• ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری اصفهان

استخدام شهرداری اصفهان (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

استخدام شهرداری اصفهان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شهرداری ها

آگهی 26 اسفند 1402: آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، انجام می گیرد. قابل ذکر است در مرحله قبلی ثبت نام آزمون استخدامی برای استان های "خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان" انجام شد.
مهلت ثبت نام تا 15 فروردین 1403 می باشد.

مشاهده آگهی

استخدام شرکت اتوبوس رانی اصفهان - 17 دی 1401

آگهی 17 دی 1401: استخدام 400 راننده پایه یک در شرکت اتوبوس رانی اصفهان
شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به ضرورت و فوریت تکمیل ناوگان حمل‌ونقل شهری، اتوبوسرانی اصفهان در نظر دارد تعداد 400 نفر راننده پایه یک استخدام نماید.

شرایط عمومی (مشاهده)
برخورداری از حداکثر ۴۲ سال سن
برخورداری از گواهینامه پایه یک و حداقل دو سال سابقه ناوبری اتوبوس
سکونت در شهر اصفهان و شهرهای اطراف و شرایط سالم جسمانی (طب کار) 
شرایط اختصاصی (مشاهده)
افراد متأهل در اولویت جذب قرار دارند
رانندگان اخراجی شرکت اتوبوسرانی تأیید صلاحیت نمی‌شوند
رانندگان بخش خصوصی در صورت ارائه رضایت‌نامه از شرکت متبوع جهت گزینش پذیرفته خواهند شد. 
نیروهایی که به هر علت ترک کار کرده‌اند مشروط به تأیید حراست و پس از تسویه‌حساب از شرکت اتوبوسرانی می‌توانند در فرآیند گزینش شرکت کنند.
مدارک لازم (مشاهده)
دارا بودن اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت، اصل و کپی گواهینامه پایه یک، پر کردن فرم خلاصه اطلاعات شخصی (دریافت فرم از امور اداری و کارگزینی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان) و دو قطعه عکس 3 در 4 جهت مراجعه الزامی است و لازم است تمام مدارک در یک پوشه آبی رنگ فنردار قرار داده شود.

استخدام شهرداری اصفهان - تیر 95

آگهی تیر 95: استخدام شهرداری اصفهان
شهرداری اصفهان به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی خود در رشته های مندرج در جدول پیوست با شرایط عمومی و اختصاصیی،‌از متقاضیان واجد شرایط ثبت نام می نماید. تاریخ شروع ثبت نام از ۹۵/۴/۳ لغایت ۹۵/۴/۲۳ می باشد.

رشته های مورد نیاز (مشاهده)

جدول رشته های مورد نیاز 

EstekhdamForm1_img2_f1b3584f-57fe-4482-8eb0-8ca8f682d345jadvalll

شرایط عمومی (مشاهده)
۱-داشتن حداقل۲۰سال و حداکثر سی و پنج سال تمام(متولدین ۶۰/۰۱/۰۱ به بعد)
۲-داشتن تابعیت ایران
۳-دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی برای مردان
۴-عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵-نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶-نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷-داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود.
۸-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۹-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
شرایط اختصاصی (مشاهده)
۱-داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
۲-در صورت جذب پذیرفته شدگان نهایی موظفند پس از اعلام شهرداری و در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم هر گونه انتقال و مأموریت به سایر شهرداری ها و سازمانهای وابسته و نیز دستگاههای اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و
ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد. ( ضمناً استعلام به منظور تأئید اصالت مدارک از ارگانهای ذیربط متعاقباً انجام خواهد شد.)
۳-موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل ب-اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان ( همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) حداکثر تا میزان ۵ سال طبق ضوابط مربوط
ج-داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه
د-داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها ، مؤسسات و شرکتهای دولتی ، بانک ها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی ، شهرداری ها ، مؤسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن مؤسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین مؤسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و مؤسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۵/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها، لازم به ذکر است سابقه خدمتی افراد در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری ها مشمول امتیازات این بند نمی باشد ، به استثناءکارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در شهرداری اشتغال داشته اند.
تبصره –طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن مقرر دستور العمل اضافه نخواهد شد.
۴-بومی یا ساکن شهر اصفهان
-داوطلب بومی:به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد.
شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
داوطلب حداقل چهار (۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه )را به صورت متوالی یا متناوب در شهراصفهان طی کرده باشد.
همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی ، حداقل (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.پرداخت حق بیمه به مدت تعییین شده صرفا توسط یکی ازموارد مذکور قابل احتساب است .
در صورت عدم داشتن شرایط فوق می بایست در حال حاضر ساکن شهر اصفهان باشد.
ثبت نام و مدارک مورد نیاز (مشاهده)

۱- شروع ثبت نام ازتاریخ ۹۵/۰۴/۰۳ لغایت ۹۵/۰۴/۲۳ به مدت ۲۰ روز می باشد.
۳-داوطلبان واجد شرایط می بایست جهت ثبت نام به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی :www.ISfahan.ir قسمت خدمات الکترونیکی مراجعه و اقدام نمایند.
۳-مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می باشد :
• تکمیل فرم درخواست شغل
• تصویر آخرین مدرک تحصیلی
• تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
• تصویر کارت ملی(پشت و روی کارت)
• تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیر پزشکی
• مستندات ایثارگری وسوابق پرداخت بیمه در شهرداریها ، سازمان های وابسته ، ودهیاری ها.
• مستندات مربوط به نخبگی
• مستندات استفاده از سهمیه معلولین
• ۱ قطعه عکس ۴*۳
متقاضی گرامی مدارک زیر را در یک پوشه قرار داده و پس از فشرده سازی با پسوند .zip ارسال نمائید.حجم اطلاعات zip شده حداکثر ۱ مگابایت باشد.

تذکرات (مشاهده)
۱-پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (۵%) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم در آزمون تخصصی و موفقیت در مصاحبه را کسب نموده باشند و مراحل مربوط را با موفقیت طی نموده باشند انجام خواهد شد.
۲-داوطلبان شاغل در شهرداری ها، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری از اولویت برخوردارند.
۳-دهیاران، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، از اولویت استخدام برخوردارند.
۶-داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به شهرداری اصفهان برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۷-چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۸-به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی، مصاحبه صورت خواهد گرفت و شرکت در آزمونهای مذکور هیچگونه حقی را برای افراد شرکت کننده ایجاد نخواهد کرد و پذیرش افراد پس از رتبه بندی منوط به مجوز و گزینش صلاحیتهای عمومی از طریق مبادی ذیربط خواهد بود.
۱۰-در صورت ازدیاد متقاضی در هر رشته شهرداری درخصوص اولویت بندی متقاضیان براساس جدول وزارت علوم موضوع رتبه بندی دانشگاه ها و معدل و رزومه و سوابق کار مختار خواهد بود و در صورتی که تعداد متقاضی محدود باشد نیز شهرداری جهت ثبت نام مراجعین بعد از مهلت اعلام شده مختار می باشد.
۱۱-داوطلبین محترم سایر مراحل فراخوان را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.

استخدام شهرداری های استان اصفهان - سال 94

آگهی سال 94: استخدام شهرداری های استان اصفهان
استانداری اصفهان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در شهرداری‌های استان، تعداد ۶۷ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی و برای مشاغل آتش‌نشانی، آزمون کتبی و آزمون عملی به صورت پیمانی به شرح زیراستخدام می‌نماید.

شرایط احراز (مشاهده)
ردیف رشته شغلی / پست سازمانی محل جغرافیایی خدمت تعداد جنسیت شرایط احراز
۱ کاردان آتش نشانی / برای تصدی پست آتش نشان، متصدی ارتباطات و آتش نشان راننده وسایط سبک، نجات غریقحداکثر سن مورد نیاز : ۲۵ سال فولادشهر ۲ آقا دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم یا لیسانس(*) در تمام گرایش‌های یکی از رشته‌های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه‌ای، تربیت‌بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر

– دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو قدیم یا پایه سه جدید برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.

۲ خمینی‌شهر ۳ آقا
۳ نایین ۱ آقا
۴ آتش نشان(راننده) / برای تصدی پست آتش نشان راننده وسایط سنگینحداکثر سن مورد نیاز : ۳۰ سال پیربکران ۲ آقا – دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه یا فوق‌دیپلم در تمام گرایش‌های یکی از رشته‌های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش‌نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه‌ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر

* دارا بودن گواهینامه رانندگی با وسایل نقلیه موتوری با حداکثر مجموع وزن و ظرفیت بار بیش از شش تن برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.

۵ حنا ۱ آقا
۶ خمینی‌شهر ۴ آقا
۷ خورزوق ۲ آقا
۸ فلاورجان ۱ آقا
۹ کهریزسنگ ۲ آقا
۱۰ گلشهر ۱ آقا
۱۱ گوگد ۱ آقا
۱۲ مهاباد ۱ آقا
۱۳ مهندسی راه و ساختمان / برای تصدی پست مسئول امور عمرانی، کارشناس امور عمرانی، کارشناس نظارت بر تخلفات ساختمانیحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال تودشک ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق‌لیسانس در یکی از رشته‌های تحصیلی مهندسی عمران(گرایش مهندسی و مدیریت ساخت، گرایش سازه، گرایش سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، عمران)، مدیریت پروژه و ساخت، طراحی محیط
۱۴ خالدآباد ۱ آقا/خانم
۱۵ طالخونچه ۱ آقا/خانم
۱۶ فلاورجان ۱ آقا/خانم
۱۷ گوگد ۱ آقا/خانم
۱۸ مجلسی ۱ آقا/خانم
۱۹ مهاباد ۱ آقا/خانم
۲۰ نایین ۱ آقا/خانم
۲۱ مسئول خدمات مالی / برای تصدی پست جمع‌دار و امین اموالحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال چرمهین ۱ آقا/خانم دارابودن گواهینامه فوق‌دیپلم در رشته تحصیلی حسابداری(کلیه گرایش‌ها)
۲۲ طالخونچه ۱ آقا/خانم
۲۳ کاشان(تاکسیرانی) ۱ آقا/خانم
۲۴ گوگد ۱ آقا/خانم
۲۵ کارشناس امور باغبانی / برای تصدی پست کارشناس فضای سبز، کارشناس طرح و توسعه فضای سبزحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال طالخونچه ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته‌های تحصیلی مهندسی کشاورزی(کلیه گرایش‌ها)، معماری منظر، مهندسی فضای سبز
۲۶ فولادشهر ۱ آقا/خانم
۲۷ گلشهر ۱ آقا/خانم
۲۸ نایین ۱ آقا/خانم
۲۹ کارشناس حقوقی / برای تصدی پست کارشناس حقوقی و املاک، مسئول امور حقوقی، کارشناس املاکحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال فلاورجان ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق‌لیسانس در رشته تحصیلی حقوق(گرایش حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق ثبت اسناد و املاک)
۳۰ نایین ۱ آقا/خانم
۳۱ نطنز ۱ آقا/خانم
۳۲ کارشناس شهرسازی / برای تصدی پست کارشناس شهرسازی، مسئول شهرسازی، کارشناس GISحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال حنا ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق‌لیسانس در یکی از رشته‌های تحصیلی شهرسازی، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، مدیریت شهری، برنامه‌ریزی منطقه‌ای، طراحی شهری، مهندسی شهرسازی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری
۳۳ طالخونچه ۱ آقا/خانم
۳۴ نایین ۱ آقا/خانم
۳۵ نطنز ۱ آقا/خانم
۳۶ کارشناس امور اداری / برای تصدی پست کارشناس امور اداری، کارشناس پیگیری مصوبات شوراحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال مجلسی ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق‌لیسانس در یکی از رشته‌های تحصیلی مدیریت(کلیه گرایش‌ها به جز گرایش مدیریت ورزش)، مهندسی صنایع(کلیه گرایش‌ها)، اقتصاد(کلیه گرایش‌ها)
۳۷ نایین ۱ آقا/خانم
۳۸ متصدی امور دفتری / برای تصدی پست متصدی امور دفتری، متصدی امور دفتری و بایگانی و امور دبیرخانه شورای اسلامی شهر، متصدی امور دبیرخانهحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال چرمهین ۱ آقا/خانم دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه یا دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته‌های حسابداری(کلیه گرایش‌ها)، کامپیوتر(کلیه گرایش‌ها)، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت(کلیه گرایش‌ها)
۳۹ خوانسار ۱ آقا/خانم
۴۰ فولادشهر ۱ آقا/خانم
۴۱ کاشان(تاکسیرانی) ۱ آقا/خانم
۴۲ نایین ۱ آقا/خانم
۴۳ کارشناس محیط زیست / برای تصدی پست کارشناس خدمات شهری، مسئول خدمات شهری، کارشناس مدیریت پسماندحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال افوس ۱ آقا دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق‌لیسانس در یکی از رشته‌های تحصیلی مهندسی محیط زیست(گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین، مهندسی طراحی محیط‌زیست)، محیط زیست(گرایش برنامه‌ریزی)، برنامه‌ریزی مدیریت و آموزش محیط‌زیست، طراحی محیط‌زیست، مهندسی عمران گرایش محیط‌زیست، مهندسی منابع طبیعی(گرایش محیط زیست)
۴۴ خالدآباد ۱ آقا
۴۵ خوانسار ۱ آقا
۴۶ مجلسی ۱ آقا
۴۷ حسابدار / جهت تصدی پست حسابدار، کارشناس درآمدحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال افوس ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق‌لیسانس در یکی از رشته تحصیلی حسابداری(کلیه گرایش‌ها)
۴۸ بافران ۱ آقا/خانم
۴۹ تودشک ۱ آقا/خانم
۵۰ فولادشهر ۱ آقا/خانم
۵۱ کاشان(تاکسیرانی) ۱ آقا/خانم
۵۲ گلشهر ۱ آقا/خانم
۵۳ مجلسی ۱ آقا/خانم
۵۴ مهاباد ۱ آقا/خانم
۵۵ نایین ۱ آقا/خانم
۵۶ کارشناس روابط عمومی / برای تصدی پست متصدی روابط عمومیحداکثر سن مورد نیاز : ۳۵ سال طالخونچه ۱ آقا/خانم دارا بودن دانشنامه فوق‌دیپلم یا لیسانس در یکی از رشته‌های تحصیلی مدیریت امور فرهنگی، مطالعات فرهنگی و رسانه، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم ارتباطات، ارتباطات تصویری، مدیریت رسانه
۵۷ میمه ۱ آقا/خانم
۵۸ نطنز ۱ آقا/خانم

(*) افرادی که مدرک تحصیلی لیسانس دارند می‌توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند.

شرایط عمومی (مشاهده)

۱. شرایط سنی :
– رشته شغلی کاردان آتش نشانی(برای تصدی پست آتش نشان، متصدی ارتباطات و آتش نشان راننده وسایط سبک، نجات غریق) : داشتن حداکثر ۲۵ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام.
– رشته شغلی وسائط نقلیه تندرو سنگین(برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین) : داشتن حداکثر ۳۰ سال سن در اولین روز ثبت نام.
– دیگر مشاغل : داشتن حداکثر ۳۵ سال سن در اولین روز ثبت نام.
۲. داشتن تابعیت ایران.
۳. دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی برای مردان. برای رشته‌های شغلی مربوط به آتش‌نشانی، کارت معافیت، الزاماً باید غیرپزشکی باشد.
۴. عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی.
۵. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.
۶. نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می‌شود.
۸. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی با توجه به «شرایط احراز» مشخص شده برای هر شغل.
۹. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
تبصره ۱- داوطلبان عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین(برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین) می‌بایست دارای گواهینامه رانندگی با وسایل نقلیه موتوری با حداکثر مجموع وزن و ظرفیت بار بیش از شش تن و برای عنوان شغلی کاردان آتش‌نشانی دارای گواهینامه رانندگی پایه دو در زمان ثبت‌نام باشند.
تبصره ۲- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.
تبصره ۳- داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی و بازنشسته یا باز خرید خدمت باشند.
تبصره ۴- کارکنان قراردادی واحدهای آتش نشانی و سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌ها و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمان‌های آتش نشانی که تا قبل از سال ۱۳۹۰ بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند، میتوانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند، در اینصورت رشته شغلی آنان آتش نشان می باشد.

ب – موارد تغییردهنده شرایط سقف سنی داوطلبین

* موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل(از تاریخ ۳۱ / ۶ / ۱۳۵۹ لغایت ۲۹ / ۵ / ۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثرمجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل
ب- اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان(همسر، فرزندان، پدر ، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
ج- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه.
د- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آنها، شرکت‌های بیمه دولتی، شهرداری‌ها، موسسات و شرکت‌های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی شرکت‌های تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.لازم به ذکر است سابقه خدمتی افرادی که در شرکتهای طرف قرارداد شهرداری ها قرار دارند، مشمول این بند نمی باشد، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی اشتغال داشته اند.
* نکته مهم : طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان، به حداکثر سن مقرر، اضافه نخواهد شد.

تعریف بومی (مشاهده)
داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد.
* شهرمحل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
* داوطلب حداقل چهار( ۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
* همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
* داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره ۱- مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره ۲- در صورتی که شهرداری متقاضی استخدام، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب درآن شهرستان و یا استان واقع باشد، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.
* نکته مهم : امتیازات داوطلبین بومی، صرفاً به اولین شهر انتخابی هر فرد اختصاص خواهد یافت و شهرهایی که به عنوان اولولیت‌های بعدی انتخاب می‌شوند، شامل این امتیازات نخواهند بود. در نتیجه، داوطلبینی که می‌خواهد از شرایط و امتیازات داوطلب بومی استفاده نمایند، گزینه «شهر»ی که در آن بومی هستند را به عنوان اولین انتخاب درنظر بگیرند.
شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز (مشاهده)
۱. داوطلبان می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و از طریق سایت استانداری و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.
۲. شروع ثبت نام از ساعت ۱۶ روز شنبه ۷ آذر ماه ۱۳۹۴ به مدت ۱۰ روز می باشد.
۳. داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴. داوطلبان می‌بایست ابتدا کارت الکترونیکی ثبت‌نام را از طریق سامانه و با واریز وجه به مبلغ ۴۴۰,۰۰۰ ریال از طریق درگاه الکترونیک(به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام) خریداری نموده و سپس با استفاده از کد مخصوص ارائه شده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی در بخش اصلی سامانه ثبت‌نام اقدام نموده و نهایتا پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سامانه، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
۵. کارت ورود به جلسه آزمون استخدام از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۴ از طریق همین سامانه به داوطلبان ارائه می‌شود.
۶. زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۴ ساعت ۸ صبح است و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۷. مدارک مورد نیاز جهت اسکن در سایت ثبت نام به شرح زیر می باشد :
– تکمیل فرم درخواست شغل
– تصویر آخرین مدرک تحصیلی
– تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
– تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت(
– تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیرپزشکی
– مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاری ها
– مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی(قهرمان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور)
– تصویر گواهینامه رانندگی برای داوطلبان رشته‌های مرتبط با شغل آتش نشان
مواد آزمون تخصصی (مشاهده)
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهارگزینه‌ای و به تعداد ۱۲۰ سوال شامل ۹۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط و ۳۰ سوال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی می باشد.
اعلام نتایج (مشاهده)
اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون عملی(براش مشاغل شغلی مرتبط با آتش‌نشانی) و یا مصاحبه(دیگر مشاغل شغلی) در سایت رسمی استانداری بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
تذکرات (مشاهده)
۱. پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روزکاری پس از اعلام رسمی استانداری و یا شهرداری کلانشهر نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته و نیز دستگاه‌های اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
۲. داوطلبانی که از سهمیه پنج درصد(۵%) استخدامی به (رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء) استفاده می نمایند، به شرط کسب حدنصاب امتیاز لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی پس از انجام آزمون عملی به ترتیب نمره نهایی از ۵درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.
۳. استانداری می تواند حداکثر ده درصد (۱۰%) نیازهای استخدامی شهرداری ها را به قهرمانان ورزشی مشمولین ماده دو آیین‌نامه تسهیلات تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب ۱۳۷۶ هیات وزیران(قهرمان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور) که به تایید وزارت ورزش و جوانان می رسد، در آتش نشانی به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حدنصاب از آزمون تخصصی و آزمون عملی اختصاص دهد.
۴. داوطلبان شاغل در واحدها یا سازمان های آتش نشانی شهرداری ها، در شهر، شهرستان و استان مورد تقاضا، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمان های آتش نشانی شهرداری ها تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی، از اولویت استخدام برخوردارند.
۵. دهیاران، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمان های وابسته، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام از اولویت استخدام برخوردارند.
۶. در رشته‌های شغلی مرتبط با آتش‌نشانی، آزمون تخصصی با «ضریب ۱» و امتیاز آزمون عملی با «ضریب ۲» محاسبه می شود.
۷. درصورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می باشد.
۸. داوطلبان می‌توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به استانداری برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹. چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۱۰. به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته‌های غیرمرتبط و معادل(به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده‌اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند می‌توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند.
۱۱. انتخاب نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی، آزمون عملی، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=25790
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k