• ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت بهشت قندیل (چای دوغزال)

استخدام شرکت بهشت قندیل (چای دوغزال)

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت صنایع غذایی بهشت قندیل (چای دوغزال)


معرفی چای دوغزال:

دوغزال یکی از برندهای شرکت اکبر برادرز با اصالتی سریلانکایی است که در سال 1969 میلادی تاسیس شده است. چای دوغزال بیش از 50 سال سابقه حضور در منطقه خاورمیانه را دارد. شرکت اکبربرادرز بزرگ ترین صادر کننده چای سیلان در جهان و فعال در حوزه تولید و تامین چای سیاه می باشد و محصولات تولیدی این شرکت مورد استفاده بسیاری از برند های مطرح جهان است. روزانه بیش از 75 میلیون فنجان چای از محصولات، تحت نام اکبر برادرز در سراسر جهان مصرف می شود. شرکت اکبربرادرز یک کسب و کار خانوادگی است با بیش از 2500 کارمند که سالانه بالغ بر 42 میلیون کیلو چای به سراسر جهان صادر می کند و این کسب و کار خانوادگی در حوزه های مختلف از سال 1907 حدود بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارد. ایران و سریلانکا تنها کشورهایی هستند که اکبربرادرز محصولات خود تحت نام دوغزال را در آن ها بسته بندی می کند. شرکت بهشت قندیل به عنوان نماینده انحصاری شرکت اکبر برادرز در ایران کلیه فرایند های تولیدی خود را با نظارت مستقیم شرکت اکبربرادرز ایجاد و با استانداردهای تولیدی شرکت اصلی، اقدام به بسته بندی انواع چای درایران نموده است. محصولات دوغزال در گروهای متنوع چای سیاه، سبز، زعفران و برنج با کیفیتی منحصر به فرد و ممتاز تولید و عرضه می گردد. تنوع و گستردگی محصولات دوغزال سبب گردیده است این مجموعه با اقبال عمومی رو به رو شود. مدیریت شرکت بهشت قندیل همواره توسعه سازمانی خود را در گرو توسعه منابع انسانی دنبال نموده است. این طرز تفکر مؤسس سازمان باعث گردیده تا افرادی با شاخص های اخلاقی و مهارتی مناسب در این مجموعه فعالیت نمایند. دوغزال معتقد است سازمان با منابع انسانی خود و در اشتراک با آنهاست که می تواند بقا داشته و فعالیت اقتصادی سودآور را ایجاد نماید. سرمایه گذاری شرکت برای راه اندازی بخش توسعه بازار، نشان از اهداف بلند مدت سازمان و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای مخاطبان خود دارد.

آرشیو آگهی های استخدام چای دوغزال

۲۷ فروردین ۱۴۰۲
استخدام فروشنده، کارگر انبار و راننده و موزع در شرکت چای دوغزال

شرکت چای دوغزال در مشهد (محدوده بلوار پیامبر اعظم) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 فروشنده آقا و خانم 10 نفر حداکثر 30 سال سن آشنا به مناطق و محدوده های شهر روبط عمومی بالا حقوق پایه 8/300/000 تومان الی 20/000/000 تومان + مزایا قانونی+ ایاب ذهاب+ موبایل+ جایزه+ بیمه تکمیلی 2 کارگر انبار آقا 3 نفر سابقه کار مفید قابلیت کار شیفت صبح و شب حقوق ثابت اداره کار+ مزایا قانونی+ بیمه تکمیلی 3 راننده و موزع آقا 6 نفر گواهینامه مرتبط یا نیسان اش...

مشاهده بیشتر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰
استخدام رئیس فروش، سرپرست و فروشنده حضوری در شرکت بهشت قندیل

شرکت بهشت قندیل (چای دو غزل) واقع در مشهد جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 رئیس فروش جنسیت: آقا سابقه کار در فروش و پخش 2 سرپرست فروش جنسیت: آقا سابقه کار در فروش و پخش 3 فروشنده حضوری جنسیت: آقا و خانم محل کار فعالیت مشهد متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۸
استخدام فروشنده حضوری و تلفنی در شرکت چای دوغزال

شرکت چای دوغزال واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر فروش و توزیع خود به به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 فروشنده حضوری - جنسیت: خانم و آقا - با حداقل مدرک دیپلم 2 فروشنده تلفنی - جنسیت: خانم مزایا: حقوق اداره کار+ بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی+ پورسانت متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
استخدام کارشناس بازاریابی در شرکت چای دوغزال

شرکت چای دو غزال جهت تکمیل کادر تخصصی با حقوق، مزایلی مکفی و محیط کاری خوب در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات کارشناس بازاریابی با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط مسلط به مفاهیم تبلیغات و بازاریابی، شبکه های اجتماعی ، نرم افزارهای گرافیکی و آفیس متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را با ذکر مشخصات کامل و عنوان شغلی به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=713766
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد