• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت رایا دیزاین

استخدام شرکت رایا دیزاین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت رایا دیزاین

ضمن آرزوی موفقيت برای يکايک شما کارجويان گرامی، سايت ايران استخدام در نظر دارد تمامی آگهی های استخدام شرکت رایا دیزاین را در اين صفحه اطلاع رسانی نمايد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت رایا دیزاین به آرشيو زير مراجعه نماييد

۲۷ فروردین ۱۳۹۹
استخدام طراح جهت یک شرکت طراحی داخلی در تهران

استخدام شرکت طراحی معماری دکوراسیون داخلی رایا دیزاین شرکت طراحی معماری دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی رایا دیزاین در تهران جهت تکمیل تیم طراحی خود در ردیف شغلی زیر استخدام می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 طراح غرفه نمایشگاهی مسلط به 3dmax و viray لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۸ مهر ۱۳۹۸
استخدام سه ردیف شغلی جهت شرکت رایا دیزاین در تهران

استخدام شرکت رایا دیزاین در تهران شرکت رایا دیزاین در تهران جهت تکمیل کادر خود به رده های شغلی زیر جهت همکاری نیازمند است: کد شغل عنوان شغل توضیحات a12 طراح و معمار داخلی با تسلط به طراحی غرفه های نمایشگاهی b32 مسئول هماهنگ کننده با تجریه مدیریت e42 کارآموز معماری - متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند. ایمیل: accounting@rayadesignco.com شماره تماس: 22600156

مشاهده بیشتر
۰۷ مهر ۱۳۹۸
استخدام مسئول هماهنگ کننده جهت شرکت رایا دیزاین در تهران

استخدام شرکت رایا دیزاین در تهران شرکت رایا دیزاین در تهران جهت تکمیل کادر خود به رده شغلی زیر جهت همکاری نیازمند است: کد شغل عنوان شغل توضیحات b32 مسئول هماهنگ کننده با تجریه مدیریت متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ تیر ۱۳۹۸
استخدام طراح و سرپرست اجرا جهت یک شرکت در تهران

آگهی دعوت به همکاری رایا دیزاین شرکت طراحی معماری دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی جهت تکمیل تیم طراحی و اجرایی خود در ردیف های شغلی زیر در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 طراح طراح غرفه نمایشگاهی مسلط به 3dmax و viray 2 سرپرست اجرا ناظر به اجرا جهت دکوراسیون نمایشگاهی ایمیل: info@rayadesignco.com متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1544178
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد