• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مرسا

استخدام شرکت مرسا

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت مرسا

ضمن آرزوی موفقيت برای يکايک شما کارجويان گرامی، سايت ايران استخدام در نظر دارد تمامی آگهی های استخدام شرکت مرسا را در اين صفحه اطلاع رسانی نمايد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت مرسا به آرشيو زير مراجعه نماييد

۰۲ آبان ۱۳۹۹
استخدام فارغ التحصیل رشته های فناوری اطلاعات از دانشگاه های معتبر در تهران

مجموعه مرسا به فارغ التحصیل رشته های فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، برق الکترونیک از دانشگاه های معتبر جهت تصدی مشاغل کارشناسی و کارشناسی ارشد سیستم های پردازشی، ذخیره سازی و شبکه های کامپیوتری در تهران نیازمند است. متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه خود را با درج کد 105 در عنوان ایمیل ارسالی به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارمند اداری جهت شرکت مرسا در تهران

شرکت مرسا واقع در تهران جهت تکمیل کادر واحد بازرگانی به کارمند اداری با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط کارمند اداری دارای مدرک لیسانس ریاضی (کلیه گرایش ها) از دانشگاه های معتبر حداکثر سن 35 سال، با حقوق و مزایای مناسب لطفا رزومه خود را با درج عبارت "کارمند اداری در واحد بازرگانی" در عنوان به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۹
استخدام شرکت مرسا

شرکت مرسا واقع در تهران جهت تکمیل کادر واحد بازرگانی به همکار دارای مدرک ریاضی (همه گرایش ها) از دانشگاه های معتبر با حداکثر سن 35 سال و با حقوق و مزایا مناسب نیازمند است. (ارسال رزومه با درج کلمه کارمند اداری در واحد بازرگانی در عنوان ایمیل به آدرس درج شده در آگهی)

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس شیفت آقا در شرکت مرسا

شرکت مرسا واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی جنسیت توضیحات 1 کارشناس شیفت آقا آشنا به شبکه، مالیتورینگ، سیستم های الکتریکی و مخابراتی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با درج عبارت کارشناس شیفت در عنوان ایمیل به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس ارشد امنیت شبکه در شرکت مرسا

شرکت مرسا واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر کارشناس ارشد امنیت شبکه نیازمند است. شرایط: دارای مدرک رسمی CCNP Security از Cisco در صورت تمایل به همکاری می توانید با درج عبارت (کارشناس ارشد امنیت) در عنوان رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس ارشد کامپیوتر در شرکت مرسا

شرکت مرسا واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر کارشناس ارشد کامپیوتر مسلط به IBM Power System نیازمند است. شرایط: سابقه کار در حوزه مرکز داده در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را با درج عنوان کارشناس ارشد IBM به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۸ دی ۱۳۹۵
استخدام شرکت مرسا در تهران

شرکت مرسا واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به ترخیص کار با شرایط ذیل نیازمند است. شرایط: دارای حداقل مدرک دیپلم تسلط کامل به مراحل ثبت سفارش ترخیص آشنایی با قوانین گمرکی دارای حداقل 3 سال سابقه مرتبط درج عبارت ترخیص کار در عنوان ایمیل الزامیست ارسال رزومه به: jobs@morsainternational.com

مشاهده بیشتر
۰۵ آبان ۱۳۹۴
استخدام شرکت مرسا

شرکت مرسا پیشرو در ارائه راهکارهای جامع مراکز داده در تهران دعوت به همکاری مینماید: کارشناس کامپیوتر مسلط بر مجازی سازی لطفا رزومه خود را به آدرس Jobs@Morsa-Co.Com ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1595789
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد