• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 23k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان

استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان (اعلام نتایج)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲,۵۵۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ الی ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

آخرین وضعیت: نتایج اعلام شد

آزمون استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان

جذب و استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان از طریق برگزاری آزمون انجام می‌گیرد. طبق آخرین اخبار منتشر شده، حدود پنج هزار نفر تا سال 1405 در این مجموعه استخدام می‌شوند. آخرین اخبار و اطلاعیه ها را در خصوص آزمون استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان در این صفحه پیگیری نمایید.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اعلام نتایج آزمون

خبر 28 اسفند 1402: اعلام نتایج آزمون استخدام هلدینگ پتروپالایش اصفهان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام هلدینگ پترو پالایش اصفهان اعلام گردید.

مشاهده نتایج

اطلاعیه شماره 4

خبر 8 اسفند 1402: به اطلاع کلیه متقضیان گرامی می رساند، سرویس دهی ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان در محدوده فعلی سرویس های شرکت پالایش نفت اصفهان می باشد و همچنین شرکت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

اطلاعیه های شماره 1، 2 و 3

خبر 3 اسفند 1402: اطلاعیه های جدید هلدینگ پتروپالایش اصفهان
اطلاعیه شماره 1 - تذکرات بسیار مهمنحوه تشخیص شرایط افراد بدواً بر اساس خود اظهاری می باشد، با این حال چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هرمرحله از مراحل آزمون و استخدام که باشند حذف خواهند شد.
داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون می باشند، که از طریق شرکت پالایش نفت اصفهان پیامک دریافت کرده باشند.
داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون می باشند، که رشته و مقطع تحصیلی آن ها با رشته و مقطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی مطابقت داشته باشد. (مقطع تحصیلی : کارشناسی، رشته های مورد نیاز: مهندسی شیمی همه گرایش ها به غیر از صنایع غذایی، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی و مهندسی نفت – گرایش بهره برداری)

اطلاعیه شماره 2 - مفاد آزمون

دروس عمومی: زبان و ادبیات فارسی – معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی (دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی) – فناوری اطلاعات (مهارت های Internet-Excel-Power Point-Word)
دروس تخصصی: موازنه – ریاضی مهندسی – مکانیک سیالات – انتقال حرارت – ترمودینامیک – جرم – سینتیک – عملیات واحد – کنترل – زبان تخصصی

اطلاعیه شماره 3 - تاریخ، زمان و محل برگزاری آزمون

روز پنجشنبه مورخ 1402/12/24
زمان توزیع کارت ورود به جلسه: روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه 1402
مکان برگزاری آزمون: دانشگاه اصفهان – محل دقیق آزمون برای هر فرد در کارت ورود به جلسه قید خواهد شد.

اطلاعیه جدید

خبر 12 بهمن 1402: به اطلاع کلیه کارجویان محترم می رساند، هلدینگ پتروپالایش نفت اصفهان درخصوص کلیه مراحل ثبت نام (پیش ثبت نام و ارسال رزومه و … ) هیچگونه وجهی دریافت نمی نماید. لذا هرگونه تماس از جانب افراد و یا شرکت های سودجو مورد تایید این مجموعه نمی باشد.

استخدام هلدینگ پتروپالایش اصفهان - 13 دی 1402

آگهی 13 دی 1402: استخدام هلدینگ پتروپالایش اصفهان
هلدینگ پترو پالایش اصفهان به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در نظر دارد در مقطع کارشناسی در رشته های مندرج در جدول زیر از طریق بررسی رزومه، مصاحبه فنی، تخصصی و گزینش به صورت نیروی قرارداد مستقیم در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی جذب نماید.
مهلت ارسال رزومه تا 18 دی 1402 می باشد.

شرایط عمومی

الف) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
ب) اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مطرح در قانون اساسی
پ) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ت) دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر
ث) دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم
ج) داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند
چ) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
ح) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
خ) عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج،بازنشستگی، بازخریدخدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح
د) عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دول
ت، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در هلدینگ پتروپالایش اصفهان الزامی می باشد.
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط شرکت اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب می باشد.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوًا براساس خوداظهاری میباشد. با این حال، چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
تبصره 3: در صورت پذیرفته شدن رزومه فرد متقاضی، آزمون علمی داخلی برگزار خواهد گردید. 

شرایط اختصاصی

1. رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل شرکت حسب مـورد بـا تائید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهد بود. مدارك تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، ملاك عمل خواهد بود.
2. مدارك تحصیلی متقاضیان صرفًا بر اساس مقطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره: ارائه مدارك معادل و افتخاری به عنوان مدرك تحصیلی معتبر ملاك عمل قرار نمیگیرد.
3. داوطلبان صرفًا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطـع تحصـیلی، رشـته تحصـیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. لذا داوطلبـانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنها عینًا در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداری نمایند.
4. معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در مصاحبه پس از تایید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امورمربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

نحوه ثبت نام
متقاضیان ثبت نام در آزمون جذب لازم است از روز سه شنبه مـورخ 1402/10/12 لغایـت 1402/10/18 رزومـه خـود را (مشتمل بر اطلاعات شخصی، سوابق علمی، سوابق کاری و شماره تمـاس) را بـه ایمیـل recruitment@eorc.ir را ارسال نمایند.

تذکر بسیار مهم
در هیچکدام از مراحل ثبت نام نیاز به پرداخت هزینه به هلدینگ پتروپالایش اصفهان نمی باشد.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 18 دی 1402


منابع مصاحبه:
+ دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
+
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
+
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت پالایش نفت اصفهان کلیک نمایید

استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان - 20 مرداد 1401

آگهی 20 مرداد 1401: شركت پالایش نفت اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی خود در نظر دارد از واجدین شرایط در مقطع دیپلم و كارشناسی از طریق برگزار ی آزمون كتبی-عملی، مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش برای مشاغل مورد نیاز، دعوت به همكاری نماید. مهلت ثبت نام از 22 تا 31 مرداد 1401 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)
الف) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ 
ب) اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛ 
پ) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ 
ت) دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر؛ 
ث) دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛ 
ج) داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛ 
چ) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛ 
ح) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛ 
خ) عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛ 
ذ) عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در شرکت پالایش نفت اصفهان الزامی میباشد؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی براساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدواَ بر اساس خود اظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حایز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد. 
ر) دارا بودن حداکثر بیست و هشت سال (28) سن برای دارندگان مدرک دیپلم و سی و دو سال (32) سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی. 
تبصره 3: مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب 1371 و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400 ،موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند. 
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛ 
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛ 
- میزان مدت خدمت دوره ضرورت؛ 
- در صورت دارا بودن سابقه کار و پرداخت حق بیمه، حداکثر به میزان پنج سال؛ 
- به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5)سال؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) 
تبصره 5 :ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبتنام و برای سن افراد، اولین روز ثبتنام خواهد بود.
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1- رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل شرکت حسب مورد با تائید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهد بود. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود. 
2- داوطلبان می بایست بومی استان اصفهان باشد.(شرایط بومی بودن در بخش سوم آورده شده است.) 
3- مدرک تحصیلی متقاضیان صرفًا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود. 
تبصره 1: شرکت هیچگونه تعهدی به اعمال مدرک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد. 
تبصره 2: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد. 
4- داوطلبان صرفًا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبتنام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنها عینا در آگهی درج نشده باشد، از ثبتنام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. 
توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایشهای مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایشهای ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبتنام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبتنام در شغلهایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند. 
5- معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأئید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود. 
6- آتش نشانان در گروه مهمترین مشاغل ویژه هستند كه برای انجام ایمن وظایف و ماموریت هایشان، نیاز به توان جسمانی، سلامت جسمی و روحی بالایی دارند. لذا با توجه به اهمیت جذب و بكارگیری نیروهای آتش نشان توانمند و مستعد، شرایط فیزیكی متقاضی مانند قد حداقل 175 سانتیمتر و شاخص توده بدنی(BMI)استاندارد مورد نیاز میباشد. 
تبصره 1: شاخص توده بدنی سنجشی آماری برای مقایسه وزن و قد یک فرد است و ابزاری مناسب است تا سلامت وزن فرد با توجه به قدش تخمین زده شود. شاخص توده بدنی از طریق تقسیم وزن فرد به کیلوگرم بر توان دوم قدش به متر به دست می آید. شاخص توده بدنی از 18/5 تا 25 استاندارد میباشد. 
تبصره 2: داشتن مدارک زیر امتیاز ویژهای برای داوطلبان شغل آتشنشان خواهد داشت: 
- گواهی نامه کار با طناب (IRATA)
- گواهی سرباز آتش نشان 
- گواهی نامه پایه یک رانندگی
الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی (مشاهده)
1- ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد 
ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل موارد زیر میباشند : 
- جانبازان؛ 
- آزادگان؛ 
- همسر و فرزندان شهدا؛ 
- همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر؛ 
- همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت؛ 
- پدر، مادر، خواهر و برادر شهید؛ 
حسب ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بیست و پنج درصد (25 ٪) سهمیه استخدامی به مشمولین این بخش اختصاص دارد. 
2- ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد 
ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل موارد زیر میباشند: 
- رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها؛ 
- همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها؛ 
- فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد؛ 
- فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت؛ 
تذکر: مراجع تأئید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از: 
1. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروها ی مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛ 
2. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛ 
3. معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران؛ 
حسب ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، پنج درصد (5٪) سهمیه استخدامی به مشمولین این بخش اختصاص دارد. 
تبصره 1: بکارگیری نیروهای مشمول سهمیه 5 درصد در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون، حسب بالاترین نمرات فضلی در شغلهای مربوط به این سهمیه و انجام مصاحبه و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود. 
نکات مربوط به مشمولین قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران 
نکته 1: ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه استخدامی موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران صرفًا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه می توانند استفاده کنند. 
نکته 2: رعایت شرایط علمی (مقطع و رشته تحصیلی) حسب موارد مندرج در آگهی و همچنین احراز شرایط عمومی گزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهمیه ایثارگران الزامی میباشد. 
نکته 3: کسب حد نصاب نمره کتبی و مصاحبه آزمون برای مشمولان ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (تا سقف سهمیه) الزامی نمیباشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این ماده در شغلهای سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره آزمون (کتبی و مصاحبه) الزامی است. 
نکته 4: احراز شرایط عمومی گزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهم یه ایثارگران الزامی میباشد. 
نکته 5: پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسی مدارک و مصاحبه در سهمیه مشخص شده، امکان تغییر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.
3- داوطلب بومی 
داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد: 
- محل صدور شناسنامه وی یا همسر داوطلب یکی از شهرستان های استان اصفهان باشد. 
- محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم و یکی از شهرستان های استان اصفهان باشد. 
- فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح که محل خدمتشان هم اکنون یکی از شهرستانهای استان اصفهان باشد. 
- سابقه پرداخت حق بیمه حداقل 4 سال (متقاضی، پدر، مادر و یا همسر) در یکی از شهرستانهای استان اصفهان باشد. 
تبصره 1: شهرستان یا استان برای تعیین بومی بودن براساس آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبتنام میباشد. 
تبصره 2: کلیه داوطلبان مشمول شرایط بومی، لازم است مستندات و مدارک بومی بودن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک ارائه نمایند.
4- حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 
به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال سقف محدوده سنی مندرج در دفترچه آزمون اضافه خواهد شد
مواد آزمون (مشاهده)

الف) آزمون عمومی 
1- زبان و ادبیات فارسی 
2- معارف اسلامی 
3- زبان انگلیسی عمومی 
4- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی 
5- فناوری اطلاعات (مهارتهای Internet،Excel ،PowerPoint ،Word)
تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد. 
ب) آزمون اختصاصی 
علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است. 
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب مربوطه میباشند. 
ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
مواد آزمون تخصصی

عنوان شغل مواد آزمون تخصصی
مهندسی شیمی  ریاضی مهندسی - انتقال جرم و عملیات واحد - سینیتک و طراحی راکتور - ترمودینامیک - انتقال حرارت
كارشناس شیمی  شیمی عمومی - شیمی تجزیه - تجزیه دستگاهی - شیمی معدنی - شیمی فیزیک - شیمی آلی - زبان تخصصی
حسابداری حسابداری مالی - حسابداری صنعتی - حسابرسی - مدیریت مالی - مالیات مستقیم -مالیات ارزش افزوده - زبان تخصصی
آتش نشانی سوال تخصصی ندارد
مهندسی مكانیک ریاضی مهندسی - مقاومت مصالح - سیالات - ترمودینامیک - انتقال حرارت
مهندسی برق  ریاضی مهندسی - مدارهای الکتریکی - الکترونیک - سیستمهای کنترل خطی - ماشینهای الکتریکی 
مراحل ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه 22 مردادماه 1401 تا پایان روز دوشنبه 31 مردادماه 1401 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبتنام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون 
داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبتنام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدًا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبتنام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک 
1. عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبتنام اینترنتی در اختیار داشته باشد: 
- عکس 3×4 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛ 
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 و حداکثر 300×400 پیکسل باشد؛ 
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛ 
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛ 
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛ 
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛ 
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد. 
تذکر 3: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبتنام خود را توسط کافی نت ها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. 
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. 
2. کارت ملی 
3. مدرک تحصیلی 
4. سوابق ایثارگری 
5. گواهینامه کار با طناب، گواهی سرباز آتشنشان و گواهینامه پایه یک رانندگی (برای شغل آتشنشان) 
6. کارت پرسنلی پدر یا مادر در شرکت پالایش نفت اصفهان 
تذکر 1: داوطلب باید تصویر مدارک بالا را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.
پرداخت وجه (مشاهده)
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه ثبت‌نام و اعلام نتایج ستاد آزمون‌های دانشگاه اصفهان، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 800/000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.
«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر 2: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان نمایش داده می شود.
تذکر 3: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
د) شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله 1: بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می گردد.
مرحله 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.
مرحله 3: اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.
مرحله 4: سابقه کار و سهمیه
در این مرحله، سابقه کار و سهمیه وارد می شود.
مرحله 5: شغل مورد درخواست
در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب می تواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
مرحله 6: اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت می باشد. همچنین داوطلب می تواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه نزدیک ترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد)
مرحله 7: کد رهگیری
تاکید می گردد صرفا در صورتی ثبت نام فرد به پایان می رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه « کد رهگیری» دریافت نماید۔
ویرایش اطلاعات (مشاهده)
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم : در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه ‎شود حتما خود را مشاهده نماید در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از تاریخ 28 شهریورماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت ‎سامانه ثبت‌نام و اعلام نتایج ستاد آزمون‌های دانشگاه اصفهان قرار خواهد گرفت .آزمون در روز پنجشنبه 31 شهریور ماه ‎1401 (و در صورت لزوم جمعه اول مهرماه 1401) در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شرایط سنجش افراد و نحوه اعلام نتیجه (مشاهده)
مراحل تعیین حدنصاب علمی و معرفی افراد جهت سایر مراحل به شرح زیر صورت می پذیرد :
الف) تعیین داوطلبان دارای حدنصاب علمی
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی می باشد و حدنصاب عبارت است از 50 درصد میانگین امتیاز سه نفر برتر در هر شغل پس از اعمال ضرایب مربوطه
تبصرہ : امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی سی(30) درصد برای دروس عمومی و هفتاد(70) درصد برای دروس تخصصی (آزمون عملی) محاسبه می گردد.
ب) معرفی لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی و مهارت های عملی برای مشاغل مورد نیاز
انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی در هر شغل و مهارت های عملی برای مشاغل مورد نیاز با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد.
ج) اعلام لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی و عملی
انتخاب داوطلبان 3 برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفا از بین داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، در هر شغل محل صورت می پذیرد.
تبصره :برای شغل آتش نشان، ارزیابی آمادگی جسمانی فردی بر اساس تست های عمومی (پرش طول، دوی 9*4 متر، دوی 45 متر، درازنشست، بارفیکس یا کشش از میله، تست انعطاف تنه به جلو) و تست تخصصی و عملی (حمل دو عدد خاموش کننده آتش 6 کیلوگرمی در طی مسیر 50*2متر، تست قدرت بالاتنه با استفاده از دستگاه پارالل) و معاینات پزشکی ویژه آتش نشانان انجام شده و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب نموده باشند جهت مراحل بعدی استخدام (مصاحبه) معرفی می گردند.
د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)
پس از برگزاری مصاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اساس امتیاز کسب شده در مصاحبه و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به عنوان نفر اصلی) خواهد بود.
تذکرات مهم (مشاهده)
1- کسب حد نصاب علمی، هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمی کند.
2- پذیرش نهایی موکول به تطبیق مدارک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و دیگر استعلام های مورد نیاز از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
3- با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شرکت پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا چند برابر ظرفیت استخدامی تعیین شده اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد۔ و درهر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
‎-4‏ داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت مجوزهای استخدامی، مكلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی شرکت پالایش نفت اصفهان اعلام خواهد شد، ارائه نمایند۔
‎-5‏ مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که در کلیه مراحل حین استخدام و بعد از آن، خلاف موارد مندرج در دفترچه به اثبات برسد از ادامه مراحل آزمون داوطلب جلوگیری و، در صورت اشتغال به کار به علت عدم رعایت شرایط استخدام و ارائه مدارک خلاف واقع، طی ابلاغ کتبی لغو قرارداد /اخراج خواهد شد. ضمنا در خصوص مقطع و رشته تحصیلی اظهار متقاضی در مرحله ثبت نام و ارایه مدرک تحصیلق منطبق با شرایط آزمون مبنای عمل است.
‏6- داوطلبان جذب و به کارگیری می بایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به کارگیری می شوند را داشته باشند۔
‏7- وجه واریزی بابت ثبت نام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
‎-8‏ داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرایند ثبت نام بهتر است ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.
‏9۔ داوطلبان گرامی در صورتی که هرگونه سوال و یا ابهامی در روند ثبت نام و یا کار با سامانه ثبت نام آزمون دارند می توانند پس از معرفی کامل خود و ارائه مشخصات فردی کامل خود، از طریق ایمیل uiazmoon.ir@gmail.com‏ با ما در ارتباط باشند تا حداکثر طی 24 ساعت، پاسخ خود را از طریق همان ایمیل، دریافت نمایند.
شرایط احراز مشاغل (مشاهده)
عنوان شغل مقطع رشته تحصیلی مورد نیاز
کارمند بهره بردار ی کارشناسی مهندسی شیمی (همه گرایش ها به غیر از صنایع غذایی )
مهندسی تكنولوژی صنایع شیمیایی
مهندسی نفت(گرایش بهره برداری )
کارمند بهره برداری/تعمیرات(مکانیک ) کارشناسی مهندسی مكانیك (همه گرایش ها )
کارمند بهره برداری/تعمیرات(برق ) کارشناسی مهندسی بر ق (همه گرایش ها )
کارشناس حسابداری کارشناسی حسابداری (همه گرایش ها )
کارشناس آزمایشگاه کارشناسی كارشناس شیمی (همه گرایش ها )
مامور آتش نشان
مامور آتش نشان راننده
دیپلم کلیه مدارک دیپلم
تعداد نیروی مورد نیاز به تفکیک هر شغل (مشاهده)
عنوان شغل سهمیه آزاد سهمیه ایثارگران جنسیت
کارمند بهره برداری 80 ؟ مرد
کارمند بهره برداری/تعمیرات(مکانیک ) 5 ؟ مرد
کارمند بهره برداری/تعمیرات(برق ) 5 ؟ مرد
کارشناس حسابداری 5 ؟ مرد/ زن
کارشناس آزمایشگاه 20 ؟ مرد
مامور آتش نشان
مامور آتش نشان راننده
70 ؟ مرد

اطلاعات آزمون

 

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 22 مرداد 1401
مهلت ثبت نام: تا 31 مرداد 1401
دریافت کارت آزمون: 28 شهریور 1401
زمان برگزاری آزمون: 31 شهریور 1401 (و در صورت لزوم اول مهر 1401)

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=8809
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 23k