• بروزرسانی ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام کارگزاری مفید

استخدام کارگزاری مفید

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کارگزاری مفید


معرفی کارگزاری مفید:

شرکت کارگزاری مفید در سال 1381 با گسترش جغرافیایی بورس اولین شعبه خود را در شهر مشهد افتتاح کرد. در سال 1384 و برای اولین بار اقدام به راه اندازی معاملات اینترنتی سهام نمود که به این وسیله امکان ارسال سفارش در تمام طول شبانه روز مهیا گردید. شرکت کارگزاری مفید به عنوان اولین مجموعه خدمات بازار سرمایه و بزرگ ترین کارگزاری بورس در ایران همواره به دنبال افراد مسئولیت پذیر و خلاق است. در همین جهت و به خاطر داشتن محیطی مدرن با فضایی صمیمی و در عین حال حرفه ای، کارگزاری مفید محل ایده آلی برای کار و فعالیت است.

بیشتر بخوانید ...

کارگزاری مفید قصد دارد تا برای مشتریان مطمئن ترین مرجع سرمایه گذاری باشد و به همین جهت در یک محیط حرفه ای و خلاق تلاش می کند تا به وسیله دانش مالی، تکنولوژی و تعهد، سرمایه گذاران را به هدف هایشان نزدیک تر کند. شرکت کارگزاری مفید با بهره گیری از نیروی فنی متخصص در زمینه مالی و فناوری اطلاعت نوآورترین کارگزاری در ایران است.

تجربه کار در کارگزاری مفید
کارگزاری مفید برای جذب نیرو، آگهی های استخدامی خود را در سایت های کاریابی مختلفی از جمله وبسایت ایران استخدام منتشر میکند و از این طریق به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود می پردازد. پس از قبولی اولیه، پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت می شوند و متناسب با عنوان و موقعیت شغلی پذیرفته شده از آنان سوالاتی نیز پرسیده می شود که برخی از افراد تجربه های خود در این باره را بازگو کرده و مزایا و معایب این شرکت بزرگ را برشمرده اند که در اینجا به برخی از مهم ترین و پرتکرارترین آن ها اشاره میکنیم:
- محیط کاری زیبا، پوشش بیمه تکمیلی، دسترسی و موقعیت مناسب داخل شهر تهران، طرح سرمایه گذاری تامین آتیه کارکنان، تعهد بالای پرسنل به کار، تیم جوان و با انگیزه، کار با آخرین تکنولوژی ها.
- اما از سوی دیگر برخی ویژگی ها و قابلیت ها برای مصاحبه گران مهم بوده که در اینجا به توضیح بخشی از آنها نیز می پردازیم: تلاشگر بودن، در حوزه فروش دارای دوره ها و مدارک مربوط به بازار سرمایه، اطلاعات مربوط به بازار و اقتصاد و جامعه، دانش و تجربه تخصصی، توانایی مذاکره با مشتری، مهارت های حل مسئله و هوش اجتماعی و تحلیل گری مسائل - در حوزه منابع انسانی دانش منابع انسانی، داشتن مهارت های نرم، مهارت نرم افزار آفیس و کار با کامپیوتر.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت کارگزاری مفید

۱۱ بهمن ۱۴۰۱
استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت کارگزاری مفید در بندرعباس

شرکت کارگزاری مفید جهت تکمیل کادر تیم فروش شعبه بندرعباس خود در استان‌ هرمزگان از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس ارشد فروش شرح شغل و وظایف: - رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف - شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه - ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش - برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی - ارائه...

مشاهده بیشتر
۱۱ بهمن ۱۴۰۱
استخدام سرپرست فروش باسابقه برای کارگزاری مفید در تبریز

کارگزاری مفید در آذربایجان شرقی (تبریز) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دراد: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست فروش شرح شغل و وظایف مدیریت و نظارت بر تمامی فرایندهای شعبه دستیابی به اهداف فروش فصلی و ماهانه شعبه مدیریت، نظارت و کنترل عملکرد کارکنان شعبه طراحی و اجرای مشوق ها به منظور افزایش عملکرد کارکنان تهیه و ارائه گزارش ­های مستمر از عملکرد شعبه توسعه و بهبود فروش با شناسایی فرصت­ها و قابلیت­های منطقه حداقل 3 سال سابقه مدیریت یا سرپرستی در حوزه فروش توانمند در مدیریت امور اجرایی...

مشاهده بیشتر
۲۹ دی ۱۴۰۱
استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت کارگزاری مفید در بندرعباس

شرکت کارگزاری مفید جهت تکمیل کادر تیم فروش شعبه بندرعباس خود در استان‌ هرمزگان از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس ارشد فروش شرح شغل و وظایف: - رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف - شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه - ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش - برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی - ارائه...

مشاهده بیشتر
۱۴ دی ۱۴۰۱
استخدام نیروی تشریفات با بیمه در کارگزاری مفید

کارگزاری مفید در تهران برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی تشریفات آقا و خانم شرح وظایف: انجام کلیه امور مربوط به آشپزخانه انجام خدمات و نظافت کامل محیط کار آماده سازی و پذیرایی جلسات مدیریت رعایت نظم ظاهری و اخلاق مداری پرانرژی و منظم حداکثر سن 35 سال مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم خوش خلق و خوش برخورد جدیت در امور محوله و مسئولیت پذیری و رعایت قوانین و مقررات شرکت مزایا: بیمه بیمه تکمیلی اضافه کاری متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل ف...

مشاهده بیشتر
۰۸ دی ۱۴۰۱
استخدام سرپرست فروش برای کارگزاری مفید در تبریز

کارگزاری مفید برای تکمیل کادر خود در تبریز به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست فروش آقا و خانم شرح شغل و وظایف: مدیریت و نظارت بر تمامی فرایندهای شعبه دستیابی به اهداف فروش فصلی و ماهانه شعبه مدیریت، نظارت و کنترل عملکرد کارکنان شعبه طراحی و اجرای مشوق ها به منظور افزایش عملکرد کارکنان تهیه و ارائه گزارش­های مستمر از عملکرد شعبه توسعه و بهبود فروش با شناسایی فرصت­ها و قابلیت­های منطقه شرایط احراز شغل: حداقل 3 سال سابقه مدیریت یا سرپرستی در حوزه فروش توانمند در مدیریت...

مشاهده بیشتر
۲۵ آذر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت کارگزاری مفید در بندرعباس

شرکت کارگزاری مفید جهت تکمیل کادر تیم فروش شعبه بندرعباس خود در استان‌ هرمزگان از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس ارشد فروش شرح شغل و وظایف: - رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف - شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه - ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش - برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی - ارائه...

مشاهده بیشتر
۲۵ آذر ۱۴۰۱
استخدام نیروی تشریفات شعب با بیمه برای کارگزاری مفید در تهران

کارگزاری مفید در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی تشریفات شعب شرح وظایف: انجام کلیه امور مربوط به آشپزخانه انجام خدمات و نظافت کامل محیط کار آماده سازی و پذیرایی جلسات مدیریت رعایت نظم ظاهری و اخلاق مداری شرایط احراز: پرانرژی و منظم حداکثر سن 35 سال مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم خوش خلق و خوش برخورد جدیت در امور محوله و مسئولیت پذیری و رعایت قوانین و مقررات شرکت مزایا: بیمه بیمه تکمیلی اضافه کاری متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلی...

مشاهده بیشتر
۱۷ آذر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت کارگزاری مفید در بندرعباس

شرکت کارگزاری مفید جهت تکمیل کادر تیم فروش شعبه بندرعباس خود در استان‌ هرمزگان از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس ارشد فروش شرح شغل و وظایف: - رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف - شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه - ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش - برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقیقی یا حقوقی - ارائه...

مشاهده بیشتر
۱۷ آذر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس ارشد فروش برای شرکت کارگزاری مفید در تبریز

شرکت کارگزاری مفید جهت تکمیل کادر تیم فروش شعبه تبریز خود در استان‌ آذربایجان شرقی از افرادی که علاوه بر علاقه به مسائل اقتصادی و بازار سرمایه در مهارت­ های فروش و مذاکره مؤثر توانمند هستند با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس ارشد فروش - آقا و خانم - شرح شغل و وظایف: - رصد اقدامات رقبا و توسعه بازار هدف - شناسایی بازارهای هدف و طبقه بندی مشتریان بالقوه - ارائه طرح­ ها و ایده­ های پیشنهادی به منظور افزایش فروش - برگزاری جلسات مذاکره و عقد قرارداد با مشتریان حقی...

مشاهده بیشتر
۰۲ آذر ۱۴۰۱
استخدام نیروی تشریفات شعب با بیمه برای کارگزاری مفید در تهران

کارگزاری مفید در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی تشریفات شعب شرح وظایف: انجام کلیه امور مربوط به آشپزخانه انجام خدمات و نظافت کامل محیط کار آماده سازی و پذیرایی جلسات مدیریت رعایت نظم ظاهری و اخلاق مداری شرایط احراز: پرانرژی و منظم حداکثر سن 35 سال مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم خوش خلق و خوش برخورد جدیت در امور محوله و مسئولیت پذیری و رعایت قوانین و مقررات شرکت مزایا: بیمه بیمه تکمیلی اضافه کاری متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلی...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2000263
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد logo-samandehi