• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آرتاب

استخدام شرکت آرتاب

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آرتاب


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آرتاب

۲۷ مهر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش خانم با روابط عمومی بالا در شرکت آرتاب

استخدام شرکت آرتاب شرکت آرتاب در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش خانم مسلط به بازاریابی و فروش دارای روابط عمومی بالا خوش برخورد فعال و پر انرژی جهت فعالیت فروش در زمینه تاسیساتی و استخر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ مهر ۱۳۹۹
استخدام جوشکار آرگون مسلط به جوشکاری دکوراتیو در تهران

استخدام شرکت آرتاب شرکت آرتاب در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز جوشکار آرگون ماهر یک نفر مسلط به جوشکاری دکوراتیو با سرعت بالا دارای سابقه کار رنج سنی حدود 30-35 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام منشی خانم در شرکت آرتاب

اگهی استخدام شرکت آرتاب شرکت آرتاب جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یک نفر منشی خانم با روابط عمومی بالا در تهران نیازمند می باشد: عنوان شغل پیش نیازها منشی خانم  ظاهری آراسته روابط عمومی بالا خوش برخورد و منعطف دارای تمرکز کاری بالا سابقه انجام امور ادارای مسلط بر امور داخلی شرکت رزومه خود را از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره درج شده در آگهی یا ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام طراح وب سایت در شرکت آرتاب

آگهی دعوت به همکاری شرکت آرتاب در تهران شرکت آرتاب واقع در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی تعداد جنسیت شرایط احراز 1 طراح وب سایت یک نفر خانم مسلط به وردپرس مسلط به اصول سئو دارای توانایی تغییر کدهای وردپرس مسلط به نرم افزارهای گرافیکی دارای روحیه کار تیمی واجدین شرایط لطفا رزومه کاری خود را به شماره درج شده در آگهی یا ایمیل اعلام شده ارسال بفرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام طراح وب سایت خانم مسلط به وردپرس و سئو در شرکت آرتاب

آگهی استخدام شرکت آرتاب در تهران شرکت آرتاب در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی جنسیت توضیحات استان مورد نیاز 1 طراح وب سایت خانم مسلط به وردپرس و اصول سئو مسلط به نرم افزارهای گرافیکی سابقه کار با سایت فروشگاهی وردپرس دارای روحیه کار تیمی اختصاص بخشی از زمان کاری به امور سوشال مدیای شرکت پوزیشن مورد آگهی به صورت تمام وقت میباشد، دورکاری مدنظر نمیباشد. تهران از واجدین شرایط درخواست میگردد رزومه تحصی...

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام شرکت آرتاب

استخدام دو رده شغلی در شرکت آرتاب شرکت آرتاب در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود با شرایط ذیل استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط 1 یک نفر کارشناس خانم مسلط به طراحی وبسایت طراحی با ورد پرس،مسلط به کد نویسی ،مسلط به سئو 2 گرافیست به صورت تمام وقت ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 8-17 پنجشنبه:8-13 از واجدین شرایط درخواست میگردد رزومه خود را به شماره تماس درج شده ارسال فرمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1443561
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد