۹ سال پیش

استخدام شرکت متین قطعه سپاهان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام در شرکت متین قطعه سپاهان

شرکت “متین قطعه سپاهان” سازنده انواع قطعات صنعتی و پیمانکار رسمی مجتمع فولاد مبارکه ، ذوب آهن اصفهان و سیمان سپاهان اصفهان واقع در اتوبان ذوب آهن (اصفهان)  در نظر دارد بمنظور تکمیل کادر تولیدی و دفتری خود از بین تخصص های زیر اقدام به جذب نیرو نماید:
دو نفر کارگر ماهر یا نیمه ماهر در زمینه ماشینکاری
یک نفر فوق دیپلم مکانیک یا ماشین ابزار جهت کنترل و اپراتوری ماشین ابزار
یک نفر لیسانس مکانیک (ماشین ابزار)- داشتن سابقه الزامی نیست جهت امور محوله

تمامی موارد فوق شامل آقایان می شود و محدودیت سنی هم حداکثر برای همه موارد سی سال می باشد . داشتن سابقه کار الزامی نمی باشد. داشتن کارت پایان خدمت و مسئولیت پذیری و تعهد کاری از الزامات می باشد . حداقل حقوق برای همه موارد طبق قوانین اداره کار می باشد .

کارجویان برای کسب اطلاعات بیشتر فقط از طریق شماره تلفن ۰۳۱۳۷۴۷۶۰۵۹ یا برای ارسال رزومه از طریق ایمیل matingheteh@yahoo.com اقدام نمیند .
مراجعه حضوری کارجویان در روزهای زوج با هماهنگی و تماس قبلی صورت می پذیرد.

زمان مصاحبه روزهای زوج به مدت یک ماه بعد از درج آگهی می باشد.

اعتبار آگهی تا 23 مرداد 93

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=118392
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد