• ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام صنایع چوبی هیمه

استخدام صنایع چوبی هیمه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام صنایع چوبی هیمه


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام صنایع چوبی هیمه

۱۸ دی ۱۴۰۱
استخدام ام دی اف کار، نجار، نقاش و کارگر ساده در صنایع چوبی هیمه

صنایع چوبی هیمه در کرمان (بلوار آزادگان) به ام دی اف کار ماهر و نیمه ماهر ،نجار، نقاش و کارگر ساده حقوق 4 تا 7 میلیون، ساعت کاری 8 الی 17، بیمه و مزایا مطابق قوانین اداره کار نیازمند است. مرجعه حضوری ساعت 17 الی 19

مشاهده بیشتر
۱۵ آبان ۱۴۰۱
استخدام ام دی اف کار، نجار، نقاش و کارگر ساده در صنایع چوبی هیمه

صنایع چوبی هیمه در کرمان (بلوار آزادگان) به ام دی اف کار ماهر و نیمه ماهر ،نجار، نقاش و کارگر ساده حقوق 4 تا 7 میلیون، ساعت کاری 8 الی 17، بیمه و مزایا مطابق قوانین اداره کار نیازمند است. مرجعه حضوری ساعت 17 الی 19

مشاهده بیشتر
۳۱ مرداد ۱۴۰۰
استخدام چند ردیف شغلی جهت گروه مهندسین بینش و فن در کرمان

آگهی استخدام گروه مهندسین بینش و فن در کرمان گروه مهندسین بینش و فن (صنایع چوبی هیمه) در کرمان در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نیروی mdf کار ماهر 2 نیروی نجاری 3 نیروی نقاش چوب 4 کارگر ساده استان و شهر مورد نیاز: کرمان متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت اطلاع از شرایط و مزایا عصرها از ساعت 17 الی 20 به دفتر مجموعه واقع در بلوار آزادگان، حدفاصل خیابان آبنوس و علی ضیاء، صنایع چوبی هیمه مراجعه و با شماره ثابت مندرج در آگهی...

مشاهده بیشتر
۲۹ مرداد ۱۴۰۰
استخدام نقاش چوب ماهر در گروه مهندسین بینش و فن

آگهی استخدام گروه مهندسین بینش و فن در کرمان گروه مهندسین بینش و فن (صنایع چوبی هیمه) در کرمان در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی نقاش چوب ماهر استان و شهر مورد نیاز: کرمان متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت اطلاع از شرایط و مزایا عصرها از ساعت 17 الی 20 به دفتر مجموعه واقع در بلوار آزادگان، حدفاصل خیابان آبنوس و علی ضیاء، صنایع چوبی هیمه مراجعه و با شماره ثابت مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.)

مشاهده بیشتر
۲۹ مرداد ۱۴۰۰
استخدام کارگر ساده و ماهر جهت گروه مهندسین بینش و فن واقع در استان کرمان

آگهی استخدام گروه مهندسین بینش و فن در کرمان گروه مهندسین بینش و فن (صنایع چوبی هیمه) در کرمان در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر ماهر و ساده استان و شهر مورد نیاز: کرمان متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت اطلاع از شرایط و مزایا عصرها از ساعت 17 الی 20 به دفتر مجموعه واقع در بلوار آزادگان، حدفاصل خیابان آبنوس و علی ضیاء، صنایع چوبی هیمه مراجعه و با شماره ثابت مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.)

مشاهده بیشتر
۲۹ مرداد ۱۴۰۰
استخدام نیروی mdf کار و نجار جهت یک گروه مهندسی واقع در کرمان

آگهی استخدام گروه مهندسین بینش و فن در کرمان گروه مهندسین بینش و فن (صنایع چوبی هیمه) در کرمان در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نیروی mdf کار ماهر 2 نیروی نجاری استان و شهر مورد نیاز: کرمان متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت اطلاع از شرایط و مزایا عصرها از ساعت 17 الی 20 به دفتر مجموعه واقع در بلوار آزادگان، حدفاصل خیابان آبنوس و علی ضیاء، صنایع چوبی هیمه مراجعه و با شماره ثابت مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ شهریور ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی برای صنایع چوبی هیمه در کرمان

صنایع چوبی هیمه واقع در کرمان جهت تکمیل کادر اجرایی خود به همکاری نیروی ماهر و نیمه ماهر نجار ،نقاش چوب و نیروی کارگاهی و نصاب ام دی اف نیازمند است. ساعت مراجعه : 9 الی 12 و 17 الی 20 متقاضیان میتوانند جهت پر کردن فرم مصاحه به آدرس درج شده در اگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مهر ۱۳۹۸
استخدام نیروی mdf کار و نجار در صنایع چوبی هیمه

صنایع چوبی هیمه در کرمان جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به چند نفر mdf کار و نجار ماهر و نیمه ماهر نیازمند است. ساعت مراجعه: 8:30 الی 12 و 17 الی 20 (مراجعه حضوری الزامیست)

مشاهده بیشتر
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
استخدام چهار ردیف شغلی در صنایع چوبی هیمه

صنایع چوبی هیمه (وابسته به گروه مهندسی بینش و فن) واقع در کرمان در نظر دارد جهت تکمیل کادر کارگاهی خود به تعداد محدودی کارگر ماهر و نیمه ماهر ، نجار و نصاب و استادکار mdf با حقوق مکفی به صورت تمام وقت استخدام نماید متقاضیان محترم جهت تکمیل فرم استخدام به آدرس درج شده در آگهی مراجعه نمایید. (صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصر ها از ساعت 17 الی 19)

مشاهده بیشتر
۰۶ آذر ۱۳۹۵
استخدام نیروی mdf و نجار در صنایع چوبی هیمه در کرمان

صنایع چوبی هیمه ( زیر مجموعه گروه مهندسین بینش و فن ) واقع در کرمان در نظر دارد جهت تکمیل کادر کارگاهی خود به همکاری تعدادی استاد کار ماهر و نیمه ماهر در زمینه mdf و نجار با حقوق مکفی و به صورت تمام وقت نیازمند است. علاقمندان می توانند جهت مصاحبه حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایند . آدرس : کرمان - بلوار فردوسی به سمت پارک نشاط - بعد از کوچه شماره 10 - صنایع چوبی هیمه تلفن : 2264307 - 034

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1438526
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد