• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری زنجان

استخدام شهرداری زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۵۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

استخدام شهرداری زنجان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شهرداری ها

آگهی 26 اسفند 1402: آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، انجام می گیرد. قابل ذکر است در مرحله قبلی ثبت نام آزمون استخدامی برای استان های "خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان" انجام شد.
مهلت ثبت نام تا 15 فروردین 1403 می باشد.

مشاهده آگهی

خبر برگزاری آزمون استخدام شهرداری زنجان

خبر 13 دی 1402: برگزاری آزمون استخدام شهرداری زنجان در انتظار مجوز!
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: برگزاری آزمون استخدام شهرداری استان زنجان نیازمند صدور مجوز است.

ادامه خبر

استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری زنجان - 27 مهر 1402

آگهی 27 مهر 1402: استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ ها در 7 استان کشور
استانداری‌های خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان باستناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی (برای مشاغل عملیاتی آتشنشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری مینماید.
مهلت ثبت نام تا 5 آبان 1402 تا 10 آبان 1402 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط

تعاریف (مشاهده)

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در متن دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل است: 

الف) دستگاه اجرایی 

کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا عمومی غیر دولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک ها و بیمه های دولتی، (کلیه دستگاه های موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری) دستگاه اجرایی نامیده می شوند.

ب) ایثارگران

ب - 1) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل: 

جانبازان 
آزادگان 
همسر و فرزندان شهدا 
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر 
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت 
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید 

ب - 2) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل: 

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها 
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها 
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد 
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت 

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود؛
معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل؛
معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها)

- با توجه به قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوب سال 1399) مبنی بر ایجاد اولویت برای داوطلبان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها) در آزمون داوطلبی بومی شهرستانی تلقی می شود که «متولد» یا «ساکن با سابقه ده سال سکونت» در همان شهرستان باشد. بومی بودن افراد به طرق ذیل احراز می گردد:
شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر فرمانداری یا نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکان پذیر خواهد بود:
الف- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛
ب- گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.
تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تأیید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد. 

د) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره 69385/278 مورخ 1400/08/19 مجلس شورای اسلامی)

بر اساس ماده (15) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره 69385/278 مورخ 1400/08/19 مجلس شورای اسلامی)؛
به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد. سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر پنج (5) سال می باشد.
به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو (2) درصد، حداکثر تا ده (10) درصد به مجموع امتیاز آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.
تبصره: امتیازات مطروحه در بندهای (1) و (2) این ماده با رعایت تبصره بند (ت) ماده (1) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اینکه امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون کتبی می باشد، اعمال می شود.

شرایط عمومی (مشاهده)
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلامی یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
دارا بودن دانشنامه / گواهینامه موقت فراغت از تحصیل برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛ 
دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون بکارگیری شهرداری های ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک سال (12 ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به شهرداری ها اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند بکارگیری آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی می شود. همچنین انعقاد قرارداد کار معین در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشد.
داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند؛
عدم اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روانگردان؛
نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخر ید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرایی باشند؛ 
دارا بودن حداقل بیست (20) سال (متولدین قبل از 1382/07/26) تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر چهل (40) سال (متولدین بعد از 1362/07/26) تمام برای دارندگان مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و چهل و پنج (45) سال (متولدین بعد از 1357/07/26) تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری براساس بند الف ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری.
تبصره 1: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره 2: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر در « بند ذ» اضافه خواهند شد؛
پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها؛ 
به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال مشروط به اینکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای 2.5 نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوان ی جمعیت)
تبصره 3: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود. 
شرایط اختصاصی (مشاهده)
رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل خواهد بود. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.
مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره 1: مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی باشد.
داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت "همه گرایش ها" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت "بدون گرایش" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مد نظر می باشد. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره 2: چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ این تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش می باشد.
معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بکارگیری کتبی پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
تبصره 3: دارندگان معافیت پزشکی، حق ثبت نام در رشته شغلی مشاغل عملیاتی آتش نشانی (آتشنشان) را ندارند.

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری ها
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

الزامات، امتیازات و سهمیه های قانونی (مشاهده)

الف) سهمیه ایثارگران

- جذب ایثارگران مورد تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق شرکت در آزمون و از محل سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد از مجموع مجوزهای هر یک از دستگاه های اجرایی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد:
با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشخص گردیده است. داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25 درصد را انتخاب نمایند.
ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه بکارگیری 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهرهمندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد. در صورت عدم تأیید بنیاد مذکور داوطلبان مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی باشند.
جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.
آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهرهمند گردند.
سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 5 درصد را انتخاب نمایند.
کسب حد نصاب نمره آزمون کتبی برای مشمولین سهمیه 25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمی باشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه ها در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
بکارگیری مازاد بر سهمیه بکارگیری (25 درصد و 5 درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارزیابی تکمیلی در همان شغل محل جنسیت امکان پذیر می باشد.

تذکر:

معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه بکارگیری مربوط به آنها صرفا از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه ایثارگران صورت گرفته باشد.
در صورتی که داوطلب ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند بکارگیری خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
پس از انجام ارزیابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، در مرحله ارزیابی تکمیلی انجام خواهد پذیرفت.

ب) سهمیه معلولین 

- جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور از طریق شرکت در آزمون کتبی و از محل سهمیه قانونی سه (3) درصد (قانون جامع حمایت از معلولان) از مجموع مجوزهای هر یک از دستگاه های اجرایی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد:
سهمیه بکارگیری مربوط به مشمولین سهمیه 3 درصد معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مشخص گردیده است. داوطلبان معلول تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند.
معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن بکارگیری می شوند را داشته باشند.
بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 44178/88384 مورخ 1389/04/22 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، بکارگیری معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از ماموریت کاری آنها نباشد، بلامانع می باشد.
بکارگیری مازاد بر سهمیه بکارگیری 3 درصد معلولین در صورت کسب حد نصاب، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارزیابی تکمیلی در همان شغل محل جنسیت امکانپذیر می باشد.

تذکر:

معرفی نهایی معلولین در سهمیه بکارگیری مربوط به آنها صرفا از میان آن دسته از معلولین واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه معلولین صورت گرفته باشد.
در صورتی که داوطلب معلول براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند بکارگیری خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
پس از انجام ارزیابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، برای مرحله ارزیابی تکمیلی انجام خواهد پذیرفت.

ج) سایر امتیازات

بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها)

داوطلبان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها) نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می باشند. اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد. «نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی (مجموع وزن چهل درصد (%40) برای حیطه عمومی و شصت درصد (%60) برای حیطه تخصصی و اختصاصی) با ضریب «یک و چهاردهم» (1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.»
تذکر: امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برای سایر مراحل بکارگیری، محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو (2) درصد، مجموعا حداکثر تا ده (10) درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می شود.

تذکرات:

امتیازات مطروحه در بند فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون کتبی می باشد. 
امتیاز مطروحه پس از تعیین حد نصاب و قبل از معرفی افراد مشمول برا ی سایر مراحل بکارگیری، محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
با توجه به اینکه اعمال امتیازات فوق الذکر بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان می باشد، در صورتی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، داوطلب فاقد مدارک مثبته باشد، از سایر فرآیند بکارگیری حذف می شود.

مواد آزمون (مشاهده)

الف) آزمون عمومی

زبان و ادبیات فارسی
معارف اسلامی
زبان انگلیسی عمومی
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
فناوری اطلاعات (مهارت های Word ،PowerPoint ،Excel ،Internet)
ریاضی و آمار
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) آزمون اختصاصی

علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری ها
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

مهلت ثبت نام (مشاهده)
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 تا پایان روز جمعه 5 آبان ماه 1402 انجام خواهد پذیرفت. به متقاضیان توصیه می شود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
مراحل ثبت نام (مشاهده)

الف) مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. 

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک

عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات ذیل، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
- عکس 3 در 4 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 200 در 300 و حداکثر 300 در 400 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر 3: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های بکارگیری، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

کارت ملی

تذکر 1: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.

ج) پرداخت وجه

متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 2٫300٫000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 20٫000 ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.

«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، می تواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر 2: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری / توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.
تذکر 3: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد. 

د) شروع فرآیند ثبت نام

فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله 1: بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می گردد.
مرحله 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.
مرحله 3: اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.
مرحله 4: سابقه کار
در این مرحله، سابقه کار (صرفا مواردی که در همین دفترچه مورد تایید است) وارد می شود.
مرحله 5: شغل مورد درخواست
در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب می تواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
تذکر: علاوه بر شغل، محل مورد تقاضا نیز می بایست انتخاب شده و داوطلب میتواند حداکثر تا 3 محل را برای شغل انتخابی خود، انتخاب نماید.
تبصره: محل های انتخابی یک داوطلب، همگی مربوط به شغل انتخاب شده و در یک استان خواهد بود.
مرحله 6: اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت می باشد.
مرحله 7: کد رهگیری
تاکید می گردد صرفا در صورتی ثبت نام فرد به پایان می رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت نماید. 

ه) ویرایش اطلاعات

در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی 7 مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت (مشاهده)
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه شنبه 23 آبان ماه 1402 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه 26 آبان ماه 1402 در مراکز استان ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
مراحل و نحوه اعلام نتیجه (مشاهده)

مراحل تعیین حد نصاب علمی و معرفی افراد جهت سایر مراحل بعدی به شرح زیر صورت می پذیرد:

الف) تعیین داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی

معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حد نصاب لازم و بالاترین نمره در آزمون کتبی می باشد.
تبصره: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل (40) درصد برای دروس عمومی و شصت (60) درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد.

ب) معرفی لیست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و سایر مراحل بکارگیری از بین دارندگان حد نصاب علمی

انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل بکارگیری به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل محل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد. 

تذکرات مهم (مشاهده)
  کسب بالاترین حد نصاب علمی، هیچگونه حق بکارگیری برای داوطلب ایجاد نمی کند. پذیرش نهایی موکول به تطبیق مدارک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل گزینش، معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شهرداری پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا چند برابر ظرفیت بکارگیری تعیین شده اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد. و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت مجوزهای بکارگیری مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را ارائه نمایند.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که در کلیه مراحل حین بکارگیری و بعد از آن، خلاف موارد مندرج در دفترچه به اثبات برسد از ادامه مراحل آزمون داوطلب جلوگیری و در صورت اشتغال به کار، به علت عدم رعایت شرایط بکارگیری و ارائه مدارک خلاف واقع، طی ابلاغ کتبی لغو قرارداد خواهد شد.
داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش در دفترچه راهنمای درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.
ضمنا فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه السلام، در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند، که عنوان مدرک تحصیلی مندرج در متن دانشنامه یا گواهی موقت آنان بدون در نظر گرفتن پیشوند «معارف اسلامی» با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی پیشبینی شده در شرایط احراز مشاغل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام یکسان باشد. این دسته از داوطلبان، باید در زمان ثبت نام، عنوان رشته تحصیلی خود را بدون در نظر گرفتن پیشوند «معارف اسلامی» انتخاب نمایند.
داوطلبان جذب و بکارگیری می بایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به کارگیری می شوند را داشته باشند.
وجه واریزی بابت ثبت نام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرآیند ثبت نام بهتر است ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.
در صورت عدم تایید افراد معرفی شده توسط گزینش یا انصراف آنها از ادامه مراحل آزمون، همچنین در هر یک از شغل هایی که داوطلب نداشته و یا افراد پذیرفته شده کمتر از نیاز شهرداری ها باشند، حداکثر تا یکسال پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون با هماهنگی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از میان سایر داوطلبان آزمون با در نظر گرفتن شرایط تعیین شده در شغل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون برای شهرداری ها (اعم از داشتن حد نصاب، سهمیه، جنسیت، شرایط احراز و...)، به ترتیب نمرات فضلی در آزمون کتبی، نسبت به دعوت از آنها جهت انجام سایر مراحل بکارگیری اقدام خواهد گردید.
نحوه تشخیص شرا یط افراد بدوا براساس خوداظهاری می باشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
شرایط اختصاصی مشاغل (مشاهده)

دارا بودن حداکثر سی (30) سال (متولدین بعد از 1372/07/26) تمام برای دارندگان مدرک کاردانی و حداکثر سی و پنج (35) سال (متولدین بعد از 1367/07/26) تمام برای دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر، برای متقاضیان رشته های شغل های «کاردانی آتشنشان» و «کارشناس آتشنشان» الزامی می باشد.
همچنین داشتن گواهینامه پایه 2 برای کلیه متقاضیان رشته های شغل های «کاردانی آتشنشان» و «کارشناس آتشنشان» الزامی است.
تبصره: متقاضیان این رشته های شغلی، میبایست تا آخرین روز ثبت نام، گواهینامه رانندگی خود را اخذ نموده باشند.

استخدام پیمانی در شهرداری های استان زنجان - 1 آذر 94

آگهی 1 آذر 94: استخدام پیمانی در شهرداری های استان زنجان
استانداري زنجان براي تامين نيروي انساني مورد نياز در شهرداريهاي تابعه استان از محل مجوز استخدامي شماره 166181مورخ 1394/07/18سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و مصوبه شماره 33361 تاريخ 1394/07/29 شوراي توسعه مديريت و سرمايه انساني شهرداري ها و دهياري هاي كشور و بر اساس نامه شماره 34504 مورخ 1394/08/09سازمان شهرداري ‌ها و دهياري هاي كشور، تعداد 67 نفر از افراد واجد شرايط (بومي استان زنجان) طبق جدول ذيل، از طريق برگزاري آزمون توانمندي‌هاي تخصصي ، مصاحبه و گزينش   به صورت پيماني در مورخه 1394/10/11 به شرح زير استخدام مي‌نمايد.

شرایط احراز (مشاهده)

جدول شماره يك – تعداد نيروي انساني مورد نياز در شهرداريهاي تابعه استان

رديف عنوان پست سازماني رشته شغلي محل جغرافيايي خدمت تعداد جنسيت شرايط احراز
1 متصدي امور دفتري – متصدي امور دفتري ،بايگاني و امور دبيرخانه شوراي اسلامي شهر – متصدي امور دبيرخانه محرمانه متصدي امور دفتري ابهر - سازمان وابسته 1 زن

يا

مرد

دارا بودن گواهينامه پايان تحصيلات كامل متوسطه- دارا بودن گواهينامه فوق ديپلم در يكي از رشته هاي حسابداري(كليه گرايش ها)- كامپيوتر(كليه گرايش ها)-  فناوري اطلاعات - فناوري اطلاعات و ارتباطات - مديريت (كليه گرايش ها) .
2 كارشناس حراست -  مسئول حراست مامور حراست قيدار 1 مرد دارا بودن  دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مديريت (كليه گرايش ها) به جز گرايش مديريت ورزش – حقوق (كليه گرايش ها) .
سهرورد 1
3 كارشناس امور اداري – كارشناس پيگيري مصوبات شورا كارشناس امور اداري زنجان و سازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مديريت ( كليه گرايش ها ) به جزء گرايش مديريت ورزش -  مهندسي صنايع ( كليه گرايش ها )-  اقتصاد ( كليه گرايش ها) .
4 حسابدار – كارشناس درآمد حسابدار زنجان و سازمان هاي وابسته 11 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در رشته تحصيلي حسابداري(كليه گرايش ها) .
خرم دره و سازمان وابسته 2
صائين قلعه 1
آببر 1
5 كارپرداز – جمعدار و امين اموال مسئول خدمات مالي زنجان و سازمان هاي وابسته 5 مرد دارا بودن گواهي نامه فوق ديپلم در رشته تحصيلي حسابداري(كليه گرايش ها) .
خرم دره - سازمان وابسته 1
صائين قلعه 1
6 كارشناس حقوقي و املاك –  مسئول امور حقوقي –  كارشناس املاك كارشناس حقوقي زنجان وسازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در رشته تحصيلي حقوق(گرايش حقوق عمومي، حقوق خصوصي، حقوق جزا و جرم شناسي، حقوق ثبت اسناد و املاك) .
7 كارشناس روابط عمومي – مسئول روابط عمومي كارشناس روابط عمومي زنجان و سازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته تحصيلي مديريت امور فرهنگي – مطالعات فرهنگي و رسانه – علوم ارتباطات اجتماعي – علوم ارتباطات -  ارتباط تصويري – مديريت رسانه .
خرم دره 1
8 مسئول امور عمراني – كارشناس امور عمراني – كارشناس نظارت بر تخلفات ساختماني مهندسي راه و ساختمان زنجان و سازمان هاي وابسته 8 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مهندسي عمران(گرايش مهندسي و مديريت ساخت، گرايش سازه، گرايش سيستمهاي اطلاعات جغرافيايي، عمران) - مديريت پرو‍ژه و ساخت - طراحي محيط
خرم دره 1
صائين قلعه 1
سلطانيه 1
9 كارشناس شهرسازي – مسئول شهرسازي – كارشناس GIS كارشناس شهرسازي خرم دره 1 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي شهرسازي – برنامه ريزي شهري و منطقه اي – مديريت شهري – برنامه ريزي منطقه اي – طراحي شهري – مهندسي شهرسازي – جغرافيا و برنامه ريزي شهري .
هيدج 1
10 كارشناس فناوري اطلاعات كارشناس تحليل گر سيستم زنجان وسازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مهندسي كامپيوتر ( كليه گرايش ها -  مهندسي فناوري اطلاعات -  مهندسي صنايع ( كليه گرايش ها ) .
خرم دره 1
رديف عنوان پست سازماني رشته شغلي محل جغرافيايي خدمت تعداد جنسيت شرايط احراز
11 كارشناس خدمات شهري – مسئول خدمات شهري – كارشناس مديريت پسماند كارشناس محيط زيست زنجان و سازمان هاي وابسته 4 زن

يا

مرد

دارابودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مهندسي محيط زيست ( گرايش ارزيابي و آمايش سرزمين ، مهندسي طراحي محيط زيست )- محيط زيست ( گرايش برنامه ريزي ) – برنامه ريزي ، مديريت و آموزش محيط زيست- طراحي محيط زيست -  مهندسي عمران گرايش محيط زيست  - مهندسي منابع طبيعي (گرايش محيط زيست).
خرم دره 1
صائين قلعه 1
12 كارشناس فضاي سبز – كارشناس طرح و توسعه فضاي سبز كارشناس امور باغباني زنجان و سازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مهندسي كشاورزي (كليه گرايش ها ) – معماري منظر – مهندسي فضاي سبز.
ابهر 1
خرم دره 1
13 مسئول دفتر مسئول دفتر زنجان و سازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مديريت ( كليه گرايش ها ) – حقوق (كليه گرايش ها)– مهندسي صنايع (كليه گرايش ها) – مهندسي كامپيوتر (كليه گرايش ها) – مهندسي فناوري اطلاعات و ارتباطا ت .
14 كارشناس سرمايه گذاري – مسئول سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي كارشناس مطالعات اقتصادي زنجان - سازمان هاي وابسته 1 زن

يا

مرد

دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي علوم اقتصادي – اقتصاد بازرگاني – اقتصاد نظري – اقتصاد شهري و منطقه اي – برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي – توسعه اقتصادي و برنامه ريزي – مديريت مالي – مهندسي مالي – مديريت سرمايه گذاري .
15 كارشناس حمل و نقل و ترافيك – مسئول حمل و نقل و ترافيك كارشناس امور حمل و نقل زنجان - سازمان هاي وابسته 2 زن

يا

مرد

دارا بودن ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مهندسي عمران ( گرايش مهندسي و برنامه ريزي حمل و نقل ) – مهندسي ترافيك – مهندسي حمل ونقل –  مهندسي تكنولوژي حمل و نقل و ترافيك شهري .
ابهر - سازمان وابسته 1
خرم دره - سازمان وابسته 1
16 كارشناس برنامه و بودجه –        مسئول برنامه و بودجه كارشناس برنامه ريزي زنجان و سازمان هاي وابسته 1 زن

يا

مرد

دارا بودن ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مديريت ( كليه گرايش ها بجز مديريت امور فرهنگي و مديريت ورزش )– مهندسي صنايع( كليه گرايش ها ) – مهندسي مالي – حسابداري ( كليه گرايش ها ).
17 كارشناس معماری –

کارشناس زیبا سازی

آرشیتکت زنجان و سازمان هاي وابسته 1 زن

يا

مرد

دارا بودن ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي مهندسی معماری – معماری منظر-تکنولوژی معماری- مرمت ابنیه سنتی-       مطالعات معماری ایران- طراحی محیط.
شرایط عمومی (مشاهده)
داشتن حداكثر سي و پنج سال تمام در اولين روز ثبت نام.
داشتن تابعيت ايران.
دارا بودن كارت پايان خدمت يا كارت معافيت قانوني براي مردان.
عدم اعتياد به مواد مخدر و دخاني.
نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر.
نداشتن ممنوعيت استخدام در دستگاههاي اجرايي به موجب آراء مراجع قانوني.
داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه در آن شغل استخدام مي‌شود .
دارا بودن مدرك تحصيلي مرتبط براي رشته هاي شغلي طبق شرايط احراز جدول شماره يك .
اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران .
التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
تبصره  – شركت شهرداران و دهياران فعلي به شرط دارا بودن شرايط مربوط در آزمون استخدامي بلامانع است.
شرایط اختصاصی (مشاهده)

داوطلبان نمي توانند از مستخدمين رسمي، ثابت و پيماني ساير دستگاه هاي اجرايي و بازنشسته يا بازخريد خدمت باشند.
پذيرفته‌شدگان نهايي موظفند حداكثر ظرف مدت 10 روزكاري پس از اعلام رسمي استانداري نسبت به ارائه مدارك لازم و تكميل پرونده و ارائه تعهد محضري براي هفت سال مبني بر عدم هرگونه انتقال و ماموريت به ساير شهرداري ها و سازمانهاي وابسته و نيز دستگاه‌هاي اجرايي ديگر اقدام نمايند. عدم مراجعه و ارائه مدارك لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وي از استخدام تلقي خواهد شد .
موارد زير به شرط ارائه تاييديه‌هاي معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
داوطلباني كه در جبهه‌هاي نبرد حق‌عليه باطل( از تاريخ  31/6/1359 لغايت 29/5/1367 ) به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي رزمندگان داوطلب در اثر مجروحيت در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل.
اعضاي خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان ( همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا ميزان 5 سال.
داوطلباني كه در طول جنگ تحميلي به اسارت دشمن بعثي و يا گروه‌هاي ضد انقلاب درآمده‌اند به ميزان مدت اسارت و حضور در جبهه.
داوطلباني كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شركت‌هاي دولتي، بانك‌ها و شركت هاي تحت پوشش آنها، شركت‌هاي بيمه دولتي، شهرداري‌ها، موسسات و شركت‌هاي تابعه و وابسته به آن موسسات و شركت‌هاي دولتي كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است و همچنين موسسات و شركت‌هاي ملي و مصادره شده و موسساتي كه به نحوي از بودجه و كمك دولت استفاده مي‌كنند، نهادهاي انقلاب اسلامي و شركت‌هاي تحت پوشش آنها از تاريخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته‌اند، به ميزان مدت خدمت غير رسمي آنها.لازم به ذكر است سابقه خدمتي افراديكه در شركتهاي طرف قرارداد با شهرداري ها ، مشمول اين بند نمي‌باشد، به استثناء كاركناني كه بطور تمام وقت با پرداخت حق بيمه در شركت‌هاي طرف قرارداد با شهرداري كه تا قبل از ابتداي سال 1390 در شهرداري اشتغال داشته‌اند.
تبصره- طول مدت خدمت نظام وظيفه داوطلبان به حداكثر سن اضافه نخواهد شد.

4 – داوطلب بومي: به داوطلبي گفته مي‌شود كه حداقل داراي يكي از ويژگي‌هاي زير باشد:
شهر محل صدور شناسنامه داوطلب يا همسر وي با شهر مورد تقاضا براي استخدام يكسان باشد.
داوطلب حداقل چهار(4) سال از سنوات تحصيلي ( ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و يا دانشگاه ) را به صورت متوالي يا متناوب در شهر محل مورد تقاضا براي استخدام طي كرده باشد.
همسر و فرزندان كارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح ( اعم از شاغل و يا بازنشسته) كه شهر محل خدمت فعلي يا بازنشستگي آنان با شهر محل مورد تقاضا براي استخدام يكسان باشد.
داوطلب يا پدر، مادر و يا همسر وي، حداقل چهار(4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در شهر محل مورد تقاضا براي استخدام را داشته باشند. پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده صرفاً توسط يكي از موارد مذكور قابل احتساب است.
تبصره 1– مبناي استان و شهرستان براي تعيين بومي بودن، تقسيمات كشوري در زمان ثبت‌نام مي‌باشد.
تبصره 2 – در صورتيكه شهرداري متقاضي استخدام، در شهرستان يا استاني  قرار داشته باشد كه شهر داوطلب در آن شهرستان و يا استان واقع باشد، داوطلب به ترتيب مشمول مزاياي داوطلبين بومي شهرستان و استان خواهد بود.

ثبت نام و مدارک مورد نیاز (مشاهده)
داوطلبان مي توانند تنها در يك عنوان شغلي و در شهرهاي مختلف يك استان به ترتيب اولويتي كه در هنگام ثبت‌نام اعلام مي نمايند حداكثر تا سه گزينه محل جغرافيايي مورد تقاضا را انتخاب و از طريق سايت استانداري و بصورت اينترنتي ثبت‌نام كنند.
شروع ثبت‌نام از ساعت1:00 بامداد روزيكشنبه تاريخ 1394/09/22 لغايت روز سه شنبه مورخ 1394/10/01 به مدت 10روز ميباشد.
داوطلبان استخدام مي‌بايست عكس پرسنلي 4*3 خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پيكسل و با فرمت jpg و حداكثر 200 كيلو بايت در رايانه اسكن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سايت وارد نمايند.
واريز وجه به مبلغ 450000 ريال از طريق درگاه الكترونيكي مشخص شده در سايت ثبت نام  به عنوان حق شركت در آزمون استخدامي داوطلبان استخدام ( ايثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذكور و فرزندان شاهد از واريز وجه مذكور معاف مي باشند ). پس از بررسي مجدد صحت اطلاعات درج شده و تائيد مراتب توسط سايت لازم است داوطلبان شماره رهگيري خود را براي پيگيري مراحل بعدي آزمون و دريافت كارت ورود به جلسه اخذ و نزد خود نگهداري نمايند.
كارت ورود به جلسه آزمون استخدام از مورخ 1394/10/06 لغايت 1394/10/10 از طريق وب سايت استانداري زنجان به داوطلبان ارائه خواهد شد.
زمان برگزاري آزمون تخصصي كتبي روزجمعه 1394/10/11 ساعت 09:00 صبح مي باشد و محل برگزاري آزمون بر روي كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد .
مدارك مورد نياز جهت اسكن در سايت ثبت نام به شرح زير مي‌باشد:
تكميل فرم درخواست شغل .
تصوير آخرين مدرك تحصيلي.
تصوير صفحه اول شناسنامه( در صورت داشتن توضيحات كليه صفحات).
تصوير كارت ملي( پشت و روي كارت).
تصوير كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا كارت معافيت قانوني.
مستندات ايثارگري و سوابق پرداخت بيمه در شهرداري‌ها، سازمانهاي وابسته و دهياري‌ها.
مستندات استفاده از سهميه معلولين.
مواد آزمون تخصصی (مشاهده)
آزمون تخصصي در هر رشته شغلي به صورت چهارگزينه‌اي و به تعداد 120 سؤال شامل 90 سؤال به صورت كاربردي و تخصصي در شغل مربوط و 30 سؤال براي سنجش هوش، سرعت ، دقت و استعداد يادگيري با احتساب نمره منفي طراحي ( سقف امتياز آزمون تخصصي 100 مي باشد و به ازاي هر سه پاسخ غلط يك نمره منفي در نظر گرفته ميشود).
اعلام نتایج (مشاهده)
اسامي داوطلبان پذيرفته شده براي شركت در مصاحبه در سايت رسمي استانداري بعد از برگزاري آزمون كتبي اعلام خواهد شد.
تذکرات (مشاهده)
پنج درصد(5%) سهميه استخدامي به ايثارگران و خانواده‌هاي آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان كمتر از يكسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ايثارگران در حد سهميه تعيين شده(5%) به ترتيب امتياز كسب شده از بين ايثارگران واجد شرايط كه حد نصاب لازم در آزمون تخصصي و موفقيت در مصاحبه را كسب نموده باشند و مراحل مربوط را با موفقيت طي نموده باشند انجام خواهد شد.
معلولين عادي به شرط كسب حد نصاب امتياز لازم و دارابودن شرايط مندرج در آگهي به ترتيب نمره مكتسبه از 3 % سهميه قانوني مربوطه برخوردار خواهند بود.
داوطلبان شاغل در شهرداري‌ها، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بيمه در شهرداري تا 120 روز قبل از تاريخ برگزاري آزمون تخصصي و كتبي از اولويت استخدام برخوردارند.
دهياران، شهرداران، فرزندان كاركنان فوت شده حين خدمت در شهرداري يا سازمان‌هاي وابسته، يا فرزندان كاركنان از كار افتاده كلي دائم حين خدمت در شهرداري يا سازمان‌هاي وابسته، افراد بومي شهر، شهرستان و استان شهر متقاضي استخدام از اولويت استخدام برخوردارند.
حد نصاب قبولي در آزمون تخصصي كسب حداقل 60 درصد ميانگين امتياز سه نفر بالاترين امتياز آزمون در هر شغل ، قبل از اعمال ضرايب مربوط به امتياز اولويتها در نظر گرفته شده در آزمون تخصصي مي باشد.
امتياز آزمون تخصصي كاركنان شاغل ( در شركت هاي طرف قرارداد شهرداري تا قبل از ابتداي سال 1390 و قراردادي ) در شهرداري شهر متقاضي استخدام يا سربازان وظيفه كه دوران خدمت سربازي خود را به صورت كامل ( بدون دريافت معافيت وكسر خدمت ) و منع انضباطي به صورت امريه در شهرداري گذرانده اند به ازاي هر سال سابقه خدمت 3 در صد تا سقف 25درصد و براي كاركنان شاغل ( در شركت هاي طرف قرارداد شهرداري تا قبل از ابتداي سال 1390 و قراردادي ) در يكي از شهرداري هاي شهرستان همان شهر به ازاي هر سال سابقه خدمت 5/2 درصد تا سقف 20 در صد و براي كاركنان شاغل (در شركت هاي طرف قرارداد شهرداري تا قبل از ابتداي سال 1390 و قراردادي ) در يكي از شهرداري هاي استان همان شهر به ازاي هر سال سابقه خدمت 2درصد تا سقف 18 درصد ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز آزمون تخصصي قرار مي گيرد. اعمال امتياز مربوطه براي كاركنان داراي قرارداد مستقيم با شهرداري مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بيمه در شهرداري ها تا 120 روز قبل از تاريخ برگزاري تخصصي مي باشد.
امتياز آزمون تخصصي داوطلبان بومي شهر متقاضي استخدام در 1/15 و داوطلبان بومي شهرستان شهر متقاضي استخدام در 1/1 ضرب شده و مبناي امتياز آزمون تخصصي قرار مي گيرد.
امتياز آزمون تخصصي دهياران در يكي از دهياري هاي استان شهر متقاضي استخدام به ازاي هرسال سابقه خدمت با تاييد بخشدار ذيربط 3 درصد تا سقف 20 درصد ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهايي آزمون تخصصي قرار مي گيرد.
امتياز آزمون تخصصي شهرداران كه در يكي از شهرهاي استان شهر متقاضي استخدام شهردار بوده اند به ازاي هر سال سابقه خدمت با تاييد استانداري ذيربط 3 درصد تا سقف 25 درصد ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهايي آزمون تخصصي قرار مي گيرد.
امتياز آزمون تخصصي فرزندان كاركنان فوت شده حين خدمت ناشي از كار در شهرداري و يا از كار افتاده كلي دائم حين خدمت در شهرداري در 1/2 ضرب شده و مبناي محاسبه امتياز نهايي آزمون تخصصي قرار مي گيرد.
در صورتي كه داوطلبان مشمول بيش از يك امتياز از مزاياي پيش بيني (بند هاي 6 ، 7 ، 8 ، 9 و 10) شده باشند ، صرفاً بالاترين امتياز براي آنها مبناي محاسبه قرار خواهد گرفت.
نمره نهايي هر داوطلب بر اساس امتياز آزمون تخصصي با «ضريب 2» و امتياز مصاحبه با «ضريب 1 » محاسبه  و داوطلبان بر اساس نمرات فضلي و در سقف تعداد مجوز در هر عنوان شغلي و هر شهرداري براي طي مراحل گزينش معرفي مي شوند.
در صورت مساوي بودن امتياز كسب شده داوطلبان، اولويت معرفي به گزينش به ترتيب با شاغلين قراردادي و بومي شهرداري، شهرستان و استان مي‌باشد.
داوطلبان مي‌توانند حداكثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتايج، اعتراض خود را به استانداري براي بررسي و اعلام نظر ارائه نمايند. پس از مدت مذكور به اعتراض داوطلبان ترتيب اثر داده نخواهد شد.
چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده يا فاقد شرايط مندرج در آگهي باشد، از انجام مراحل بعدي محروم خواهد شد و مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و يا ارسال مدارك به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در اين صورت خسارات و هزينه تحميل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
به مدارك ارسالي توسط دانشجويان و دارندگان مدارك تحصيلي پايين‌تر از مقاطع تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنين مدارك در رشته‌هاي غيرمرتبط و معادل( به استثناي دارندگان مدارك تحصيلي معادل صادره از دانشگاه‌ها و موسسه‌هاي آموزش عالي كشور كه در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش كشور شركت نموده و قبول شده‌اند و گواهي مبني بر ادامه تحصيل در مقطع بالاتر با ارزش علمي دارند) ترتيب اثر داده نخواهد شد.
انتخاب نهايي پذيرفته شدگان آزمون پس از موفقيت در كليه مراحل آزمون تخصصي، مصاحبه و گزينش صورت خواهد گرفت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=60835
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k