) متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به مدت 10 روز رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ شهریور ۱۴۰۲
استخدام کارشناس مالی برای شرکت سیمان سپهر در شیراز

استخدام شرکت سیمان سپهر شرکت سیمان سپهر جهت تکمیل کادر مالی خود در دفتر شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس مالی مدرک کارشناسی حسابداری یا بالاتر حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با حسابداری مسلط به کامپیوتر، آفیس و آشنایی با نرم افزارهای مالی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا یک هفته به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ بهمن ۱۴۰۱
استخدام تکنسین IT در شرکت سیمان سپهر

شرکت سیمان سپهر جهت تکمیل کادر IT خود در دفتر شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسینIT مدرک لیسانس IT آشنایی کامل با شبکه، سخت افزار و نرم افزار دارای حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا یک هفته آینده به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ آذر ۱۴۰۱
استخدام رئیس انبار با سابقه در شرکت سیمان سپهر

شرکت سیمان سپهر جهت تکمیل کادر انبار خود در محل کارخانه واقع در شهرستان قیر و کارزین از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز رئیس انبار مدرک کارشناسی یا بالاتر حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با انبار آشنائی کامل با صنعت سیمان آشنائی با نرم افزار و سیستم های انبارداری (ترجیحا سیستم رایورز) متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
استخدام کارشناس مالی با سابقه برای یک شرکت معتبر در شیراز

شرکت سیمان سپهر در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس مالی با مدرک کارشناسی حسابداری یا بالاتر حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط در حسابداری (ترجیحا صنعت سیمان) مسلط به کامپیوتر، آفیس و آشنایی با نرم افزار های مالی ترجیحا رایورز متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا یک هفته آینده به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش با مدرک حسابداری در شرکت سیمان سپهر

شرکت سیمان سپهر در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک کارشناسی حسابداری یا بالاتر حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط در حسابداری فروش (ترجیحا صنعت سیمان) مسلط به کامپیوتر، آفیس و آشنایی با نرم افزار های مالی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا یک هفته آینده به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ بهمن ۱۴۰۰
استخدام تکنسین it با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس در شیراز

شرکت سیمان سپهر در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین it با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس کامپیوتر آشنایی با شبکه، سخت افزار و نرم افزار دارای حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا یک هفته آینده به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش با مدرک حسابداری در شرکت سیمان سپهر

شرکت سیمان سپهر در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک کارشناسی حسابداری یا بالاتر حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط در حسابداری فروش (ترجیحا صنعت سیمان) مسلط به کامپیوتر، آفیس و آشنایی با نرم افزار های مالی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا یک هفته آینده به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۴۰۰
استخدام کارشناس و مدیر فروش با سابقه کار در شرکت سیمان سپهر

شرکت سیمان سپهر واقع در فارس جهت تکمیل کادر فروش خود در دفتر شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش دارای مدرک کارشناسی حسابداری یا بالاتر حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط در حسابداری فروش (ترجیحا صنعت سیمان) مسلط به کامپیوتر، آفیس و آشنائی با نرم افزار های مالی 2 مدیر فروش مدرک کارشناسی و بالاتر مسلط به محاوره زبان انگلیسی، اینترنت، کامپیوتر و آفیس دارای حداقل 5 سال تجربه مدیریت فروش (ترجیحا در صنعت سیمان) متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزو...

مشاهده بیشتر
۲۰ مرداد ۱۴۰۰
استخدام راننده پایه یک در شرکت حمل و نقل سراسری سپهر سیمان مشهد

شرکت حمل و نقل سراسری سپهر سیمان مشهد واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر خود به تعدادی راننده پایه یک با حداقل 3 سال سابقه کار و حداکثر 45 سال جهت کار با کشنده تریلی نیازمند است.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1210715
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد