۳ سال پیش
استخدام مسئول دفتر خانم با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در تهران
حضوری
سابقه دارد
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
استخدام مسئول دفتر در تهران
از افراد واجد شرایط زیر جهت کار در تهران دعوت به همکاری می نماییم.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
مسئول دفتر | جنسیت خانم سن 25-40 سابقه مرتبط حداقل مدرک تحصیلی لیسانس آشنا به امور اداری و بایگانی با مزایای عالی و بیمه |
متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام