• ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کوشا خودرو

استخدام شرکت کوشا خودرو

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کوشا خودرو


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت کوشا خودرو

۱۶ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پذیرش با حداقل مدرک دیپلم فنی در شرکت کوشا خودرو

شرکت کوشا خودرو برای تکمیل کادر خود در تهران به کارشناس پذیرش (ردیف شغلی: 5) دارای مدرک دیپلم فنی یا بالاتر و دو سال سابقه کار آشنا به سیستم موتور،گیربکس، برق،تعلیق و دارای روابط عمومی بالا نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا پایان بهمن ماه به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر با ذکر ردیف شغلی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فنی تعمیرگاه در شرکت کوشا خودرو در تهران

شرکت کوشا خودرو برای تکمیل کادر خود در تهران به کارشناس فنی (ردیف شغلی: 6) دارای مدرک فوق دیپلم فنی یا لیسانس (مکانیک، برق) و پنج سال سابقه کار تعمیرگاهی آشنا به سیستم موتور،گیربکس، برق،تعلیق و آشنا به زبان انگلیسی نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا پایان بهمن ماه به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر با ذکر ردیف شغلی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
استخدام تکنسین برق باسابقه در شرکت کوشا خودرو در تهران

شرکت کوشا خودرو برای تکمیل کادر خود در تهران به تکنسین برق (ردیف شغلی: 7) دارای مدرک فوق دیپلم یا بالاتر و سه سال سابقه کار تعمیرگاهی آشنا به سیستم برق، تهویه مطبوع و سوخت رسانی نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا پایان بهمن ماه به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر با ذکر ردیف شغلی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
استخدام تکنسین مکانیک باسابقه در شرکت کوشا خودرو در تهران

شرکت کوشا خودرو برای تکمیل کادر خود در تهران به تکنسین مکانیک (ردیف شغلی: 8) دارای مدرک فوق دیپلم یا بالاتر و سه سال سابقه کار تعمیرگاهی آشنا به سیستم موتور، گیربکس و سوخت رسانی نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا پایان بهمن ماه به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر با ذکر ردیف شغلی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
استخدام تکنسین جلوبندی باسابقه در شرکت کوشا خودرو

شرکت کوشا خودرو برای تکمیل کادر خود در تهران به تکنسین جلوبندی (ردیف شغلی: 9) دارای مدرک فوق دیپلم یا بالاتر و سه سال سابقه کار آشنا به سیستم فرمان، تعلیق، ترمز و جلوبندی نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا پایان بهمن ماه به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر با ذکر ردیف شغلی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارشناس حسابداری باسابقه در شرکت کوشا خودرو

شرکت کوشا خودرو برای تکمیل کادر خود در تهران به کارشناس حسابداری (ردیف شغلی: 11) دارای مدرک لیسانس حسابداری و پنج سال سابقه کار آشنا به نرم افزار راهکاران سیستم و تسلط کامل به اکسل نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا پایان بهمن ماه به ایمیل و یا شماره واتساپ زیر با ذکر ردیف شغلی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ آبان ۱۴۰۰
استخدام حسابدار به صورت پاره وقت در شرکت کوشا خودرو

شرکت کوشا خودرو در تهران در راستای تکمیل کادر مالی خود به یک نفر حسابدار به صورت پاره وقت با 5 سال سابقه کاری نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ شهریور ۱۴۰۰
استخدام حسابدار خانم برای شرکت کوشا صنعتی خودرو در تهران

یک شرکت کوشا صنعتی خودرو واقع در تهران (محل کار: شهرک صنعتی صفا دشت) جهت تکمیل کادر خود به حسابدار خانم مجرب با 10 سال سابقه کار نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۱۹ بهمن ۱۳۹۹
استخدام منشی خانم با روابط عمومی قوی جهت شرکت کوشا خودرو در تهران

شرکت کوشا خودرو در تهران به منشی خانم با روابط عمومی قوی و دارای حداقل 3 سال سابقه کار نیازمند است. مزایا: حقوق مکفی+ محیطی مطمئن و آرام متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ دی ۱۳۹۹
استخدام شرکت کوشا خودرو در تهران

شرکت کوشا خودرو واقع در تهران جهت تکمیل کادر مالی خود به همکاری کارشناس حسابداری با 5 سال سابقه کار مرتبط و مسلط به اکسل و سیستم راهکاران (مالی،حسابداری، فروش، انبار و خزانه) نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را همراه با حقوق درخواستی به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=687469
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد