• ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان

استخدام شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان

۱۵ فروردین ۱۴۰۲
استخدام راننده پایه یک با حداقل مدرک دیپلم در شرکت مرغ مادر جنوب خراسان

شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان برای تکمیل کادر خود در خراسان جنوبی به راننده پایه یک با حداقل مدرک دیپلم و حداکثر 30 سال نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را حداکثر تا تاریخ 1402/1/26 به ایمیل اعلام شده ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ فروردین ۱۴۰۲
استخدام کارشناس بهداشت حرفه‌ای HSE در مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان

شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان برای تکمیل کادر خود در خراسان جنوبی به کارشناس بهداشت حرفه‌ای HSE با حداقل مدرک کارشناسی نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را حداکثر تا تاریخ 1402/1/26 به ایمیل اعلام شده ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ اسفند ۱۴۰۰
استخدام کارگر آشنا به کامپیوتر در شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان

شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان جهت تکمیل بخش تولید در بیرجند، از تعدادی نیرو با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارگر آشنا به کامپیوتر 3 نفر آقا حداکثر فوق دیپلم آشنا به word و excel حداکثر سن ترجیحا 28 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخه 1400/12/09 به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنند و یا با شماره زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ آبان ۱۴۰۰
استخدام دامپزشک آقا یا خانم در شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان

شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان در خراسان جنوبی به منظور تکمیل نیروی خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز دامپزشک آقا و خانم تعداد مورد نیاز: سه نفر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا تاریخ 1400/08/27 به ایمیل اعلام شده ارسال و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره مندج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ تیر ۱۴۰۰
استخدام پنج ردیف شغلی در شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان

شرکت مرغ مادر جنوب خراسان واقع در خراسان جنوبی جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس دامپروری مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس توضیحات: ترجیحا گرایش طیور 2 کارشناس کامپیوتر مدرک تحصیلی: لیسانس توضیحات: آشنا به مفاهیم شبکه (ویندوز سرور و میکروتیک)، آشنا با سخت افزار کامپیوتری و شبکه 3 سیم پیچ مدرک تحصیلی: حداقل سیکل توضیحات:سیم پیچ صنعتی ماهر 4 انباردار مدرک تحصیلی: فوق دیپلم/دیپلم (ترجیحا انبارداری-حسابداری و ...) توضیحات: آشنایی...

مشاهده بیشتر
۲۶ مهر ۱۳۹۷
استخدام دو رده شغلی در شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان

شرکت مجتمع تولیدی مرغ مادر جنوب خراسان واقع در بیرجند جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی سابقه شرایط 1 تعدادی نیروی فنی آشنا با برق صنعتی ترجیحا با سابقه کار حداکثر سن 27 سال 2 تعدادی نیروی کاردان علوم دامی و یا کاردان دامپزشک ترجیحا با سابقه کار آقا - حداکثر سن 27 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت تکمیل فرم استخدام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 1396/10/10 به آدرس اعلام شده مراجعه و یا برای کسب ا...

مشاهده بیشتر
۲۶ مهر ۱۳۹۷
استخدام شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان در بیرجند

شرکت مجتمع مرغ مادر جنوب خراسان واقع در بیرجند جهت تکمیل کادر خود خود به یکنفر کارشناس بهداشت حرفه ای (آقا) نیازمند است. شرایط: ترجیحا دارای سابقه کار متقاضیان واجد شرایط  می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 97/05/30 به آدرس اعلام شده مراجعه و یا جهت دریافت اینترنتی فرم به وب سایت شرکت مراجعه و پس از تکمیل فرم به همراه رزومه کاری به ایمیل درج شده ارسال نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند. جهت تکمی...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1036060
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد