• ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فنی و مهندسی طیف افشان

استخدام شرکت فنی و مهندسی طیف افشان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۳۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت طیف افشان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت طیف افشان - 12 اسفند 1400

آگهی 12 اسفند 1400: استخدام شرکت طیف افشان
شرکت طیف افشان در استان خراسان رضوی در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود، در رشته های شغلی مندرج در جدول شماره 1 از بین آقایان و از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، به ترتیب از بالاترین نمره با اولویت بومی بودن و به صورت قرارداد موقت پیمانکاری (حجمی) با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید. از افراد شرکت کننده سالانه حدود 100 نفر بتدریج و با نیازهای ایجاد شده، توسط شرکت پیمانکار طرف قرارداد ، جذب و جایگزین خواهند شد.
محدوده کاری شرکت تمامی شهرستانهای استان خراسان رضوی (بجز مشهد، طرقبه و شاندیز) خواهد بود. مهلت ثبت نام تا 18 اسفند 1400 می باشد.

شرایط عمومی
1 -داشتن تابعیت ایران.
2 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم که مانع عملکرد مورد انتظار نباشد. (ملاک عمل برای محاسبه تاریخ کارت پایان خدمت، زمان برگزاری آزمون به تاریخ 25/12/1400 می باشد).
4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردان ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
5 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی.
6 -نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
7 -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.
8 -دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی.
9 -عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیریت عامل شرکت های پیمانکاری دیگر.
10 -نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی.
11 -احراز صلاحیت مورد نظر و تأیید گزینش شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی
1 -داشتن مدرک تحصیلی متناسب با شغل های مندرج در جدول نیازهای شرکت .
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، زمان برگزاری آزمون (به تاریخ 1400/12/25 (بوده و ملاک فراغت
از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
2 – داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون مورخ 1400/12/25 به شرح ذیل :
2-1 - حداکثر 25 سال تمام برای تمامی متقاضیان دیپلم و فوق دیپلم (متولدین 1375/12/25 به بعد) و حداکثر 27 سال برای متقاضیان کارشناسی و بالاتر (متولدین 1373/12/25 به بعد)
2-2 -مدت انجام خدمت سربازی، تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
2-3 -پذیرفته شدگان دارای سابقه کار مرتبط، در شرایط برابر دارای اولویت می باشند.
2-4 -برای متقاضیان آزمون در صورت داشتن سابقه تامین اجتماعی مرتبط با رشته انتخابی، به مدت حداکثر 5 سال به حداکثر سن فوق الذکر اضافه می گردد.
2 -وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرک و توانایی انجام وظیفه
3 -نداشتن مشکل بینایی (عینک نمره بالا)، شنوایی(استفاده از سمعک)، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به
استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد برای کلیه مشاغل.
4 -افراد بومی هر شهرستان در اولویت بکارگیری نیازهای آن شهرستان خواهند بود. بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای
یکی از ویژگی های زیر باشد:
5-1 -محل تولد داوطلب یا همسر وی، شهرستان محل درخواستی باشد.
5-2 -حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب ( ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان ) به صورت متوالی یا متناوب در محل در خواستی طی شده باشد.
5 -انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی، از میان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
6 -انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود، لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش قطعی فرد تلقی نخواهد شد.
7 -از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بکارگیری در دیگر نقاط استان خراسان رضوی، اخذ خواهد گردید.
8 -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قراداد، قراداد مزبور لغو و خسارات مربوطه اخذ خواهد گردید.
9 -پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی، قراردادی، پیمانی و ... با سایر دستگاههای اجرایی و شرکتهای تابعه وزارت نیرو نباید داشته باشند.
مواد آزمون
1- سوالات آزمون در یک دفترچه شامل سوالات عمومی و سوالات تخصصی طراحی گردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط درجدول نیاز های جذب نیرو در جدول مواد آزمون درج شده است.
2- آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق می گیرد.
د) چگونگی ثبت نام:
- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفتره می توانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/12/12 حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 1400/12/18 از طریق سایت اینترنتی مجتمع آموزشی پژوهشی خراسان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2-داوطلبان می بایست مبلغ 700/000 ریال (هفتصد هزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند. مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
راهنمای ثبت نام
1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2-هنگام درج اطلاعات، کلید ( Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
3-از زدن کلید ( Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله ( Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5-کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6-برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده نمایید.
7-در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملا مراقبت نمایید.
8- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمنا امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1400/12/22 لغایت 1400/12/23 انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز چهارشنبه مورخ 1400/12/25 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ و کارت شناسایی معتبر هنگام ورود به حوزه الزامیست.بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
4- به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأسا اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، «جدول نیازها»، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملا مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده آماده نمایند. ضمنا پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.
5- ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود. تذکر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن مجری آزمون، مندرج در بند «ز» تماس حاصل نمایند. متذکر می شود که ویرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.
سایر نکات

1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد.
2- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز و با هزینه شرکت خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوط در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عین اخذ خواهد شد.
3- نتایج آزمون تا 2 سال معتبر بوده و دعوت به کار پذیرفته شدگان نهایی بر اساس اولویت خواهد بود.
4- پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرستانهای استان خراسان رضوی را داشته باشند.
2- در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول) صرفا فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا رشته های غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی خواهد شد.
3- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد.
صحت و سقم این موارد و ارئه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا بر عهده داوطلب است.
7- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
8- در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفا برای یک کد شغلی ثبت نام نمایند.
9- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت  مقرر، قرار داد مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
10- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آن ها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی پذیرفته نخواهد شد.
۱۱- داوطلبانی که در شرکتهای طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی مشغول بکار می باشند حق شرکت در این آزمون را ندارند.
ز) مشخصات مجری آزمون:

جدول شماره یک

منابعی که دارای علامت ستاره در آدرس اینترنتی (مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی خراسان) در دسترس هستند.

ردیف رشته شغلی مواد آزمون ضریب
1 مامور قرائت لوازم اندازه گیری توانمندی های عمومی هوش و استعداد تحصیلی 1
ICDL
ادبیات فارسی (آئین نگارش)
سولات آزمون تخصصی جزوه آشنایی با انشعابات برق* 1.5
2 سیمبان توانمندی های عمومی هوش و استعداد تحصیلی 1
ICDL
ادبیات فارسی (آئین نگارش)
سولات آزمون تخصصی فن ورز شبکه هوایی* 1.5
3 نگهبان توانمندی های عمومی هوش و استعداد تحصیلی 1
ICDL
ادبیات فارسی (آئین نگارش)
سوالات آزمون تخصصی اصول حفاظت فیزیکی* 1.5
4 راننده خودرو سنگین (بالابر و جرثقال) توانمندی های عمومی هوش و استعداد تحصیلی 1
توانمندی های عمومی ادبیات فارسی (آئین نگارش)  
سوالات آزمون تخصصی آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه دو * 1.5
5 کارشناس حقوق توانمندی های عمومی هوش و استعداد تحصیلی 1
ICDL
ادبیات فارسی (آئین نگارش)
سوالات آزمون تخصصی آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، قانون مدنی، قانون مجازات اسلامی، قانون تجارت 1.5
6 کارشناس برق توانمندی های عمومی هوش و استعداد تحصیلی 1
ICDL
ادبیات فارسی (آئین نگارش)
سوالات آزمون تخصصی کتاب خطوط هوایی شبکه های توزیع برق (تجهیزات و طراحی)، نویسنده: مهندس کریم روشن میلانی 1.5
مدیریت مصرف برق*

جدول نیازها

ردیف رشته شغلی شرایط جنسیت
حداقل مدرک تحصیلی فیزیکی و آموزشی
1 مامور قرائت کنتور برق دیپلم کلیه رشته ها
کاردانی برق
متاهل
قد حداقل 170 سانتیمتر
سلامت کامل جسمی و روحی و دید بدون عینک با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
توانایی و مهارت برقراری ارتباط موثر
؟؟؟
مرد
2 سیمبان دیپلم کلیه رشته ها
کاردانی برق
قد حداقل 170 سانتیمتر
برخورداری از سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
بالا بودن قدرت شنوایی و بینایی (عدم استفاده از عینک)
توانایی کار در ارتفاع (عدم ترس از ارتفاع)
دارای مدرک فن ورز هوایی
مرد
3 نگهبان دیپلم کلیه رشته ها
کاردانی کلیه رشته ها
قد حداقل 180 سانتیمتر
سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
توانایی و مهارت برقراری ارتباط موثر
؟؟؟
مرد
4 راننده خودرو سنگین (بالابر و جرثقال) دیپلم کلیه رشته ها
کاردانی کلیه رشته ها
قد حداقل 165 سانتیمتر
سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
داشتن گواهینامه ویژه (در زمان آزمون یا اخد آن حداکثر 4 ماه پس از آزمون)
؟؟؟
مرد
5 کارشناس حقوقی کارشناس حقوق و علوم قضایی قد حداقل 165 سانتیمتر
سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
توانایی و مهارت برقراری ارتباط موثر
؟؟؟
مرد
6 کارشناس برق کارشناس برق (گرایش قدرت، کنترل، الکترونیک، انتقال و  توزیع) قد حداقل 165 سانتیمتر
سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
توانایی و مهارت برقراری ارتباط موثر
مرد
19 <= BMI <= 27

دعوت شدگان به مصاحبه باید گواهی سلامت از مراکز طب کار درخصوص سلامت کامل روحی و جسمی را در روز مصاحبه ارائه نمایند.
پذیرفته شدگان موظفند ظرف مدت یکماه گواهینامه حضور در دوره اموزشی ایمنی عمومی (وزارت کار) را به شرکت ارائه نمایند.
یادآوری: اگر وزن تان (برحسب کیلوگرم) را بر مجذور قدتان (برحسب متر) تقسیم کنید. عدد حاصل را (شاخص وزنی (BMI) گویند.

مثال: قد: 1.79 (متر) وزن 77 کیلوگرم)، شاخص وزنی فرد عبارتست از: 24

دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام شرکت طیف افشان 

استخدام شرکت طیف افشان - 12 خرداد 98

آگهی 12 خرداد 98: استخدام شرکت طیف افشان
شركت فنی مهندسی طیف افشان در راستای تكمیل كادر نیروی انسانی مورد نیاز خود، جهت قراردادهای سیمبانی، قرائت كنتور، آبدارچی و خدمات و رانندگی خودرو سنگین، تعداد 91 نفر از آقایان، از طریق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزینش، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد موقت كارگری (حجمی) با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید.

شرایط عمومی
1- داشتن تابعیت ایران.
2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم.(ملاك عمل برای محاسبه تاریخ كارت پایان خدمت، زمان برگزاری آزمون به 1398/04/21 می باشد).
تبصره: كارت معافیت پزشكی تاثیرگذار بر شغل مورد قبول نمی باشد.
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردان ها و مشروبات الكلی.
5- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی.
6- نداشتن سابقه محكومیت كیفری موثر و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.
8- دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی.
9- عدم عضویت در هیات مدیره یا مدیریت عامل شركت های پیمانكاری دیگر.
10- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شركت های دولتی یا خصوصی.
11- احراز صلاحیت مورد نظر و تأیید گزینش شركت، پس از قبولی در آزمون كتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی
1- داشتن مدرك تحصیلی مطابق جدول نیازها الزامی می باشد.
تذكر: ملاك عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، زمان برگزاری آزمون (به تاریخ 1398/04/21) بوده و ملاك فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
2- وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرك و توانایی انجام وظیفه.
3- نداشتن مشكل بینایی، شنوایی، لكنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی كه منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد برای كلیه مشاغل.
4- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون به شرح ذیل:
1-4- حداكثر 25 سال تمام برای تمامی متقاضیان دیپلم (متولدین 1373/04/21 به بعد) و حداكثر 27 سال برای متقاضیان فوق دیپلم (متولدین 1371/04/21 به بعد).
2-4- مدت انجام خدمت سربازی (به ماه )، تا 24 ماه به حداكثر سن مجاز فوق الذكر اضافه خواهد شد.
3-4- پذیرفته شدگان دارای سابقه كار مرتبط، در شرایط برابر دارای اولویت می باشند.
4-4- برای متقاضیان رشته های شغلی فنی (سیمبان) در صورت داشتن سابقه تامین اجتماعی مرتبط با صنعت توزیع برق به مدت حداگثر 5 سال به سن اضافه می گردد.
5-4- برای متقاضیان رشته های شغلی غیرفنی (مامور قرائت كنتور، خدمات، رانندگی خودروی سنگین) در صورت داشتن سابقه تامین اجتماعی مرتبط به مدت حداگثر 5 سال به سن اضافه می گردد.
5- بومی بودن در محل خدمت ( شهرستان) الزامی می باشد.
بومی به فردی اطلاق می شود كه حداقل دارای یكی از ویژگی های زیر باشد:
1-5- محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی، شهرستان محل درخواستی باشد.
2-5- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب ( ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان ) به صورت متوالی یا متناوب در محل درخواستی طی شده باشد.
3-5- داوطلب حداقل 4 سال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان مورد نظر داشته باشد.
4-5- پدر، مادر یا همسر داوطلب حداقل 4 سال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان مورد نظر داشته باشند.
تبصره: بومی مدیریت برق گلبهار متقاضیانی هستند كه محل سكونت آنها گلبهار باشد
6- انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی حداكثر به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افراد حائز شرایط كه به ترتیب بالاترین نمره آزمون كتبی را كسب كرده باشند، انجام خواهد شد.
7- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون، تنها از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود، لذا قبولی
در آزمون كتبی، به منزله پذیرش قطعی فرد تلقی نخواهد شد.
8- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل مورد نظر و یا بكارگیری در دیگر نقاط استان خراسان رضوی، اخذ خواهد گردید.
9- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارك به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود كه داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قراداد، قراداد مزبور لغو و خسارات مربوطه اخذ خواهد گردید.
10- مهلت ارائه اصل مدارك لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرك تحصیلی، شناسنامه، كارت ملی، مدرك نظام وظیفه و مدرك بومی به منظور تطبیق مدارك و تكمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداكثر 7 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.
11- پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی، قراردادی، پیمانی و … با شركتهای زیرمجموعه وزارت نیرو نباید داشته باشند.
مواد آزمون
1- سؤالات آزمون در یك دفترچه شامل سؤالات عمومی و سؤالات تخصصی طراحی گردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول نیاز های جذب نیرو در جدول مواد آزمون درج شده است.
2- آزمون دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یك نمره و به هر پاسخ غلط یك سوم نمره منفی تعلق می گیرد.
چگونگی ثبت نام

1- داوطبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز یكشنبه 1398/03/12 حداكثر تا ساعت 24 روز دوشنبه 1398/04/10 از طریق سایت اینترنتی طیف افشان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2-  داوطلبان می بایست مبلغ 470/000 ریال (چهارصد و هفتاد هزار ریال ) را به عنوان هزینه شركت در آزمون به شماره حساب 0106415034002 بانك ملی بنام شركت فنی مهندسی طیف افشان واریز نماید و اسكن فیش پرداختی را از طریق سایت ثبت نام ار سال نماید.
توضیح: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
3- پس از انجام كامل و موفقیت آمیز ثبت نام كه شامل تكمیل كلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت هزینه آزمون می باشد، به داوطلبان كد رهگیری اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری است كلیه داوطلبان این كد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
4- به داوطلبان محترم توصیه می شود كه رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، « جدول نیازها » راهنما، نحوه ثبت نام و مدرك تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را كاملاً مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عكس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ” ه” آماده نمایند. ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت كارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مكان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.
5- ثبت نام در ساعات كم ترافیك، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موكول نشود.

شایان ذكر است كه در صورت وجود اشكال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عكس ارسالی توسط داوطلب، اطلاع رسانی لازم از طریق سایت ثبت نام به داوطلب برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر بعمل خواهد آمد. در صورت بی توجهی به این موضوع، مسؤولیت تبعات آن به عهده داوطلب می باشد.

تذكر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخص ی در مرحله ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن مجری آزمون، مندرج در بند « ز» تماس حاصل نمایند. متذكر می شود كه ویرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امكان پذیر خواهد بود.

راهنمای ثبت نام
-1 از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
-2 هنگام درج اطلاعات، كلید Caps Lock صفحه كلید خاموش باشد.
-3 از زدن كلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا كردن كلمات از یكدیگر، از كلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
-4 تكمیل اطلاعات كلیه فیلدها الزامی است.
-5 كد ملی خود را به صورت كامل ( با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
-6 برای الصاق عكس، از فایل اسكن شده عكس پرسنلی 4*3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداكثر 40 كیلوبایت استفاده نمایید. عكس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
-7 پس از تكمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امكان چاپ اطلاعات وجود دارد.
-8 فیلد مربوط به شماره بازیابی كه از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تكمیل نموده وآن را به دقت یادداشت كرده یابه خاطر بسپارید. در صورت فراموش كردن كد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه كد ملی و شماره شناسنامه می توانید كد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره كاملاً مراقبت نمایید.
-9 پس از اتمام مراحل ثبت نام و كامل شدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دكمه خروج استفاده نمایید.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون

1- ارائه كارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1398/04/18 لغایت 1398/04/19 انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز جمعه 1398/04/21 برگزار خواهد شد؛ ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی كارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- ارائه كارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی كاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است؛ بدیهی است در غیر این صورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 شروع ثبت نام یكشنبه یکشنبه 1398/03/12
خاتمه ثبت نام یکشنبه 1398/04/10
مهلت ویرایش اطلاعات 1398/04/12 لغایت 1398/04/13
اخذ كارت ورود به جلسه (بصورت اینترنتی) 1398/04/18 لغایت 1398/04/19
زمان آزمون جمعه 1398/04/21

سایر نكات

1. آزمون مذكور مختص آقایان می باشد.

2. پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شركت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز و با هزینه شركت خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوط در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عیناً اخذ خواهد شد.

3. پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به كار در هر یك از شهرستانهای استان خراسان رضوی را داشته باشند.

4. در هر یك از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازها) صرفا فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته می توانند شركت كنند و پذیرش دیگر رشته ها یا رشته های غیرمرتبط امكان پذیر نمی باشد. در صورت كتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی خواهد شد.

5. پذیرفته شدن داوطلب جهت شركت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذكر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد.

صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارك مربوط به شرایط مورد ادعا بر عهده داوطلب است.

6. دارندگان مدرك تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.

7. در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یك كد شغل محل ثبت نام نمایند.

8. قبولی در آزمون كتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلكه موكول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشكی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراكز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارك در مهلت مقرر، قرار داد مطابق قانون كار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.

9. عدم ارائه مدارك توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شركت نسبت به جایگزینی آن ها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی پذیرفته نخواهد شد.

10. داوطلبانی كه در شركتهای پیمانكاری طرف قرارداد با شركتهای زیر مجموعه وزارت نیرو نیاز به تاییدیه از شركت متبوع می باشند.

مشخصات مجری آزمون
شماره تماس
تلفن تماس 09054867022

جدول مواد آزمون

ردیف رشته شغلی   مواد آزمون ضریب
 1  مامور قرائت کنتور برق  توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان انگلیسی عمومی
ICDL
ادبیات فارسی و آئین نگارش
مدیریت مصرف برق*
 سوالات آزمون تخصصی آئین نامه تكمیلی تعرفه های برق* 1/5
جزوه آشنایی با انشعابات برق*
ایمنی عمومی برق*
    2   سیمبان توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان انگلیسی عمومی
ICDL
ادبیات فارسی و آئین نگارش
مدیریت مصرف برق*
سوالات آزمون تخصصی ریاضی عمومی 1/5
فن ورز شبكه هوایی*
ایمنی عمومی برق*
 3  آبدارچی و خدمات توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان انگلیسی عمومی
ICDL
مدیریت مصرف برق*
 سوالات آزمون تخصصی ادبیات فارسی و آئین نگارش 1/5
پذیرایی و تشریفات در سازمانها و ادارات*
   4 راننده خودرو سنگین
(بالابر و جرثقیل)
توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان انگلیسی عمومی
ICDL
مدیریت مصرف برق*
ادبیات فارسی و آئین نگارش
سوالات آزمون تخصصی آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه 2 و 3 * 1/5
کاروری بالابرهای هیدرولیکی *
 ایمنی عمومی برق *

منابع در سایت شرکت فنی مهندسی طیف افشان موجود است.

جدول نیازها

ردیف رشته شغلی شرایط شهرستان تعداد جنسیت
مدرک تحصیلی فیزیکی و آموزشی
1 مامور قرائت کنتور
برق
فوق دیپلم

متاهل
قد: حداقل 170 سانتیمتر
سلامت کامل جسمی و روحی و دید
بدون عینک با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
دارای مدرک فن ورز هوایی
توانایی و مهارت برقراری ارتباط موثر

گلبهار 1 مرد
زاوه 1
گناباد 2
بجستان 1
خواف 1
تربت جام 1
جوین 1
2 سیمباق دیپلم - فوق دیپلم برق

قدحداقل 170 سانتیمتر
برخورداری از سلامت کامل روحی و جسمی
با ارئه گواهی سلامت
از مراکز طب کار بالا بودن قدرت شنوایی و بینایی
(عدم استفاده از عینک)
توانایی کار در ارتفاع ( عدم ترسی از ارتفاع)
دارای مدرک فن ورز هوایی

زاوه 1 مرد
خوشاب 1
گلبهار 7
مه ولایت 1
بجستان 1
خلیل آباد 2
کلات 1
جغتای 6
تایباد 4
داورزن 2
بردسکن 1
سرخس 1
درگز 2
خواف 2
فریمان 6
تربت جام 7
صالح باد 2
نیشابور 1
تربت حیدریه 10
قوچان 4
سبزوار 4
چناران 4
زبرخان 3
گناباد 1
جوین 4
3 آبدارچی و خدمات دیپلم- فوق دیپلم

قد: حداقل 165 سانتیمتر
سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه
گواهی سلامت از مراکز طب کار
توانایی و مهارت برقراری ارتباط موثر

کاشمر 1 مرد
4 راننده خودرو سنگین (بالابر و جرثقال) دیپلم- فوق دیپلم قد: حداقل 165 سانتیمتر
سلامت کامل روحی و جسمی با ارائه گواهی سلامت از مراکز طب کار
داشتن گواهینامه ویژه

(در زمان آزمون یا اخذ آن حداکثر دو ماه پس از آزمون)

فریمان 1 مرد
قوچان 1
صالح آباد 1
داورزن 1

دعوت شدگان به مصاحبه باید گواهی سلامت از مراکز طب کار در خصوص سلامت کامل روحی و جسمی را در روز مصاحبه ارائه نمایند.
پذیرفته شدگان موظفند ظرف مدت یکماه گواهینامه حضور در دوره آموزشی ایمنی عمومی (وزارت کار) را به شرکت ارائه نمایند.

یادآوری: اگر وزن تان (برحسب کیلوگرم) را بر مجذور قدتان (برحسب متر) تقسیم کنید عدد حاصل را (شاخص وزنی ) BMI گویند.

مثال: قد1.79(متر)، وزن 77(کیلو گرم)، شاخص وزنی فرد عبارتست از: 24

 

مشاهده متن آگهی استخدام شرکت طیف افشان

استخدام شرکت طیف افشان - 14 بهمن 97

آگهی 14 بهمن 97: استخدام شرکت طیف افشان
شرکت فنی و مهندسی طیف افشان در نظر دارد برای اجرای قراردادهای شرکت توزیع نیـروی بـرق اسـتان خراسـان شمالی در سال جاری نسبت به تامین نیرو در بخشهای سیمبانی، مامور قرائت کنتور برق، نگهبان، آبـدارچی و خدمات، امور دفتری و راننده جمعا به تعداد 12 نفر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی هـای عمـومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) به شرط دارا بودن شرایط ذیل پس از طی فرایند ، بکارگیری نماید.

شرایط عمومی
1 -داشتن تابعیت ایران
2 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
3 -عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
4 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
5 -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند
6 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
7 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
8 -عدم داشتن منع قانونی برای فعالیت و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت ها
9 -احراز صلاحیت های عمومی و گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه توسط پیمانکار یا مشاور
شرایط اختصاصی

داشتن شرایط سنی حداکثر سن :
27 سال تمام ( متولدین بعد از تاریخ 1370/12/10) برای تمامی متقاضیان دیپلم
29 سال تمام (متولدین بعد از تاریخ 1368/12/10) برای تمامی متقاضیان فوق دیپلم
31 سال تمام (متولدین بعد از تاریخ 1366/12/10) برای تمامی متقاضیان لیسانس و بالاتر
تبصره 1: برای متقاضیان رشته های شغلی در صورت داشتن سابقه بیمه تامین اجتماعی و مرتبط به مدت حداکثر 5 سال اضافه می گردد.
تبصره 2: برای متقاضیان رشته های شغلی در صورت داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه به مدت حداکثر 2 سال اضافه می گردد.
تذکرات:
1-کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه ( آقایان ) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد.
2 -انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که به ترتیب بالاترین نمرات آزمون را کسب کرده اند، انجام و اسامی تمامی داوطلبان حداکثر 3 ماه بعد از آزمون در سایت اعلام خواهد شد.
3 -در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شرکت نماید ، از ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
4 -انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناٌ اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تأیید مراجع ذی صلاح از طریق سایت آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
توضیح: مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه ، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه، و مدرک بومی، به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.
5 -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال ( اعلام ) مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیری، لغو و بلا اثر می گردد.
6 -داوطلبان واجد شرایط مندرج درجدول شماره1 ،با ارائه مستندات مورد تائید، ضرایب تعیین شده درآزمون کتبی آنان اعمال گردیده و سپس نتایج مربوطه محاسبه خواهد شد.

جدول شماره (1)
ردیف عنوان ضریب
1 فرزندان کارکنان فوت یا قطع عضو شده ناشی از کار ( اعم از قراردادی و شرکتی) . فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته 1/20
2 الف)فرزندان زنان شاغل سرپرست خانوار (حجمی و تامین نیرو )، (مشروط بر ارائه تائیدیه محاکم قضایی و تائیدیه شرکت برای زنان سرپرست خانوار)
ب) فرزندان نیروهای شرکتی ( حجمی ، تامین نیرو و خدماتی ) به ازای هر سال سابقه یک درصد (1%) تا سقف 15 سال ( مشروط بر ارائه سابقه بیمه و تائیدیه شرکت )
1/15
3 فرزندان کارکنان بازنشسته شرکت های تابعه ، وابسته و موسسات وابسته به صنعت برق ( مشروط بر ارائه تائید شرکت محل خدمت والدین ) و معلولین و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی 1/10

تذکر 1: پیرامون مفاد بند << ذ>> قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه ، 25 % و 5 %از سهمیه این آزمون به ایثارگران با ارائه مدارک معتبر اختصاص می یابد .
شرایط مشمولین سهمیه ایثارگری :
الف) مشمولین سهمیه (25 %)
1 -همسر و فرزندان شهداء.
2 -همسر و فرزندان جانبازان 25 %و بالاتر.
3 -همسرو فرزندان آزادگان یک سال و بالای یکسال اسارت .
ب) مشمولین سهمیه (5 %)
1 -رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه هاو همسر و فرزندان آنان .
2 -فرزندان جانبازان زیر (25%)
4 -آزادگان کمتر از یکسال اسارت.
تذکر 2: برای آندسته از کارکنانی که یکی از فرزندانشان بصورت شرکتی در شرکت مشغول می باشد امتیاز جدول شماره (1 ) برای فرزندانشان لحاظ نمی گردد .
تذکر 3: شرط پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به د ارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای مشاغل مربوطه می باشد.
تذکر 4: توضیح لازم به ذکر اینکه ملاک انتخاب افراد پذیرفته شده بومی بودن استان خراسان شمالی می باشد.
تذکر 5: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند داوطلب بومی استان خراسان شمالی تلقی می گردند .
1 -شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی ، استان خراسان شمالی باشد.
2 -همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاههای اجرایی و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) و شرکتهای تابعه (دولتی) و وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه وزارت نیرو که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب استان خراسان شمالی باشد .
3 -داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان و یا دانشگاه ) را به صورت متوالی یا متناوب در استان خراسان شمالی طی کرده باشد.
4 -داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان خراسان شمالی را داشته باشد .
5 -پدر، مادر و یا همسر داوطلب ، حداقل چهار (4 ) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان خراسان شمالی را داشته باشند .
*تذکر 6: منظور از کارکنان شاغل و بازنشسته، و زنان شاغل، افرادی است که در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی اشتغال داشته یا دارند.(جدول شماره 1 )
تذکر 7: پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی ، قراردادی ،پیمانی و ... با شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو ندارند .

ذکر 7: پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی ، قراردادی ،پیمانی و ... با شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو ندارند .


منابع ستاره دار (*) در سایت به آدرس اینترنتی شرکت فنی و مهندسی طیف افشان موجود است .

چگونگی ثبت نام
داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز دوشنبه مورخ 97/11/15 حداکثر تـا سـاعت 24 روز دوشـــنبه مورخـــه 97/11/29 از طریـــق پایگــاه اطـلاع رسانی لینک ســـامانه ثبت نام آزمـــون در ســـایت فنی و مهندسی طیف افشان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
1 -داوطلبان می بایست مبلغ 300000 ریال (سیصد هزار ریال) ریال را به عنوان هزینه شرکت در آزمون به شماره حساب سیبا 0106415034002 بانک ملی بنام شرکت طیف افشان واریز نماید و فیش پرداختی را بعد از اسکن نمودن از طریق سایت ثبت نام ارسال نمایند.
توضیح: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
تذکر :مبلغ فوق الذکر 40 درصد از کل هزینه ها می باشد که مابقی هزینه ها توسط شرکت تامین می گردد .
2 - پس از انجام کامل و موفقیت آمیز ثبت نام که شامل تکمیل کلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت هزینه آزمـون می باشد، به داوطلبان کد رهگیری اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری اسـت کلیـه داوطلبـان ایـن کـد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
3- به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبـت نام اینترنتی، جدول نیازها (جدول «ج») ، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مـورد نیـاز در رشـته شـغلی مربوط را کاملاً مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعـلام شـده در بنـد ” ه” آماده نمایند. ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمـون، آگـاهی از زمـان و مکـان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.
4 - ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سـهولت بیشـتری را بـه همـراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود.
شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلـب، اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه معرفی شده از سوی داوطلب یا برقراری تمـاس تلفنـی، برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر به عمل خواهد آمد (تاریخ مربوط به ویرایش اطلاعات متعاقباً به اطلاع داوطلبـان رسانیده خواهد شد). در صورت بی توجهی به پیامک ارسالی و این موضوع، مسؤولیت تبعات آن بـه عهـده داوطلـب می باشد. یادآوری می نماید ویرایش و تغییر دادن اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری به هیچ وجه امکـان پـذیر نخواهـد بود. داوطلبان محترم دقت کافی و لازم را در این موارد و به هنگام ثبت نام به عمل آورند.
5 -مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.
تذکر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نـام و کسـب اطلاعـات بیشـتر مـی توانند با شماره تلفن مجری آزمون ،مندرج در بنـد «ز» تمـاس حاصـل نماینـد . متـذکر مـی شـود کـه ویـرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.
راهنما و نحوه ثبت نام
1 -از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. 2 -هنگام درج اطلاعات، کلید Lock Caps صفحه کلید خاموش باشد. 3 -از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space ) استفاده نمایید.4 -تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. 5 -کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید. 6 -برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3(تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید.عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود. 7 -پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.8 -فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تکمیل نموده وآن را به دقت یادداشت کرده یابه خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید. 9 -پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون

1 -ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت فنی و مهندسی طیف افشان انجام خواهد پذیرفت.
2 -آزمون در روز جمعه مورخ 97/12/10 در محل هایی که آدرس آنها در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد.
3 -در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق همین پایگاه اینترنتی به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن ، رعایت و انجام آن ها می باشند.
4 – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

شروع ثبت نام 97/11/15
خاتمه ثبت نام 97/11/29
مهلت ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه مورخ 1397/12/1
لغایت پنجشنبه مورخ 1397/12/2
اخذ کارت ورود به جلسه (بصورت اینترنتی) از روز سه شنبه مورخ 1397/12/7
لغایت چهارشنبه مورخ 1397/12/8
زمان آزمون روز جمعه مورخ 1397/12/10

سایر موارد
1 -در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازها) صرفاً فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشهای غیر مرتبط امکانپذیر نمی باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
2 -پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
3 -قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می باشـد.
4 -پذیرفته شدگان نهایی میبایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت برابر قرارداد را داشتـه باشند .
5 -در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی شرکت ثبت نام نماید .
ز) مشخصات مجری آزمون:

شماره تماس: 09037909140

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1249790
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k