• ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام مرکز آموزش عالی فیروزآباد

استخدام مرکز آموزش عالی فیروزآباد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام مرکز آموزش عالی فیروزآباد

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام مرکز آموزش عالی فیروزآباد - آبان 98

آگهی 25 آبان 98: استخدام مرکز آموزش عالی فیروزآباد
مرکز آموزش عالی فیروزآباد از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه ،2نفرنیروی قرارداد تمام وقت برای مشاغل"کارشناس آزمایشگاه"(یک نفر) و "کارشناس آموزش"(یک نفر)، را از بین افراد بومی واجد شرایط استخدام می نماید.

شرایط عمومی

1-داشتن حداکثر 30 سال سن تا تاریخ 1398/10/01. (صرفاً متولدین 1368/10/01 به بعد مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند.) سقف سن دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال است وبه سقف سن کسانی که دارای سابقه خدمت قراردادی در شغل مرتبط در موسسه یا سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی،پژوهشی و فناوری دولتی و دستگاه های اجرایی هستند حداکثر تا ۳ سال اضافه می شود.افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد، به شرطی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک کارشناسی آنان نیز با رشته های تحصیلی اعلام شده در بند 3 این آگهی انطباق داشته باشد.مبنای انعقاد قرارداد پذیرفته شدگان در بدو خدمت بر اساس مدرک تحصیلی کارشناسی ایشان انجام می شود.
طول مدت خدمت سربازی به سقف سنی اعلام شده اضافه می شود.

2-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی (معافیت پزشکی از خدمت سربازی بشرطی قابل قبول است که بنا به تشخیص کارگروه برگزاری آزمون،مانعی برای انجام شغل مورد تصدی ایجاد نکند).

3- داشتن مدرک کارشناسی در یکی از گرایشهای مهندسی مکانیک-جامدات یا مهندسی مکانیک-سیالات برای شغل " کارشناس آزمایشگاه" و داشتن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های گروه علوم تربیتی و رشته های تحصیلی مدیریت آموزش عالی،مدیریت (مدیریت،مدیریت منابع انسانی،مدیریت دولتی) ،تعلیم و تربیت اسلامی،سنجش و اندازه گیری و روان سنجی، روانشناسی تربیتی برای استخدام در شغل "کارشناس آموزش" .

4- عدم اعتیاد به مواد مخدر،الکلی و دخانی.

5- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

۶- داشتن سلامت جسمانی و روانی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود .

۷- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۸- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۹- داوطلب می بایست بومی واجد شرایط شهرستان فیروزآباد باشد.

تعریف بومی

با توجه به نیاز این مرکز آموزشی، در این آزمون افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در منطقه انتخابی بومی محسوب می شوند:

1- داوطلب، متولد شهرستان فیروزآباد(شامل بخش مرکزی، بخش میمند و توابع آنها بر اساس آخرین تقسیمات کشوری) باشد.

2- داوطلب حداقل دو دوره از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی و دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان فیروزآباد گذرانیده باشد.

3- داوطلب حداقل شش سال بصورت متوالی در شهرستان فیروزآباد سکونت داشته باشد. مدارک معتبر مورد تأیید مرکز عبارتند از نامه تاییدیه دهیاری، بخشداری یا فرمانداری.

تذکر: بجز افراد واجد بند 1 (متولدین شهرستان فیروزآباد)، سایر داوطلبان مشمول بندهای 2 و3 می بایست قبل از ورود به جلسه مصاحبه, تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح دولتی (دهیاری، بخشداری یا فرمانداری) مبنی بر بومی بودن ارئه دهد.

تذکر: بنا به صلاحدید مدیریت مرکز، از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری حداقل 10 سال خدمت همراه با اقامت در شهر فیروزآباد اخذ خواهد شد.

مواد آزمون

تعداد سوالات آزمون برای استخدام کارشناس آزمایشگاه، 120 سوال شامل: 60 سوال تخصصی از دروس مکانیک سیالات،ترمودینامیک، استاتیک و دینامیک،10 سوال ریاضیات،10 سوال زبان انگلیسی عمومی،10 سوال مهارتهای عمومی کامپیوتر ،10 سوال آیین نگارش،20 سوال هوش و استعداد به صورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت 120 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

تعداد سوالات برای استخدام کارشناس آموزش، 80 سوال شامل: 10 سوال ریاضیات،10 سوال زبان انگلیسی عمومی،20 سوال مهارتهای عمومی کامپیوتر ،10 سوال آیین نگارش،30 سوال هوش و استعداد به صورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت 80 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

سایر شرایط آزمون

1-انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون،تأیید مدارک، انجام مصاحبه با نفرات برگزیده شده درآزمون کتبی، تأیید پزشک معتمد مرکز و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد.

2-چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و استخدام محرز شود که داوطلب به اشتباه یا عمد، اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسوولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.

3-مبلغ دریافتی از داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون 400000 ریال(چهل هزار تومان) است که در فرآیند ثبت نام به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

مکان برگزاری آزمون در دانشگاه صنعتی شیراز واقع در شیراز-بولوار مدرس خواهد بود.

برنامه زمانی آزمون
ردیف عنوان تاریخ
1 ثبت نام در سامانه دوشنبه20 آبان 1398 تا دوشنبه11 آذر 1398
2 ویرایش اطلاعات داوطلبان سه شنبه 12 آذر 1398
3 صدور کارت ورود به جلسه آزمون ازطریق سایت چهارشنبه 13 آذر1398
4 برگزاری آزمون پنجشنبه 14 آذر1398 ساعت14
5 مصاحبه برگزیدگان آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1622611
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k