• ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پیام آوران رسالت

استخدام شرکت پیام آوران رسالت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت پیام آوران رسالت

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت های پیام آوران رسالت و کیمیا مهر باستان - اردیبهشت 1400

آگهی 28 اردیبهشت 1400: استخدام شرکت های پیام آوران رسالت و کیمیا مهر باستان
شرکتهای پیام آوران رسالت و کیمیا مهر باستان در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان های تهران و البرز ، جهت قراردادهای حفاظت فیزیکی، به ترتیب به تعداد 10 نفر و 8 نفر، جمعاً به تعداد 18 نفر از آقایان در رشته شغلی نگهبانی، از طریق آزمون عمومی کتبی، مصاحبه مهارتی و آزمون سلامت جسمانی و روانشناسی، با شرایط به شرح ذیل جذب می نماید.
مهلت ثبت نام تا 12 خرداد 1400 می باشد.

شرایط عمومی
1 -داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
3 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم.(ملاک عمل برای محاسبه تاریخ کارت پایان خدمت زمان برگزاری آزمون 1400/03/20 می باشد).
تبصره: تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد .
4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر ، روان گردان ها ، دخانیات و مشروبات الکلی .
5 -نداشتن سابقه محکومیت کیفری و جزائی موثربا ارائه گواهی عدم سوءپیشینه .
6 -داشتن سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل.
7 -دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی .
8 -نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی یا خصوصی .
9 -احراز صلاحیت های مورد نظر و تأیید گزینش شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه .
شرایط اختصاصی
1- داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر در رشته های ذکر شده در جدول شماره 2
تبصره 1 - ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل زمان برگزاری آزمون (1400/03/20) می باشد و ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
تبصره 2- شرکت متقاضیان دارای مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از سطح فوق دیپلم بلامانع بوده ولیكن هیچ گونه امتیازی در مرحله گزینش و جذب و همچنین در زمان بکارگیری و بعد از آن اعطا نخواهد شد و حقوق و مزایا با رعایت مفاد قانون کار متناسب با سطح نیاز تحصیلی فوق دیپلم محاسبه خواهد شد. در اجرای این بند متقاضیان بایستی فرم تعهد نامه ای که بعد از قبولی در آزمون کتبی ارائه می شود را امضاء نمایند.
تبصره 3- با توجه به شرایط احراز شغل فقط داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و یا بالاتر در رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی عنوان شده به شرح جدول ۲ هستند می توانند در این آزمون شرکت نمایند و افرادی که فارغ التحصیل رشته و گرایش های تحصیلی قید شده نیستند اجازه شرکت و ثبت نام ندارند. لذا اگر داوطلبی با مدارک تحصیلی خارج عناوین مندرج در جدول ذیل (غیر مرتبط) در آزمون شرکت نماید قبولی در آزمون و جذب وی لغو و در هر مرحله که باشد از ادامه اشتغال وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
2- دارا بودن حداقل قد 170 سانتی متر، وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی، قدرت تحرک و توانایی انجام وظایف محوله
3- نداشتن مشکل بینایی، شنوایی، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن شده باشد.
4- داشتن شرایط سنی در هنگام برگزاری آزمون مورخ 1400/03/20 به شرح ذیل:
4-1- حداکثر 30 سال برای دانش آموختگان مقطع کاردانی (متولدین 1370/03/20 به بعد).
4-2- حداکثر 32 سال برای دانش آموختگان کارشناسی و بالاتر (متولدین 1368/03/20 به بعد).
4-3- مدت انجام خدمت سربازی، تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
4-4- در صورت داشتن سابقه کار، مدت سابقه (حداکثر 2 سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بیمه به سقف سنی افزوده خواهد شد.
5- بومی بودن در محل خدمت الزامی می باشد.
توضیح: بومی به فردی اطلاق می شود که دارای شرایط زیر باشد.
5-1- متقاضیان شرکت کیمیا مهر باستان ساکن شهر تهران یا شهر کرج باشند.
5-2- متقاضیان شرکت پیام آوران رسالت ساکن شهر تهران یا شهر ری باشند.
بدین منظور ارائه مدارک سکونت (سند ملک یا اجاره نامه) به هنگام تطبیق مدارک الزامی می باشد.
تبصره: برای افراد مجرد ارائه مدارک سکونت والدین قابل ارائه می باشد.
نحوه پذیرش در آزمون
1- انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه مهارتی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز، از میان افرادی که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
2- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه و گزینش میسر خواهد بود،لذا قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش فرد تلقی خواهد شد.
3- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مراحله از جذب نیرو (شامل آزمون، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید. و به لحاظ طولانی نمودن این فرایند اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.
مواد آزمون
1- سوالات آزمون در یک دفترچه شامل سوالات عمومی طراحی گردیده و مواد (دروس) جزئیات مربوط در جدول شماره 1 در پایان آگهی درج شده است.
2- آزمون دارای نمره ی منفی بوده، هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق می گیرد.
چگونگی ثبت نام
1- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ 1400/02/28 حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخه 1400/03/12 از طریق سایت اینترنتی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی تهران اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2- داوطلبان می بایست مبلغ 600/000 ریال (ششصد هزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون به حساب شماره 2174989003002 (شماره شبای IR100170000002174989003002) به نام پژوهشگاه نیرو واریز نموده و فیش پرداختی را در سایت آزمون بارگذاری نمایند.
نکته مهم : داوطلبان قبل از پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به مطالعه دقیق این دفترچه، اقدام و در صورت داشتن شرایط اعلامی ثبت نام نمایند.قابل ذکر است وجه پرداختی قابل استرداد نمی باشد.
راهنمای ثبت نام
1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات ، کلید( Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5-کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و ۵ رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملا مراقبت نمایید.
7- تصویر فیش پرداختی را بارگذاری نمایید.
8- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر ۷۰ کیلوبایت استفاده نمایید.
9- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمنا امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1400/03/17 لغایت 1400/03/19 انجام خواهد پذیرفت.
۲- آزمون در روز پنجشنبه مورخ 1400/03/20 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
۳- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
مرحله تطبیق مدارک
پس از مشخص شدن نتایج آزمون کتبی، فعالیت تطبیق مدارک انجام می گیرد در این مرحله از داوطلب دارای شرایط مذکور دعوت می شود تا نسبت به ارائه اصل مدارک درخواستی در زمان ثبت نام در تاریخ مشخصی اقدام نماید برای تسهیل و تسریع در کار، زمان تطبیق مدارک هم زمان و به صورت پیش نیاز به مرحله مصاحبه مهارتی تخصصی و روانشناسی صورت می گیرد. بدیهی است داوطلبانی که نتوانند اصل مدارک لازم را ارائه نمایند در این مرحله از ادامه فرآیند باز خواهند ماند و نفرات بعدی دارای شرایط و حد نصاب لازم جایگزین خواهند شد.
مرحله مصاحبه مهارتی
به منظور سنجش میزان مهارت، دانش، توانمندی جسمانی و شایستگی های فردی و اجتماعی متناسب با شغل داوطلبان به صورت شفاهی ارزیابی صورت می گیرد این سنجش تحت عنوان «مصاحبه مهارتی و روانشناسی » توسط مسئولین ذی ربط انجام خواهد شد و نتایج آن فرآیند را به مرحله نهایی می رساند.
سایر نکات

1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد.
2- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت ، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز و با هزینه شرکت خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عینا اخذ خواهد شد.
3- نتایج آزمون تا یک سال معتبر خواهد بود.
4- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
5- در این آزمون ، هر داوطلب می تواند صرفا برای یک شرکت ثبت نام نماید.
6- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه مهارتی، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرارداد موقت کار توسط شرکتهای مذکور مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
7- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی مسموع نخواهد بود.
8- در صورت وجود هر گونه ابهام به شماره ی 02188891461 تماس حاصل نمایید.

جدول شماره 1: مواد آزمون کتبی
ردیف عنوان درس ضریب تعداد سوال
1 هوش و توانمدیهای عمومی 3 20
2 معارف اسلامی 1 15
3 زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش 1 15
4 آشنایی و کاربرد کامپیوتر (مبانی، ورد، اکسل، پاورپوینت و اینترنت) 2 15
5 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی 1 20
6 آشنایی با اصول نگهبانی و حفاظت فیزیکی 3 15
مجموع   100

مواد آزمون کتبی در سطح منابع فوق دیپلم ارائه خواهد شد.
منابع درس آشنایی با اصول نگهبانی و حفاظت فیزیکی:
1- کتاب آشنایی مقدماتی با پدافند غیرعامل "مباحث پدافند غیرعامل 1" (نویسنده: حمید اسکندری)
2- جزوه اصول نگهبانی که در همین سایت قابل دریافت می باشد.

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون کلیک نمایید
جهت دانلود جزوه اصول نگهبانی کلیک نمایید

استخدام شرکت پیام آوران رسالت - آذر 99

آگهی 20 آذر 99: استخدام شرکت پیام آوران رسالت
شركت پیمان آوران رسالت (از شركتهای پیمانكاری طرف قرارداد شركت مدیریت تولید برق ری) استان تهران در راستای تكمیل كادر نیروی انسانی مورد نیاز خود ، کتعداد 8 نفرازآقایان، در رشته های شغلی كارشناس اداری (یگ نفر)، كارشناس نرم افزا (دو نفر)، تكنسین مكانیک (یک نفر) تكنسین تاسیسات (یک نفر) و كارگرخدمات (سه نفر) جهت كاردر نیروگاه ری را از طریق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزینش، به ترتیب از بالاترین نمره به صورت قرارداد حجمی با شرایط ذیل جذب می نمایند.
مهلت ثبت نام تا 26 آذر 99 تا 4 دی 99 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 11 دی 99  تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 دی می باشد.

شرایط عمومی
1 -داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه.
3-اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4-انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (معافیت پزشكی مورد قبول نبوده و ملاك عمل برای محاسبه تاریخ كارت پایان خدمت در زمان برگزاری آزمون 19/ 10/ 99 می باشد).
5 -عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردانها، دخانیات و مشروبات الكلی.
6 -نداشتن سابقه محكومیت كیفری و جزائی موثر با ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
7 -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.
8 -دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس این شرایط مندرج در این دفترچه.
9 -نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمانها و شركتهای دولتی یا خصوصی.
10 -احراز صلاحیتهای مورد نظر و تأیید گزینش شركت، پس از قبولی در آزمون كتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی
1- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با شغل به شرح جدول شماره 1 (صفحه 5)
1-1: به منظور برگزاری آزمون در شرایط یکسان و عادلانه، داوطلبانی که دارای مدارک تحصیلی بالاتر نسبت به شرایط مندرج (جدول شماره 1) باشند، امکان حضور در آزمون را نخواهند داشت. بدیهی است تعیین حقوق و مزایا و نوع کار بر مبنای عنوان شغلی و مدارک تحصیلی ذکر شده در جدول شماره یک مشخص خواهد شد.
2-1: کلیه داوطلبان در زمان تطبیق مدارک باید مدرک تحصیلی خود را بر اساس رشته های شغلی مندرج (جدول شماره 1) ارائه نمایند. هر گونه مغایرت و تشابه اسمی مدارک داوطلبان با مدارک تحصیلی اعلامی، در روز تطبیق مدارک منجر به عدم قبولی داوطلب خواهد شد.
3-1: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، زمان برگزاری آزمون (99/10/19) می باشد و ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
2- داشتن شرایط سنی تا تاریخ (99/10/19) به شرح ذیل:
2- 1- حداکثر 30 سال برای دانش آموختگان مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی (متولدین 1369/10/19 به بعد)
2-2- حداکثر 32 سال برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین 1367/10/19 به بعد)
3- مدت انجام خدمت سربازی ، تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
4- در صورت داشتن سابقه کار مرتبط ، مدت سابقه (حداکثر دوازده سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بیمه به سازمان های بیمه معتبر به سقف سنی افزوده خواهد شد.
5- پذیرفته شدگان دارای سابقه کار مرتبط، در شرایط برابر، دارای اولویت می باشند.
6- داوطلبان بومی شهر تهران ( مناطق 22 گانه ) و ری در شرایط برابر دارای اولویت می باشند.
تعریف بومی: بومی به کسی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشد:
1-6- شهرستان محل تولد داوطلب، همسر، پدر یا مادر وی، با شهرستانهای فوق الذکر یکی باشد.
2-6- داوطلب حداقل چهار ( 4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستانهای فوق الذکر محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
3-6- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار ( 4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستانهای فوق الذکر را داشته باشند.
4-6- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستانهای محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستانهای محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
7- انتخاب متقاضیان کار برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان چهار برابر ظرفیت مورد نیاز از میان داوطلبانی که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، اعلام خواهد شد.
8- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه میسر خواهد بود، لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.
9- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در شغل موردنظر و با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.
10- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب  خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون ، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید.
مواد آزمون
1- سوالات آزمون در یک دفترچه طراحی گردیده و مواد(دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول های شماره 2 الی 7 درج شده است.
2- آزمون دارای نمره منفی می باشد. هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق میگیرد.
چگونگی ثبت نام
1- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 99/09/20 وحداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 99/09/26 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 4 دی ماه طریق سایت اینترنتی شرکت پیمان آوران رسالت اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2- داوطلبان میبایست مبلغ 800/000 ریال (هشتصد هزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (سامانه خرید کارت ثبت نام) و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد CVV2 پرداخت نمایند.
راهنمای ثبت نام
1- داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون، ابتدا باید اقدام به خرید کارت ثبت نام از طریق سامانه نموده و پس از خریدکارت، با توجه به شماره ی سریال 14 رقمی که در اختیارشان قرار می گیرد، اقدام به ثبت نام نمایند.
2- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
3- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
4- از زدن کلید (Enter ) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
5- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
6- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
7- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 ( تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده نمایید.
8- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
9- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 99/10/15 لغایت 99/10/17 از تاریخ 99/10/29 لغایت 99/11/01 خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز جمعه مورخ 1399/10/19 03/11/1399 بصورت حضوری برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
تبصره: با توجه به شرایط ویژه کشور از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی، ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در صورت ممانعت از سوی آن ستاد در برگزاری آزمون، تاریخ جدید برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان در سایت ثبت نام خواهد رسید. لذا داوطلبان موظفند نسبت به مراجعه به سایت حد فاصل 99/10/12 لغایت 99/10/18 99/10/25 اقدام نمایند.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
سایر نکات

1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد.
2- دارندگان مدرک تحصیلی معادل تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
3- پذیرفته شدگان نهایی در صورت لزوم با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عیناً اخذ خواهد شد.
4- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرارداد موقت کار توسط شرکت مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
5- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی مسموع نخواهد بود.
6- در صورت وجود هرگونه ابهام در ساعت اداری با شماره ی 88802462 – 021 تماس حاصل نمایید.

جدول شماره یک : عناوین شغل و رشته های مورد نیاز
ردیف عنوان
شغل
تعداد
(نفر)
مقطع
تحصیلی
رشته های تحصیلی مهارت لازم
(جهت شرکت در مصاحبه)
1 کارشناس
اداری
1 لیسانس و
بالاتر
1- مدیریت منابع انسانی
2- مدیریت دولتی
3- مدیریت صنعتی
4- مهندسی صنایع
تسلط کامل به icdl – آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی- آشنایی با محیط نرم افزار های منابع انسانی
2 کارشناس
نرم افزار
1 لیسانس و
بالاتر
1- مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
2- مهندسی فناوری اطلاعات IT
دارای رزومه کاری مناسب حداقل 4 سال
مسلط به Microsoft SQL Server – دارای تجربه کاری در زمینه نرم افزار های ERP – تسلط و نمونه کاری زبان برنامه نویسی سی شارپ Asp.net و #c – آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی نظیر Photoshop- تسلط به راهبری Sharepoint- تسلط به نرم افزارهای فرم ساز BPC – تسلط به نرم افزارهای فرم ساز و فرآیندساز Nintex – فن بیان و دارای قدرت تحلیل و حل مسآله – مسلط به پشتیبانی نرم افزار و آشنا به مفاهیم شبکه
3 کارشناس
شبکه
1 لیسانس و
بالاتر
1- مهندسی کامپیوتر کلیه گرایشها
2- مهندسی فناوری اطلاعات IT
دارای رزومه کاری مناسب حداقل 4 سال-مسلط به زمینه شبکه و دوره های MCSA و ترجیحا CCNA – فن بیان و دارای قدرت تحلیل و حل مساله و مستندسازی-مسلط به نرم افزارهای مانیتورینگ و مجازی سازی
4 تکنسین
تاسیسات
1 کاردانی 1- مکانیک- تاسیسات 2- تاسیسات 3- مکانیک-تاسیسات صنعتی
4- تعمیرات مکانیکی 5- مکانیک صنایع 6- مکانیک صنایع-تاسیسات عمومی صنایع
7- تأسیسات تهویه مطبوع 8-تاسیسات تهویه و تبرید
توانایی رفع مشکل تاسیسات مکانیکی-توانایی نقشه خوانی تجهیزات- داشتن تجربه کار در تاسیسات برودتی و حرارتی.
5 تکنسین
مکانیک
1 کاردانی 1- مکانیک- تعمیرات نیروگاه
2- تعمیرات مکانیکی
3- مکانیک-تاسیسات حرارتی نیروگاه
4- مکانیک صنایع 5- مکانیک صنایع-تاسیسات
عمومی صنایع 6- مکانیک – توربین های گازی
7- مکانیک – نیروگاه حرارتی
8- مکانیک – پمپ و کمپرسور
9- مکانیک – تعمیرات ماشین آلات
صنعتی 10 – مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
توانایی رفع مشکل تاسیسات مکانیکی-توانایی نقشه خوانی تجهیزات.
6 کارگر
خدمات
3 دیپلم کلیه رشته ها سلامت جسمانی کامل و توانایی انجام کارهای خدماتی- آشنایی به امور خدمات و پذیرایی- دارا بودن فن بیان خوب.
تقویم آزمون
تقویم آزمون
شروع ثبت نام پنجشنبه 20/09/1399
خاتمه ثبت نام پنجشنبه 11/10/1399
اخذكارت ورود به جلسه اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 1399/10/15 لغایت روز چهارشنبه 1399/10/17
تاریخ آزمون روز جمعه مورخ19/10/1399

جهت مشاهده منابع آزمون کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2144192
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k