۳ سال پیش

استخدام مترجم و ادمین اینستاگرام در موسسه مهاجرتی گوتوتی ار

حضوری
سوابق مختلف

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام موسسه مهاجرتی گوتوتی

موسسه مهاجرتی گوتوتی ار (GO2TR) واقع در تهران در راستای ایجاد صفحات اینستاگرام به زبان های فرانسوی و اسپانیایی ،‌ از دو نیروی توانمند برای اداره این صفحات دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
مترجم و ادمین اینستاگرام فرانسوی یا اسپانیایی دو نفر
شرایط همکاری:
تسلط کامل به زبان فرانسوی یا اسپانیایی در سطح (Native)
توانایی در امر ترجمه
آشنا به اصول اولیه تولید محتوا
تجربه مدیریت (ادمین) صفحه اینستاگرام
منظم و دقیق و پر انرژی
توانایی در انجام کار تیمی
دارای حداقل مدرک لیسانس
ادمین این صفحات باید در سطحی از دانش زبان باشند که محتوای آماده به زبان فارسی را به صورت روان به یکی از این زبان ها ترجمه کرده و در اختیار تیم طراحی قرار دهند.
پست کردن محتواها با برنامه دقیق و منظم، پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها از وظایف دیگر ادمین این صفحات است.
افرادی که سابقه مهاجرت و زندگی در کشورهای فرانسوی زبان و یا اسپانیایی زبان را دارند،‌ در اولویت همکاری هستند.

معرفی شرکت:
هلدینگ بین المللی گوتوتی ار یک موسسه مهاجرتی است که خدمات گسترده ای را در زمینه مهاجرت به تمامی کشورها از طریق تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، سرمایه داری و هر روش دیگری بجز پناهندگی ارائۀ می دهد. این موسسه به عنوان یک هلدینگ بین المللی معتبر در شش شعبه داخلی تهران، شیراز، تبریز و مشهد و همچنین شعبه های خارجی در ایتالیا، ترکیه و فرانسه فعالیت دارد.در حال حاضر گوتوتی ار ، خانواده ای بزرگ با بیش از دویست نفر نیروی کار جوان و با تجربه در ایران و خارج از ایران است که به صورت ثابت و دورکار مشغول به کارند. این خانواده به فراخور توسعه‌ی فعالیت ها، توانمندی ها و خواست‌های جدید مجموعه پذیرای نیروی کار با انگیزه، خلاق، مسئولیت پذیر و علاقه مند به امور تولید محتوا، مارکتینگ و امر تخصص مهاجرت در تمام روش ها و مراحل آن است. همچنین این مجموعه با انعقاد بیش از 50 قرارداد و توافق نامه با مراکز، کالج ها و دانشگاه های خارج از کشور و اخذ نمایندگی های رسمی و انحصاری در تلاش برای تسهیل امر مهاجرت برای ایرانیان است

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2180097
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه