۳ سال پیش

استخدام مدرس طراحی لباس، دوخت و الگو سازی در آکادمی هنر پارس
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام آکادمی هنر پارس در البرز

آکادمی هنر پارس واقع در کرج برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
مدرس طراحی لباس (تصویرسازی) و دوخت و الگو سازی(روش مولر) حرفه ای ترین و معتبر ترین موسسه آموزشی مد و لباس کشور،برای توسعه بخش آموزشی خود از اساتید و مدرسین و فارغ التحصیل ها و حرفه ای های رشته طراحی لباس،تصویرسازان مد و لباس دوخت و الگو و ... با شرایط عالی و کار دائمی در شعبه کرج دعوت به همکاری مینماید.
مدرس طراحی لباس:مسلط به آناتومی و فیگور - طراحی لباس-مبانی رنگ- تکنیک جنسیت ساز
مدرسین خیاطی و الگوسازی مسلط به متد مولر
روابط عمومی بالا- منظم و دقیق - حداقل سن 28سال- ظاهر آراسته-تجریه کار مرتبط + حقوق به همراه مزایا کامل +کار دائم و مطمئن+ بیمه تامین اجتماعی انتخاب
ساعت کاری در 4 سانس: --صبح ها شنبه الی چهارشنبه(پنجشنبه و جمعه تعطیل) از 9 الی 14 --بعد از ظهر ها شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه و جمعه تعطیل)از ساعت 14:30 الی 19:30 تمام وقت شنبه الی چهارشنبه(پنجشنبه و جمعه تعطیل) از ساعت 9 الی 19:30 --آخر هفته ها (فقط پنجشنبه و جمعه)ساعت 9 الی 18

متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نموده و یا جهت مصاحبه به آدرس درج شده مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1987723
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه