• ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام صنایع غذایی آی سودا

استخدام صنایع غذایی آی سودا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام صنایع غذایی آی سودا


معرفی آی سودا:

شرکت شکوه شاد شانجان با نام تجاری و برند آی سودا که در زبان آذری به معنی تصویر ماه در آب است در سال 1372 توسط برادران توکلی تاسیس شد. علی رغم توسعه ی واحد های تولید انواع فرآورده های کاکائویی از بعد کمی و کیفی، خطوط جدیدی برای تولید انواع فراورده های آردی و شیرینی جات، محصولات پودری، ژله آماده و شکری، آبمیوه، قرص نعناع و سایر خوشبو کننده های دهان نصب و راه اندازی شده است.

آرشیو آگهی های استخدام صنایع غذایی آی سودا

۰۹ دی ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب آقا و خانم با حقوق ثابت در شرکت آی سودا

شرکت آی سودا در همدان جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب جنسیت: آقا و خانم تعداد: 3 نفر آقا و 2 نفر خانم استخدام رسمی با حقوق ثابت وزارت کار+بیمه+ پورسانت+ مزایای متناسب+ هزینه ایاب و ذهاب+هتل شهرستان به فروشنده های برتر در پایان سال کمک هزینه مسافرت در صورت فروش مناسب با اهداف شرکت پرداخت خواهد شد. دارا بودن ظاهری آراسته دارای حداکثر 35 سال سن افراد دارای سابقه و تجربه و افراد مستعد و با انگیزه جویای کار و ایجاد درآمد و...

مشاهده بیشتر
۳۰ آذر ۱۳۹۹
استخدام حسابدار و کمک حسابدار خانم جهت شرکت بازرگانی یکتا در قزوین

استخدام شرکت بازرگانی یکتا در قزوین شرکت بازرگانی یکتا نماینده انحصاری صنایع غذایی آی سودا و بهروز واقع در قزوین جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افرد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار و کمک حسابدار خانم با مدرک تحصیلی دیپلم حسابداری متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب با حقوق ثابت وزارت کار و بیمه جهت شرکت آی سودا در همدان

شرکت آی سودا در همدان جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب آقا و خانم 3 نفر آقا + 2 نفر خانم استخدام رسمی با حقوق ثابت وزارت کار+بیمه+ پورسانت+ مزایای متناسب+ هزینه ایاب و ذهاب+هتل شهرستان به فروشنده های برتر در پایان سال کمک هزینه مسافرت در صورت فروش مناسب با اهداف شرکت پرداخت خواهد شد. دارا بودن ظاهری آراسته دارای حداکثر 35 سال سن افراد دارای سابقه و تجربه و افراد مستعد و با انگیزه جویای کار و ایجاد درآمد و شغل در الویت...

مشاهده بیشتر
۱۹ مهر ۱۳۹۹
استخدام راننده با خودروی نیسان و موزع در شرکت آی سودا

شرکت آی سودا برای تکمیل کادر خود در البرز به یک نفر راننده با خودروی نیسان و موزع جهت همکاری نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۶ تیر ۱۳۹۹
استخدام تعدادی نیروی موتورسوار جهت توزیع شیرینی در تهران

به تعدادی موتورسوار متاهل، آراسته، مدارک کامل جهت توزیع شیرینی در تهران نیازمندیم. ساعت کاری: 12 تا 20 مزایا: مزایای وزارت کار + بیمه + سنوات + عیدی ساعت تماس: 9 صبح تا 9 شب

مشاهده بیشتر
۲۱ تیر ۱۳۹۹
استخدام ویزیتور خانم یا آقا جهت شرکت شکلات آی سودا در البرز

شرکت شکلات آی سودا در البرز به 3 نفر ویزیتور خانم یا آقا جهت همکاری نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۱ تیر ۱۳۹۹
استخدام نیروی موزع راننده با نیسان در شرکت شکلات آی سودا

شرکت شکلات آی سودا واقع در البرز برای تکمیل کادر خود به 3 نفر موزع راننده با نیسان جهت همکاری نیازمند است. متقاضیان محترم می توانند با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ مهر ۱۳۹۸
استخدام بازرگانی و پخش مواد غذایی آی سودا

بازرگانی و پخش مواد غذایی آی سودا در همدان جهت تکمیل کادر فروش خود به 3 نفر بازاریاب آقا و خانم با مدرک تحصیلی حداکثر دیپلم، داشتن روابط عمومی مناسب با حداکثر سن 35 سال جهت همکاری نیازمند است. (مصاحبه فقط حضوری)

مشاهده بیشتر
۲۲ تیر ۱۳۹۸
استخدام نمایندگی رسمی شرکت آی سودا در آذربایجان شرقی

نمایندگی رسمی شرکت آی سودا در آذربایجان شرقی جهت تکمیل کادر فروش مویرگی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی 1 حسابدار فروش مویرگی با سابقه کار در شرکت های پخش مویرگی 2 ویزیتور مویرگی 3 راننده پخش مویرگی 4 توزیع کننده پخش مویرگی شرایط : ( پورسانت + حقوق ثابت + بیمه) علاقمندان میتوانند جهت هماهنگی با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ دی ۱۳۹۷
استخدام دو نفر بازاریاب در شرکت صنایع غذایی آی سودا

شرکت صنایع غذایی آی سودا نمایندگی غرب کشور به دو نفر بازاریاب خانم جهت شهر همدان نیازمند است. مزایا : حقوق ثابت- پورسانت- ایاب و ذهاب متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی به مدت 7 روز از ساعت 15 الی 17 به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=628941
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد