• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سلین وب

استخدام شرکت سلین وب

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت سلین وب


لینک های مرتبط:
شرکت های معتبر  | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت سلین وب به آرشيو زير مراجعه نماييد:

۳۰ آذر ۱۳۹۸
استخدام شش ردیف شغلی در شرکت سلین وب

استخدام شرکت سلین وب شرکت سلین وب در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، از علاقه مندان با تخصص های ذیل جهت همکاری در قزوین دعوت می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 طراح سایت  ---- 2 کارمند دفتری  ---- 3 بازاریاب حضوری و تلفنی با شرایط بسیار عالی 4 گرافیست خانم، مسلط به موشن گرافیک و یکی از نرم افزار های ویرایش عکس و فیلم 5 مترجم زبان های ترکی، آلمانی، انگلیسی، روسی 6 کارمند بازرگانی تسلط به واردات و صادرات، ترخی...

مشاهده بیشتر
۲۸ آذر ۱۳۹۸
استخدام کارمند بازرگانی مسلط به واردات و صادرات، ترخیص و امور گمرکی

استخدام شرکت سلین وب شرکت سلین وب در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، از علاقه مندان با تخصص های ذیل جهت همکاری در قزوین دعوت می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند بازرگانی تسلط به واردات و صادرات، ترخیص و امور گمرکی از افراد واجد الشرایط درخواست میگردد که به آدرس لینک زیر مراجعه نمایند. تلگرام و واتس آپ؛  09059047662 (حتما شغل درخواستی خود را ذکر نمایید).

مشاهده بیشتر
۲۸ آذر ۱۳۹۸
استخدام بازاریاب حضوری و تلفنی با شرایط خوب در شرکت سلین وب

استخدام شرکت سلین وب شرکت سلین وب در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، از علاقه مندان با تخصص های ذیل جهت همکاری در قزوین دعوت می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب حضوری و تلفنی با شرایط بسیار عالی از افراد واجد الشرایط درخواست میگردد که به آدرس لینک زیر مراجعه نمایند. تلگرام و واتس آپ؛  09059047662 (حتما شغل درخواستی خود را ذکر نمایید).

مشاهده بیشتر
۲۸ آذر ۱۳۹۸
استخدام گرافیست خانم مسلط به موشن گرافیک در قزوین

استخدام شرکت سلین وب شرکت سلین وب در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، از علاقه مندان با تخصص های ذیل جهت همکاری در قزوین دعوت می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست خانم، مسلط به موشن گرافیک و یکی از نرم افزار های ویرایش عکس و فیلم از افراد واجد الشرایط درخواست میگردد که به آدرس لینک زیر مراجعه نمایند. تلگرام و واتس آپ؛  09059047662 (حتما شغل درخواستی خود را ذکر نمایید).

مشاهده بیشتر
۲۸ آذر ۱۳۹۸
استخدام مترجم زبان های ترکی، آلمانی، انگلیسی و روسی در قزوین

استخدام شرکت سلین وب شرکت سلین وب در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، از علاقه مندان با تخصص های ذیل جهت همکاری در قزوین دعوت می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مترجم زبان های ترکی، آلمانی، انگلیسی، روسی از افراد واجد الشرایط درخواست میگردد که به آدرس لینک زیر مراجعه نمایند. تلگرام و واتس آپ؛  09059047662 (حتما شغل درخواستی خود را ذکر نمایید).

مشاهده بیشتر
۲۸ آذر ۱۳۹۸
استخدام کارمند دفتری جهت یک شرکت در قزوین

استخدام شرکت سلین وب شرکت سلین وب در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، از علاقه مندان با تخصص های ذیل جهت همکاری در قزوین دعوت می نماید. ردیف عنوان شغلی 1 کارمند دفتری از افراد واجد الشرایط درخواست میگردد که به آدرس لینک زیر مراجعه نمایند. تلگرام و واتس آپ؛  09059047662 (حتما شغل درخواستی خود را ذکر نمایید).

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1646961
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد